abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144862714
Hallo! Ik lees hier stiekem al een aantal weken af en toe mee en heb besloten om mij te 'melden' hier ;)

Ik (28) en mijn vriend (32) zijn nu ruim 8 jaar samen waarvan we 7,5 samenwonen.
Een paar maanden geleden zijn we verhuisd naar een koopwoning, waar we al voor de koop hadden besloten waar de babykamer zou komen..
Ook die papa en mama auto staat al een aantal jaren voor de deur en ga zo maar door, alleen ontbreekt er nog 1 ding en dat is een baby :P
Ik ben in december'13 gestopt met de pil omdat ik bijna niet meer ongesteld werd. Voelde mij niet lekker in mijn vel en wilde het eens over een andere boeg gooien om te kijken wat die pil met mij deed :)
Dit kon ook te maken hebben met een heel stressvol jaar wat we toen achter de rug hadden..maar toen ik nog wel ongesteld werd was dit vaak 1dag voordat ik weer met mijn nieuwe strip moest beginnen.

Ik werd vanaf februari prachtig optijd ongesteld elke maand,
Tot ik in juli/aug een keer op de werkvloer ONWIJS steken kreeg waardoor ik me amper kon vermannen.. en de weken erna constant bloedingen had met regelmatig veel "troep" waarvan ik bijna ging twijfelen of het wel gezond was.

daarna ben ik niet ongesteld geworden (overgeslagen) en nu vandaag ben ik 1dag te vroeg maar wel weer mooi helder!

Klein detail, mijn beide zussen zijn rond hun 30e geopereerd aan endomitriose waarvan 1 uiteindelijk succesvol met ivf een mooi kindje heeft mogen krijgen.(nu bezig voor 2e)

Mijn vriend en ik hebben afgelopen maanden niks bijgehouden op een app of schema (behalve mijn menstruatie) en willen nu in kaart gaan brengen hoe en wat...
Want ik wil ook voorbereid zijn mocht het niet lukken dat ik mijn eigen lichaam wel goed genoeg ken.
Normaal gesproken voel ik geen eisprong, geen menstruatieklachten ect.
Niemand behalve mijn vriend weet dat ik gestopt ben met de pil, ik ben bang dat ik straks jaren moet aanhoren van mensen of ik al zwanger ben ect ect daarom meld ik mij hier.

verder ben ik niet bekend met al die afkortingen hier.. dus rustig aan graag :P

Zo dat was het geloof ik..iets vergeten?
pi_144863046
Welkom Deadly! :W

En een knuffel voor Stoel :* Wat vervelend he..
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_144881858
Oh gestreepte stoel, wat rot zeg :(

Welkom Deadly!

Ik, ik had allang een drogist binnen gestapt haha!

Hier geen vakantiebaby.. Maar een vakantiemenstruatie... Mag ik heel hard schelden, wat een schijtzooi! Dag 76....
Voelde het ook nog eens een keer niet aankomen, bed onder bloed.. schaam me nu een beetje dood voor de schoonmaakdames.

Door de airco piep ik heel de nacht, vriendje kan niet slapen. Ja tis even allemaal kut!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_144881967
Welkom deadly!

Joyce, wat ontzettend klote. :'(
Over die schoonmaakdames zou ik me lekker geen seconde druk maken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_144883649
Bah, gs, wat kut. Hoe voel je je eronder?

Balen, Joyce. En die schoonmakers zouden idd het laatste zijn waar ik me druk om zou maken, die hebben wel goordere dingen gezien. En anders laat je een fooitje achter?

welkom, dk!

kiek, dit is met de Action-test die eigenlijk vanaf morgen pas zou kunnen. Ik heb ook geen ochtendplasje gebruikt.

donderdag 25 september 2014 @ 09:31:39 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144883795
Dat is niet meer te missen hoor Spring! Wat gaaf joh! :D *O*
pi_144883816
Ja ja nou zie ik echt een streep. Wat leuk! *O*
Met een meidenkwartet
  donderdag 25 september 2014 @ 09:33:04 #33
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_144883820
Jaaaa dat is echt wel een echte streep :D Leuk!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_144883956
Het is echt, hè? :o Ik vraag me af wanneer het echt door gaat dringen. Wanneer zal ik de vk bellen? De 30e is mn nod pas.
pi_144883982
Ik zie 'em *O* ik zie 'em *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144884016
Gefeliciteerd spring! Leuk!
pi_144884075
Whiii die is goed te zien!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_144884098
Thanks!

Vanaf wanneer wordt er hcg aangemaakt? Direct na de bevruchting of na de innesteling? Ik lees her en der tegenstrijdige verhalen.
pi_144884288
Ik dacht vanaf de innesteling. Hoe dan ook: dit streepje is veel duidelijker al!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 25 september 2014 @ 10:03:55 #40
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144884434
Oh wat naar joyce! Dat zou mij ook kunnen overkomen aangezien ik het ook nooit aan voel komen (alleen met a/c heel regelmatig, wist zo ongeveer exact het tijdstip). De schoonmakers zijn vast wel wat gewend, maar ik kan me voorstellen dat het rot is, het is niet leuk dat zij zoiets privé/intiem zien! Ik zou vandaag lekker een dagje rustig aan doen en heel erg lekker gaan lunchen of dineren of een te dure cocktail drinken ofzo. :6

Welkom DS!

En spannend Bottoms!!

Spring is dat een normale test of een vroege test? Het kan zijn dat je NOD eigenlijk eerder is, dat je LF korter is. En volgens mij verschilt de sterkte van hcg ook per persoon. Het wordt aangemaakt na de innesteling.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 25-09-2014 10:33:12 (Smiley weggehaald, hoorde daar niet) ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_144884663
Hij heeft een gevoeligheid van 25mlU/ml. Kan vanaf vier dagen voor de nod worden gebruikt.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:31:56 #42
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144885109
Het kan zijn dat jij gewoon wat meer aanmaakt of dat je NOD dus een dag eerder is. In elk geval is het duidelijk positief en in 1 x raak! (Heeft je vriend al geroepen dat het komt doordat hij superzaad heeft? :P )
pi_144885126
Nee hoor, dit lijkt me duidelijk: een tweeling. Dubbel gefeliciteerd spring!
pi_144885187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef Mariposas het volgende:
Het kan zijn dat jij gewoon wat meer aanmaakt of dat je NOD dus een dag eerder is. In elk geval is het duidelijk positief en in 1 x raak! (Heeft je vriend al geroepen dat het komt doordat hij superzaad heeft? :P )
Ja! _O- Hij is retetrots!
pi_144885203
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee hoor, dit lijkt me duidelijk: een tweeling. Dubbel gefeliciteerd spring!
Dat zou ik echt helemaal de bom vinden. *O*
  donderdag 25 september 2014 @ 11:06:55 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_144885930
Drieling lijkt me, gezien deze test helemaal nog niet gedaan kon worden! Congratz! Heb je al een offerte voor een busje aangevraagd? :D *O*
disclaimer
pi_144886161
Nu zie ik ook een streep Spring! Woei! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 25 september 2014 @ 11:26:27 #48
327807 Mariposas
יה&#14
pi_144886427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Drieling lijkt me, gezien deze test helemaal nog niet gedaan kon worden! Congratz! Heb je al een offerte voor een busje aangevraagd? :D *O*
Vierlingen schijnen ook weer helemaal terug van weggeweest te zijn! *O*
pi_144886560
Vanaf november hebben we deze auto. Serieus. :')

donderdag 25 september 2014 @ 11:34:44 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_144886657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:31 schreef -Spring het volgende:
Vanaf november hebben we deze auto. Serieus. :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')