Je hier druk over makenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Lapo hunten en dan niet eens een nieuwe TT verzinnen, tering.
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Je hier druk over maken
Hoop het. Raar mens.quote:
Enkeltje hel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.
Nou nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.
Ze vond de pics van je piemel niet indrukwekkend?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even ter info, Ancilla heeft me geblockt op twitter
vreselijke vent , jakquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
En Nico Dijkshoorn kijkt ook Expeditie Robinson.
Het was too much.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze vond de pics van je piemel niet indrukwekkend?
mag wel meer gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
Eerst weer het gebruikelijke stoken voor de stemmen
Eensquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef N.icka het volgende:
Niks mis met nadia, die lone moet er uit
Heb je die geoefend in de spiegel?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
Oh, was wel grappig geweest als ze de Lone Survivor werd.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die geoefend in de spiegel?
Nee, dat komt zo tot me en dat spuug ik er dan zo uit als een hamburger op een eiland.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die geoefend in de spiegel?
Familie van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet meer te kijken, scheelt weer donderdagavond-tijd
Lone was de enige reden dat ik keek
Hoezo dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet meer te kijken, scheelt weer donderdagavond-tijd
Lone was de enige reden dat ik keek
Nee?quote:
Omdat ik het gewoon een tof wijf vind.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Lone eruit, vies kutwijf, nog ff die sneer naar Nadia toen ze eruit ging.
Ga maar weer lekker bikkelen of whatever met je musicals.
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat echt zó sneu, zo haten op een jou onbekend iemand tot aan 'kutwijf' aan toe.
Wat een rotleven moet je dan hebben
wat sneuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.
Die sneer was wel heel treurig jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Tuuk mop.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.
Ik vind Ferry niet irritant genoeg, zelfsquote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die sneer was wel heel treurig jaZelf bakte ze er niets van, maar dat wilde ze niet zien, gevolg -> terechte exit
![]()
Ergens ook wel jammer dat er weer een irritatiefactor weggaat, gelukkig zit Ferry er nog in
Hij komt niet heel veel in beeld, dat helpt welquote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Ferry niet irritant genoeg, zelfs![]()
Die vind ik stiekem best heel tof in ER.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuk mop.
Whatever floats your sneuboat.
Dus iemand géén kutwijf vinden is al 'ophemelen'?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef opreis het volgende:
Je kan het trouwens ook omdraaien, het ophemelen van jou onbekend persoon, wat een klein wereldje heb je dan.
Ik had hem véél irritanter verwacht (en gehooptquote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij komt niet heel veel in beeld, dat helpt welZijn geschreeuw elke keer tijdens de opdrachten is wel vervelend.
Ik vind die Broekman een eikel op basis van 2 afleveringenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het best en normaal om je lekker te ergeren aan lui op tv, doe ik zelf ook zo vaak, maar om iemand serieus een kutwijf te vinden op basis van 2 afleveringen ER vind ik sneu.
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind die Broekman een eikel op basis van 2 afleveringen
Mensen met een laag IQ hebben vaak een wat grover taalgebruikquote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.
Maar dat zal mijn tere zieltje wel zijn
Als dit Facebook was zou ik je post liken.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen met een laag IQ hebben vaak een wat grover taalgebruik
(in KLB vliegen de ziektes om je hoofd)
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit Facebook was zou ik je post liken.
Oud genoeg voor je moederquote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hou oud ben je precies? 12? Of toch al 13?
Raar verhaal was dat inderdaad; "keihard werken in de musical business" Kom nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Ik zou het niet zo gezegd hebben, maar in de strekking an sich kan ik me vinden.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.
Maar dat zal mijn tere zieltje wel zijn
Oh gelukkig, haha. Hier staan ook nog wat leuke: http://www.clownbassie.nl/11-moppentrommel.shtmlquote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee grapje in haar natuurlijk. Grapje jongens.
Wat een lelijke vrouw is dat.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:26 schreef JedimindhaX het volgende:
Op Nadia zou ik wel een kwakje of twee deponeren overigens
Lone is ook wel een mooie vrouw, dus ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kende Lone en Juliette niet van te voren en in Lone's introductiefilmpje gaat het over een MILF.
Lone vind je mooi maar Nadia is lelijk?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Lone is ook wel een mooie vrouw, dus ja.
Ja, ze heeft een mooi gezicht. Nadia heef echt geen mooi gezicht en dat zeg ik niet snel..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lone vind je mooi maar Nadia is lelijk?
andersom zou ik snappen.....
Ik vond het zo grappig, maar ik begrijp het ook wel van hem eigenlijk dat hij dacht dat het toch geen hamburger was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:23 schreef Re het volgende:
zo een psychologisch fenomeen op TV zien is wel fantastisch eigenlijk, jezelf zo gek maken dat je moet kotsten van een broodje hamburger... echt mooi om te zien
Hij komt er mee weg omdat de rest hem enorm op een voetstuk plaatst en zijn fysieke kracht is natuurlijk wel een belangrijke factor in een team. Maar ik reken er wel op dat ze hem als eerste lozen bij de samensmeltingquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:34 schreef 44rdbei het volgende:
Het viel me wel een beetje tegen van Remy, eerst winnaars mentaliteit dit dat en vervolgens zo hard falen bij een eetproef.
Alsnog, als heel zijn team maden en shit weg zit te werken voor de winst dan ga je toch niet afhaken op een hamburgerquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vond het zo grappig, maar ik begrijp het ook wel van hem eigenlijk dat hij dacht dat het toch geen hamburger was.
Inderdaad maar zijn kampleden spreken hem niet eens aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alsnog, als heel zijn team maden en shit weg zit te werken voor de winst dan ga je toch niet afhaken op een hamburger.
Had hem echt eruit gewild ongeacht zijn kracht als ik daar had gezeten. In de hel en een teamlid verliezen voor niks
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:44 schreef tralalala het volgende:
Bij de eetproef zit altijd iets lekkers toch? Had hij kunnen weten...
Goed lijf? Cup A- ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
Nadia heeft een goed lijf en een ok hoofd, maar ze is gruwelijk irritant, was ze trouwens al in De schat van de Oranje waar ze ook in zat. Ze is een soort Regina Romeijn aan het worden, vooral bekend van dit soort shows
Coosje was mentaal gezien ook zo sterk !quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:54 schreef quickstepster het volgende:
Freddy was lekker bezig tijdens de eetproef! Zowel met eten als het de anderen lastig maken met zijn commentaar!
Sowiesodat hij met die voetwond gewoon terugkomt. Robinsonmentaliteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
Baas? Ik zou niet te veel naar hem luisteren als ik in zijn team zat. Hij komt nogal dom overquote:
Want ja, je moet de kwantummechanica snappen om die proeven tijdens expeditie robinson te kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Baas? Ik zou niet te veel naar hem luisteren als ik in zijn team zat. Hij komt nogal dom over. lees: iq van een visstick
Zo dom komt hij niet over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Baas? Ik zou niet te veel naar hem luisteren als ik in zijn team zat. Hij komt nogal dom over. lees: iq van een visstick
Pff hoe meer ik erover nadenk hoe grappiger ik het vindquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alsnog, als heel zijn team maden en shit weg zit te werken voor de winst dan ga je toch niet afhaken op een hamburger.
Had hem echt eruit gewild ongeacht zijn kracht als ik daar had gezeten. In de hel en een teamlid verliezen voor niks
Oh jee, Nadja of Lone eruit. Als ze het nu maar overlevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Sympathiek?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want ja, je moet de kwantummechanica snappen om die proeven tijdens expeditie robinson te kunnen doen.![]()
Hij is fysiek uitermate sterk en het lijkt mij gewoon een erg sympathieke vent. Het is alleen geen zeer intelligent persoon, maar boeien?
Klopt, ik begrijp ook wel dat hij dacht dat er iets mis mee was. Maar Dennis zei er speciaal bij : het is een dood normale cheeseburger. En als dat niet zo zou zijn, dan had Dennis dat echt niet mogen zeggen btw.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:37 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vond het zo grappig, maar ik begrijp het ook wel van hem eigenlijk dat hij dacht dat het toch geen hamburger was.
Vreemd. Zo'n bokskneus die denkt dat alles om winnen draait en die te weinig sociale eigenschappen bezit om te beseffen dat hij niet de baas is in de groep? En die schijnt te denken dat mensen die niet zo'n lelijk vies sportschool lichaam hebben minderwaardig aan hem zijn?quote:
1: Wat is er mis met iemand die graag wil winnen? zeker bij zo,n spel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vreemd. Zo'n bokskneus die denkt dat alles om winnen draait en die te weinig sociale eigenschappen bezit om te beseffen dat hij niet de baas is in de groep? En die schijnt te denken dat mensen die niet zo'n lelijk vies sportschool lichaam hebben minderwaardig aan hem zijn?
Sympathiek is nou niet echt het woord wat in me opkomt bij die aap.
Ik zeg niet dat er iets mis is met iemand die wil winnen, leeswonder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Wat is er mis met iemand die graag wil winnen? zeker bij zo,n spel?
2: Hij is de baas.
3: Hij noemt niemand minderwaardig, maar vooral met kracht zaken draait het wel om recht van de sterkste.
Soms is dat erg lullig, maar het is wel waar.
1: Dat zeg je indirect wel, je bent aan het klagen over zijn winnaarsmentaliteit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis is met iemand die wil winnen, leeswonder.
Hij is niet de baas.
Ik hoorde hem toch echt iemand kleineren vorige week of die week ervoor in zo'n reflectie stukje. Dat ging over iemand die niet zo'n spierfetish had als hij.
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Dat zeg je indirect wel, je bent aan het klagen over zijn winnaarsmentaliteit.
Ja.quote:2: Dan volg je het programma niet.
Niet relevant.quote:3: Ik heb
Trollquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja.
[..]
Niet relevant.
Wat is er? in je broek gepoept?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Gast, flikker een eind op met je gehuil. Vervelende kutkneus.
Opeens herinner ik me je weer. Jij bent die treurwilg die in NWS constant van die ongeïnformeerde stellingen poneert en desgevraagd geen argumenten kan verzinnen om ze te ondersteunen en dan maar gaat janken omdat mensen je je zin niet geven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is er? in je broek gepoept?
Veeg het schuim eens van je lippen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Opeens herinner ik me je weer. Jij bent die treurwilg die in NWS constant van die ongeïnformeerde stellingen poneert en desgevraagd geen argumenten kan verzinnen om ze te ondersteunen en dan maar gaat janken omdat mensen je je zin niet geven.
Jammer dat je ook in dit forum komt.
Ga eens volwassen worden, man.
Goed verwoordquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Vreemd. Zo'n bokskneus die denkt dat alles om winnen draait en die te weinig sociale eigenschappen bezit om te beseffen dat hij niet de baas is in de groep? En die schijnt te denken dat mensen die niet zo'n lelijk vies sportschool lichaam hebben minderwaardig aan hem zijn?
Ha! Zo ken ik 'm ook uit R&Pquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:31 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Opeens herinner ik me je weer. Jij bent die treurwilg die in NWS constant van die ongeïnformeerde stellingen poneert en desgevraagd geen argumenten kan verzinnen om ze te ondersteunen en dan maar gaat janken omdat mensen je je zin niet geven.
Jammer dat je ook in dit forum komt.
Ga eens volwassen worden, man.
Het is een voor opgezet kamp door de Deense productie dus misschien kan Danny het eens afhuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zou een keer een FOK! Robinson moeten komen. Ik zou me of kapot lachen om het kansloze gekibbel, of me daaraan dood ergeren.
Gekibbel? FOK!ers zeggen niks buiten hun zolderkamerquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zou een keer een FOK! Robinson moeten komen. Ik zou me of kapot lachen om het kansloze gekibbel, of me daaraan dood ergeren.
Daarom ook graag weer terug naar de basis met onbekenden! Nu heb je ook alleen maar mensen die acteur zijn, zanger of kunstenaar. Terug naar de bouwvakker, de vuilnisman, de teamleider en de P&O medewerkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik dit jaar ook weer erg jammer vind is dat sommige deelnemers elkaar al gewoon goed kennen uit de prive-sfeer, daarmee creëer je al meteen kampjes in kampen zoals destijds met het pokertrio en vorig jaar bijvoorbeeld met Geza en Sef. Niet fair ten opzichte van de kandidaten die die lijntjes onderling niet hebben
B of C is 't beste naar mijn mening :pquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is er mis met cup A? Groot gaat alleen maar snel hangen.
Bij de proeven moet je inderdaad zien te winnen anders kom je nooit in de hemel, Nadia moet eigenlijk blij zijn dat ze niet meedeed aan die proef. Ik denk dat Lone daardoor is weggestemd en niet Nadia.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Omdat hij alleen banaantjes kan binnenhouden?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de proeven moet je inderdaad zien te winnen anders kom je nooit in de hemel, Nadia moet eigenlijk blij zijn dat ze niet meedeed aan die proef. Ik denk dat Lone daardoor is weggestemd en niet Nadia.
Waarom noem je hem aap?
Omdat hij niet sympathiek is. Dat lijkt me toch volstrekt duidelijk of niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de proeven moet je inderdaad zien te winnen anders kom je nooit in de hemel, Nadia moet eigenlijk blij zijn dat ze niet meedeed aan die proef. Ik denk dat Lone daardoor is weggestemd en niet Nadia.
Waarom noem je hem aap?
quote:Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Omdat hij niet sympathiek is. Dat lijkt me toch volstrekt duidelijk of niet?
Remy is een volksheld.quote:Op zondag 28 september 2014 00:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Omdat hij niet sympathiek is. Dat lijkt me toch volstrekt duidelijk of niet?
Welk volk? Het tokkievolk?quote:
Nou en? Alsof hem dat opeens sympathiek zou maken.quote:Eind juli 2007 kwam hij in het nieuws doordat hij de politie in Amsterdam kon helpen met de arrestatie van twee Britten. Deze hadden met een blaaspijp vanuit een bestelwagen scherpe ijzeren pijltjes geschoten naar willekeurige voorbijgangers. Remy Bonjasky was het laatste slachtoffer, en deze zette met een taxi de achtervolging op de bestelwagen in. Hierna belde hij de politie, waarna de daders gearresteerd werden. Bonjasky kreeg de taxikosten vergoed en een medaille van de politie en hij werd door de burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, tot ereburger van Amsterdam uitgeroepen. Beide Britten werden veroordeeld tot een gevangenisstraf wegens meerdere delicten.
Wat vind je van de andere deelnemers, Sabrina bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welk volk? Het tokkievolk?
[..]
Nou en? Alsof hem dat opeens sympathiek zou maken.
Het is gewoon een vervelende, sociaal gehandicapte, sportschool neanderthaler.
Hoezo?quote:Op zondag 28 september 2014 01:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat vind je van de andere deelnemers, Sabrina bijvoorbeeld?
Klinkt als jaloezie.quote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
Sabrina is geen leuke lieve aap?quote:Op zondag 28 september 2014 01:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Sabrina is leuk en lief. Favoriet tot dusverre samen met Kai, Freddy en Lobke. Ik denk overigens ook dat Lobke en Sabrina flinke kans hebben om te gaan winnen.
Vind jij.quote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zo ging het vroeger ook, geen problemen meequote:Op zondag 28 september 2014 13:16 schreef Skunk-m het volgende:
Ik vind het schandalig dat er geen verliezerseiland/überhel oid is.. schandalig dat je naar huis gestemd kan worden, zo gaat het echt nergens meer over.
Ook al lagen ze op dat moment toch al dik voor, ik vind dat hij wel degelijk een bijdrage had tijdens die proef waarbij hij in een kooi opgesloten zat. Hij riep gelijk dat ze niet aan hem moesten denken maar gewoon de kooi om moesten kieperen en ging ook zelf steeds op de zijkant klimmen om zijn gewicht ook nog in het spel te gooien daarbij.quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond Remy van tevoren wel een coole gast, maar in ER wordt ik een beetje gek van hem. Hij is de mannelijke versie van Edith Bosch. Hij heeft nog geen enkele proef gewonnen. Althans een wezenlijke bijdrage geleverd aan de overwinning.
Hou toch op manquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welk volk? Het tokkievolk?
[..]
Nou en? Alsof hem dat opeens sympathiek zou maken.
Ah, je kent hem persoonlijk? Ze monteren wat ze willen hè.quote:Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hou toch op manDe afgunst druipt er vanaf, geef dan gewoon toe dat je jaloers bent dat je niet zo alpha bent als hij. Heb Remy nog geen enkele keer betrapt op een achterbakse actie trouwens, heel aardige gozer.
Alpha? Die gast is niet alpha, maar een dommekracht. En niemand zegt verder dat 'ie achterbaks is.quote:Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hou toch op manDe afgunst druipt er vanaf, geef dan gewoon toe dat je jaloers bent dat je niet zo alpha bent als hij. Heb Remy nog geen enkele keer betrapt op een achterbakse actie trouwens, heel aardige gozer.
Met de estafette deed hij het ook goed, mensen hebben toch altijd wat te zeiken. Het is gewoon een knappe man die zeker wel veel kan (fysiek), we zullen zien hoe het de volgende afleveringen zal gaan.quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ook al lagen ze op dat moment toch al dik voor, ik vind dat hij wel degelijk een bijdrage had tijdens die proef waarbij hij in een kooi opgesloten zat. Hij riep gelijk dat ze niet aan hem moesten denken maar gewoon de kooi om moesten kieperen en ging ook zelf steeds op de zijkant klimmen om zijn gewicht ook nog in het spel te gooien daarbij.
In al die jaren dat de K-1 upcoming en hot was, was Remy toch altijd wel een uithangbord voor de sport, samen met Peter Aerts.quote:Op maandag 29 september 2014 14:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het vooral opmerkelijk dat hij zo goed is in K1. Komt buiten de ring niet echt over als een standaard vechtsport gozer. Hij lijkt me wel redelijk sociaal.
Waarom denk je dat hij erin zit.quote:Op maandag 29 september 2014 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vond Remy van tevoren wel een coole gast, maar in ER wordt ik een beetje gek van hem. Hij is de mannelijke versie van Edith Bosch. Hij heeft nog geen enkele proef gewonnen. Althans een wezenlijke bijdrage geleverd aan de overwinning.
Haha, think again.quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet wel dat hij goed is hoor. Het is alleen verbazingwekkend. Zet hem eens naast een Aerts. Hij komt gewoon veel socialer over dan de gemiddelde vechtsporter. Ik zie Aerst niet zo snel met Zappsport meedoen en als hij dat al doet lijkt hij me niet iemand die kindvriendelijk is.
Ik ben een ster haal me hier uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:30 schreef Vance het volgende:
Ik kan trouwens Nicolette niet loskoppelen van dat andere fake programma .. wat was dat ook alweer..
iets in Suriname en smerige dingen doen.. paar keer gekeken en toen afgehaakt.
Ik weet alleen nog dat Olga Commandeur ook mee deed ( waarom snap ik nog steeds niet).
Take Care
Laatste tweet voor ER- 4 meiquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef politiekman het volgende:
Freddy was al de baas, nu nog meer
Mhmmm, hopen dat dit betekend dat hij er lang in blijftquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Laatste tweet voor ER- 4 mei
18 juni begint hij weer met tweeten. Is lang... Hij tweet veel jongons
https://twitter.com/GewoonVjeze
Zou een goede reden zijn... Gelukkig is het ook een ongelooflijke kneus en slechte presentator...quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mensen die Dennis niet als presentator willen omdat hij opgegeven heeft...
er zijn wel meer redenen te bedenken waarom men hem geen goede presentator vindtquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mensen die Dennis niet als presentator willen omdat hij opgegeven heeft...
Dennis is zeker niet slecht, en de reden dat hij opgegeven zou hebben is onzin. Maar Eddy paste gewoon uitstekend bij het programma. Eigenlijk vind ik de wissel tussen Evy en Nicolette nog erger.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:21 schreef opreis het volgende:
[..]
er zijn wel meer redenen te bedenken waarom men hem geen goede presentator vindt
Dat ook, het verschil tussen ernst paul en eddie zoe was ook groot, maar eddie deed het op zijn eigen manier leuk. Dennis is gewoon saai ofzo..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dennis is zeker niet slecht, en de reden dat hij opgegeven zou hebben is onzin. Maar Eddy paste gewoon uitstekend bij het programma. Eigenlijk vind ik de wissel tussen Evy en Nicolette nog erger.
Haha klopt, ''heb je schrik voor de stemming?''. Mooi haha.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dat ook, het verschil tussen ernst paul en eddie zoe was ook groot, maar eddie deed het op zijn eigen manier leuk. Dennis is gewoon saai ofzo..
Van al die vrouwen is nicolete volgens mij wel de minste. Roos was ook wel leuk en evi natuurlijk, gewoon spontaan... Dat heeft die nicolette niet..
Viel het trouwens iemand op dat nicolette iets zei van: Heb je schrik voor de stemming?
Dat is toch niet nederlands? lijkt wel of ze een "script" geschreven hebben voor evi en vergaten waren dat het nicolette was...
Klopt het viel mij ook op dat er geen presentator was bij de bal proef, beetje vreemd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha klopt, ''heb je schrik voor de stemming?''. Mooi haha.
Overigens viel het mij ook op dat er vorige week 1 proef was die helemaal niet werd uitgelegd door Nicolette of Dennis. Normaal worden proeven vooraf altijd uitgelegd door een presentator toch? Bij die proef was er helemaal niemand bij dacht ik.
Omdat bij alles wat ze zegt het lijkt alsof ze jankt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:13 schreef Kroelo het volgende:
waarom heeft iedereen zo'n lage dunk van Nadia? Zo zwak is ze niet toch
jouw lat ligt niet zo hoog, toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
nadia heeft een prima vliegertje
Ik zou haar echt lekker nemen
Bah bah.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:41 schreef wolfrolf het volgende:
nadia heeft een prima vliegertje
Ik zou haar echt lekker nemen
Gadverdamme man zij is echt te lelijk en ze kijkt echt constant zo 😒 . Wat een achterbakse kuthoer. Blehhhhquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:02 schreef Breekfast het volgende:
Die Nadia blijft wel prettig om naar te kijken
Bleh is precies de goede bewoordingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gadverdamme man zij is echt te lelijk en ze kijkt echt constant zo 😒 . Wat een achterbakse kuthoer. Blehhhh
Alleen haar stem is nogal zeurderig maar met haar uiterlijk is niets mis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gadverdamme man zij is echt te lelijk en ze kijkt echt constant zo 😒 . Wat een achterbakse kuthoer. Blehhhh
Dat kan liever!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Lobke speelt het spel erg goedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan liever!
Wat raar dat Leo 6 stemmen krijgt, zeker nadat Lobke zo stellig zei dat hij zich geen zorgen moest maken.. Van haar had ik nooit verwacht dat ze op hem zou stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gekke van het feit dat ze allemaal op Leo hebben gestemd is dat er dus blijkbaar wel echt overlegd is om wie ze gaan stemmen. Daar hebben ze dus niks van laten zien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan liever!
Wat raar dat Leo 6 stemmen krijgt, zeker nadat Lobke zo stellig zei dat hij zich geen zorgen moest maken.. Van haar had ik nooit verwacht dat ze op hem zou stemmen.
Tuurlijk kan dat maar dat verdient ze niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan liever!
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:06 schreef JedimindhaX het volgende:
Nadia heeft echt zo'n heerlijk batslichaam, denk dat je die zonder probleem een hele nacht de vernieling in kan neuken. Vindt ze alleen maar leuk. Geloof mij nou, die lust er pap van. Borden.
Geen kont? Wat is dezequote:
fotosoepquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:35 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Geen kont? Wat is deze
Welk programma heb jij zitten kijken vrind
Zit echt wel genoeg vleesch aan die billon hoor
[ afbeelding ]
BAM. Kijk die heupen!
Zegt in mijn geval iig meer over mn oversekstheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:46 schreef tralalala het volgende:
Dat het hier alleen maar over de raakbaarheid van Nadia gaat zegt wel genoeg over dit seizoen...
Ik heb juist niet zo heel veel met proeven, één per aflevering vind ik prima. Zou juist graag wat meer gezeur en geschreeuw onderling willen zien, vorig seizoen was topquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Ik vind het seizoen eigenlijk wel tof tot nu toe. Weer twee proeven per aflevering in plaats van één.![]()
Trouwens Rains of Castamere van Game of Thrones en weer de theme song van The Last of us in deze aflevering.
Of het seizoen ervoor met de pokerbroertjes en Fatima(en Fajahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:09 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik heb juist niet zo heel veel met proeven, één per aflevering vind ik prima. Zou juist graag wat meer gezeur en geschreeuw onderling willen zien, vorig seizoen was top.
Of het bouwen van wat hutten ofzo, na een week heeft nog niemand bedacht dat je op 'aarde' niet in het zand hoeft te slapen als je een soort plateau bouwt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:09 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik heb juist niet zo heel veel met proeven, één per aflevering vind ik prima. Zou juist graag wat meer gezeur en geschreeuw onderling willen zien, vorig seizoen was top.
Dat is inderdaad helemaal schrijnend om te zien, maar dat komt natuurlijk ook omdat je weet dat je elk moment weer naar een andere plaats kunt gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Of het bouwen van wat hutten ofzo, na een week heeft nog niemand bedacht dat je op 'aarde' niet in het zand hoeft te slapen als je een soort plateau bouwt?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Lobke speelt het spel erg goedIs er weer zo een die totaal niet opvalt die vallen altijd pas net voor de finale af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En muziek uit de TV versie van Fargoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:
Ik vind het seizoen eigenlijk wel tof tot nu toe. Weer twee proeven per aflevering in plaats van één.![]()
Trouwens Rains of Castamere van Game of Thrones en weer de theme song van The Last of us in deze aflevering.
Dat zegt genoeg over de lat van de mannen die haar raakbaar vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:46 schreef tralalala het volgende:
Dat het hier alleen maar over de raakbaarheid van Nadia gaat zegt wel genoeg over dit seizoen...
Ze zit vooral veel te zeuren hoe sociaal zij wel niet isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de lat van de mannen die haar raakbaar vinden.Ik vind Nadia wel heel leuk trouwens; lekker nuchter enzo. Ik had niet verwacht dat ze Leo zouden wegstemmen, vreemd ook..
Waar moeten we Leo van kennenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Leo is echt een baas. Maar weinig mensen waarmee ik kan lachen op TV, maar die kerel heeft goede humor.
Maar volgens mij heb jij zelf nog een veel grotere rotkopquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de lat van de mannen die haar raakbaar vinden.Ik vind Nadia wel heel leuk trouwens; lekker nuchter enzo. Ik had niet verwacht dat ze Leo zouden wegstemmen, vreemd ook..
mee eens!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:53 schreef mannenkoorkarrespoor het volgende:
Ik mis echt een beetje de oude 'expeditie Robinson' zonder BNers. Het is nu geen echte expeditie Robinson meer. Ze hoeven niet meer zelf vuur te maken en het eten wordt ze ook op een presenteerblaadje aangeleverd. Ze zitten er nog maar een week en als ik zie hoeveel ze te eten krijgen. Nu draait het alleen nog maar om de puzzeltje's en die proeve's waar niemand minder van wordt. Ja je gaat of naar een prachtig eiland waar je zelf nog een hutje moet bouwen of je gaat naar een beautyresort.
Nu vindt ik het nog steeds wel aardige televisie hoor maar het had van mij allemaal wel wat harder gemogen. Door die Fatima een paar seizoenen terug is de manier van stemmen ook veranderd. Eerder werd gewoon de zwakste weggestemd omdat dat enorm belangrijk was voor het eten e.d nu is draait het allemaal om het tactisch stemmen.
Die Nadia had er gisteren gewoon uit gemoeten. Ze zat nog niet in haar nieuwe groepje of liep gelijk bij iedereen zielig te doen.
Doe is rustig mallootquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Elk jaar t zelfde gezeik van mensen die de 'oude' expeditie robinson missen. Hoe fucking veel jaar is dat nou al geleden? Moeten jullie elke keer weer komen zeiken? Jezus christus zeg, vind wat beters te doen met je tijd. Ga borduren ofzo. Of bridgen. Fucking hell.
Oh, de hypocrisie...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, sorry, vermoeiend man die ouwe wijven
Mee eens. Erg sympathiek. Hoop echt dat hij alsnog ver komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
Leo is echt een baas. Maar weinig mensen waarmee ik kan lachen op TV, maar die kerel heeft goede humor.
Lekker aan het strijken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja, sorry, vermoeiend man die ouwe wijven
hahaha denk toch om je hart mafkees, kalm aan aub. zeg er toch ook gewoon bij dat ik het prima tv vindt nog steeds dus waarom zou ik dan gaan bordurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:52 schreef JedimindhaX het volgende:
Elk jaar t zelfde gezeik van mensen die de 'oude' expeditie robinson missen. Hoe fucking veel jaar is dat nou al geleden? Moeten jullie elke keer weer komen zeiken? Jezus christus zeg, vind wat beters te doen met je tijd. Ga borduren ofzo. Of bridgen. Fucking hell.
Ze heeft echt veel te dikke bovenbenen. Dan liever die Anouk of Krystl qua lijf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:06 schreef JedimindhaX het volgende:
Nadia heeft echt zo'n heerlijk batslichaam, denk dat je die zonder probleem een hele nacht de vernieling in kan neuken. Vindt ze alleen maar leuk. Geloof mij nou, die lust er pap van. Borden.
Krystl?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel te dikke bovenbenen. Dan liever die Anouk of Krystl qua lijf.
Huh?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel te dikke bovenbenen. Dan liever die Anouk of Krystl qua lijf.
Hoezo? Ze is slank en heeft een mooi gespierde buik, dat is toch niet meteen een skelet? Gewoon goed getraind lichaam.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Krystl?
Kan je net zo goed een skelet neuken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Huh?Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En indien wel: tegenbewijs met pics aub.
Komt omdat ze zo tyvusklein is. Daarnaast is ze ook gewoon mager. Haar ruggengraat spat bijna haar rug uit. Maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is slank en heeft een mooi gespierde buik, dat is toch niet meteen een skelet? Gewoon goed getraind lichaam.
Ik hou gewoon niet zo van dikke benen.
Vind er echt helemaal geen kloot aan. Chagrijnige kop. Dom. Geen boeiend lichaam imo. Zit me elke keer weer aan d'r te ergerenquote:
Volgens mij valt het wel mee hoe dom hij is. Het is gewoon echt een sporter. In zijn hele doen en laten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:42 schreef Joooo-pi het volgende:
ik heb nog even op Remy gelet en ben nog steeds van mening dat hij een domme kracht is. Echter, hij is wel sympathiek.
Hij is inderdaad zeker geen domme kracht. Het is zelfs een vrij intelligente gozer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee hoe dom hij is. Het is gewoon echt een sporter. In zijn hele doen en laten.
Waar baseer je dat op? In deze serie heeft hij nog bijzonder weinig van zijn intelligentie laten zien in elk geval.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zeker geen domme kracht. Het is zelfs een vrij intelligente gozer.
Ik hou wel van slank, jij noemt het mager.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Komt omdat ze zo tyvusklein is. Daarnaast is ze ook gewoon mager. Haar ruggengraat spat bijna haar rug uit. Maar ieder zijn ding natuurlijk
[..]
Vind er echt helemaal geen kloot aan. Chagrijnige kop. Dom. Geen boeiend lichaam imo. Zit me elke keer weer aan d'r te ergeren![]()
![]()
Nee hoor, het is gewoon een voorkeur. Een beetje gespierde benen vind ik erg mooi, als ze zo blubberen vind ik dat niet mooi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is dikke benen het nieuwe puntige knieën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |