quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ja Hoor, Kneus.quote:
maar wel tegen een Premier League salarisquote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan er niets meer van.
Scoort iedere week.
Neem aan dat zon Kazim ook niet voor een stuiver en een pakje voetbalkaarten speelt.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel tegen een Premier League salaris
Ja, maar goed dat we die thuis hebben gelaten zeg.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan er niets meer van.
Scoort iedere week.
Boulah en Kazim samen ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar wel tegen een Premier League salaris
blikje fernandez en een worstenbroodje.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neem aan dat zon Kazim ook niet voor een stuiver en een pakje voetbalkaarten speelt.
zit wat inquote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boulah en Kazim samen ook.
Een halve liter Monster, ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
blikje fernandez en een worstenbroodje.
en als ie lief is krijgt ie een energie drankje
elke albert heijn heeft die.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze die in Rotterdam?
ik geloof dat we dat maar moeten laten.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:29 schreef roislecxe het volgende:
Ik geloof dat in de OP de wedstrijd tegen Willem II nog moet bijgewerkt
ja natuurlijkquote:
Is daar niet voor gekozen omdat ze bang waren dat anders helemaal ieder talent weggeroofd werd? Meen mij dat tenminste te herinnerenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:21 schreef Luni het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat onze A jeugd niet aan Europese competities mee doet.
natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je weleens goed worstenbrood gehad?
En dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
natuurlijk.
Ik heb ook regelmatig mn eigen worst tussen een broodje
opeten?quote:
Ik voorzie pas licht na de winterstop als er tenminste scorend vermogen wordt aangetrokken.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
gifbeker is nog lang niet leeg, we gaan europa ook uitvliegen en nog een paar keer verliezen in de eredivisie, en als alles verloren is, dan beginnen we weer te winnen.
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik voorzie pas licht na de winterstop als er tenminste scorend vermogen wordt aangetrokken.
Dát zou pas belachelijk zijn, eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?
Middenveldersquote:Op donderdag 25 september 2014 18:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Want nu gaat van Geel wel opeens geld uitgeven?
Niet voor een spits. Van Geel heeft min of meer toegegeven dat hij geen geschikte spits heeft kunnen vinden. Tot die tijd doen ze het met Kazim / Te Vrede. Als er in de winterstop dan wel een betere optie te vinden is...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dát zou pas belachelijk zijn, eigenlijk.
True, je zou mij niet horen klagen hoor als uiteindelijk een spits van het kaliber Dost alsnog komt. Maar die had hij dan waarschijnlijk van de zomer onder bijna de zelfde voorwaarde ook wel kunnen krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet voor een spits. Van Geel heeft min of meer toegegeven dat hij geen geschikte spits heeft kunnen vinden. Tot die tijd doen ze het met Kazim / Te Vrede. Als er in de winterstop dan wel een betere optie te vinden is...
En Kuyt.. Toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh straks is Immers weer terug, dat moet Feyenoord toch wel veel hoop geven?
Schijnt dat ze geen Vapiano hebben in Glasgow en Kiedettie is gesignaleerd in het EMCquote:
Weet niet wie hem geüpdatet heeft maar hij is nu slechte kwaliteit, geen transparantie etcquote:Op donderdag 25 september 2014 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
Prachtige OP trouwens met die rode cijfers tussen door.
Je hoeft niks te verwachten van het oh-zo-geweldige-mod-team.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef ace_eleven het volgende:
Vermoeiend hoor, al die topic-killende-kuttrollen....
JMTquote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verwachten van het oh-zo-geweldige-mod-team.
Al een tijdje verbannen, Scrummie en Onlogisch ook. Overigens zal deze post wel weer verdwijnen, net als die vorige (vond het al vreemd dat het topic niet meer in m'n MyAT stond)quote:Op donderdag 25 september 2014 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
Gaat niet super wel. Waar is hmf trouwens
Ik vraag mij dan ook af of er ook Feyenoorders in het neusjes topic constant aan het trollen zijn of is dat eenzijdig. Erg kinderachtig idd. Ik heb iig niets te zoeken in dat topic want dat vervuild mijn scherm.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef ace_eleven het volgende:
Vermoeiend hoor, al die topic-killende-kuttrollen....
Ik kom daar ook nooit, totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook af of er ook Feyenoorders in het neusjes topic constant aan het trollen zijn of is dat eenzijdig. Erg kinderachtig idd. Ik heb iig niets te zoeken in dat topic want dat vervuild mijn scherm.
Solliciteer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verwachten van het oh-zo-geweldige-mod-team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |