SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tegen de amateurs kan ie het al wel. Nu nog op het hoogste niveau.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerste goal had Sigthorsson niet gemaakt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef DenXD het volgende:
Milik bewijst maar weer beter te zijn dan Sigthorsson!
Tweede goal hakje van Milik op Andersen![]()
Derde goal goed positie gekozen![]()
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het team
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Traint ook heel goedquote:Op woensdag 24 september 2014 19:00 schreef Seam het volgende:
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het teamRED ONS HENNIEGOD![]()
Sigthorsson werkt hard op de trainingquote:Op woensdag 24 september 2014 19:00 schreef Seam het volgende:
Nee jongens, Sigthorsson is nog altijd beter, die werkt tenminste voor het team![]()
Wordt ook wel redelijk gevoetbald. Dit zijn vaak van die zaadpotten waar je als kijker niet blij van wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die speelt niet meer bij Ajax, is naar AZ gegaan dacht ik.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Siggy maakt er 3quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef StarGazer het volgende:
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank![]()
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??quote:Op woensdag 24 september 2014 19:14 schreef StarGazer het volgende:
En dan staat Siggy natuurlijk weer tegen NAC in de spits. Frank![]()
Ik denk inderdaad dat hij scenisch is.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als milik tegen feyenoord had gespeeld hadden jullie helemaal dik verlorenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent scenisch neem ik aan? Milik speelt vandaag tegen Jos he....??![]()
In ieder geval positief dat ze zo'n wedstrijdje moeiteloos winnen. Dat is wel eens anders geweest de laatste jaren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Yep, al werkt JOS daar ook prima aan mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Monolith het volgende:
In ieder geval positief dat ze zo'n wedstrijdje moeiteloos winnen. Dat is wel eens anders geweest de laatste jaren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik denk dat Siggy er vanavond minimaal 5 had gemaakt
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Plus 15 assists. Minstens.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Ik denk dat Siggy er vanavond minimaal 5 had gemaaktSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die weten ook dat alles in werking moet worden gesteld om Sigthorsson te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Ach de mensen van Jos zijn ook gewoon ajacieden.![]()
Die staan er inderdaad bij alsof ze levend tafelvoetbal spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, al werkt JOS daar ook prima aan mee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ib4 Milik hype
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Die veel te weinig heeft gedaan ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gehaald door die idioot, die Overmars.AFCA!![]()
Milik heeft er in één wedstrijd al meer in liggen dan Zlatan in het hele seizoen tot nog toe. Wát een beest.![]()
![]()
Milik > Zlatanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
Milik heeft er in één wedstrijd al meer in liggen dan Zlatan in het hele seizoen tot nog toe. Wát een beest.![]()
In ieder geval hebben ze niet met dubbele cijfers verloren, in tegenstelling tot een andere ploeg op 24 oktober 2010quote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Zo, Jos weet ook weer waar ze staan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Milik blijft wel nuchterxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
0(-)10 was het toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze niet met dubbele cijfers verloren, in tegenstelling tot een andere ploeg op 24 oktober 2010AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Alsof jij bier drinktquote:Op woensdag 24 september 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
Die eerste goal vond ik zielig voor die keeper. Oh en faal in de tweede helft was het bier opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
echt héquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
ja toine revanchegevoelens tegen jos
gvd wat een mongoolAFCA!![]()
Lekker druk maken over pepperstreetquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Tyron het volgende:
ja toine revanchegevoelens tegen jos
gvd wat een mongool
man man manRED ONS HENNIEGOD![]()
hou me tegenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker druk maken over pepperstreet
man man man![]()
frank vindt het goed dat milik bij alle 9 goals betrokken was, maar zag toch nog een paar foutjes
siggy start in de basis tegen nac![]()
gaat weer hangen en wurgen worden . feestquote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zaterdag weer genieten van Kneus Kolbeinn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Meet altijd met 2 matenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
frank vindt het goed dat milik bij alle 9 goals betrokken was, maar zag toch nog een paar foutjes
siggy start in de basis tegen nacRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: