Damzzz. Schrijft Vurgien ook Jacco haar stukjes op internet?quote:
Ook zelfs het gebrek aan hoofdletters in haar naam, dat is echt basisschoolniveau. Woorden die aan elkaar horen en los staan, etc. etc. Laat dan iemand zo'n stukje even reviewen als je zelf geen taalvirtuoos bent.quote:
Ze gaat de tapes laten horen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
Zeer vermakelijk om #biengate op twitter te lezen.
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
7:54am - 26 sep 14
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on itquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze gaat de tapes laten horen?
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
Ah, nu heb IK het gedaan! Volgens @BienBientje91 heb ik haar interview met @Grazia_NL verzonnen. Wil je het zo spelen, dame? Bring it on!
Paar post boven je wordt juist het tegenovergestelde beweerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Zullen ze het niet wat aangedikt hebben?
Volgens mij helpt alleen een nieuwe vriendin nemen, in dit gevalquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha #debientapes. Ik denk het niet, er is een nieuwe strategie/damage control in the making. Sylvia Witteman zegt op twitter tegen Martijn dat z'n date wel wat mediatraining kan gebruiken. Zijn reply: working on it
Mooie samenvatting. Helemaal gestoord, gelukkig zien meerdere mensen de parallellen met PJR. Eigenlijk vraagt Jacobien ook om toenadering van een Fritsje, maar dan eentje van 27, met een paar mio de bank, looks, en connecties. Smullen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:10 schreef merel1986 het volgende:
was dit al geplaatst? http://www.amayzine.com/n(...)jacobien-schumacher/
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Narcismequote:Op zaterdag 27 september 2014 11:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe zou het komen dat iemand als Jacobien zo'n verwrongen zelfbeeld heeft.. Ze noemt zichzelf schrijfster terwijl ze overduidelijk niet kan schrijven. Ze heeft kapsones terwijl ze niet eens knap is en ook niet echt iets kan.. Snap niet waar dat soort mensen hun attitude vandaan halen
Het interview zal vast verzonnen zijn, maar dan door 'Bientje' zelfquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef piglet het volgende:
Nog een paar andere interessante tweets:twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:25:09Feit; de @Grazia_NL gepubliceerde versie is MILDER dan de versie die Bien heeft goedgekeurd. Om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen. reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:35:04Bien en ik (root of all evil) waren tot 10 minuten geleden FB-vrienden en ze vroeg me vorig jaar nog voor haar project Stars Connect. Goh... reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 18:04:41Dat mensen me ter troost hun eigen Bien-stories mailen... #lief Joehoe @BettinaOeke @Grazia_NL ik voel 'Bien there, done that 2' opkomen! reageer retweet
twitter:AgnesHofman twitterde op zaterdag 27-09-2014 om 08:35:10Sorry #partypooper ik stap uit #Biengate Ik ben echt te druk met kind, bedrijf, radioprogramma, mijn haar doen... Dank voor alle support! ♡ reageer retweet
Loopt maar tot 27 sept?quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:42 schreef Roguee het volgende:
@agneshofman
quote:Op zondag 28 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup. Ik gok dat ze niet alleen haar onderbroekje kon verschonen toen ze in alle media stond als vriendinnetje van Martijn Krabbe, maar ook meteen haar broek, de bank, haar laminaatvloer, en het stucwerk op het plafond van de onderburen kon laten vervangen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor een laag zelfbeeld als kerel heb je als je met open ogen in de moerasmossel van deze troela trapt...
Ik vind het een beetje sneu, zo openlijk tegen haarquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Het interview zal vast verzonnen zijn, maar dan door 'Bientje' zelfNu heeft ze spijt van haar 'stoere' verhalen. Tja meid dat krijg je met goedkoop in de spotlights willen staan.
Wat voor een laag zelfbeeld als kerel heb je als je met open ogen in de moerasmossel van deze troela trapt...
quote:BienSchumacher @BienBientje91 10 mrt. 2013
It's a wrap! Binnenkort op tv alle scheidekker reclames te zien!
Niet bepaald goede PR als je zogenaamde 'uithangbord' je naam van het bedrijf verkeerd schrijft.quote:
Hoop niet dat ze in de commercial beweert daar een cursus Nederlands te hebben gevolgd. Zou niet bijster goede reclame zijn neequote:
Misschien dat ze daar ook bij was, maar foto was van deze:quote:
Volgens mij is "Bientje" tot alles in staat om maar zwanger te worden van Martijn en dan kan het een duur grapje worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Ach, ik hoop nog steeds dat Martijn gewoon best inziet hoe ze is, maar er gewoon een lekker jong ding in ziet. Eentje waar hij even z'n zure slurfje in die moerasmossel kan laten afdalen om Amanda te vergeten.
Aan de andere kant heeft hij nogal een voorliefde voor ingewikkelde labiele mokkels, dus wie weet
Ik heb zo'n vriendin gehad, opeens stopte ze met de pil en ze had een rubberallergie dus condoom mocht ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij is "Bientje" tot alles in staat om maar zwanger te worden van Martijn en dan kan het een duur grapje worden.
Als je haar naam googled kom je ook op deze hoogwaardige Fok-draad geloof ik.. en iemand die narcistisch is zal vast wel een paar keer per dag haar eigen naam googelen.. Dus ik denk ook dat ze meeleest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:27 schreef trucker3 het volgende:
Ze heeft zojuist haar achtergrondfoto veranderd en een zooitje foto's/tweets verwijderd. Leest ze soms mee hier...?
En dan maar hopen dat het apparaatje stiekempjes gesteriliseerd is, anders kan het weer een Bikkel-gate wordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Ach, ik hoop nog steeds dat Martijn gewoon best inziet hoe ze is, maar er gewoon een lekker jong ding in ziet. Eentje waar hij even z'n zure slurfje in die moerasmossel kan laten afdalen om Amanda te vergeten.
Aan de andere kant heeft hij nogal een voorliefde voor ingewikkelde labiele mokkels, dus wie weet
Heeft ze wel inkomen genoeg om een PC aan te schaffen dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je haar naam googled kom je ook op deze hoogwaardige Fok-draad geloof ik.. en iemand die narcistisch is zal vast wel een paar keer per dag haar eigen naam googelen.. Dus ik denk ook dat ze meeleest.
Hoi Jacobien
Heeft papa uiteraard aangeschaft, of neemt ze mee uit het huis van een van haar scharrels ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft ze wel inkomen genoeg om een PC aan te schaffen dan?
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:16 schreef piglet het volgende:
Nog een paar andere interessante tweets:twitter:AgnesHofman twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 17:15:37Het 'verzonnen' interview (sorry, het is 'intervieuw' volgens Bien) staat verdorie op d'r eigen site http://t.co/0aWdcu6yLv reageer retweet
Vivi, wat is jouw verhaal eigenlijk?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.
Ik geloof haar ook 100%quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Agnes is een goede collega van mij en 100 % integer.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien kan Grazia de goedgekeurde versie van het interview nog even publiceren...
ISIS is ook 100 %quote:
ja graagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien kan Grazia de goedgekeurde versie van het interview nog even publiceren...
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Vivi, wat is jouw verhaal eigenlijk?
Ik kom wel eens een opmerking over jou tegen in SHO. Zo van, Vivi weet alle ins en outs.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef Copycat het volgende:
Soms denk ik met een warm hart vol melancholie terug aan de tijden van vliegende strijkijzers.
Aaaah oké.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?quote:
Ik heb al gekekenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toch geen onthullende inside stories verwijderd, he?
Wie spreek je zoal ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Haha, mijn verhaal? Ik ben freelance journalist (o.a.) voor Grazia en zo hoor ik wel eens wat. En ik spreek wel eens iemand.
Wat stond er Ole ?quote:
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
het was het budgetnummer en blijkbaar vonden ze haar financiele "inzichten" wel juicy..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom kreeg dat meisje toen eigenlijk een interview in jullie blad?
gelukkig schrijf ik ook voor LINDA.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
nee, uiteraard niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aaaah oké.
En jij verteld hier in SHO alle roddels door?
Ik merk gelukkig niet zoveel van die zware tijden, eigenlijk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Grazia vind ik zo'n schijtblad, maar ja, het levert wel sappig nieuws op, en ik gun jou je inkomen in deze zware tijden voor journalisten, maar verder...
Elzevier, Haagse Post/De Tijd of Vrij Nederland niks voor je ?quote:
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijkquote:Presenter // actress // writer // just started twitter // lives recipient // go for your dreams !!!
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Van haar Twitter;
[ afbeelding ]
lives recipient? Ontvangt ze levens? Leeft ze als ontvanger van het een of het ander (goed, daar is wat over te zeggen natuurlijk)
Wekl een goeie naam voor een gate! Parasiet gate!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek was naar het woord 'parasite'
Om nou in SHO neer te kijken op Grazia, lijkt me ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Is ook. Maar sowieso kut 'journalistiek' dat soort bladen. Of überhaupt tijdschrift gezeik eigenlijk. is wel iets voor Jacobien qua werk denk ik.
Nee, als we dat vonden, lazen we hier niet. Laten we blij zijn met Viev, zeg, want die gunt ons regelmatig nieuwtjes en daar smullen we allemaal van.
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:35 schreef DS4 het volgende:
Dit meisje lijkt vooral in wat extremere mate dan gemiddeld last te hebben van de 'ieder kind is bijzonder' opvoeding.
Waarom kennelijk zovelen zich daar druk om maken ontgaat mij.
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issuesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Probability het volgende:
Lees hier ook even de comments trouwens![]()
https://m.facebook.com/wtfnl/posts/660543964053796
Moet kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:39 schreef Yaaar het volgende:
Ieder kind is bijzonder opvoeding? Wat bedoel je?
Het is niet heel gebruikelijk iig...quote:Volgens mij spoort ze gewoon niet helemaal. Althans: liegen over de dood, je borsten zomaar laten zien zonder dat iemand erom heeft gevraags etc vind ik abnormaal.
Precies!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
De moderne opvoeding waarbij kinderen alles krijgen, maar ook op de meest idiote manieren gestimuleerd worden. Alsof het een fucking project is. Een voorbeeld: iedere dag tijdens de zwangerschap een uurtje Mozart draaien voor de foetus...
[..]
Het is niet heel gebruikelijk iig...
Najah klopt hoor, alhoewel dat met die borsten in een serie was waar ze iemand moest verleiden ofzo, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar ik denk dat ze echt niet helemaal 100% is op basis van wat ik heb gezien, ze zei ook dat ze 5/6 persoonlijkheden had toen. Of het was echt haar leeftijd (21) en ze is nu echt helemaal veranderd.
Volgens mij kent de helft haar persoonlijk (krijgen nog geld van haar etc)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die haar zo de grond in boren ook niet helemaal, volgens mij heb je dan ook wel issues
Nee, daarom was het ook per ongeluk en zet ze jouw post later terug. Ik denk een gevalletje edit ipv quotequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Ik zei toch niets raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |