abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144842706
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jouw tegenargumenten zijn zo goed dat ik het me niet voor kan stellen dat je niemand kan overtuigen.
Ja bang zijn voor mensen die tegen zwarte piet zijn omdat ze wel eens isis-strijders zouden kunnen worden is logisch.
pi_144842752
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:37 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ja bang zijn voor mensen die tegen zwarte piet zijn omdat ze wel eens isis-strijders zouden kunnen worden is logisch.
Dat was lache he ;) Ik ga alleen maar mee in zijn gang van argumentatie O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144842813
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat was lache he ;) Ik ga alleen maar mee in zijn gang van argumentatie O+
Mag hopen dat de rest van je posts ook zo bedoeld waren. ;)
pi_144842917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:43 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Mag hopen dat de rest van je posts ook zo bedoeld waren. ;)
Duh. Alsof serieus reageren in dit soort topics nog zin heeft.
Overigens ben ik nog steeds van mening dat juist de Zeurpieten racisme uitlokken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144842973
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Duh. Alsof serieus reageren in dit soort topics nog zin heeft.
Overigens ben ik nog steeds van mening dat juist de Zeurpieten racisme uitlokken.
Hoe doen ze dat dan? Racisme uitlokken?
pi_144843049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:54 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoe doen ze dat dan? Racisme uitlokken?
Dat heb ik eerder uitgelegd, kan je zo terugvinden. Het is nu kinderbedtijd dus ik sluit af. Tabee ;)
pi_144843092
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat heb ik eerder uitgelegd, kan je zo terugvinden. Het is nu kinderbedtijd dus ik sluit af. Tabee ;)
Oh je was dus wel serieus in dit topic.
pi_144845642
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:26 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te zeggen dat je verder absoluut geen racist bent.
Ik ben voor zwarte piet en beargumenteer waarom de tegenstanders van ZP hypocriet zijn en ik ben een racist?

Lekker makkelijk weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_144845688
ik ga dit jaar naar Assen toe om daar de Sinterklaasintocht te kijken.400 Zwarte Pieten wat een feest wordt dat dat. _O_ _O_
pi_144846371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 01:01 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Oh je was dus wel serieus in dit topic.
Deels, ja. So what? :')
pi_144847416
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

HEMA neemt ZP niet eens in de mond meer, dat noem ik ZP in de ban doen:

[..]

Heeft denk ik meer te maken met het feit dat het ook getweet werd en dus zo kort mogelijk moest?
pi_144847456
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:26 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te zeggen dat je verder absoluut geen racist bent.
Lekkere dooddoener weer.
pi_144850723
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lekkere dooddoener weer.
Gezien de reacties hier valt dat wel mee.
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 13:27:30 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144852120
neuh, past er prima tussen

maar het niveau is idd niet hoog meer te noemen, zijn we een beetje uitgepraat over deze onzin?
ik krijg ook niet de indruk dat de discussie buiten fok nog veel mensen kan boeien

laten we het hopen ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 13:30:01 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144852205
voor mijn gevoel was er in voorgaande jaren veel meer heiso om rond deze tijd

nu doen de praatprogramma's en wilders zo nog wel hun best maar verder hoor je er op een verdwaald grapje na eigenlijk niemand meer over voor mijn gevoel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144854209
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef sp3c het volgende:
voor mijn gevoel was er in voorgaande jaren veel meer heiso om rond deze tijd

nu doen de praatprogramma's en wilders zo nog wel hun best maar verder hoor je er op een verdwaald grapje na eigenlijk niemand meer over voor mijn gevoel
Omdat het dit jaar de hele zomer door ging.
pi_144857789
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef luxerobots het volgende:
@Xaobotnik

Je komt in je stukjes tekst niet verder dan wat meninkjes en je maakt nauwelijks een helder punt
Jouw mening. .

quote:
Is gewoon niet waar, stel Piet wordt morgen groen, rood of blauw. Dan blijft het toch een 'neger' met een andere kleur. Dan is het probleem echt niet opgelost.
Het gaat altijd om compromis. Ik vind zelf een groene piet sowieso lelijk en ben voor gewoon een ander concept. Dat het racisme zou zijn... Ook oneens. Ik hoef toch niet perse volledig aan die 'zwarte piet niet-petitie' kant te staan? Ik geef puur en alleen mijn eigen idee in deze.

quote:
Ik las in de Metro (18 september) dat bij een onderzoek is gevraagd of men Zwarte Piet wil of Roet Piet. 96% van de Nederlanders wil dat Piet blijft zoals hij is. Bij de allochtonen koos ook de overgrote meerderheid voor Zwarte Piet in plaats van Roet Piet.
Het is geen kwestie van een meerderheid vs een minderheid. Als je de meerderheid beleid zou laten maken, zou het een teringzooi worden. Niet in de laatste plaats omdat een meerderheid totaal niet in staat is om beleid te maken of rekening te houden met een zwakkere groep.

quote:
Jij hebt het over een groeiend aantal mensen dat tegen Zwarte Piet is. Maar je bewijst niets. Dat de media (DWDD, Pauw (en Witteman) etc) veel tegenstanders aan het woord laten. Betekent niet dat het in de samenleving om-en-om is. De media willen een programma met kijkcijfers, ophef zorgt voor betere kijkcijfers dan een show waar iedereen het met het elkaar eens is.
Kijk naar het verschil in toon hier:
http://nieuws.marokko.nl/(...)ren-sint-de-rug-toe/

En hier:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5107284&page=1

quote:
Het aantal BN'ers dat tegen Zwarte Piet is bewijst ook niets over hoe de verhoudingen liggen.
Ik heb het niet over de verhoudingen gehad. Wel over de reach.

quote:
Dat de reacties van de voorstanders van Zwarte Piet zorgen voor meer tegenstanders, lijkt me sterk. We hebben ook gezien dat de tegenstanders zich erg agressief en emotioneel gedragen.
Ik zeg nergens dat dat niet zo is. Maar dat heeft wel een andere werking. Je zag vanaf het begin die pro-Piet reacties racistische vormen aannemen, bijv. op die Pietitie. De over-emotionele reacties van de anti-Pieten kwamen daarna.

quote:
Naar mijn mening hebben mensen altijd wat te zeiken. Stel we schaffen Zwarte Piet morgen af. Dan gaan mensen weer over andere dingen zeuren. Kerstbomen of het kruis op de mijter van de Sint. Mensen merken dat er iets te halen valt, en the story continuous.
Overal moet over gepraat kunnen worden met argumenten. Maar je moet geen zaken door elkaar gooien. Een discussie over dat kruis gaat over iets heel anders en is veel minder concreet qua symbool dan de beledigende weergave van een neger.

quote:
Ik reageer verder niet meer op je betoog, het gaat niet over mijn post, je wijst naar andere users, Wilders, ontwikkelingshulp en nog meer. En dit alles erg hak op de tak.
Ik reageer op andere mensen en noem zaken die relevant zijn. Dat jij het voorbij jouw scope van interesse en consentratie of misschien zelf bevattingsvermogen gaat, kan ik ook niets aan doen. Wanneer iemand wijst op het bischoppelijke aspect, is die opmerking over ontwikkelingshulp relevant, hoewel een verdere uitwerking niet. Dit geef ik dan ook aan. Wilders' opmerking was ook relevant vanuit het licht dat er gedaan werd dat dit een stel buitenlanders zijn die 'de Nederlander' iets op wil leggen.
  woensdag 24 september 2014 @ 16:21:01 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144858854
En ja hoor, ipv het op praten en proberen tot compromis te komen houden ga je gewoon lekker rellen tussen de kindjes, zo wek je wel sympathie op voor je zaak en loop je echt niet het risico echt volkomen naar de tering te worden gerost, maar dat is dan wel weer racisme, logisch....

https://www.facebook.com/events/286828144856035/?ref=22

Dom, dom volk.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144858866
En zie hier de ware aard van de Anti Pieten:

Ze willen dus de intocht van Sinterklaas verneuken met deze actie. Grotere haatdragende extremisten lopen er niet rond in Nederland.
pi_144858887
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
En ja hoor, ipv het op praten en proberen tot compromis te komen houden ga je gewoon lekker rellen tussen de kindjes, zo wek je wel sympathie op voor je zaak en loop je echt niet het risico echt volkomen naar de tering te worden gerost, maar dat is dan wel weer racisme, logisch....

Dom, dom volk.
Extremisten zijn het. Wat mij betreft geen genade en keihard de knuppel eroverheen.
  woensdag 24 september 2014 @ 16:23:16 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144858972
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Extremisten zijn het. Wat mij betreft geen genade en keihard de knuppel eroverheen.
Idd, ME erbij, wegvagen. Prima dat je je standpunt hebt, mag allemaal. Maar fysiek gaan dreigen waar kindjes komen om gezellig sinterklaas te vieren is idd extremisme.

Gaat goed jongens, zo doorgaan en Wilders hoeft niet eens meer op TV te komen om een absolute meerderheid te krijgen, en dat is dan weer "mijn" schuld natuurlijk.
Get woke, go broke!
pi_144859108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, ME erbij, wegvagen. Prima dat je je standpunt hebt, mag allemaal. Maar fysiek gaan dreigen waar kindjes komen om gezellig sinterklaas te vieren is idd extremisme.

Gaat goed jongens, zo doorgaan en Wilders hoeft niet eens meer op TV te komen om een absolute meerderheid te krijgen, en dat is dan weer "mijn" schuld natuurlijk.
Het wachten is op de weg-met-ons-blanke-Nederlander die uit schuldgevoel gaat sympathiseren met dit soort lui.
  woensdag 24 september 2014 @ 16:28:12 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144859199
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het wachten is op de weg-met-ons-blanke-Nederlander die uit schuldgevoel gaat sympathiseren met dit soort lui.
Dat hoop ik toch niet, als het bij demostraties bleef, weg van de kinderen, en discussies in de politiek en op TV/internet vind ik het allemaal prima wat ze vinden.

Maar als je gaat dreigen met het verpesten van openbare orde is aangifte wel het minste wat je kan doen.
Get woke, go broke!
pi_144859421
Vroeger, toen wij nog met de.....

......betaalden, maakten wij ons (nog) niet druk om Zwarte Piet.
pi_144859532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vroeger, toen wij nog met:

[ afbeelding ]

Betaalden, maakten wij ons (nog) niet druk om Zwarte Piet.
Toen waren er ook nog niet zoveel mensen met een bepaalde huidskleur die Piet niet zo leuk vinden maar gek zijn op het sociale stelsel van Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')