abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2014 @ 12:10:16 #51
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144887710
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Vanaf november hebben we deze auto. Serieus. :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wow, of je bent helderziend of je intuītie is extreem ontwikkeld. Dat je dit al aan voelde komen! :o
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_144897946
Dat is dus echt een streep op die test!

@ hotelkamer
Tsja.. Niet leuk, maar niks aan te doen. Desnoods zelf t beddengoed vast eraf halen.

@ thuis
Het is niet zo dramatisch a la scheiden of zo hoor.
Maar wel zo, dat we het nu niet het juiste moment vinden voor een baby.. Komt wel weer!
pi_144901626
de 28ste mijn eisprong verwachten....

en nu al drie dagen achtereen streepjes op je ovulatietesten hebben....

= de weg kwijt :')
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144905035
Eeeeennn... er is bloed -O-
Meh
Wel weer netjes na 30 dagen, dat wel. Nieuwe nod is 27 oktober volgens de app.

Ik vertrouw die testen amper, Dottey (en dat na 1 ronde). Ik had twee positieve testen met een week tussen... Nu ja.
  donderdag 25 september 2014 @ 21:21:43 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_144905211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:17 schreef Bottoms_up het volgende:
Eeeeennn... er is bloed -O-
Meh
Wel weer netjes na 30 dagen, dat wel. Nieuwe nod is 27 oktober volgens de app.

Ik vertrouw die testen amper, Dottey (en dat na 1 ronde). Ik had twee positieve testen met een week tussen... Nu ja.
en daar tussenin negatief?
disclaimer
pi_144905342
Maar een ovulatietest geeft toch altijd (lichte) streepjes? Het gaat toch om de dikte ervan?
  donderdag 25 september 2014 @ 21:27:38 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_144905504
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef -Spring het volgende:
Maar een ovulatietest geeft toch altijd (lichte) streepjes? Het gaat toch om de dikte ervan?
ligt er aan. Bij sommige mensen is er altijd een lichte streep, maar niet bij iedereen. Ik had altijd negatief, tot ongeveer 5 dagen voor de eisprong, dan werd ie elke dag donkerder en na eisprong was de streep binnen twee dagen weg. Maar bij mensen die veel LH aanmaken is het verschil soms moeilijker te zien.
disclaimer
pi_144905574
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

en daar tussenin negatief?
Yup. Midden in mn cyclus 3 keer strepen, wel ietsje minder dan de controlestreep maar toch 3 dagen na elkaar een duidelijke streep. Daarna gestopt want negatief. Paar dagen later merk ik dat ik wat meer vocht produceer, dus een week later toch nog maar eens getest. Toen donkerder dan de controlestreep. En toen op vakantie vertrokken dus niks meer :)

Ik heb net mijn vriend gezegd dat hij in zijn agenda moet zetten welke avonden hij moet 'presteren' volgende maand. Hoezo romantiek? :')
  donderdag 25 september 2014 @ 21:31:09 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_144905694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Yup. Midden in mn cyclus 3 keer strepen, wel ietsje minder dan de controlestreep maar toch 3 dagen na elkaar een duidelijke streep. Daarna gestopt want negatief. Paar dagen later merk ik dat ik wat meer vocht produceer, dus een week later toch nog maar eens getest. Toen donkerder dan de controlestreep. En toen op vakantie vertrokken dus niks meer :)

Ik heb net mijn vriend gezegd dat hij in zijn agenda moet zetten welke avonden hij moet 'presteren' volgende maand. Hoezo romantiek? :')
oh, wat maf! Gebruik je ochtendurine?
disclaimer
pi_144905844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, wat maf! Gebruik je ochtendurine?
Ik test telkens als ik terug kom van mn werk. En in het weekend rond lunchtijd.
Maar nu weet ik in ieder geval dat het niet altijd zo zwart-wit is met die testen en dat ik wat meer naar mijn eigen lichaam moet luisteren :)
  donderdag 25 september 2014 @ 21:39:05 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_144906089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Ik test telkens als ik terug kom van mn werk. En in het weekend rond lunchtijd.
Maar nu weet ik in ieder geval dat het niet altijd zo zwart-wit is met die testen en dat ik wat meer naar mijn eigen lichaam moet luisteren :)
ja, idd, ik kan er ook geen andere verklaring voor vinden :?
disclaimer
pi_144908942
Ah nee he... dacht ik dat ik een eisprong had, maar nu krijg ik weer hetzelfde dagenlange stekende/zeurende gevoel rechts... zal het weer een herhaling worden van mijn vorige cyclus? Na een maand een ei denken te hebben, en vervolgens nog twee maanden wachten tot je ongesteld wordt? Gofferdegoffer.
pi_144915733
Goedemorgen!

Ik wil mij ook aanmelden. Al een tijdje meegelezen maar nu mijn vriend en ik de laatste verhuisdozen hebben uitgepakt en niet meer in een piepklein appartement wonen hebben we besloten er voor te gaan.

Bezig sinds: september 2014
Kindje #: 1ste
nod: 22 oktober

Meteen aan de slag gegaan met temperaturen toen de rode zee op gang kwam ;)
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:05:34 #64
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144916253
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:25 schreef -Spring het volgende:
Bah, gs, wat kut. Hoe voel je je eronder?

Balen, Joyce. En die schoonmakers zouden idd het laatste zijn waar ik me druk om zou maken, die hebben wel goordere dingen gezien. En anders laat je een fooitje achter?

welkom, dk!

kiek, dit is met de Action-test die eigenlijk vanaf morgen pas zou kunnen. Ik heb ook geen ochtendplasje gebruikt.

[ link | afbeelding ]
wah, wat lees ik nu! wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd spring! O+ :* *O*
in de haak.
pi_144916285
Spriiiiiiiing!! Wat gaaf!!! Gefeliciteerd, heel erg leuk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_144918357
quote:
Ik heb ook blanco staafjes :D

Dus...... de weg kwijt..
We blijven maar batsen O+ just to make sure.
Muv gisteren, toen was ik zo vreselijk moe... ik lag om 20:30 gewoon al in bed :o en ben k.o. gegaan tot vandaag kwart over negen :')

:@
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_144922862
Bottoms, balen. :(

Daui, welkom!

Dottey, goede instelling, gewoon doorbatsen. Heb je het tenminste naar je zin gehad. ;) Althans, dat hoop ik. :P

Hier is het hyperchonderen begonnen. "Hm, ik heb geborrel in m'n darmen. Stond dat niet ook op het lijstje van Spring d'r symptomen? Ja. Dan ben ik vast zwanger."
Want stel je voor dat je darmen een keer borrelen zonder dat je zwanger bent.

Patience. I haz none. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_144924804
quote:
Bij mij niet... Blanco en dan een licht streepje dat steeds donker wordt. En daarna weer lichter en dan wordt de test weer blanco.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_144925391
Kris :D Herkenbaar hoor! Oeh oeh, ik rook net iets! Ruik jij dat ook? Nee, oeh danbenikzwangerrrr! Oeh oeh, heb jij ook zo'n jeuk aan je borsten? Mijn man: Whut :')

Enniehoe, vandaag is mijn NOD. Geen bloed. Verder ook geen noemenswaardige symptomen, we wachten het weekend nog even geduldig af :)
pi_144925822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef L-E het volgende:
Enniehoe, vandaag is mijn NOD. Geen bloed. Verder ook geen noemenswaardige symptomen, we wachten het weekend nog even geduldig af
NOD + geen bloed en dan rustig afwachten? 8)7

Zal ik even een testje komen brengen?
pi_144926124
Spannend! En petje af voor dat rustig afwachten.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_144926193
Twee jaar geleden testte ik 14 dagen na nod positief. Dat waren veertien dagen van steeds maar weer een teleurstelling bij een negatieve test. Dat wil ik mezelf dit keer besparen ;)
pi_144926278
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef L-E het volgende:
Twee jaar geleden testte ik 14 dagen na nod positief. Dat waren veertien dagen van steeds maar weer een teleurstelling bij een negatieve test. Dat wil ik mezelf dit keer besparen ;)
:o

Jeetje. Ik had op NOD een vette streep (bij M) en bij de meiden was ik wel over tijd geloof ik maar toen had ik geen NOD :D (en dat was -uiteraard- een hele dikke vette streep, daar viel de controlestreep bij in het niet zeg maar)
pi_144926355
Ja, en toen dacht ik dat ik mijn eisprong verkeerd had gevoeld ofzo en mijn nod toch later moest zijn, maar de termijnecho kwam wel overeen met die nod. Misschien maak ik weinig hcg aan? Kan dat?
pi_144926398
Geen idee. Zou best kunnen. Maar ik snap wel dat je dan nog even wacht met testen idd. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')