SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegen de amateurs kan ie het al wel. Nu nog op het hoogste niveau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerste goal had Sigthorsson niet gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef DenXD het volgende:
Milik bewijst maar weer beter te zijn dan Sigthorsson!
Tweede goal hakje van Milik op Andersen![]()
Derde goal goed positie gekozen![]()
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het team
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Traint ook heel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 19:00 schreef Seam het volgende:
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het teamRED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthorsson werkt hard op de trainingquote:Op woensdag 24 september 2014 19:00 schreef Seam het volgende:
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het team![]()
Wordt ook wel redelijk gevoetbald. Dit zijn vaak van die zaadpotten waar je als kijker niet blij van wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die speelt niet meer bij Ajax, is naar AZ gegaan dacht ik.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Siggy maakt er 3quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef StarGazer het volgende:
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank![]()
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef StarGazer het volgende:
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank![]()
Ik denk inderdaad dat hij scenisch is.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als milik tegen feyenoord had gespeeld hadden jullie helemaal dik verlorenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??![]()
In ieder geval positief dat ze zo'n wedstrijdje moeiteloos winnen. Dat is wel eens anders geweest de laatste jaren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Yep, al werkt JOS daar ook prima aan mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval positief dat ze zo'n wedstrijdje moeiteloos winnen. Dat is wel eens anders geweest de laatste jaren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat Siggy er vanavond minimaal 5 had gemaakt
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Plus 15 assists. Minstens.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat Siggy er vanavond minimaal 5 had gemaaktSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die weten ook dat alles in werking moet worden gesteld om Sigthorsson te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Ach de mensen van Jos zijn ook gewoon ajacieden.![]()
Die staan er inderdaad bij alsof ze levend tafelvoetbal spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, al werkt JOS daar ook prima aan mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ib4 Milik hype
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Die veel te weinig heeft gedaan ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gehaald door die idioot, die Overmars.AFCA!![]()
Milik heeft er in één wedstrijd al meer in liggen dan Zlatan in het hele seizoen tot nog toe. Wát een beest.![]()
![]()
Milik > Zlatanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
Milik heeft er in één wedstrijd al meer in liggen dan Zlatan in het hele seizoen tot nog toe. Wát een beest.![]()
In ieder geval hebben ze niet met dubbele cijfers verloren, in tegenstelling tot een andere ploeg op 24 oktober 2010quote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Jos weet ook weer waar ze staan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Milik blijft wel nuchterxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
0(-)10 was het toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet met dubbele cijfers verloren, in tegenstelling tot een andere ploeg op 24 oktober 2010AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Alsof jij bier drinktquote:Op woensdag 24 september 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
Die eerste goal vond ik zielig voor die keeper. Oh en faal in de tweede helft was het bier opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
echt héquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
ja toine revanchegevoelens tegen jos
gvd wat een mongoolAFCA!![]()
Lekker druk maken over pepperstreetquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
ja toine revanchegevoelens tegen jos
gvd wat een mongool
man man manRED ONS HENNIEGOD![]()
hou me tegenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker druk maken over pepperstreet
man man man![]()
frank vindt het goed dat milik bij alle 9 goals betrokken was, maar zag toch nog een paar foutjes
siggy start in de basis tegen nac![]()
gaat weer hangen en wurgen worden . feestquote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag weer genieten van Kneus Kolbeinn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Meet altijd met 2 matenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
frank vindt het goed dat milik bij alle 9 goals betrokken was, maar zag toch nog een paar foutjes
siggy start in de basis tegen nacRED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthórson had er vandaag ook wel zes gemaakt hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag weer genieten van Kneus Kolbeinn.
Met alle respect maar ik zie Kolbeinn niet betrokken zijn bij 9 goals en zulke assists geven.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sigthórson had er vandaag ook wel zes gemaakt hoor![]()
De interviews van Frank zijn wel een voorbeeld voor menig trainer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Siggy snapt het Ajax spelletje ook veel beter, dat verbergt die echter heel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
siggy start in de basis tegen nac![]()
Het was niet serieus bedoelt, vandaar die ''quote:Op woensdag 24 september 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik zie Kolbeinn niet betrokken zijn bij 9 goals en zulke assists geven.''
Natuurlijk moet Milik vanaf nu in de basis gaan staanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, op naar de volgende ronde. Meer woorden hoeven hier niet aan vuil gemaakt te worden. Leuk voor Milik, maar dit zegt natuurlijk geen kut.
Zaterdag NAC-uit. Dale!![]()
Pfffff, zou wel erg fijn zijn als we weer een spits hebben die er gewoon 20plus inramt per seizoen in de competitie. Tegen die amateurs zegt op zich niet veel, maar 6 goals = 6 goals... Doe je ook niet zomaar.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Siggy gaat toch zoveel mogelijk spelen.
Milik zal wel gespaard worden voor de volgende bekerronde, uit bij Delta Sport ofzo.![]()
Maakt er 2 tegen Heracles, zou er zomaar 20 kunnen maken in de Eredivisie, verdient zeker de kans. Slechter kan hij het toch niet goed dan Siggy.quote:![]()
Dan zou men zeggen: Milik had het niet beter gedaanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Siggy had er 0 gemaakt en 1 in eigen doel waarschijnlijk.![]()
Alsof het fucking wereldgoals waren.
Allemaal rollertjes, paar goals over de grond langs 4 verdedigers geschoten. Knap man, die nummer 15 van JOS had 20 kilo overgewicht.En dan doet die kaolo verslaggever nog alsof het een wereldprestatie is.
Prima uitslag, niets mis mee, maar niet doen alsof het een geweldige prestatie was tegen dit uiterst zwakke JOS.Deathlift or Die.![]()
1-0quote:Op woensdag 24 september 2014 20:45 schreef Vermecelli het volgende:
Als afsluitertje even de kakkies uitlachen tegen GAE![]()
![]()
![]()
![]()
Nog niet genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel goals heeft Vermeer al mogen incasseren?![]()
Kenneth geweldige carrieremove zo. Kan zomaar 4 uit 4 worden.
Verliespartijen wel te verstaan.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Maar het niveau ligt net zo hoog, misschien wel hogerquote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef Planga het volgende:
Kenneth geweldige carrieremove zo. Kan zomaar 4 uit 4 worden.
Verliespartijen wel te verstaan.![]()
En het publiek is echt geweldig.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar het niveau ligt net zo hoog, misschien wel hogerWie niet dom is moet slim zijn!![]()
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Misschien een zelfde pot als zondag, sterker 010, toch verliezen. Kan ik wel van genieten. Van het weekend hetzelfde recept aub, kijken of ze dan ook klappen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Vermeer:quote:Op woensdag 24 september 2014 21:03 schreef Planga het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Van #4opeenrij (foto landstitels) naar #4opeenrij (foto 0-0-4)Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ach je kunt het in zo'n wedstrijd ook nooit goed doen natuurlijk. Prima uitslag en niet zo moeizaam als tegen amateurs in voorgaande jaren. Betekent natuurlijk niet dat Milik dit ook in de eredivisie kan, maar desalniettemin mag die wel eens een paar keer de voorkeur krijgen boven Sigthorson.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Allemaal rollertjes, paar goals over de grond langs 4 verdedigers geschoten. Knap man, die nummer 15 van JOS had 20 kilo overgewicht.En dan doet die kaolo verslaggever nog alsof het een wereldprestatie is.
Prima uitslag, niets mis mee, maar niet doen alsof het een geweldige prestatie was tegen dit uiterst zwakke JOS.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op deze pagina staan er gifjes van alle goals maar om de een of andere manier zien ze er echt allemaal knullig uit.(heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien)
http://voetbaltube.com/go(...)zes-doelpunten-milikWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De reden is waarschijnlijk dat ze dat ook waren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef MouzurX het volgende:
Op deze pagina staan er gifjes van alle goals maar om de een of andere manier zien ze er echt allemaal knullig uit.(heb zelf de wedstrijd niet kunnen zien)
http://voetbaltube.com/go(...)zes-doelpunten-milikVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
zijn assist was mooier dan al zijn golsquote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef MouzurX het volgende:
http://voetbaltube.com/go(...)zes-doelpunten-milik![]()
twitter:AjaciedenEU twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:20:58Zo speel je een bekerfinale en ben je 4 keer achtereen kampioen. Nu 15e, uit de beker en geen poen. @kennethvermeer1 #Vermeer #GAEfey reageer retweet
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Fantastische redding netquote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef Gruisman het volgende:
vd Hart staat lekker te keepen overigens![]()
![]()
Weer een prima redding.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef Gruisman het volgende:
vd Hart staat lekker te keepen overigensVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
hij frommelt ze er in. Sigthorsson frommelt, maar schiet niet eens op doelquote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
De reden is waarschijnlijk dat ze dat ook waren.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zie voorgaande post.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij frommelt ze er in. Sigthorsson frommelt, maar schiet niet eens op doelVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Net FCU dit Feyenoord, 150% tegen Ajax en beste wedstrijd van het jaar spelen en dan verliezen van alle degradatiekanidaten.AFCA
De nummer 8 van JOS was wel een goede speler vond ik. En die ene die je noemt, de nummer 15 had ik het tijdens de wedstrijd ook nog over, net een worstelaarquote:Op woensdag 24 september 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Prima uitslag, niets mis mee, maar niet doen alsof het een geweldige prestatie was tegen dit uiterst zwakke JOS.Keeper van JOS vond ik ook niet slecht trouwens ondanks de 0-9.
![]()
2-0 achter
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Misschien kun je even informeren in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekker hoor, hoeveel staat feijenoord eigenlijk?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geef nog een interview in de VI Kenneth.
Karma is a bitch.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Vermeer behind enemy lines zit
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Echt hequote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Vermeer behind enemy lines zit![]()
![]()
De meesterzet van Overmarsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat Vermeer behind enemy lines zitbewuste sabotage
![]()
Het lijkt mij geweldig als Kenneth geslachtofferd gaat worden. Met zijn zielige Goofy hoofd op het bankje.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
We zijn het eens.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Tyron het volgende:
dat gehaat op vermeer
word eens volwassen man![]()
Dat heeft hij inderdaad niet verdiend. Heeft zich altijd keurig geschikt in zijn rol bij Ajax. Natuurlijk niet gek dat hij ook eens eerste keeper wil zijn. Zijn uitspraak over het publiek was natuurlijk niet heel handig, maar dat was een kleinigheidje.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Tyron het volgende:
dat gehaat op vermeer
word eens volwassen manVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haten valt wel mee, meer erom lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Tyron het volgende:
dat gehaat op vermeer
Vind jij het geen grappige situatie dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef Tyron het volgende:
dat gehaat op vermeer
ik vind de hele situatie rondom feyenoord grappig maar niet vanwege vermeerquote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind jij het geen grappige situatie dan?![]()
Hij moet zoiets gewoon niet zeggen. Totaal niet chique om te gaan trappen naar je oude club die je gewoon voor een fooi heeft laten gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad niet verdiend. Heeft zich altijd keurig geschikt in zijn rol bij Ajax. Natuurlijk niet gek dat hij ook eens eerste keeper wil zijn. Zijn uitspraak over het publiek was natuurlijk niet heel handig, maar dat was een kleinigheidje.#FreeHat![]()
Waarom zou je niet mogen lachen om Vermeer? Hij kiest zelf voor de foutste keuze die je kan maken, doet rare uitspraken en krijgt tig goals om de oren, ik vind het humor.
Ik haat verder niet ofzo, maar het is wel leuk gewoon. Moet hij maar gewoon een normale club zoeken, ik had hem bij elke andere club behalve PSV nog alle geluk van de wereld gegund, maar naar die 2 clubs ga je niet als Amsterdammer en Ajacied.
Het is geen kleutertje dat je moet beschermen, het is een volwassen vent die gewoon iets doms doet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh, en we kunnen wel allemaal lachen omdat het maar JOS was en dus de 6 goals van Milik niet tellen, maar het gaat niet om de tegenstander per se, het gaat om het feit dat de man en bal kan aannemen, vasthouden en inschieten, 3 kwaliteiten die Siggy niet heeft.
Als Frank nu nog die ijslandse dooie lul opstelt slaat het echt nergens meer op. Niet alleen op basis van vanavond, maar ook zijn vorige goals.
Natuurlijk is het maar JOS, maar de rest van Ajax weet het toch weer voor elkaar te krijgen om ze er niet in te krijgen. Zo'n Serero vlak voor goal mis etc, dat is toch ook maar tegen JOS?
En Andersen, die goal was ok, maar het was de enige goeie actie van hem, de rest was weer kansloos dribbelen en de bal verliezen, ook weer tegen JOS.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als Sigthorson blijft falen zal Frank de Boer echt wel voor Milik gaan kiezen. Hopelijk gaat het ons tot die tijd niet al te veel punten kosten.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en we kunnen wel allemaal lachen omdat het maar JOS was en dus de 6 goals van Milik niet tellen, maar het gaat niet om de tegenstander per se, het gaat om het feit dat de man en bal kan aannemen, vasthouden en inschieten, 3 kwaliteiten die Siggy niet heeft.
Als Frank nu nog die ijslandse dooie lul opstelt slaat het echt nergens meer op. Niet alleen op basis van vanavond, maar ook zijn vorige goals.
Natuurlijk is het maar JOS, maar de rest van Ajax weet het toch weer voor elkaar te krijgen om ze er niet in te krijgen. Zo'n Serero vlak voor goal mis etc, dat is toch ook maar tegen JOS?
En Andersen, die goal was ok, maar het was de enige goeie actie van hem, de rest was weer kansloos dribbelen en de bal verliezen, ook weer tegen JOS.
Siggy struikelt gewoon altijd over de bal, aanname is kut, afwerking, zelfs alleen voor de goal is volkomen kut.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Sigthorson blijft falen zal Frank de Boer echt wel voor Milik gaan kiezen. Hopelijk gaat het ons tot die tijd niet al te veel punten kosten.
Ik beweer niet dat Milik op basis van vanavond een wereldspits is, ik weet wel gewoon 1000% zeker dat hij veel beter kan voetballen, en ja, een bal tussen de palen schieten is ook een redelijk belangrijke vaardigheid.
Get woke, go broke!![]()
Hier heb je gelijk inquote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Siggy struikelt gewoon altijd over de bal, aanname is kut, afwerking, zelfs alleen voor de goal is volkomen kut.
Ik beweer niet dat Milik op basis van vanavond een wereldspits is, ik weet wel gewoon 1000% zeker dat hij veel beter kan voetballen, en ja, een bal tussen de palen schieten is ook een redelijk belangrijke vaardigheid.
Ik volg de trainingen niet, maar ik zie Sigthorson wel week na week falen. Milik speelt daarentegen een prima voorbereiding en als is de kans krijgt doet hij het best aardig. Wat mij betreft mag die jongen gewoon wel eens een paar wedstrijden in de basis.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Sigthorson blijft falen zal Frank de Boer echt wel voor Milik gaan kiezen. Hopelijk gaat het ons tot die tijd niet al te veel punten kosten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Onze trainer meet met 2 matenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Siggy struikelt gewoon altijd over de bal, aanname is kut, afwerking, zelfs alleen voor de goal is volkomen kut.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Het is inderdaad zo dat sommige spelers, om een voor ons onduidelijke reden, enorm veel krediet hebben, dat zag je ook bij Bojan. Die speelde 20 wedstrijden nog slechter dan een spits in de Jupiler League en hij bleef maar in de basis staan.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onze trainer meet met 2 matenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
hij mag je of mag je niet . zo ook onze Bart de Graaff op het middenveldquote:Op donderdag 25 september 2014 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat sommige spelers, om een voor ons onduidelijke reden, enorm veel krediet hebben, dat zag je ook bij Bojan. Die speelde 20 wedstrijden nog slechter dan een spits in de Jupiler League en hij bleef maar in de basis staan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik weet of het daar mee te maken heeft. Het kan ook zijn dat sommige spelers veel goede dingen laten zien op de training, maar in de wedstrijden zien we dat nooit terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hij mag je of mag je niet . zo ook onze Bart de Graaff op het middenveldOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de training win je geen wedstrijdenquote:Op donderdag 25 september 2014 00:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet of het daar mee te maken heeft. Het kan ook zijn dat sommige spelers veel goede dingen laten zien op de training, maar in de wedstrijden zien we dat nooit terug.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vertel dat aan Frank de Boerquote:Op donderdag 25 september 2014 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de training win je geen wedstrijdenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Behalve dan dat Frank wel normaal met de pers kan omgaan en in ieder geval goed Engels praatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Enige verschil ja . ook qua aankopen doen ze niet voor elkaar onder in hun Ajax-tijdquote:Op donderdag 25 september 2014 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Behalve dan dat Frank wel normaal met de pers kan omgaan en in ieder geval goed Engels praatRED ONS HENNIEGOD![]()
Milik
Nooit meer siggy
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jezus. Zelf de wedstrijd ook niet gezien maar ik dacht dat je aan het overdrijven was. Maar dat is dus echt niet het gevalquote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef MouzurX het volgende:
http://voetbaltube.com/go(...)zes-doelpunten-milik![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die bekerwedstrijd was toch soort training?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op de training win je geen wedstrijden![]()
Als je naar Feyenoord kijkt lijkt het daar wel op jaquote:Op donderdag 25 september 2014 07:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die bekerwedstrijd was toch soort training?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wanneer ik kijk naar de ploegen die in NL Eredivisie spelen kan dat nog alle kanten opgaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je naar Feyenoord kijkt lijkt het daar wel op ja
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 07:42:50 ]![]()
Dat interview inderdaad, wat een mallootquote:En op de foto met die DVD van die tyfus leonardo
Verder interesseert het mij niet of iemand mij nu volwassen vindt of niet, maar ik zou het prachtig vinden als Mulder daar weer gewoon eerste keeper wordt. Dat ze vier keer op rij verliezen vind ik al prachtig, maar nu hij daar staat vind ik het zo mogelijk nog veel mooier![]()
![]()
Hij keept in Rotterdam nu en is daar wel blij mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:49 schreef Robar het volgende:
Uhm, ik lees al een tijd geen VI meer. Wat heeft Vermeer gezegd?![]()
dat hij liever vist dan op de bank zitquote:Op donderdag 25 september 2014 07:49 schreef Robar het volgende:
Uhm, ik lees al een tijd geen VI meer. Wat heeft Vermeer gezegd?![]()
In Suriname moet je hosselen wanneer er niet genoeg vis gevangen is.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij liever vist dan op de bank zit![]()
Ligt ook wel aan die gaar gemonteerde Vines.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Jezus. Zelf de wedstrijd ook niet gezien maar ik dacht dat je aan het overdrijven was. Maar dat is dus echt niet het geval
Amen.![]()
Mooi dat die loser weg is. Goede zet van de teammanager en Overmars om dit lelijke eendje naar een club te sturen waar geen topsportklimaat heerst.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Daarom staan er ook zoveel jonge ajacieden in NL elftal.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:31 schreef Planga het volgende:
Mooi dat die loser weg is. Goede zet van de teammanager en Overmars om dit lelijke eendje naar een club te sturen waar geen topsportklimaat heerst.![]()
Jonge Ajacieden spelen in de jeugdteams van Oranje.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
de druk is er daar wel, tegen Ajax was het "niets te verliezen we gooien alles er tegenaan" en gisteren verlamt het moeten winnen het hele elftalquote:Op donderdag 25 september 2014 08:31 schreef Planga het volgende:
Mooi dat die loser weg is. Goede zet van de teammanager en Overmars om dit lelijke eendje naar een club te sturen waar geen topsportklimaat heerst.![]()
En hoeveel spelers daarvan stromen door?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:35 schreef Planga het volgende:
Jonge Ajacieden spelen in de jeugdteams van Oranje.![]()
Jip Kenneth stond er weer verlamd bij ondanks die woorden in de VI. Geen woorduhh maar daahaduh.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De beste Ajacieden stromen niet door. Die komen bovendrijven in jou modderstroom, net als kwaliteit.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Amen. Hij voelt zich na een maand al Feyenoorder en die domme teksten dan. Verder is de achterbakse manier hoe die is weg gegaan, nee rot dan maar lekker weg.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je niet mogen lachen om Vermeer? Hij kiest zelf voor de foutste keuze die je kan maken, doet rare uitspraken en krijgt tig goals om de oren, ik vind het humor.
Ik haat verder niet ofzo, maar het is wel leuk gewoon. Moet hij maar gewoon een normale club zoeken, ik had hem bij elke andere club behalve PSV nog alle geluk van de wereld gegund, maar naar die 2 clubs ga je niet als Amsterdammer en Ajacied.
Het is geen kleutertje dat je moet beschermen, het is een volwassen vent die gewoon iets doms doet.![]()
Alsof spelers en keepers nog aan een club hechten.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Amen. Hij voelt zich na een maand al Feyenoorder en die domme teksten dan. Verder is de achterbakse manier hoe die is weg gegaan, nee rot dan maar lekker weg.![]()
Lekker belangrijk, ik hou wel van mijn club! En als hij denkt dat dit een goede overstap voor hem is, dan moet hij dat vooral doen. Maar laat mij hem dan alleen het slechtste gunnen. Vooralsnog gaat het lekkerquote:Op donderdag 25 september 2014 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof spelers en keepers nog aan een club hechten.![]()
![]()
Daar gaat het toch niet om maar je hoeft Ajax toch niet af te vallen, dat snap ik niet. Hou gewoon je mond en ga lekker keepen. Snap ook niet dat die direct een interview geeft met zulke teksten.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof spelers en keepers nog aan een club hechten.![]()
Waarom vraag ik me dan af? Van een club houden snap ik wel maar om dan mensen te gaan afbranden?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik hou wel van mijn club! En als hij denkt dat dit een goede overstap voor hem is, dan moet hij dat vooral doen. Maar laat mij hem dan alleen het slechtste gunnen. Vooralsnog gaat het lekker
De heilige graal van Ajax is ook ooit overgelopen.![]()
Omdat ik elke week hoop dat die club verliest. En dat hij nu vier wedstrijdjes mee doet en vier keer verliest, heerlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan af? Van een club houden snap ik wel maar om dan mensen te gaan afbranden?
De heilige graal van Ajax is ook ooit overgelopen.![]()
Ik snap dat niet die haat? Wanneer je echte supporter bent dan ben je blij met overwinning en de club die dat het constantste doet wordt kampioen in NL.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:52 schreef S15 het volgende:
[..]
Omdat ik elke week hoop dat die club verliest. En dat hij nu vier wedstrijdjes mee doet en vier keer verliest, heerlijk.
Dat is nog steeds in de marge van Europees en wanneer PEC het goed doet ben ik daarvoor.![]()
Alle Joden aan het gas doet het ook altijd goed maar dat is beetje treurig toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Die kakkerlakken die hard op hun bek gaan, wat een genot.![]()
Sowieso blij dat hij iig weer een beetje op niveau begint te spelen. Dat is wel nodig ook met het brandhout achterin verder.
Get woke, go broke!![]()
Ik was gisteren tevreden over de overwinning van Ajax. Gewoon eenvoudig gewonnen. Geen woorden meer aan vuil maken. Echter maakten onze vrienden uit rotterdam mijn avond nog veel beter. Heerlijk!quote:Op donderdag 25 september 2014 09:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap dat niet die haat? Wanneer je echte supporter bent dan ben je blij met overwinning en de club die dat het constantste doet wordt kampioen in NL.
Dat is nog steeds in de marge van Europees en wanneer PEC het goed doet ben ik daarvoor.
En nee, ik ben niet zoals al die kneuzen uit rotterdam meer tegen de aartsvijand zijn dan voor hun eigen club. Paar jaar geleden, toen heb ik ook staan juichen toen feye van PSV won. Omdat wij daardoor kampioen werden. Als het beter voor ons is mogen ze best een keer winnen. Alle andere keren kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.![]()
Wanneer het om NL competitie gaat dan ben ik voor Feijenoord maar als Ajax goed speelt tegen PSG of Barca dan kan ik daar ook van genieten.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:10 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik was gisteren tevreden over de overwinning van Ajax. Gewoon eenvoudig gewonnen. Geen woorden meer aan vuil maken. Echter maakten onze vrienden uit rotterdam mijn avond nog veel beter. Heerlijk!
En nee, ik ben niet zoals al die kneuzen uit rotterdam meer tegen de aartsvijand zijn dan voor hun eigen club. Paar jaar geleden, toen heb ik ook staan juichen toen feye van PSV won. Omdat wij daardoor kampioen werden. Als het beter voor ons is mogen ze best een keer winnen. Alle andere keren kunnen ze niet hard genoeg op hun bek gaan.![]()
Dan geniet je al heel lang niet meer van voetbal in de competitie!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het om NL competitie gaat dan ben ik voor Feijenoord maar als Ajax goed speelt tegen PSG of Barca dan kan ik daar ook van genieten.![]()
![]()
Jawel hoor, ze maken zulke domme fouten daar dat het vermakelijk wordt.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dan geniet je al heel lang niet meer van voetbal in de competitie!![]()
Dit soort teksten zijn toch prachtig om te lezen:41 en dan je hele leven lang al lijdenquote:Pijn..het is gewoon kut, ben nu 41...en ben weinig anders gewend met mn cluppie..quote:Die uitsupporters zijn er praktisch altijd, betalen veel geld, etc (die niet steun trekken dan)
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2014 10:21:11 ]![]()
Dat is mooi en ik weet ook zeker dat er genoeg Ajacieden zijn die er omgedraaid ook zo over denken, maar ik niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het om NL competitie gaat dan ben ik voor Feijenoord maar als Ajax goed speelt tegen PSG of Barca dan kan ik daar ook van genieten.![]()
Die haat jegens ons kan ik alleen maar om lachen. Net zoals ik lach om het feit dat er wederom niks in Rotterdam is dit jaar.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alle Joden aan het gas doet het ook altijd goed maar dat is beetje treurig toch?![]()
Feyenoord is in september alweer klaar met het seizoen.
En onze Kenneth riep nog dat ze bij Feyenoord ook meededen voor de prijzen.
Misschien volgend jaar in de JL![]()
![]()
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om maar je hoeft Ajax toch niet af te vallen, dat snap ik niet. Hou gewoon je mond en ga lekker keepen. Snap ook niet dat die direct een interview geeft met zulke teksten.![]()
Sja, ik heb het dan weer met PSV, alle clubs in europa gun ik alles, maar PSV moet gewoon altijd en overal op zijn bek gaan als het kan.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niet voor Nederlandse clubs in Europa zijn vind ik wel oprecht erg triest.
Maar ook al ben ik europees voor fnoord, als ze verliezen kan ik een grinnik niet onderdrukken.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Sorry maar ik vind dat raar.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb het dan weer met PSV, alle clubs in europa gun ik alles, maar PSV moet gewoon altijd en overal op zijn bek gaan als het kan.
Maar ook al ben ik europees voor fnoord, als ze verliezen kan ik een grinnik niet onderdrukken.![]()
Dat magquote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind dat raar..
Ik vind het wel grappig, zo'n schuimbekkende menigte in de kuip..
Get woke, go broke!![]()
Dit herken ik, haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb het dan weer met PSV, alle clubs in europa gun ik alles, maar PSV moet gewoon altijd en overal op zijn bek gaan als het kan.
Maar ook al ben ik europees voor fnoord, als ze verliezen kan ik een grinnik niet onderdrukken.![]()
Heerlijk om te zien!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind het wel grappig, zo'n schuimbekkende menigte in de kuip..
![]()
![]()
hier ben ik het volledig mee eensquote:Op donderdag 25 september 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ook al ben ik europees voor fnoord, als ze verliezen kan ik een grinnik niet onderdrukken.
PSV
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik vind supporters van de aartsrivaal pesten met dit soort dingen een van de normaalste zaken in het voetbal.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kenneth is een supporter?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind supporters van de aartsrivaal pesten met dit soort dingen een van de normaalste zaken in het voetbal.Grappig manquote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Humor jongen, niets meer niets minder....![]()
![]()
Ik ook, andersom zou het ook gebeuren, prima niks mis mee, anders heb je gewoon geen gevoel voor humor.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind supporters van de aartsrivaal pesten met dit soort dingen een van de normaalste zaken in het voetbal.![]()
Kenneth leest op FOK!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kenneth is een supporter?
[..]
Grappig manA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gezonde strijd is niets mis mee maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ook, andersom zou het ook gebeuren, prima niks mis mee, anders heb je gewoon geen gevoel voor humor.![]()
klopt nietquote:
slechte grapFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
meh, maar milik heeft toch al 8 of 9 goals dan ...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Not bad.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan?![]()
En dan vragen clubs zich af waarom het stadion steeds niet uitverkocht raakt.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan?![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan vragen clubs zich af waarom het stadion steeds niet uitverkocht raakt.![]()
![]()
Jezus vent.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij werkt in ieder geval nog voor zijn poen.![]()
Aan de ene kant is het wel jammer dat hij gepakt is nu gaat hij steun trekken net zoals de rest van die debielen in de kuip.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:17 schreef S15 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Maastrichtse snuiverd? Zijn baan al kwijt?![]()
Nakkerlak?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:17 schreef S15 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Maastrichtse snuiverd? Zijn baan al kwijt?![]()
![]()
Maar onze keizer Frank moet nu toch wel echt inzien dat Milik (op dit moment) een betere keuze is dan Sigthorsson. Misschien is onze Ijslandse beer wel vermoeid en heeft ie rust nodig.
Laat Milik even een paar wedstrijdjes overnemen en als we tegen ploegskes gelijk staan dan breng hem in minuut 65 nog eventjes binnen de lijnen.![]()
Kom op, het was JOS, Niksthorson had er dan ook wel 6 ingelegd!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef DenXD het volgende:
Maar onze keizer Frank moet nu toch wel echt inzien dat Milik (op dit moment) een betere keuze is dan Sigthorsson. Misschien is onze Ijslandse beer wel vermoeid en heeft ie rust nodig.
Laat Milik even een paar wedstrijdjes overnemen en als we tegen ploegskes gelijk staan dan breng hem in minuut 65 nog eventjes binnen de lijnen.![]()
Is niet zo balvast als Milik. Milik had ook een goede paas of assist in huis. Wanneer heb jij ooit Sigthorsson zoiets zien doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kom op, het was JOS, Niksthorson had er dan ook wel 6 ingelegd!![]()
Klopt, ik zou ook starten met Milikquote:Op donderdag 25 september 2014 12:42 schreef DenXD het volgende:
[..]
Is niet zo balvast als Milik. Milik had ook een goede paas of assist in huis. Wanneer heb jij ooit Sigthorsson zoiets zien doen?![]()
Frank doet het anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, ik zou ook starten met Milik![]()
Daarnaast heb ik Sigthorsson tijdens Feyenoord - Ajax ook alleen maar zien springen naar onhaalbare ballen. Elk duel verloren. Nu heeft bijna heel Ajax collectief gefaald, maar ik had graag in zo'n wedstrijd Milik ook nog een kans gegeven.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, ik zou ook starten met Milik
Sigthorsson "doet maar wat" terwijl ik meer het idee heb dat Milik wel een idee achter zijn actie heeft.![]()
Straf van de knvb:
Ajax geen uitpubliek bij eerstvolgend uit-bekerduel.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nee, dat had hij niet, hij kan geen bal vasthouden en zoals Milik in de kleine ruimte met een bal omging, daar kan houten siggy alleen van dromen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Kom op, het was JOS, Niksthorson had er dan ook wel 6 ingelegd!
En milik schiet een bal TUSSEN de palen, niet er kansloos naast, vrij voor de keeper, zoals siggy pas nog 3 keer in 1 wedstrijd.
En nee, Milik is geen wereldspits, maar hij heeft wel de basisvaardigheden van een voetballer, siggy kan nauwelijks lopen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:48 schreef Planga het volgende:
Straf van de knvb:
Ajax geen uitpubliek bij eerstvolgend uit-bekerduel.![]()
Bij de eerstvolgende wedstrijd van Ajax voor de KNVB beker die niet in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld, mag de Amsterdamse club geen publiek meenemen. Dat is de straf die de aanklager betaald voetbal in zijn schikkingsvoorstel heeft opgenomen vanwege de ongeregeldheden met vuurwerk tijdens de bekerfinale PEC Zwolle – Ajax van zondag 20 april 2014. Dat straf is niet van toepassing op wedstrijden waar de supporters van Ajax reeds om andere redenen de toegang is of wordt ontzegd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Goeie maatregel.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Planga het volgende:
Bij de eerstvolgende wedstrijd van Ajax voor de KNVB beker die niet in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld, mag de Amsterdamse club geen publiek meenemen. Dat is de straf die de aanklager betaald voetbal in zijn schikkingsvoorstel heeft opgenomen vanwege de ongeregeldheden met vuurwerk tijdens de bekerfinale PEC Zwolle – Ajax van zondag 20 april 2014. Dat straf is niet van toepassing op wedstrijden waar de supporters van Ajax reeds om andere redenen de toegang is of wordt ontzegd.
Mocht Ajax de finale weer halen dan gaat de Kuip er weer aan.![]()
![]()
Hopelijk loten we FC Urk uit. Niets aan het handje.
Edit: wat als we tot de finale enkel thuis loten?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Sowieso dient Milik eens gewoon de kans te krijgen. Sigthorson levert nou al weet ik hoeveel wedstrijden lang een wanprestatie. Geef die jongen gewoon een paar wedstrijden de kans om zich te bewijzen. Minder dan Sigthorson kan het bijna niet zijn, tenzij ie eigen doelpunten gaat scoren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is denk ik ook meer een kwestie van de wil/drang.
Sigthorsson loopt er niet echt bij van: "Hier wil ik zijn en hier wil ik alles voor doen". Dit terwijl Milik zich graag bewijst, dat zag je gisteren wel.![]()
Terecht!quote:Op donderdag 25 september 2014 12:49 schreef Planga het volgende:
Bij de eerstvolgende wedstrijd van Ajax voor de KNVB beker die niet in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld, mag de Amsterdamse club geen publiek meenemen. Dat is de straf die de aanklager betaald voetbal in zijn schikkingsvoorstel heeft opgenomen vanwege de ongeregeldheden met vuurwerk tijdens de bekerfinale PEC Zwolle – Ajax van zondag 20 april 2014. Dat straf is niet van toepassing op wedstrijden waar de supporters van Ajax reeds om andere redenen de toegang is of wordt ontzegd.![]()
De ultieme treurnis.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:51 schreef DenXD het volgende:
Mocht Ajax de finale weer halen dan gaat de Kuip er weer aan.![]()
Tokkie gespot.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:51 schreef DenXD het volgende:
[..]
Goeie maatregel.
Mocht Ajax de finale weer halen dan gaat de Kuip er weer aan.Feyenoord Rotterdam![]()
Je moet wat.quote:
Ik begrijp dat ze het erg vinden dat de Klassieker "vermoord" is door uitpubliek te weren. Wat ik dan niet kan begrijpen is dat ze dan vervolgens met vuurwerk gaan gooien. Natuurlijk wordt het voor velen verpest door een select gezelschap, maar als dat al niet in toom kan worden gehouden.. dan kan je waarschijnlijk een "echte" Klassieker vooreeuwig uit je hoofd zetten.![]()
Benieuwd of de maatregel gehandhaaft blijft als we uitspelend ploeg zijn in de finale en tot die tijd enkel thuis lootte.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
En wie hebben die klassieker verkloot denk je?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef DenXD het volgende:
[..]
Je moet wat.
Ik begrijp dat ze het erg vinden dat de Klassieker "vermoord" is door uitpubliek te weren. Wat ik dan niet kan begrijpen is dat ze dan vervolgens met vuurwerk gaan gooien. Natuurlijk wordt het voor velen verpest door een select gezelschap, maar als dat al niet in toom kan worden gehouden.. dan kan je waarschijnlijk een "echte" Klassieker vooreeuwig uit je hoofd zetten.![]()
Dat select gezelschap.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wie hebben die klassieker verkloot denk je?![]()
Ook heel benieuwd, maar we loten vanavond meteen PSV uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Planga het volgende:
Benieuwd of de maatregel gehandhaaft blijft als we uitspelend ploeg zijn in de finale en tot die tijd enkel thuis lootte.
... of Utrecht.![]()
Maatregel geldt voor eerstvolgende bekerwedstrijd buiten Arena. In geval van finale dus geen supporters mee.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Gewoon een uitwedstrijdje loten dus vanavond.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef Planga het volgende:
Maatregel geldt voor eerstvolgende bekerwedstrijd buiten Arena. In geval van finale dus geen supporters mee.![]()
Lijkt me niet toch? op neutraal terrein is geen sprake van een thuis- of uitploegquote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Planga het volgende:
Benieuwd of de maatregel gehandhaaft blijft als we uitspelend ploeg zijn in de finale en tot die tijd enkel thuis lootte.![]()
volgens mij heb jij een zwaar leven.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was weer tof, een hele rij stoelen gesloopt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan jouw visie op mijn leven.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een zwaar leven.![]()
Dus... hahaquote:Op donderdag 25 september 2014 13:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik weinig waarde aan jouw visie op mijn leven.![]()
Nakkerlak & Kakkerlat Stadionquote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef Smoofie het volgende:
Kuip moet je gewoon alles slopen. Terecht wel. Vuile kakkerlak stadion.![]()
En daarna lekker ouderwets de harses inslaan van alles wat verkeerde club aanhangt.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:41 schreef Smoofie het volgende:
Kuip moet je gewoon alles slopen. Terecht wel. Vuile kakkerlak stadion.![]()
Kommandocentrum , wat een naam ook voor een verzameling nakkerlakken.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nakkerlak & Kakkerlat StadionAFCA
Zal wel iets als Urk - Ajax worden of iets in die geestquote:Op donderdag 25 september 2014 13:03 schreef Planga het volgende:
Maatregel geldt voor eerstvolgende bekerwedstrijd buiten Arena. In geval van finale dus geen supporters mee..
![]()
![]()
Ik keek dit terug, wat tofVan Basten, Olsen en Koeman spelen geweldig bij Ajax, Cruijff en Gullit samen bij Feyenoord... De tering
![]()
![]()
Jammer dat fnoord al is uitgeschakeld, zou mooi wezen als dit voor fnoord-Ajax beker was geweest die maatregelquote:Op donderdag 25 september 2014 13:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal wel iets als Urk - Ajax worden of iets in die geest.
.
Get woke, go broke!![]()
Dan moet fnoord nog maar eens eerst zien te scoren, want zonder doelpunten kan je niet winnen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat fnoord al is uitgeschakeld, zou mooi wezen als dit voor fnoord-Ajax beker was geweest die maatregel.
Misschien is Sigthorsson ook iets voor hun?![]()
Precies!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dat fnoord al is uitgeschakeld, zou mooi wezen als dit voor fnoord-Ajax beker was geweest die maatregel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: