quote:Op donderdag 25 september 2014 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gelukkig niet chronisch ziek
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor de verandering tijdens deze vakantie maar weer eens uit eten.![]()
We gaan naar een voor ons onbekend restaurant.Heb er 1x heerlijk gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Al weer tig jaar geleden in de tweede editie van de restaurantweek.
edit: in 2008 dus. Verslagje teruggevonden. Foto's helaas niet.
[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 25-09-2014 18:04:32 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo'n mededeling kreeg ik ook!quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm opeens een brief van de belastingdienst dat we de zorgtoeslag van 2013 moeten terugbetalen.
Maar daar zijn we al meebezig en uberhaupt maar een half jaar in 2013 gehad.
Deden ze niet moeilijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zo'n mededeling kreeg ik ook!
Inmiddels -toen- stopgezet.
Mmmmlekker pruimen tarte tatin.![]()
Dat is knap!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, verbazingwekkend genoeg heeft Ross amper een accentIk sta er zelf van te kijken! Hij klinkt helemaal niet zoals 'vooral doorgaan' Barrie Stevens
Volgens mij begrijp ik het niet helemaalquote:Op donderdag 25 september 2014 18:02 schreef AnneX het volgende:
Hoezo?
Er was gisteravond een med. van MijnOverheid én het is onverwacht![]()
De rek. volgt nog.
Gelijk stopgezet ( of eerder) na die ellende van FFT.
*steekt vinger op*quote:Op donderdag 25 september 2014 18:16 schreef Aure het volgende:
Hoi![]()
Wie van jullie maakt wel eens iets met orzo en heeft nog een lekker receptje liggen?
Dat hadden wij ook te laat gedaanquote:Op donderdag 25 september 2014 18:32 schreef AnneX het volgende:
De zorgtoeslag heb ik toenderijd té laat stopgezet.
Wat is moeilijk gegaan bij jou dan?
Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spiekenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Is vooral lekker met stoofvleesVind ik dan.. Heb wel een pasta-stoof recept op mijn facebook staan wat ook met orzo lekker is
Ik had het ook een keer met lamsvlees gemaakt, erg lekker, maar dat recept heb ik niet zo paraat. Staat in een van mijn deliciousmappen ergens..quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Mmm dat klinkt ook goed ja! Ik had er vandaag een soort van risottoachtig iets van gemaakt. Ik ga eens op je fb spieken
Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Lonaa het volgende:
Zo, hehe.
3 porties opgehaald. De 4e liet afweten, moest ineens werken en of ik het tot morgen kan bewaren. Het ligt nog in m'n koelkast, morgenavond gaat het in de vriezer.
De portie voor mijn conspumtiemunten-voor-eten-deal ligt ook in de vriezer, wij hebben lekker gegeten, lief eet er morgen nog van en toen had ik nog 1 portie over.
Durven koken of durven afhalen?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet durven, hoe maf dat misschien klinkt! Wel leuk voor jou!
Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalenquote:
Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Durven maken voor vreemde mensen die er dan voor betalen en het in mijn huis komen afhalen
Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossingquote:Op donderdag 25 september 2014 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Haha. Nou heb ik maar 1 x vreemden over de vloer gehad hoor! Alle andere keren waren mensen die ik al kende en die hier soms zelfs al eens eerder zijn geweest voor iets anders.![]()
Wel grappig om te horen dat meer dan de helft vraagt: 'Maaruhh, doe je dat vaker, koken zodat mensen het kunnen afhalen?' want ze vinden het toch allemaal wel heel erg makkelijk
Ja, ik snap het ook direct hoor!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is ook gewoon makkelijk! Kant & klaar in de supermarkt is meestal niet echt lekker en de maaltijden van thuisbezorgd waar ik woon zijn allemaal fastfood (pizza, shoarma, dat idee). Dus als je dan veel werkt, geen zin hebt om te koken, maar wel lekker wilt eten zonder dat het altijd fastfood is dan is het wel een oplossing
Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook direct hoor!Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.
Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
Bij ons meestal ook, maar als alleen eigen crew moet werken (een man of 4/5) dan is het de moeite niet. Bij grotere crews altijd wel hoor. Ik kook daar ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om die reden zorgt het bedrijf bij ons voor maaltijden die gekookt worden door verschillende gastvrouwen of de wat kleinere catering bedrijven. Geef fastfood meer maar gewone maaltijden om uit te kiezen.
Leuk ideequote:Op donderdag 25 september 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Haha. 1 van de afhalers plaatste een "dankjewel" op m'n facebookpagina. Of ie volgende week donderdag weer wat af kan halen.![]()
Misschien moet ik donderdag maar afhaaldag maken.
Dat klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk idee
Denk dat de kip-chorizo-stoof van Ainsley Harriot echt wel een goed receptje is voor dat soort dagenIn grote hoeveelheden te fabriceren
Is goed te vindenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lekker.even receptje zoeken
moet je een keer Frans Engels horen.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar het is wel heel lelijk Engels, dat Nederlandse Engels.
de grieken gebruiken deze pasta graag in stoofpotten.zowel met lam als met rund vlees.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:36 schreef Aure het volgende:
Dit is orzo:
[ afbeelding ]
Rijstpasta achtig iets. Vandaag voor het eerst gegeten, erg lekker!
en net die optie wordt bij ons wegbezuinigd. enkel de bobo's houden de catering.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook direct hoor!Wel fijn dat we elkaar daarin kunnen vinden.
Net als die techneuten, die altijd fastfood bestellen als ze moeten werken, die vinden het ook echt een enorme uitkomst voor af en toe.
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hèquote:Op donderdag 25 september 2014 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Nou de 'stage' make-up zit er weer op.
Ziet er niet uitben normaal alleen maar van de mascara, als ik al iets van make-up gebruik.
Over 2 uurtjes optreden en dan vakantie
Das waarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld om goed te zien vanaf een afstandje hèLekker overdreven dus
Veel plezier! Met beide dingen
Oh ik ben er net van terug! Geweldigquote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef minilot het volgende:
Hoi vanaf de Pathèweecee. Bijna tijd voor The Maze Runner!
Wat is het voor soort film?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef minilot het volgende:
Vast leuk! Ik hou meestal wel van dit soort films
Slimquote:Op donderdag 25 september 2014 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een zelf gemaakt A4tje aan mijn bidon gemaakt met mijn trainingsprogrammaGaat nooit kapot! Nou ja, en als het stuk is kan ik een nieuwe uitprinten
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlimBidon moet ik ook nog eens scoren. Zo'n spa-flesje is op den duur niet heel hygienisch meer
Ze werken bij ons met van die sleutelsquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg mijn schema sowieso gewoon op papiermaar weet het na een tijdje wel uit mijn hoofd
Als ik ga lopen in Delft neem ik niets mee. Als ik tochten ga doen, vul ik 1 of 2 waterflessen van aluminium. Ideaal spul. Maar ik ga wel ff op zoek naar een 3/4 liter bidon. Dat past nog wel in alle houders denk ikquote:Op donderdag 25 september 2014 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
neem een wat grotere bidon en het liefst een doorzichtige. zeker als je langer gaat sporten of lopen is een wat grotere fles wel handig. en een doorzichtige is makkelijke met schoonmaken. kun je tenminste zien of deze schoon is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Urk uit, altijd lastig.Ook op dit tijdstip snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Balen zeg!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html
Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar
Dreun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fietsIk heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dystopisch!quote:
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.quote:
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan hequote:Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leukquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
Nee, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Have funquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Bij het dubbele welquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken?
Weet ik hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij het dubbele welEn bij extreem warm (zweterig) weer ook.
ORS FTWquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Weet ik hoor.Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd.
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
ORS?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ORS FTW![]()
Ook tegen katers trouwens.
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helptquote:
Ah. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Kokoswater!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen
Kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
Ja, da's voor nu de beste optie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neem de bootWaarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk
![]()
Heel wat dichterbij is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, da's voor nu de beste optie.Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais!
![]()
(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret.Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje!
)
Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.
Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken.![]()
Was goed bedoelde tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
Scheelt ruim een half uur. En wij wonen al flink in het zuidwesten hè, dus da's best een aardig hapje van de totale reistijd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel wat dichterbij is ook wat overdreven. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
Ikzelf heb geen rijbewijs, maar mijn lief wel en we hebben een klein en zeer zuinig autootjequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was goed bedoelde tip
Wist niet dat je een auto had
Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanraderquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |