Ja! Laat maar weten wat je wilt!quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Cwen, ik heb interesse in wat los spul, mag dat ook?
zoek je er nog want volgens mij hebben schoonouders de stem.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:39 schreef TimeJumper het volgende:
Bij BN de stem is nu abonnee actie.
Naar de winterefteling met 50% korting. Dus kaartjes kosten 17.50 en je mag er maximaal 6 bestellen.
Helaas ik ben geen lid van die krant, wie wel en wil voor mij kaartjes aanschaffen.
Die ik natuurlijk betaal
Ja ik zoek ze nog, mochten ze deze willen bestellen dan zou ik er 2 nodig hebben want kinderen tot en met 3 jaar zijn nog gratis.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
zoek je er nog want volgens mij hebben schoonouders de stem.
Ik PB je vanavondquote:
ik misschienquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:31 schreef laziness het volgende:
Ik heb nog twee lang vallende tumble 'n dry broeken liggen. Maat 98 maar bij 104 zitten ze eigenlijk nog beter.
Interesse?
Blijft er ( helaasquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zeg KZ, groeit die van jou niet zo zoetjes aan uit 86/ 92?
Als "eerste schoentjes/laarsjes" zijn ze niet zo handig nee. Hier liep ze al vlot en zeker een half jaar voor ik ze heb gebruikt. Maar ze zijn zoooooooquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:01 schreef hilliebillie het volgende:
Kleinzusje die vlinderlaarsjes
Maar weet het nog niet, de oudste zat in maat 22 met z'n eerste paar schoenen.. Durf het niet aan. Over een week of twee ga ik de eerste schoentjes kopen voor Eline, kan zijn dat ik dan nog eens informeer of je ze nog hebtal is dat wel een stugge zool voor als ze net kunnen lopen denk ik.
Ik weet het nog niet dus
Die Tragwerk pakjes vallen die echt als een 86???quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:26 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 velours Tragwerk pakjes . Nieuw ! Vallen groot, als 86.
Heerlijk zacht.
15 euro per stuk
[ afbeelding ]
Broek Imps en Elfs velours maat 80, valt groot. GEBRUIKT 4 euro
[ afbeelding ]
Badstof broek Kik Kid maat 80, valt lang en smal GEBRUIKT, 2 euro
[ afbeelding ]
Moonkids Badstof tuinbroek maat 80 GEBRUIKT 8 euro
[ afbeelding ]
Tuinjurk Gap overgooier maat 80, GEBRUIKT 4 euro
[ afbeelding ]
la queue du chat jurkje . Heel zacht en gevoerd. maat 18 maanden ( 80/86) 15 euro
Vallen echt groot ! Als ze te klein zijn mogen ze terug. Ik kan ze ook opmeten voor jequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Die Tragwerk pakjes vallen die echt als een 86???
Die rodeBijna net als die ik eerder van je heb over genomen.
Ik vind ze zo
Ik twijfel nog een heel klein beetje. Nu niet meer om de maat want ik geloof je blind op je mooie blauwe ogenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vallen echt groot ! Als ze te klein zijn mogen ze terug. Ik kan ze ook opmeten voor je
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een heel klein beetje. Nu niet meer om de maat want ik geloof je blind op je mooie blauwe ogen
Maar ze kruipt nog best veel. En dan zou ik het een klein beetje zonde vinden.
Aan de andere kant. 86 daar kan ze nog een hele tijd in. Aangezien ze nu net het lopen door heeft zal het niet lang meer duren voor ze echt loopt.
Pfffffffffffff... En dan is het ook niet zo dat ze niets heeft in maatje 86
Ik kom er op terug!
ik ga het ze vandaag vragen en dan kom ik er bij jou op terug!quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik zoek ze nog, mochten ze deze willen bestellen dan zou ik er 2 nodig hebben want kinderen tot en met 3 jaar zijn nog gratis.
En ik maak het geld natuurlijk vantevoren gelijk over.
Bedankt voor de moeite alvastquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ga het ze vandaag vragen en dan kom ik er bij jou op terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |