SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 50% gewijzigd door Cassandra87 op 24-09-2014 07:14:04 ]
Ik hou ook erg van ovulatietesten, want ik voel mijn eisprong ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:33 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd Spring! Goed aangevoeld idd.
Ik negeer zelf eigenlijk alle mogelijke symptomen een beetje, ben bang dat ik mezelf daar gek mee ga maken. Was ook backpacken in Azië, dus dan voel je je sowieso wel iets anders. Wel heb ik sinds een paar dagen gevoelige tepels, alsof er schaafwonden op zitten ofzo. Al voel ik het op de dag soms ineens meer of minder erg. Ook permanente afscheiding zo'n beetje.ben toch maar gezwicht (nu al
) voor ovulatietesten op eBay, wil eigenlijk wel weten wanneer die eisprong is want ik merk er niets van.
Cyclusdag 26 vandaag.
Dit.. O.a.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Limone het volgende:
Ohjee, gestreeptestoel. Hopelijk geen relatie-issues. Tot snel weer!
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hhhhaaa Spring! Joehoeeeee dat is snel! Gefeliciteerd!
Ik86, nog een fijne vakantie en wie weet daarna ook wel streepjes.
Sorry, ik heb wel steeds meegelezen, maar niet gereageerd.
Wij lassen een pauze in, vanwege prive omstandigheden
Je lijstje ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 06:55 schreef -Spring het volgende:
O yeah! Een heeeeeel licht streepje!
Ja!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef Mariposas het volgende:
Het kan zijn dat jij gewoon wat meer aanmaakt of dat je NOD dus een dag eerder is. In elk geval is het duidelijk positief en in 1 x raak! (Heeft je vriend al geroepen dat het komt doordat hij superzaad heeft?)
Dat zou ik echt helemaal de bom vinden.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee hoor, dit lijkt me duidelijk: een tweeling. Dubbel gefeliciteerd spring!
Vierlingen schijnen ook weer helemaal terug van weggeweest te zijn!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Drieling lijkt me, gezien deze test helemaal nog niet gedaan kon worden! Congratz! Heb je al een offerte voor een busje aangevraagd?![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Vanaf november hebben we deze auto. Serieus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, of je bent helderziend of je intuïtie is extreem ontwikkeld. Dat je dit al aan voelde komen!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Vanaf november hebben we deze auto. Serieus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daar tussenin negatief?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:17 schreef Bottoms_up het volgende:
Eeeeennn... er is bloed![]()
Meh
Wel weer netjes na 30 dagen, dat wel. Nieuwe nod is 27 oktober volgens de app.
Ik vertrouw die testen amper, Dottey (en dat na 1 ronde). Ik had twee positieve testen met een week tussen... Nu ja.
ligt er aan. Bij sommige mensen is er altijd een lichte streep, maar niet bij iedereen. Ik had altijd negatief, tot ongeveer 5 dagen voor de eisprong, dan werd ie elke dag donkerder en na eisprong was de streep binnen twee dagen weg. Maar bij mensen die veel LH aanmaken is het verschil soms moeilijker te zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef -Spring het volgende:
Maar een ovulatietest geeft toch altijd (lichte) streepjes? Het gaat toch om de dikte ervan?
Yup. Midden in mn cyclus 3 keer strepen, wel ietsje minder dan de controlestreep maar toch 3 dagen na elkaar een duidelijke streep. Daarna gestopt want negatief. Paar dagen later merk ik dat ik wat meer vocht produceer, dus een week later toch nog maar eens getest. Toen donkerder dan de controlestreep. En toen op vakantie vertrokken dus niks meerquote:
oh, wat maf! Gebruik je ochtendurine?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Yup. Midden in mn cyclus 3 keer strepen, wel ietsje minder dan de controlestreep maar toch 3 dagen na elkaar een duidelijke streep. Daarna gestopt want negatief. Paar dagen later merk ik dat ik wat meer vocht produceer, dus een week later toch nog maar eens getest. Toen donkerder dan de controlestreep. En toen op vakantie vertrokken dus niks meer
Ik heb net mijn vriend gezegd dat hij in zijn agenda moet zetten welke avonden hij moet 'presteren' volgende maand. Hoezo romantiek?
Ik test telkens als ik terug kom van mn werk. En in het weekend rond lunchtijd.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, wat maf! Gebruik je ochtendurine?
ja, idd, ik kan er ook geen andere verklaring voor vindenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ik test telkens als ik terug kom van mn werk. En in het weekend rond lunchtijd.
Maar nu weet ik in ieder geval dat het niet altijd zo zwart-wit is met die testen en dat ik wat meer naar mijn eigen lichaam moet luisteren
wah, wat lees ik nu! wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd spring!quote:Op donderdag 25 september 2014 09:25 schreef -Spring het volgende:
Bah, gs, wat kut. Hoe voel je je eronder?
Balen, Joyce. En die schoonmakers zouden idd het laatste zijn waar ik me druk om zou maken, die hebben wel goordere dingen gezien. En anders laat je een fooitje achter?
welkom, dk!
kiek, dit is met de Action-test die eigenlijk vanaf morgen pas zou kunnen. Ik heb ook geen ochtendplasje gebruikt.
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook blanco staafjesquote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef -Spring het volgende:
Maar een ovulatietest geeft toch altijd (lichte) streepjes? Het gaat toch om de dikte ervan?
Bij mij niet... Blanco en dan een licht streepje dat steeds donker wordt. En daarna weer lichter en dan wordt de test weer blanco.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef -Spring het volgende:
NOD + geen bloed en dan rustig afwachten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef L-E het volgende:
Enniehoe, vandaag is mijn NOD. Geen bloed. Verder ook geen noemenswaardige symptomen, we wachten het weekend nog even geduldig af
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef L-E het volgende:
Twee jaar geleden testte ik 14 dagen na nod positief. Dat waren veertien dagen van steeds maar weer een teleurstelling bij een negatieve test. Dat wil ik mezelf dit keer besparen
Jáaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
ik durfde eigenlijk niet te testen maar hij was toch echt positief!
Wauw! Wat fantastisch na alle tijd die je hebt moeten wachten! Het is jullie zeer gegundquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
gefeliciteerd! Na al dat wachten. Wat een geweldig nieuws!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
Ik!!!! Awesome!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
Of het zijn er echt twee.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:39 schreef -Spring het volgende:
Het is echt, hè?Ik vraag me af wanneer het echt door gaat dringen. Wanneer zal ik de vk bellen? De 30e is mn nod pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |