Damzzz. Schrijft Vurgien ook Jacco haar stukjes op internet?quote:
Ook zelfs het gebrek aan hoofdletters in haar naam, dat is echt basisschoolniveau. Woorden die aan elkaar horen en los staan, etc. etc. Laat dan iemand zo'n stukje even reviewen als je zelf geen taalvirtuoos bent.quote:
Ze gaat de tapes laten horen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
Zeer vermakelijk om #biengate op twitter te lezen.
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
7:54am - 26 sep 14
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on itquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze gaat de tapes laten horen?
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
Paar post boven je wordt juist het tegenovergestelde beweerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?
Volgens mij helpt alleen een nieuwe vriendin nemen, in dit gevalquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on it
Mooie samenvatting. Helemaal gestoord, gelukkig zien meerdere mensen de parallellen met PJR. Eigenlijk vraagt Jacobien ook om toenadering van een Fritsje, maar dan eentje van 27, met een paar mio de bank, looks, en connecties. Smullen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef merel1986 het volgende:
was dit al geplaatst? http://www.amayzine.com/n(...)jacobien-schumacher/
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Narcismequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe zou het komen dat iemand als Jacobien zo'n verwrongen zelfbeeld heeft.. Ze noemt zichzelf schrijfster terwijl ze overduidelijk niet kan schrijven. Ze heeft kapsones terwijl ze niet eens knap is en ook niet echt iets kan.. Snap niet waar dat soort mensen hun attitude vandaan halen
Het interview zal vast verzonnen zijn, maar dan door 'Bientje' zelfquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef piglet het volgende:
Nog een paar andere interessante tweets:twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Loopt maar tot 27 sept?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
quote:Op zondag 28 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup. Ik gok dat ze niet alleen haar onderbroekje kon verschonen toen ze in alle media stond als vriendinnetje van Martijn Krabbe, maar ook meteen haar broek, de bank, haar laminaatvloer, en het stucwerk op het plafond van de onderburen kon laten vervangen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor een laag zelfbeeld als kerel heb je als je met open ogen in de moerasmossel van deze troela trapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |