quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ja Hoor, Kneus.quote:
maar wel tegen een Premier League salarisquote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan er niets meer van.
Scoort iedere week.
Neem aan dat zon Kazim ook niet voor een stuiver en een pakje voetbalkaarten speelt.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel tegen een Premier League salaris
Ja, maar goed dat we die thuis hebben gelaten zeg.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan er niets meer van.
Scoort iedere week.
Boulah en Kazim samen ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel tegen een Premier League salaris
blikje fernandez en een worstenbroodje.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neem aan dat zon Kazim ook niet voor een stuiver en een pakje voetbalkaarten speelt.
zit wat inquote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boulah en Kazim samen ook.
Een halve liter Monster, ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blikje fernandez en een worstenbroodje.
en als ie lief is krijgt ie een energie drankje
elke albert heijn heeft die.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze die in Rotterdam?
ik geloof dat we dat maar moeten laten.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
Ik geloof dat in de OP de wedstrijd tegen Willem II nog moet bijgewerkt
ja natuurlijkquote:
Is daar niet voor gekozen omdat ze bang waren dat anders helemaal ieder talent weggeroofd werd? Meen mij dat tenminste te herinnerenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Luni het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat onze A jeugd niet aan Europese competities mee doet.
natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je weleens goed worstenbrood gehad?
En dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
natuurlijk.
Ik heb ook regelmatig mn eigen worst tussen een broodje
opeten?quote:
Ik voorzie pas licht na de winterstop als er tenminste scorend vermogen wordt aangetrokken.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
gifbeker is nog lang niet leeg, we gaan europa ook uitvliegen en nog een paar keer verliezen in de eredivisie, en als alles verloren is, dan beginnen we weer te winnen.
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik voorzie pas licht na de winterstop als er tenminste scorend vermogen wordt aangetrokken.
Dát zou pas belachelijk zijn, eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?
Middenveldersquote:Op donderdag 25 september 2014 18:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?
Niet voor een spits. Van Geel heeft min of meer toegegeven dat hij geen geschikte spits heeft kunnen vinden. Tot die tijd doen ze het met Kazim / Te Vrede. Als er in de winterstop dan wel een betere optie te vinden is...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dát zou pas belachelijk zijn, eigenlijk.
True, je zou mij niet horen klagen hoor als uiteindelijk een spits van het kaliber Dost alsnog komt. Maar die had hij dan waarschijnlijk van de zomer onder bijna de zelfde voorwaarde ook wel kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet voor een spits. Van Geel heeft min of meer toegegeven dat hij geen geschikte spits heeft kunnen vinden. Tot die tijd doen ze het met Kazim / Te Vrede. Als er in de winterstop dan wel een betere optie te vinden is...
En Kuyt.. Toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh straks is Immers weer terug, dat moet Feyenoord toch wel veel hoop geven?
Schijnt dat ze geen Vapiano hebben in Glasgow en Kiedettie is gesignaleerd in het EMCquote:
Weet niet wie hem geüpdatet heeft maar hij is nu slechte kwaliteit, geen transparantie etcquote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Prachtige OP trouwens met die rode cijfers tussen door.
Je hoeft niks te verwachten van het oh-zo-geweldige-mod-team.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef ace_eleven het volgende:
Vermoeiend hoor, al die topic-killende-kuttrollen....
JMTquote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verwachten van het oh-zo-geweldige-mod-team.
Al een tijdje verbannen, Scrummie en Onlogisch ook. Overigens zal deze post wel weer verdwijnen, net als die vorige (vond het al vreemd dat het topic niet meer in m'n MyAT stond)quote:Op donderdag 25 september 2014 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gaat niet super wel. Waar is hmf trouwens
Ik vraag mij dan ook af of er ook Feyenoorders in het neusjes topic constant aan het trollen zijn of is dat eenzijdig. Erg kinderachtig idd. Ik heb iig niets te zoeken in dat topic want dat vervuild mijn scherm.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef ace_eleven het volgende:
Ik kom daar ook nooit, totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook af of er ook Feyenoorders in het neusjes topic constant aan het trollen zijn of is dat eenzijdig. Erg kinderachtig idd. Ik heb iig niets te zoeken in dat topic want dat vervuild mijn scherm.
Solliciteer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoort erbij, niet zo zeurenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
1 Van de belangrijkste eisen is toch wel niet objectief zijn toch om als mod aan de bak te gaan?quote:
Dat en wees voor Ajax zijn de enige eisen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
1 Van de belangrijkste eisen is toch wel niet objectief zijn toch om als mod aan de bak te gaan?
Hoezo Scrummie en Onlogisch?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Al een tijdje verbannen, Scrummie en Onlogisch ook. Overigens zal deze post wel weer verdwijnen, net als die vorige (vond het al vreemd dat het topic niet meer in m'n MyAT stond)
Hou je bek over mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo Scrummie en Onlogisch?En trollende jostis hier niet
Mijn post was serieus.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef ace_eleven het volgende:
Trollen mag. Mensen uitschelden voor ebolalijer niet. Het zit er echter vol mee. Of melaatsen, het is het een of ander.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hehe dat is niet echt de beste timing geweest nee.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef DonRaja het volgende:
Dus... ik dacht, laat ik dit jaar ook eens een seizoenkaart nemen. Godver...
Het overheerst al de hele dag dit topic, ze komen echt uit alle hoeken en gaten tevoorschijn met Dven als grootste opperdebiel.quote:
Denk dat de uiteindelijke reden was het door blijven zeuren in de FB van VBL, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 25 september 2014 21:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet dat echt...quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stel je aan joh.
En bans worden niet besproken.
Terug naar Feyenoord.
Ja ik heb ook evenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik hoorde vanavond dat 020 een 'straf' krijgt van een uitwedstrijd in de beker zonder uitpubliek.. Wat is dat voor een belachelijke straf? Sinds ik me kan heugen worden clubs gestraft met een thuiswedstrijd zonder publiek, maar nu opeens niet.. KNJB
Je dupeert daar toch ook de thuisploeg mee, door het mislopen van inkomsten (minder kaartjes)?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik hoorde vanavond dat 020 een 'straf' krijgt van een uitwedstrijd in de beker zonder uitpubliek.. Wat is dat voor een belachelijke straf? Sinds ik me kan heugen worden clubs gestraft met een thuiswedstrijd zonder publiek, maar nu opeens niet.. KNJB
Volgens mij gaan (veel van) ie inkomsten naar de KNVB, die is organisator en huurder van het station... Uit- en thuisspelende teams delen volgens mij de rest 50/50 (ik heb hier overigens geen bron voorquote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je dupeert daar toch ook de thuisploeg mee, door het mislopen van inkomsten (minder kaartjes)?
Urk uit zonder publiek, daar zit wel een verrassing aan te komen hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
speelde ze me als Feyenoord. Zielloze bende is het te vaak.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:
Stel je aan joh.
En bans worden niet besproken.
Terug naar Feyenoord.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Opgeschoond. Tering wat kinderachtig weer
quote:Feyenoord moet rekening houden met strop van dertig miljoen
Feyenoord moet rekening houden met een flinke extra kostenpost voor de verbouwing van De Kuip. De Rotterdamse club heeft dat te horen gekregen van de gemeenteraad in de stad.
De verbouwing van het stadion zal mogelijk miljoenen euro's duurder worden vanwege extra grondkosten, meldt De Telegraaf. Feyenoord zal de kosten zelf moeten ophoesten, aldus de gemeente. De verbouwing van De Kuip zal ervoor zorgen dat het stadion net niet meer past binnen de huidige afmetingen van het complex.
Een strook van een bedrijventerrein aan de noordkant van het stadion zal daarom gekocht moeten worden. De Coen Moulijnweg zal derhalve moeten worden omgelegd, hetgeen een slordige dertig miljoen euro kan gaan kosten. "Als het niet past, zal Feyenoord de extra kosten moeten betalen", aldus Ronald Schneider, wethouder van Stedelijke Ontwikkeling.
De verkenners van De Kuip hebben van Feyenoord altijd te horen gekregen dat een plan voor de verbouwing het stadion alleen slaagt als de club er jaarlijks miljoenen aan over houdt. Het plaatje wordt door bovenstaande ontwikkelingen echter steeds slechter.
Het kan toch alleen maar beter gaan, het ergste is al achter de rug denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:30 schreef DonRaja het volgende:
Dus... ik dacht, laat ik dit jaar ook eens een seizoenkaart nemen. Godver...
Intussen kunnen ze dan dus net zo goed HNS bouwen. Dan heb je in ieder geval een compleet nieuw stadion. Nieuwe ontwerpronde dan maar? Echt heeeeel slecht dat ze hier nu pas achter komen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar de architect kreeg toch een carte-blanche qua ontwerp? Kunnen ze niet zeggen dat ie binnen bepaalde lijntjes moet blijven![]()
Greveraarsquote:Slechte resultaten bij Feyenoord gaan altijd gepaard met verhalen over hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Bij een mini-crisis onder Ronald Koeman was het de harde hand die de spelers niet aanstonden en onder Fred Rutten wordt de rolverdeling met zijn assistenten aangehaald.
Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst hebben veel aanzien in de spelersgroep van Feyenoord, maar hun inbreng is dit seizoen drastisch afgenomen ten opzichte van de voorgaande jaren. Rutten zou de volledige coaching op de training op zich nemen, waardoor er weinig ruimte voor de assistenten overblijft, meldt De Telegraaf. ''Eigenlijk wil Rutten het liefst alles zelf doen. Dat is misschien te prijzen, maar niet slim'', schrijft het ochtendblad.
De ruimte die het duo wél krijgt moeten ze delen met Patrick Greveraars, die deze zomer als extra man bij de technische staf kwam. Tijdens de wedstrijden verzorgt Greveraars de instructies voor de invallers en dat zou her en der slecht vallen.
''Greveraars, zonder enige ervaring als profvoetballer, ging Mitchell te Vrede vertellen wat hij moest doen. Pal naast hem keken Van Bronckhorst, aanvoerder van Oranje in de voorlaatste WK-finale, en Van Gastel stoīcijns voor zich uit. Het is de omgekeerde wereld en helpt Rutten niet tijdens de sportieve crisis'', concludeert de ochtendkrant.
Ja, maar dat verhaal ging ook al de ronde voor deze verlies-serie hoor. Maar goed, wat zou jij willen als trainer. Ik vind het niet vreemd dat ie zijn eigen assistenten wilt kiezen. Het feit dat er nog een paar 'oude assistenten' zitten die je niet zomaar weg kan wimpelen zonder de hele wereld over je heen te krijgen levert dit soort kromme situaties op...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Greveraarsdacht dat hij gewoon van de warming-up was, maar intussen gaat dat dus ten koste van JP Van Gastel en Gio.....
Was het niet zo dat deze assistenten verlengden toen ze wisten dat Rutten rond was? Dan had Fred ze toch ook voor die tijd kunnen zeggen dat er geen ruimte voor hun was?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:08 schreef ace_eleven het volgende:
Het feit dat er nog een paar 'oude assistenten' zitten die je niet zomaar weg kan wimpelen
Hangt helemaal van de rolverdeling af, het zal best wel anders zijn met een nieuwe trainer maar het is wel de Telegraaf, die houden wel van een vuurtje opstoken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is dat sowieso niet een beetje veel, drie assistenten? Koeman had toch geen assistent meegebracht dus ik snap niet waarom Fred dat wel mocht.
Ik snap ook niet waarom mensen stoer komen doen in dit topic. Net alsof wij er als supporters wat aan kunnen doen dat die gasten alles verliezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
Gut gut, dan denk je: na een dag trollen zal het hier wel weer over Feyenoord gaan. Maar het is hier nog steeds niet te harden door de windjes van de opgewonden kleuters. Later maar weer proberen.
Urk uitquote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:
en voor Joderator?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Trollen mag. Mensen uitschelden voor ebolalijer niet. Het zit er echter vol mee. Of melaatsen, het is het een of ander.
Dat zal bouwtechnisch wel niet kunnen. Leuk dit.. Van Geel, daar gaan je miljoenenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar de architect kreeg toch een carte-blanche qua ontwerp? Kunnen ze niet zeggen dat ie binnen bepaalde lijntjes moet blijven![]()
Met dank aan onze HELDEN van de stadionverkenningquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zal bouwtechnisch wel niet kunnen. Leuk dit.. Van Geel, daar gaan je miljoenen
Zal wel te maken hebben met de faciliteiten die beschikbaar moeten worden op de 2e/3e ring, daarvoor zal je waarschijnlijk een sterker fundament moeten creëren en dus wat moeten uitbreiden rondom.. Nu is dat uitbreiden waarschijnlijk niet mogelijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel ja. Wel vreemd dat dat nu pas ter tafel komt...quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de faciliteiten die beschikbaar moeten worden op de 2e/3e ring, daarvoor zal je waarschijnlijk een sterker fundament moeten creëren en dus wat moeten uitbreiden rondom.. Nu is dat uitbreiden waarschijnlijk niet mogelijk
Dit is overigens allemaal speculatie van mijn kant, aangezien er net zoveel openheid is als bij HNS plus het feit dat ik 0 bouwachtergrond heb, het is dus een poging tot logisch redeneren zonder enige kennis van zaken
Maar dat is ook niet heel gek: aan de west- en oostzijde is er ruimte genoeg om uit te breiden (als het daar nodig is), daar heb je 2 relatief grote pleinen. Dat zal hooguit wat ten koste gaan van wat parkeerplaatsen en van wat 'vrije ruimte' die er nu is aan de andere kant. Die ruimte is er niet bij de Zuidzijde (want de weg) en de Noordzijde (daar zit Boels)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel ja. Wel vreemd dat dat nu pas ter tafel komt...
Het betreft trouwens een ruimtetekort aan de noord- en zuidzijde volgens dat bericht he (de beide korte zijden). Ze hebben het over uitkopen van de bedrijven aan de noordzijde en verleggen van de Coen Moulijnweg (zuidzijde).
Minder openheid zelfs, want daar kregen we tenminste nog plannen te zien. Hier helemaal niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de faciliteiten die beschikbaar moeten worden op de 2e/3e ring, daarvoor zal je waarschijnlijk een sterker fundament moeten creëren en dus wat moeten uitbreiden rondom.. Nu is dat uitbreiden waarschijnlijk niet mogelijk
Dit is overigens allemaal speculatie van mijn kant, aangezien er net zoveel openheid is als bij HNS plus het feit dat ik 0 bouwachtergrond heb, het is dus een poging tot logisch redeneren zonder enige kennis van zaken
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 13:21:51Rutten: 'De kans is groot dat Immers morgen in de basis staat.' #gaefey reageer retweet
Nieuw stadion is al vanaf het begin de beste optie geweest imo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Intussen kunnen ze dan dus net zo goed HNS bouwen. Dan heb je in ieder geval een compleet nieuw stadion. Nieuwe ontwerpronde dan maar? Echt heeeeel slecht dat ze hier nu pas achter komen.
MAAR NU ZOU ER OPENHEID KOMEN, EN ECHT!! DE BESTE KEUS VOOR FEYENOORD
Genot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 13:21:51Rutten: 'De kans is groot dat Immers morgen in de basis staat.' #gaefey reageer retweet
"Hé Freek, hoe veel ruimte hebben we eigenlijk?"quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het voetbal over de flanken loopt voor geen meter. Dan maar vol druk naar voren met het middenveld!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
------------------- Vermeer ----------------------
Wilkshire - Van Beek - Kongolo - Nelom
----------- Clasie -------- El Ahmadi-----------
--Toornstra ---- Immers ---- Vilhena
-------------------------Kazim---------------------
Weg met de flanken
twitter:RedDeKuip twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 13:31:22Net op Radio Rijnmond is nogmaals bevestigd dat men wel verwacht dat het plan binnen de driehoek zal passen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |