En ik denken dat ik aan een Indie-central infuus zatquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:53 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, heb ik hier meermaals laten vallen, hoor.
Ik heb hem ook gemist.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
En ik denken dat ik aan een Indie-central infuus zatHoe heb ik dit kunnen missen.
Doe ik vanavond, staat ook nog op mijn te beluisteren lijstje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:57 schreef Tchock het volgende:
Willen jullie mijn plug luisteren en vertellen wat je vindt?Ben benieuwd.
quote:
A Sunny Day in Glasgow - Sea when Absentquote:
Staat op mijn lijstjequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
A Sunny Day in Glasgow - Sea when Absent
Daarmee had je ook een leuke verwijzing naar de Schotse onafhankelijkheid kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
A Sunny Day in Glasgow - Sea when Absent
Ik had ook niet anders verwacht, om eerlijk te zijn. Die plaat werd al opgehemeld voor hij uit kwam.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:02 schreef Maxerazzi het volgende:
Zo, de recensies zijn ook niet verkeerd betreffende de nieuwe AT.
Ik vind hem goed, maar ook weer niet zo hyperbole-goed eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht, om eerlijk te zijn. Die plaat werd al opgehemeld voor hij uit kwam.
Ik moet er erg aan wennen, ik denk dat ik zijn oude werk beter vind. Maar heb de nieuwe pas 1 keer geluisterd, dus misschien is het een 'groeiplaat'.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik vind hem goed, maar ook weer niet zo hyperbole-goed eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |