Je hier druk over makenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Lapo hunten en dan niet eens een nieuwe TT verzinnen, tering.
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Je hier druk over maken
Hoop het. Raar mens.quote:
Enkeltje hel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.
Nou nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat soort mensen gun ik een enkeltje Syrië.
Ze vond de pics van je piemel niet indrukwekkend?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even ter info, Ancilla heeft me geblockt op twitter
vreselijke vent , jakquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
En Nico Dijkshoorn kijkt ook Expeditie Robinson.
Het was too much.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ze vond de pics van je piemel niet indrukwekkend?
mag wel meer gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef zoem het volgende:
Eerst weer het gebruikelijke stoken voor de stemmen
Eensquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef N.icka het volgende:
Niks mis met nadia, die lone moet er uit
Heb je die geoefend in de spiegel?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
Oh, was wel grappig geweest als ze de Lone Survivor werd.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die geoefend in de spiegel?
Nee, dat komt zo tot me en dat spuug ik er dan zo uit als een hamburger op een eiland.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je die geoefend in de spiegel?
Familie van je?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet meer te kijken, scheelt weer donderdagavond-tijd
Lone was de enige reden dat ik keek
Hoezo dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef Greys het volgende:
Mooi, dan hoef ik niet meer te kijken, scheelt weer donderdagavond-tijd
Lone was de enige reden dat ik keek
Nee?quote:
Omdat ik het gewoon een tof wijf vind.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Lone eruit, vies kutwijf, nog ff die sneer naar Nadia toen ze eruit ging.
Ga maar weer lekker bikkelen of whatever met je musicals.
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat echt zó sneu, zo haten op een jou onbekend iemand tot aan 'kutwijf' aan toe.
Wat een rotleven moet je dan hebben
wat sneuquote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.
Die sneer was wel heel treurig jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Tuuk mop.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat jij dat sneu vind. Het is gewoon een bitch.
Ik vind Ferry niet irritant genoeg, zelfsquote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die sneer was wel heel treurig jaZelf bakte ze er niets van, maar dat wilde ze niet zien, gevolg -> terechte exit
![]()
Ergens ook wel jammer dat er weer een irritatiefactor weggaat, gelukkig zit Ferry er nog in
Hij komt niet heel veel in beeld, dat helpt welquote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Ferry niet irritant genoeg, zelfs![]()
Die vind ik stiekem best heel tof in ER.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuuk mop.
Whatever floats your sneuboat.
Dus iemand géén kutwijf vinden is al 'ophemelen'?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef opreis het volgende:
Je kan het trouwens ook omdraaien, het ophemelen van jou onbekend persoon, wat een klein wereldje heb je dan.
Ik had hem véél irritanter verwacht (en gehooptquote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij komt niet heel veel in beeld, dat helpt welZijn geschreeuw elke keer tijdens de opdrachten is wel vervelend.
Ik vind die Broekman een eikel op basis van 2 afleveringenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het best en normaal om je lekker te ergeren aan lui op tv, doe ik zelf ook zo vaak, maar om iemand serieus een kutwijf te vinden op basis van 2 afleveringen ER vind ik sneu.
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind die Broekman een eikel op basis van 2 afleveringen
Mensen met een laag IQ hebben vaak een wat grover taalgebruikquote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.
Maar dat zal mijn tere zieltje wel zijn
Als dit Facebook was zou ik je post liken.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen met een laag IQ hebben vaak een wat grover taalgebruik
(in KLB vliegen de ziektes om je hoofd)
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dit Facebook was zou ik je post liken.
Oud genoeg voor je moederquote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hou oud ben je precies? 12? Of toch al 13?
Raar verhaal was dat inderdaad; "keihard werken in de musical business" Kom nouquote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Ik zou het niet zo gezegd hebben, maar in de strekking an sich kan ik me vinden.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef opreis het volgende:
Je hebt wel gelijk hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dat minder erg/raar dan een kutwijf.
Maar dat zal mijn tere zieltje wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |