Vandaag haperde het een beetje, maar dat kan gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft zich vaak genoeg bewezen ja
Hoezo? Toch geen heibel in de tent hoop ik?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:35 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag haperde het een beetje, maar dat kan gebeuren
Geen zorgen, Johannesquote:Op woensdag 24 september 2014 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Toch geen heibel in de tent hoop ik?
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:35 schreef alors het volgende:
[..]
Vandaag haperde het een beetje, maar dat kan gebeuren
Ik heb nog meer wijze lessen. App me wanneer je het wilt lerenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze les, Stylo.
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:19 schreef Rnnz het volgende:
Zei Humberto nou serieus 'I know my color'? Wat een extreem misplaatste opmerking![]()
Kan aan mij liggen, maar ik vind zoiets niet echt gepast om te zeggen, in ieder geval niet als je een Amerikaanse zwarte interviewt. Daar ligt dat volgens mij veel gevoeliger als je zoiets zegt. Volgens mij schrok Humberto ook zelf van z'n opmerking.quote:Op woensdag 24 september 2014 02:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom?
Ze hebben trouwens wel precies dezelfde color, vond ik wel grappig.
Naar aanleiding van wat zei hij dat dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 01:19 schreef Rnnz het volgende:
Zei Humberto nou serieus 'I know my color'? Wat een extreem misplaatste opmerking![]()
Jammer dat er zo op Happy werd gefocust. Hij heeft nog zoveel meer goede nummers.
Jaja, want echt ELKE opmerking mbt kleur van iemand is RASSISME!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 01:19 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat er zo op Happy werd gefocust. Hij heeft nog zoveel meer goede nummers.
Huh?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Op RTL XL gratis terugkijken, is dat nieuw of extra speciaal voor deze aflevering?
Normaal betaal je toch op RTL Gemist voor elke onnozele aflevering iets van 2 euro om terug te kijken?quote:
Johquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef FRseezu het volgende:
laat dan lapdance zien, zonder happy zou hij nooit hier te gast zijn
Nog nooit hoeven doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal betaal je toch op RTL Gemist voor elke onnozele aflevering iets van 2 euro om terug te kijken?
Dat is vooral bij films, series en sommige programma's die gekocht zijn van andere landen. The Voice / Holland's got talent en dat soort talentenjachten ook dacht ik, maarja dat is ook een en al commercieel.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal betaal je toch op RTL Gemist voor elke onnozele aflevering iets van 2 euro om terug te kijken?
Zelfs RTL Boulevard had het, maar dat is ook een en al commercieel.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is vooral bij films, series en sommige programma's die gekocht zijn van andere landen. The Voice / Holland's got talent en dat soort talentenjachten ook dacht ik, maarja dat is ook een en al commercieel.
aan de hand van 2 foto's die hij door luuk voorgeschoteld kreeg moest humberto steeds raden op welke pharrell het oudste wasquote:Op woensdag 24 september 2014 09:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar aanleiding van wat zei hij dat dan?
ik heb alleen met tvoh meegemaakt dat ik moest betalen om een uitzending terug te kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het rare is, wat ik laatst toevallig merkte, dat als je op tv iets terugkijkt (had ik met HNTM) je moet betalen maar als je via de site kijkt het gratis is.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Heel krom inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het rare is, wat ik laatst toevallig merkte, dat als je op tv iets terugkijkt (had ik met HNTM) je moet betalen maar als je via de site kijkt het gratis is.
Ja, op tv is een stuk meer luxe, met één klik op de knop, ipv gezeul met bv een laptop.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het rare is, wat ik laatst toevallig merkte, dat als je op tv iets terugkijkt (had ik met HNTM) je moet betalen maar als je via de site kijkt het gratis is.
Nou dat idd. Zien er echt jonger uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef JaneDoe het volgende:
overigens zijn humberto en pharrell een goed voorbeeld van t gezegde black don't crack, zien er beiden een stuk jonger uit dan hun kalenderleeftijd
Mijn laptop staat sowieso altijd naast de tv op een tafeltje maar het is wel raar. Zul je zien dat je in de toekomst ook voor kijken via internet moet betalen en niet dat het op tv gratis wordt.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, op tv is een stuk meer luxe, met één klik op de knop, ipv gezeul met bv een laptop.
Hopelijk verandert dat ook in de toekomst, dat het gratis wordt.
Films en buitenlandse dingen snap ik overigens wel.
Ik zeg niet dat het racisme is, dat maakt jij er van. Voor mij was het alleen een beetje misplaatst, of in ieder geval een vreemde opmerking.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, want echt ELKE opmerking mbt kleur van iemand is RASSISME!!!!!
zucht.
had je em gisteren in de ziggo dome moeten zien in zn leren motorpakquote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat idd. Zien er echt jonger uit.
En Pharell was om op te eten
Is altijd gratis terug kijken.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Op RTL XL gratis terugkijken, is dat nieuw of extra speciaal voor deze aflevering?
Oh mamaquote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had je em gisteren in de ziggo dome moeten zien in zn leren motorpak![]()
..
Zou die er nog zitten na de reclame ?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef tralalala het volgende:
Hij gaat aardig los op Plasschaert.
Wanneer nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef mrstylo het volgende:
Humberto lacht als een boer met kiespijn
Holy tits!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:02 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Zo awesome om deze weer te horen.![]()
[ [url=http://www.bestvideorap.com/wp-content/uploads/2011/01/Clipse-When-The-Last-Time-Dvdrip-Xvid-2002-www.BestVideoRap.com-50.jpg]afbeelding[/url] ]
Pino mag dweilen.quote:
duh, ze is 63quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef vencodark het volgende:
Frederique vind ik niet eens zo mooi.
quote:
Ze is oud geworden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:32 schreef vencodark het volgende:
Frederique vind ik niet eens zo mooi.
niet mis mee, hoor. Knap juistquote:
Nu al. Liggen hier voor 0.30 euro en krijgen het maar niet weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef vencodark het volgende:
Tja, straks kijkt niemand er meer naar om.
In dit licht ziet het er nog erger uit dan in de soap. Mijn hemel, al die rare barstjes. Het is net een masker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:35 schreef superniger het volgende:
Zonde dat Tylo haar gezicht zo heeft verneukt.
ik vond haar vroeger zo mooi he!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:35 schreef superniger het volgende:
Zonde dat Tylo haar gezicht zo heeft verneukt.
Ferry ziet er ook niet fris uit nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar de belichting is ook belabberd bij late night
Eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ferry ziet er ook niet fris uit nee.
Maar Humberto, laatst Pharell en nu Eric zien er prima uit.
Ferry moet minder snuiven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ferry ziet er ook niet fris uit nee.
Maar Humberto, laatst Pharell en nu Eric zien er prima uit.
Jelly?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doedelkneus. Met z'n gebleekte bakkes.
Ik zag hem hiervoor bij ER, wat is die gozer domquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doedelkneus. Met z'n gebleekte bakkes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |