quote:MARTIJN KRABBÉ SCOORT GOLDIGSTER
Er zit kennelijk iets in de lucht, want nadat we u vanochtend reeds vertelden over Edje Davids' laatste schatje, kunnen we nu melden dat er nog een bekende Nederlander is die zijn hart aan een nieuwe liefde heeft verloren. Niemand minder dan Martijn Krabbé! Superleuk voor hem, want het RTL-hoofd heeft het met aanstaande ex-vrouw Amanda zwaar te stellen gehad: hoewel de breuk mede dankzij zakenman Harrie nu echt definitief lijkt te zijn, lagen de ouders van vier in de afgelopen jaren continu met elkaar overhoop. Maar goed, dat is nu allemaal voltooid verleden tijd want hij heeft inmiddels Jacobien Schumacher in zijn leven, zo vertelt hij vandaag in de laatste Story. Een vrouw die al enigszins bekend is met het showbizzwereldje, Jacobien - die overigens best een beetje lijkt op Amanda EN Krabbe's ex-minnares Tessa - deed namelijk in 2012 mee aan The Bachelor! U weet wel, dat tv-programma waarin een hele bak gewillige dames strijdt om de gunsten van een enkele felbegeerde vrijgezel. 'Omdat ze graag iets op tv wilde doen,' zo lezen we terug in een oud blogje. Die media-carriere is er vervolgens helaas niet echt van gekomen, hoewel Bien (presenter, actress, writer) nog wel een paar keer in de media mocht. Bijvoorbeeld in de budgetspecial van glimblaadje Grazia, waarin Martijns meisje vertelde veel te chic te zijn om bij H&M te winkelen, kleding in winkels te beschadigen om korting te ritselen en notoir zwartrijdster te zijn in het OV. Wat een klasse, inderdaad. Met hulp van Krabbé kan Jacobien nu wellicht alsnog een plekje in de spotlights claimen, hoewel de presentator het nog te vroeg vindt voor officiële verkering. 'Ik zal het woord relatie niet zo snel in de mond nemen, maar we hebben het heel leuk samen. Als je het over een relatie hebt, heeft dat grote gevolgen.' Klinkt zowaar verstandig, Martijn. Houd dat anders nog maar even zo.
Update: Nog meer Martijn nieuws! Krabbé beschonken achter het stuur aangetroffen.
Update 2: Met dank aan reaguurSTer v1981 hier een compleet interview met Bientje.
Sommige mensen moeten de mond gewoon niet open maken maar gewoon mooi zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Adelante het volgende:
Sorry, maar ik vind haar echt te dom voor woorden na het lezen van haar interview. De 'attitude' van de deurwaarder bevalt haar niet
En dat vond ik nog het minst erge;quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Adelante het volgende:
Sorry, maar ik vind haar echt te dom voor woorden na het lezen van haar interview. De 'attitude' van de deurwaarder bevalt haar niet
Ze woont notabene gratis en krijgt poen van d'r pa, desondanks vergeeft ze het hem wel dat ie niet meer doet en hebben ze ondanks die grijpstuiver een goede band.quote:Het huis waar ik gratis woon, is van hem en hij stopt me soms wat toe, maar dat is niet structureel. Toch hebben we een goede band.
Incest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:43 schreef Deckard het volgende:
Tsjah.. een mooie vorm van nepotisme en incest. Dit gaat nog smerig worden.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat vond ik nog het minst erge;
[..]
Ze woont notabene gratis en krijgt poen van d'r pa, desondanks vergeeft ze het hem wel dat ie niet meer doet en hebben ze ondanks die grijpstuiver een goede band.
Godverdomme, hoe haalt dat mens het in haar hoofd
En dat zou haar niet eens lukken. Mooi haar maar wat een gepekop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten de mond gewoon niet open maken maar gewoon mooi zijn
Dit idd. Ik vind haar echt een lelijk gezicht hebben (ook op een andere foto die ik op FOK! zag), maar dat haar/kapsel geeft haar dan nog wel iets "speciaals". (Tja, ze gaat er ook voor naar Italiëquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dat zou haar niet eens lukken. Mooi haar maar wat een gepekop.
Ojaaaaaa, wel mooie borsten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
Waren dit ook niet haar tieten toen bij de bachelor?
http://i50.tinypic.com/33e63cp.jpg
Ja, dit zijn haar tietjesscreencap van de bachelor
Je ziet in ieder geval dat zijn keuze in vrouwen toch echt aan hem zelf ligt en hij die ellende zelf aanhaalt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat bien niet verwacht had dat heel nederland een mening over haar zou hebben en door het grazia artikel vooral een negatieve mening. Ik vermoed dat de lol van martijn er zo ook snel afgaat....
Natuurlijk is ze helemaal veranderd in die tussentijd. Ja heus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
HET WARE VERHAAL VAN JACOBIEN SCHUMACHER
Damage control.. Ach, 1 ding moet je haar nageven.. ze wil iets bereiken en gaat er ook voor. En saai is ze ook niet, heb smakelijk gelachen om dat Grazia-interview. Aantrekkelijk vind ik haar totaal niet, maar dat is verder niet relevantquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Wat een vreselijk stuk om te lezen. Begin nu nog meer te geloven dat ze gewoon nog zo is als in het Grazia-artikelquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Die tinkerbell is ook niet helemaal 100 toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:58 schreef trucker3 het volgende:
Tja, 'kunstenaars' zijn een raar volkje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die tinkerbell is ook niet helemaal 100 toch?
Dat was mijn indruk ook jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee Verbal. Genieten van dit topic. Heerlijk. Hier bestaat SHO van.quote:
als je aan bachelor mee doet, johnny en martijn krabbe wipt is het logisch dat men een mening heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:58 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat bien niet verwacht had dat heel nederland een mening over haar zou hebben en door het grazia artikel vooral een negatieve mening. Ik vermoed dat de lol van martijn er zo ook snel afgaat....
eindigt niet op een A....quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:46 schreef merel1986 het volgende:
haar twitteraccount is ook hilarisch! Tessa ,Amanda en nu Jacobien.. jeej hij zoekt ze wel uit zeg.
Nu noem je mij een zolderautistquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:26 schreef Toekito het volgende:
En ja dan duikt ook nog je tietenfoto op die een zolderautist ff gemaakt had toen je op tv je tieten toonde.
Je vondst heeft de landelijke pers gehaald:quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nu noem je mij een zolderautist
je hebt een FOK!account dus ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nu noem je mij een zolderautist
Dat is toch die vrouw die als "kunst" een zooi hamsters in ballen deed en ze de hele dag liet rennen? En daarvoor haar dode kat had opgegraven om daar een handtasje van te maken? Lekker type ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens The Bachelor heet ze Jacobiena
En dat is schrijfster? Holy tering, alinea's was al te moeilijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:39 schreef Ole het volgende:
http://bienschumacher.blo(...)behind-bachelor.html
Wat een lap tekst..
Italië zonder hoofdletter en trema.....gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:39 schreef Ole het volgende:
http://bienschumacher.blo(...)behind-bachelor.html
Wat een lap tekst..
In die blog lijkt ze nog trots op dat stuk in de Grazia?quote:ik wil programma;s gaan presenteren, en daar ben ik met mijn PR bureau nu ook mee bezig. ik sta in de grazia, ik heb een tof bureau wat in mij gelooft.
En toen en toen en toen. Spanningsboogje, hoor!quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:32 schreef Toeps het volgende:
En dat is schrijfster? Holy tering, alinea's was al te moeilijk.
Ik vind haar twitter ook wel grappig.. de leegheid straalt ervan af.quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:35 schreef merel1986 het volgende:
Ik neem aan dat Martijn dat artikel voor de Grazia ook wel gelezen heeft, en nog valt hij voor haar. Al is zelfs maar de helft waar van dat artikel, wat veel nare trekjes heeft die vrouw. unbelievable !
Snap niet hoe ze het in haar botte kop haalt om zichzelf schrijver te noemen.. Als zij een schrijver is dan zijn wij op Fok ook allemaal schrijvers.quote:
Ach, zo'n dommige 'socialite' die een columnpje heeft in een of ander flut blaadje wat bij de kapper of onderin de kattenbak ligt. Beetje verhalen over wat je allemaal wel niet meemaakt en wie je allemaal wel niet tegenkomt en afslobbert in de hoop op een minuutje in de spotlightsquote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze het in haar botte kop haalt om zichzelf schrijver te noemen.. Als zij een schrijver is dan zijn wij op Fok ook allemaal schrijvers.
Volgens mij heeft ze geen eigen column maar had ze dat stuk gewoon op haar eigen site gezet.. ach ja, lekker boeiend. Ergens boeit het me omdat ik me afvraag welke stoornis dit kind heeft.. iets met narcisme denk ikquote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, zo'n dommige 'socialite' die een columnpje heeft in een of ander flut blaadje wat bij de kapper of onderin de kattenbak ligt. Beetje verhalen over wat je allemaal wel niet meemaakt en wie je allemaal wel niet tegenkomt en afslobbert in de hoop op een minuutje in de spotlights
Jup. Ik gok dat ze niet alleen haar onderbroekje kon verschonen toen ze in alle media stond als vriendinnetje van Martijn Krabbe, maar ook meteen haar broek, de bank, haar laminaatvloer, en het stucwerk op het plafond van de onderburen kon laten vervangen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen eigen column maar had ze dat stuk gewoon op haar eigen site gezet.. ach ja, lekker boeiend. Ergens boeit het me omdat ik me afvraag welke stoornis dit kind heeft.. iets met narcisme denk ik
En megalomanie.quote:Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen eigen column maar had ze dat stuk gewoon op haar eigen site gezet.. ach ja, lekker boeiend. Ergens boeit het me omdat ik me afvraag welke stoornis dit kind heeft.. iets met narcisme denk ik
Die link legde ik al meteen toen ik dat interview was. A match made in heavenquote:Op zondag 28 september 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is gewoon de nieuwe, vrouwelijke, Peter Jan Rens. Alles draait om haar, als er iets misgaat is het de schuld van een ander, en haar familie, vrienden en geliefdes zijn slechts figuranten in haar journey to stardom.
Verbal.quote:Op zondag 28 september 2014 18:47 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend iemand gesproken die haar recentelijk achter de schermen heeft meegemaakt bij een Martijn Krabbé-programma.
"Niet te doen, die vrouw". Letterlijk citaat.
V.
Meer heb ik ook niet, was kort gesprek, dat ging over 'de kwestie'. Aangehaald werd het famefuck-gehalte, dat ze op Arie Boomsma schijnt te hebben gejaagd, dat ze ooit heeft geroepen dat ze The Voice wel zou willen (en kunnen) presenteren, en voilá: ze wipt met Krabbé. Neuh... echte liefde...quote:Op maandag 29 september 2014 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verbal.Met dit kluitje kun je ons niet het riet in sturen. Wat deed ze, wat zei ze, hoe deed Martijn etc. Je hebt het vast gehoord. Licht ons bij!!
En doe de groeten aan jouwmoeder
Ik wil haar eigenlijk graag op mijn TomTom.
Wij wel Verbal!quote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Meer heb ik ook niet, was kort gesprek, dat ging over 'de kwestie'. Aangehaald werd het famefuck-gehalte, dat ze op Arie Boomsma schijnt te hebben gejaagd, dat ze ooit heeft geroepen dat ze The Voice wel zou willen (en kunnen) presenteren, en voilá: ze wipt met Krabbé. Neuh... echte liefde...
En toen dus dat ze niet te doen was. Meer hoefde ik ook niet te weten.
V.
Haar stukjes lijken op die van een 10-jarige die een verslag mag schrijven in de schoolkrant over het schoolreisje van groep 6.quote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, voor onze Bien is negatieve publiciteit ook publiciteit. Alleen zou ze wel een schrijfcursus Nederlands moeten nemen.![]()
ze is nog wat vergetenquote:Op maandag 29 september 2014 23:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jacobien heeft haar twitteraccount een beetje opgeschoond:
https://twitter.com/BienBientje91
![]()
twitter:BienBientje91 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 17:30:42You cant fix Yourself by breaking someone els reageer retweet
Wie is Els nu weer?quote:Op maandag 29 september 2014 23:57 schreef Andromache het volgende:
ze is nog wat vergetentwitter:BienBientje91 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 17:30:42You cant fix Yourself by breaking someone els reageer retweet
twitter:DrSbUkAkE twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:37:22@BienBientje91 hey bien, ik zag je net lopen bij de appieheijn, en achteraf gezien had ik je iets willen vragen. Kan ik jou dit mailen?- drB reageer retweet
vast welquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:27 schreef trucker3 het volgende:
Ze heeft zojuist haar achtergrondfoto veranderd en een zooitje foto's/tweets verwijderd. Leest ze soms mee hier...?
Van Oost (Schumacher)?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jacobien zo'n drie jaar geleden: http://www.filmcastings.nl/?page=prikborden&action=view&id=18655
Damzzz. Schrijft Vurgien ook Jacco haar stukjes op internet?quote:
Ook zelfs het gebrek aan hoofdletters in haar naam, dat is echt basisschoolniveau. Woorden die aan elkaar horen en los staan, etc. etc. Laat dan iemand zo'n stukje even reviewen als je zelf geen taalvirtuoos bent.quote:
Ze gaat de tapes laten horen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
Zeer vermakelijk om #biengate op twitter te lezen.
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
7:54am - 26 sep 14
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on itquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze gaat de tapes laten horen?
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
Paar post boven je wordt juist het tegenovergestelde beweerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?
Volgens mij helpt alleen een nieuwe vriendin nemen, in dit gevalquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on it
Mooie samenvatting. Helemaal gestoord, gelukkig zien meerdere mensen de parallellen met PJR. Eigenlijk vraagt Jacobien ook om toenadering van een Fritsje, maar dan eentje van 27, met een paar mio de bank, looks, en connecties. Smullen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef merel1986 het volgende:
was dit al geplaatst? http://www.amayzine.com/n(...)jacobien-schumacher/
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Narcismequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe zou het komen dat iemand als Jacobien zo'n verwrongen zelfbeeld heeft.. Ze noemt zichzelf schrijfster terwijl ze overduidelijk niet kan schrijven. Ze heeft kapsones terwijl ze niet eens knap is en ook niet echt iets kan.. Snap niet waar dat soort mensen hun attitude vandaan halen
Het interview zal vast verzonnen zijn, maar dan door 'Bientje' zelfquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef piglet het volgende:
Nog een paar andere interessante tweets:twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Loopt maar tot 27 sept?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
quote:Op zondag 28 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup. Ik gok dat ze niet alleen haar onderbroekje kon verschonen toen ze in alle media stond als vriendinnetje van Martijn Krabbe, maar ook meteen haar broek, de bank, haar laminaatvloer, en het stucwerk op het plafond van de onderburen kon laten vervangen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor een laag zelfbeeld als kerel heb je als je met open ogen in de moerasmossel van deze troela trapt...
Ik vind het een beetje sneu, zo openlijk tegen haarquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Het interview zal vast verzonnen zijn, maar dan door 'Bientje' zelfNu heeft ze spijt van haar 'stoere' verhalen. Tja meid dat krijg je met goedkoop in de spotlights willen staan.
Wat voor een laag zelfbeeld als kerel heb je als je met open ogen in de moerasmossel van deze troela trapt...
quote:BienSchumacher @BienBientje91 10 mrt. 2013
It's a wrap! Binnenkort op tv alle scheidekker reclames te zien!
Niet bepaald goede PR als je zogenaamde 'uithangbord' je naam van het bedrijf verkeerd schrijft.quote:
Hoop niet dat ze in de commercial beweert daar een cursus Nederlands te hebben gevolgd. Zou niet bijster goede reclame zijn neequote:
Misschien dat ze daar ook bij was, maar foto was van deze:quote:
Volgens mij is "Bientje" tot alles in staat om maar zwanger te worden van Martijn en dan kan het een duur grapje worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Ach, ik hoop nog steeds dat Martijn gewoon best inziet hoe ze is, maar er gewoon een lekker jong ding in ziet. Eentje waar hij even z'n zure slurfje in die moerasmossel kan laten afdalen om Amanda te vergeten.
Aan de andere kant heeft hij nogal een voorliefde voor ingewikkelde labiele mokkels, dus wie weet
Ik heb zo'n vriendin gehad, opeens stopte ze met de pil en ze had een rubberallergie dus condoom mocht ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij is "Bientje" tot alles in staat om maar zwanger te worden van Martijn en dan kan het een duur grapje worden.
Als je haar naam googled kom je ook op deze hoogwaardige Fok-draad geloof ik.. en iemand die narcistisch is zal vast wel een paar keer per dag haar eigen naam googelen.. Dus ik denk ook dat ze meeleest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:27 schreef trucker3 het volgende:
Ze heeft zojuist haar achtergrondfoto veranderd en een zooitje foto's/tweets verwijderd. Leest ze soms mee hier...?
En dan maar hopen dat het apparaatje stiekempjes gesteriliseerd is, anders kan het weer een Bikkel-gate wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Ach, ik hoop nog steeds dat Martijn gewoon best inziet hoe ze is, maar er gewoon een lekker jong ding in ziet. Eentje waar hij even z'n zure slurfje in die moerasmossel kan laten afdalen om Amanda te vergeten.
Aan de andere kant heeft hij nogal een voorliefde voor ingewikkelde labiele mokkels, dus wie weet
Heeft ze wel inkomen genoeg om een PC aan te schaffen dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je haar naam googled kom je ook op deze hoogwaardige Fok-draad geloof ik.. en iemand die narcistisch is zal vast wel een paar keer per dag haar eigen naam googelen.. Dus ik denk ook dat ze meeleest.
Hoi Jacobien
Heeft papa uiteraard aangeschaft, of neemt ze mee uit het huis van een van haar scharrels ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze wel inkomen genoeg om een PC aan te schaffen dan?
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef piglet het volgende:
Nog een paar andere interessante tweets:twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
Vivi, wat is jouw verhaal eigenlijk?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.
Ik geloof haar ook 100%quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien kan Grazia de goedgekeurde versie van het interview nog even publiceren...
ISIS is ook 100 %quote:
ja graagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien kan Grazia de goedgekeurde versie van het interview nog even publiceren...
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vivi, wat is jouw verhaal eigenlijk?
Ik kom wel eens een opmerking over jou tegen in SHO. Zo van, Vivi weet alle ins en outs.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef Copycat het volgende:
Soms denk ik met een warm hart vol melancholie terug aan de tijden van vliegende strijkijzers.
Aaaah oké.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?quote:
Ik heb al gekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?
Wie spreek je zoal ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Wat stond er Ole ?quote:
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
het was het budgetnummer en blijkbaar vonden ze haar financiele "inzichten" wel juicy..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
gelukkig schrijf ik ook voor LINDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
nee, uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aaaah oké.
En jij verteld hier in SHO alle roddels door?
Ik merk gelukkig niet zoveel van die zware tijden, eigenlijk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
Elzevier, Haagse Post/De Tijd of Vrij Nederland niks voor je ?quote:
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijkquote:Presenter // actress // writer // just started twitter // lives recipient // go for your dreams !!!
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Van haar Twitter;
[ afbeelding ]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijk)
Wekl een goeie naam voor een gate! Parasiet gate!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk. is wel iets voor Jacobien qua werk denk ik.
Nee, als we dat vonden, lazen we hier niet. Laten we blij zijn met Viev, zeg, want die gunt ons regelmatig nieuwtjes en daar smullen we allemaal van.
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:35 schreef DS4 het volgende:
Dit meisje lijkt vooral in wat extremere mate dan gemiddeld last te hebben van de 'ieder kind is bijzonder' opvoeding.
Waarom kennelijk zovelen zich daar druk om maken ontgaat mij.
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issuesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Probability het volgende:
Lees hier ook even de comments trouwens![]()
https://m.facebook.com/wtfnl/posts/660543964053796
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?
Het is niet heel gebruikelijk iig...quote:Volgens mij spoort ze gewoon niet helemaal. Althans: liegen over de dood, je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
Precies!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...
[..]
Het is niet heel gebruikelijk iig...
Najah klopt hoor, alhoewel dat met die borsten in een serie was waar ze iemand moest verleiden ofzo, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar ik denk dat ze echt niet helemaal 100% is op basis van wat ik heb gezien, ze zei ook dat ze 5/6 persoonlijkheden had toen. Of het was echt haar leeftijd (21) en ze is nu echt helemaal veranderd.
Volgens mij kent de helft haar persoonlijk (krijgen nog geld van haar etc)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Nee, daarom was het ook per ongeluk en zet ze jouw post later terug. Ik denk een gevalletje edit ipv quotequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik zei toch niets raars?
Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.
Team Vivi!
Eens, het is prima pulp, maar om nou te doen alsof het 'journalistiek' is als je de uitgekotste onzin van een celebrity mag oppennen gaat me ook wat ver hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wie is Viev/Vivi? Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften, geen briljante journalistiek zeg maar, meer niet.
Ik geloof juist wel dat in Grazia etc verhalen aangedikt worden trouwens, lijkt me logisch.
Dat heb ik met de Tuc en Candy.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:03 schreef Yaaar het volgende:
Ik vind Grazia en Linda gewoon kut tijdschriften
Gelukkig komt dat nooit voor in SHO.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef Probability het volgende:
Nog niet gelezen maar vast leuke roddels: http://www.amayzine.com/n(...)n-martijn-en-amanda/
Misschien is het wel 1 en dezelfde persoonquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Bied je aan als ghostwriter!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een rommelig, slecht geschreven artikel. Liesbeth mag samen met Jacobien op schrijfcursus.
Zelf gemaakt programma,' het leven van artiesten achter de schermen'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Je vergeet Tessa'quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Die begon toch in 'De Bus' ?quote:
yupquote:
hij kiest ze toch echt helemaal zelfquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Martijn toch wel zielig hoor.. Is hij van gekkie nr1 af, dient nr2 zich gelijk alweer aan.
Arm ventje
Hé nu je het zegt.. Hij is inderdaad vaak wel het onderdanige vrouwtje ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Hoe zit het in het huwelijk van z'n vader dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef Leandra het volgende:
Ik heb bij Martijn altijd het idee dat hij in zijn huwelijk NIET zo wilde zijn als zijn vader, maar vervolgens de fout heeft gemaakt de rol van zijn faciliterende moeder op zich te nemen.
Krijg je weer net zo'n relatie met dezelfde problemen.
Die mag zich ook wel eens inlezen in spatiegebruik. En "zelf gemaakt" klinkt ook een beetje klunzig, alsof het voor CKV was in havo 4.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik snap dit niet: http://www.filmindustryguide.nl/profielen/view/1115307
Jeroen had nogal eens iets buiten de deur, of haalde het zelfs binnen de deur....quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe zit het in het huwelijk van z'n vader dan?
quote:Als u verliefd werd op een ander, zei ze: ‘Je gaat je gang maar. Ik ben toch de leukste.’ ‘En dat heeft een paar keer enorm geholpen. Herma is een heel verstandige vrouw. En ik ben een heel verstandige man. Ook niet jaloers.’
Een soort mannelijke Amanda inderdaadquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeroen had nogal eens iets buiten de deur, of haalde het zelfs binnen de deur....
En:
[..]
Gek genoeg had ik altijd zo'n idee bij hem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een soort mannelijke Amanda inderdaadNooit geweten, lijkt altijd zo'n correcte man
Die troela is echt dom:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
daar ging t toch juist ook over, de (homosensuele) uitstapjes van jeroenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn vader is volgens mij ook niet vies van een man op zijn tijd... dat zie ik Martijn dan weer niet doen
Niet iedereen loopt altijd binnen de lijntjes. En overigens: ruim 40% gaat vreemd, hij was daar tenminste eerlijk over en dat kun je van de meesten niet zeggen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Een soort mannelijke Amanda inderdaadNooit geweten, lijkt altijd zo'n correcte man
Het ging me meer om de manier waarop Martijn lijkt om te gaan met het gedrag van zijn partner, hij lijkt daarin zijn moeder te kopiëren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt altijd binnen de lijntjes. En overigens: ruim 40% gaat vreemd, hij was daar tenminste eerlijk over en dat kun je van de meesten niet zeggen.
Nou ja, hij heeft een voorbeeld gezien van waar het kennelijk gewerkt heeft, dus dan is het niet zo gek dat hij daar wat opener tegenaan kijkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef Leandra het volgende:
Het ging me meer om de manier waarop Martijn lijkt om te gaan met het gedrag van zijn partner, hij lijkt daarin zijn moeder te kopiëren.
Nee, maar de daad is wel hetzelfde, behalve dan het liegen/verzwijgen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Bij een open relatie praat ne toch niet over vreemdgaan?
Jeroen is zo gay als possible.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij woonde samen met een man en z'n echtgenote.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Zijn vader is volgens mij ook niet vies van een man op zijn tijd... dat zie ik Martijn dan weer niet doen
quote:wo 15 okt 2014, 11:02
RTL-presentator schrikt van negatieve verhalen
Martijn Krabbé klaar met Jacobien
Martijn Krabbé en Jacobien Schumacher zijn niet meer aan het daten. De presentator is erachter gekomen dat 'Bien' toch niet helemaal was wat hij zocht.
Martijn (46) en de 23-jarige Amsterdamse socialite, die zichzelf schrijfster noemt, hebben het slechts een paar weken leuk met elkaar gehad.
De tv-maker was eind september nog vol lof over Jacobien, maar de negatieve verhalen die over haar de ronde gingen, hebben Martijn doen besluiten niet verder te gaan met de voormalig The Bachelor-kandidate.
"Wat er ook tussen hen was, het is over en uit. Ze hadden het misschien even leuk samen, maar Martijn was niet echt verliefd", schrijft Story. "Daarbovenop kwamen de negatieve verhalen over Jacobien, waarvan hij toch is geschrokken."
Al snel nadat Martijn onthulde dat hij en Jacobien aan het daten waren, kwam aan het licht dat 'Bien' het wel érg belangrijk vindt dat ze er in een relatie financieel warmpjes bij zit en dus een golddiger zou zijn.
Jacobien zou haar pijlen vooral richten op bekende Nederlandse mannen in de hoop een carrière in de televisiewereld van de grond te krijgen. Ze heeft kort iets gehad met Johnny de Mol. Op social media deed ze verwoede pogingen om Arie Boomsma aan de haak te slaan.
SHO heeft dit opbloeiende geluk kapot gemaakt met al die negatieve posts over Bientje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
De url www.MartijnenJacobien4ever.nl is weer vrij.
[..]
Hopelijk doet hij bij de volgende scharrel eerst wat vooronderzoek. Of schakelt hij SHO gewoon even in voor een eerste screeningquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hij heeft haar een korte periode met enige regelmaat uitgewoond. Daar hoef je toch geen vooronderzoek voor te doen lijkt mij...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef piglet het volgende:
Hopelijk doet hij bij de volgende scharrel eerst wat vooronderzoek. Of schakelt hij SHO gewoon even in voor een eerste screening
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Ole het volgende:
Het zal ook niet het laatste zijn wat we van Bien horen
Ik denk dat ze kan zuigen als een stofzuiger.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?
Van haar literaire kwaliteiten moet ze het ookal niet hebben en dat tv-persoonlijkheid worden zie ik ook zo snel niet gebeuren.
Ongetwijfeld; Ja. Overschat BN'ers nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zou er nog een BN-er dom genoeg zijn om iets met haar te beginnen na al deze ophef?
Dat is wel te hopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Ole het volgende:
Hoezo dom? Het is een makkelijke prooi om even een paar keer stuk te trekken als je BN-er bent. Zeker voor de C cat. zie ik mogelijkheden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou, ze vergezelde Martijn kennelijk gezellig naar zijn presentatiewerk, dus het was iets meer dan alleen een snelle wip.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:45 schreef OProg het volgende:
Wilde net zeggen. Ze hebben een paar keer een date gehad en hij zal er een paar keer op gekropen zijn en dat is dan tegenwoorden 'een relatie'.
Dat. Blijkbaar toch bijdehand genoeg in te zien dat dit een leuk (lekker) vrouwtje is voor een paar keer stoeien, maar verder vooral niks serieus ermee beginnen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:51 schreef Deckard het volgende:
Hij heeft er hem er even in gehangen. Mooie rebound toch.
Jaaa!! Bitchfight met Virgien! Ze gaat haar gaan elkaar vermoorden!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat. Blijkbaar toch bijdehand genoeg in te zien dat dit een leuk (lekker) vrouwtje is voor een paar keer stoeien, maar verder vooral niks serieus ermee beginnen.
Na alle ophef is natuurlijk haar status helemaal tot onder het nulpunt gedaald. De enige categorie BN'ers waar ze nu nog bij terecht kan is die van Johan Vlemmincx en Peter Jan Rens.
Sorry, maar die lelijke dikzak waar Rens het kennelijk op kan... Dan is deze Jacobien toch echt wel een enorme step up!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jaaa!! Bitchfight met Virgien! Ze gaat haar gaan elkaar vermoorden!
Na jaaaaa. Onaardig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar die lelijke dikzak waar Rens het kennelijk op kan... Dan is deze Jacobien toch echt wel een enorme step up!
Kom op, het is toch gewoon waar. Bienelientje is wel een beetje koekoek, maar vele categorieën lekkerder dan Vursjieniaquote:
Dat kan wel.. maar om iemand nou zo uit te schelden vind ik onaardig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom op, het is toch gewoon waar. Bienelientje is wel een beetje koekoek, maar vele categorieën lekkerder dan Vursjienia
Ik denk dat je SHO niet helemaal begrijpt. Dit is de roddelrubriek. Dus hier hebben we het niet over 'die enigszins gezette dame van meneer Rens', maar over dat dikke mokkel van die ouwe viespeuk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:50 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Dat kan wel.. maar om iemand nou zo uit te schelden vind ik onaardig.
Ik hou het op eerlijk.quote:
Ik begrijp het inderdaad niet helemaal om zulke dingen op zo'n manier te zeggen over iemand. Stel dat ze dat leest over zichzelf, dat moet wel hard aankomen want erg positief is het niet. Maar blijkbaar is het normaal, dus dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je SHO niet helemaal begrijpt. Dit is de roddelrubriek. Dus hier hebben we het niet over 'die enigszins gezette dame van meneer Rens', maar over dat dikke mokkel van die ouwe viespeuk.
Je zou op andere momenten je woordje eens zo klaar moeten hebben
Qua uiterlijk wel...qua innerlijk zullen ze behoorlijk aan elkaar gewaagd zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar die lelijke dikzak waar Rens het kennelijk op kan... Dan is deze Jacobien toch echt wel een enorme step up!
Najah, zij bedreigt schijnbaar de ex van PJR met de dood, dus ja, het is nou niet dat ze zelf zo'n baken van fatsoen is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik begrijp het inderdaad niet helemaal om zulke dingen op zo'n manier te zeggen over iemand. Stel dat ze dat leest over zichzelf, dat moet wel hard aankomen want erg positief is het niet. Maar blijkbaar is het normaal, dus dan heb ik niks gezegd.
Je hebt wel een punt hoor, maar aangezien ze zelf de publiciteit op blijft zoeken is dat een beetje jammer maar helaas.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ik begrijp het inderdaad niet helemaal om zulke dingen op zo'n manier te zeggen over iemand. Stel dat ze dat leest over zichzelf, dat moet wel hard aankomen want erg positief is het niet. Maar blijkbaar is het normaal, dus dan heb ik niks gezegd.
Misschien, maar uiterlijk is nou ook weer niet onbelangrijk bij seks...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Qua uiterlijk wel...qua innerlijk zullen ze behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn
Ja oke, dat is waar.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah, zij bedreigt schijnbaar de ex van PJR met de dood, dus ja, het is nou niet dat ze zelf zo'n baken van fatsoen is.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien, maar uiterlijk is nou ook weer niet onbelangrijk bij seks...
Ik zou die Jacobien wellicht doen als ze zich die avond normaal weet te gedragen. Die van Rens... no way.
Sorry, maar ik moet iemand toch wel aantrekkelijk vinden voordat ik er mee naar bed ga. Dat houdt in dat ze uiterlijk op zijn minst daar aan dienen te voldoen, naast dat je er ook nog enige klik mee moet hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Een dikke zwans die weet hoe hij moet kloppen volstaat
Ja dat is zo, maar het is wel lullig om dat op zo'n manier neer te zetten (vind ik).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, maar aangezien ze zelf de publiciteit op blijft zoeken is dat een beetje jammer maar helaas.
Het hoort erbij: als je bekendheid krijgt, dan komen er zeker op internet meningen over jou die niet leuk zijn om te lezen. Kwestie van dikke huid ontwikkelen.
Natuurlijk, je hebt gelijk. Ik zit maar wat te lullen. Maar daar gaat dit topic niet overquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moet iemand toch wel aantrekkelijk vinden voordat ik er mee naar bed ga. Dat houdt in dat ze uiterlijk op zijn minst daar aan dienen te voldoen, naast dat je er ook nog enige klik mee moet hebben.
Volgens mij is dat niet zo heel vreemd hoor. Het is een mythe dat mannen alles neuken wat daartoe bereid is.
Niet zo piepen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:10 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar het is wel lullig om dat op zo'n manier neer te zetten (vind ik).
Ho ho, niet zo voorbarigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
Jee, ze is dus waarschijnlijk al gedumpt voor ze zich zwanger heeft laten prikken. Met een beetje geluk komt zelfs zijn creditcard er redelijk ongeschonden uit.
Dat weten we pas over een weekje of 4 á 5 zeker natuurlijk, of nog langer zelfsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef Cynix ® het volgende:
Jee, ze is dus waarschijnlijk al gedumpt voor ze zich zwanger heeft laten prikken. Met een beetje geluk komt zelfs zijn creditcard er redelijk ongeschonden uit.
Ik hoop het.. vind haar wel een vermakelijke doosquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:24 schreef Ole het volgende:
De doos van Bien?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:35 schreef Grunge. het volgende:
Die zien we nog wel in Je Zal het Maar Zijn.
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een figuurtje 'oh maar ik ben echt aan de pil hoor'... Alles voor een moment of fame.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.
Ik zie het ook wel gebeuren en ik reken er een klein beetje op.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie deze golddigger nog wel 'Zwanger!' roepen, hoor.
Dat is aardig gelukt bij Vursjiniahquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor, maar aangezien ze zelf de publiciteit op blijft zoeken is dat een beetje jammer maar helaas.
Het hoort erbij: als je bekendheid krijgt, dan komen er zeker op internet meningen over jou die niet leuk zijn om te lezen. Kwestie van dikke huid ontwikkelen.
Hij heeft wel een voorkeur voor geschifte vrouwen geloof ik. Terwijl hij op zich redelijk normaal en sympathiek over komt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:48 schreef Kim-Holland het volgende:
Gelukkig heeft Martijn op tijd het licht gezien! Hij verdient wel wat beters.
Ik versta steeds aidsstoornisquote:
Van ver weg ook niet, imo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Bieneke is van dichtbij toch niet zo heel knappeke.
Prima rebound materiaal dus, daar is eigenlijk de enige vereiste dat de knieën snel van elkaar gaan. En ik gok dat dat bij ons Bienke niet zo'n probleem is, die ligt panklaar geolied te wachten zodra blijkt dat je iets in Hilversum doet, laat staan dat je een van de grootste shows op de NL televisie atm presenteertquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Toch is ze ook niet heel lelijk. Prima neuk en dumpmateriaal dus, om het oneerbiedig te zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |