Je ontwijkt mijn post, dit zegt genoeg.quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is een slechte nederlandse zin.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. IK NEEM GEEN AFSTAND VAN DE WURFT!quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn post, dit zegt genoeg.
Zou in de wet vastgelegd moeten worden. Mongool.quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Arnold mag zijn mening niet geven
Ter plaatse Geert onthoofdenquote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rare vlegel naast Eus krijgt dan vast een woedeaanval.
Karskend verdient wel een paar ferme tikken eigenlijk. Wat is die slecht zeg.quote:
Staat die parkeergarage er al? Of staan die wanstaltige metalen loopbruggen er nog steeds.quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. IK NEEM GEEN AFSTAND VAN DE WURFT!
Nog een paar maandjes.quote:Op maandag 22 september 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat die parkeergarage er al? Of staan die wanstaltige metalen loopbruggen er nog steeds.
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.quote:
Hij vindt dat omdat hij een self proclaimed goedmens is al die andere moslims ook goedmensen zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Farid een bepaald probleem ontkent.
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.
Saai.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik sta ergens in het midden tussen Arnold en Farid.
Dit zegt hij niet. Hij zegt dat als iemand gewoon een goed mens is, deze niet lastiggevallen hoeft te worden over zaken die totaal niet relevant zijn voor hun leven, omdat ze toevallig Moslim zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij vindt dat omdat hij een self proclaimed goedmens is al die andere moslims ook goedmensen zijn.
Kijk wat vaker Opsporingverzocht en de keus is snel gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik sta ergens in het midden tussen Arnold en Farid.
Stereotype figuur die écht niet weet waar hij het over heeft. Wat een debiel.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt, ben je voor?'quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.
Toevallig Moslim ? Really?quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit zegt hij niet. Hij zegt dat als iemand gewoon een goed mens is, deze niet lastiggevallen hoeft te worden over zaken die totaal niet relevant zijn voor hun leven, omdat ze toevallig Moslim zijn.
Farid weet ook niet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stereotype figuur die écht niet weet waar hij het over heeft. Wat een debiel.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.
If youre not with us, youre with the terrorists.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt bent, ben je voor?'
Farid was niet degene die in de 'aanval' ging toch?quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Farid weet ook niet waar hij het over heeft.
Dat de leiders van de moslimgemeenschap zich meer moeten uitspreken tegen IS. IS doet opvallend veel moeite om Islamitisch te zijn. Er zijn jongeren in Nederland die willen strijden voor IS.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt bent, ben je voor?'
Ik houd het ook voor gezien. Heb liever 14-18 jarige moeders.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
18 jaar en dan al moeder zijn
Ik houd het voor gezien
Nope, atheïst. Maar wat is de relevantie volgens jou voor een moslim hier wat een halve aardbol verder gebeurt?quote:
Agressief voorkomen, vooral dat baardje.quote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid was niet degene die in de 'aanval' ging toch?
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
If youre not with us, youre with the terrorists.
Zei een wijs man ooit.
Natuurlijk hoeft dat niet altijd, omdat altijd niet kan. Maar nu is het rijtje moslims dat zich uitspreekt tegen IS niet bepaald groot te noemen, het zijn vooral wat politieke figuren.quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.
Of met Jeroen Pauw, ook al zo'n pedant mannetjequote:Op maandag 22 september 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Jaap Jongbloed, een enorme ijdeltuit, misschien kan hij samen met Ivo Niehe een programma maken.
Bef had nog wel een schuine microfoon voor haar.quote:Op maandag 22 september 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Dit had beter in de studio van Ab Normaal gepast.
Dat scheve konijn kan erin stikkenquote:Op maandag 22 september 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bef had nog wel een schuine microfoon voor haar.
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht. En liberalen gaan toch geen excuses aanbieden voor de Beurskrach. En Nederlanders hoeven toch geen excuses aanbieden voor de misdragingen in de Schilderswijk....quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht. En liberalen gaan toch geen excuses aanbieden voor de Beurskrach. En Nederlanders hoeven toch geen excuses aanbieden voor de misdragingen in de Schilderswijk....
Niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht.
Laat ze maar gaan, ik kom ze desnoods op Schiphol uitzwaaien. Maar: laat ze nooit meer terugkomen! /Geertjequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.
Veel herrie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:26 schreef Kazenbazen het volgende:
Ik ben helaas weggeschakeld toen het fittie begon, maar wie kan mij vertellen wat er is gebeurd tijdens Pauw?
Farid heet hijquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:
Die verschrikkelijke man, met die bolle kop en dat ringbaardje, geen idee hoe hij heet. Je ziet gewoon aan de rotkop dat ie hier puur is om te rellen en te provoceren
Nee, ik bedoel die andere troll. Ozcan Akyol heet ie schijnbaar. Mafketel.quote:
Ja tuurlijk. Die jongeren kotsen juist op 'verraders' als Marcouch en Aboutaleb, dat houdt ze echt niet tegen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.
Dat had ik juist met die kalequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:
Die verschrikkelijke man, met die bolle kop en dat ringbaardje, geen idee hoe hij heet. Je ziet gewoon aan de rotkop dat ie hier puur is om te rellen en te provoceren
Als je de discussie had gevolgd, had je ook gelezen dat op wat politieke figuren na, de moslimgemeenschap naar mijn mening te stil is. Imams, familie, buurtvaders, die man van dat samenwerkingsverband, bekende moslims in Nederland. Als die zich allemaal uitspreken tegen IS, ik denk dat het een effect heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Die jongeren kotsen juist op 'verraders' als Marcouch en Aboutaleb, dat houdt ze echt niet tegen.
Pauw geeft er geen fuck om. Lekker naar de boot met Stine.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef Syntix het volgende:
Inb4 Pauw gaat ouwehoeren tegen Stine Jensen, terwijl hij alleen het boek van een ander vertaalt en vertelt/uitlegt.
Nee, Pauw is zo iemand die dat gaat ouwehoeren/zeuren tegen iemand wiens mening het helemaal niet is, maar puur daar is om te vertellen over het boek...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauw geeft er geen fuck om. Lekker naar de boot met Stine.
Die is geiten aan het melken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die derde dader van die overval zich al aangegeven trouwens of is die nog steeds aan het bijkomen ergens?
Thee drinken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Zou Harry uit willen leggen wat we nu wel moeten gaan doen?
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
We kunnen wel stellen dat Assad wel gelijk had om dat zootje onder de duim te houden.
Kop in de grond steken en overal tegen zijn jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Szura het volgende:
Harry en z'n SP-makkers willen nog steeds het liefst de diplomatieke weg bewandelen, lekker onderhandelen met Baghdadi en z'n koppensnellers.
Rokenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
We're gonna smoke them out of their caves.
Als je hun coördinatie en zware geschut weet te pakken. Is het een middel om ze te verzwakken. Maar je moet ze op de grond verslaan, en dat is het lastige. Alle spelers daar hebben meerdere belangen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met luchtaanvallen verzwak je ze een klein beetje.
Turkije doet echt niksquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat die grote sympathie wel meevalt in Turkije.
Ja, VVD'er zat er naast.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.
Nee, dat ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Turkije doet echt niksDie steunen nog liever IS
Vraag het me sterk af...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Het is vooral de haat richting de Koerden, dat er sympathie is voor de IS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat die grote sympathie wel meevalt in Turkije.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is vooral de haat richting de Koerden, dat er sympathie is voor de IS.
Die steunen ze al.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus het is er wel, en er is zelfs steun voor de IS vanuit Turkije.
Het is ook het enige land ter wereld met een IS-fanshop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.
Overigens beginnen ze daar nu zelf nu ook wel te snappen dar IS een veel groter probleem is dan die Koerden.
Ja. Het is een ongekend zooitje. Met tig groeperingen waarvan de 1 nog gekker dan de ander is. Wel een enorme bedreiging voor de wereldvrede / een ieders toekomst. Vraag me echt af hoe dit verder moet...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Laat ze allemaal maar kapot maken daar, ik ben er wel een beetje klaar mee.
En dat de vonk dan (letterlijk) naar West-Europa overspringt...dan heb je echt de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Laat ze allemaal maar kapot maken daar, ik ben er wel een beetje klaar mee.
Komt vooral door de druk die de VS op Turkije uitoefent. Ze kunnen het niet maken om zich nu niet tegen de IS te verzetten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.
Overigens beginnen ze daar nu zelf nu ook wel te snappen dar IS een veel groter probleem is dan die Koerden.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is ook het enige land ter wereld met een IS-fanshop.
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.quote:
Filmpje al gezien hoe de IS strijders in Turkije met de bus/trein reizen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.
Klopt. Er is meer steun dan dan in de rest van Europa ingegeven doordat het een islamitische land is. Ik ken wat Turken waarvan ik wel kan zeggen dat de familie uit het minder ontwikkelde deel komt daar *kuch*. Die beginnen het nu ook wel te te snappen dat het niet best is voor hun eigen ouderlijk gebied als IS in de buurt komt. En die waren een jaar terug inderdaad - zonder het al te hard op te zeggen - nog wel op een punt dat het allemaal prima was als die Koerden er een keer onder geveegd werden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.
Dan ben ik allang geradicaliseerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon alle mensen die WoW spelen oppakken.
Zeg dan gewoon Marokkanen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
Hey hallo, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu ook kijken, hopelijk is het beste voor het laatst bewaard
Overval in Deurne zaak is het laatste onderwerpquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je mist Pharell.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitstekend ouwe pik. Ik heb weer eens wat van de wijde wereld gezien.quote:
Daar blijf ik voor thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Overval in Deurne zaak is het laatste onderwerp
Jammer dan.quote:
quote:
De helft van de verhalen komt waarschijnlijk toch van anderen uit de docentenkamer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je geheimen zijn niet echt veilig bij deze leraar heb ik het idee...
Dat woord is tegenwoordig ook niets meer waard. Ze deed gewoon wat ze moest doen, klaar.quote:
Het salaris in het onderwijs is niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Op zich is leraar gewoon een tof beroep hoor. Veel mensen kijken er naar als een middelbare scholier, maar je zult maar weinig leraren vinden die het uiteindelijk volhouden die spijt hebben van het vak. Hooguit van het salaris...
Ze verdient in mijn optiek een mooi gekleurd pak met een cape!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat woord is tegenwoordig ook niets meer waard. Ze deed gewoon wat ze moest doen, klaar.
Held ben je pas wanneer je iets doet ondanks dat het niet hoeft.
en 15 weken ofzo vrij per jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het salaris in het onderwijs is niet slecht hoor.
nee volgens mij regent het niet ofzoquote:
Ik zal jou eens laten zien wat noodweer is.quote:
Het is bovengemiddeld, maar relatief aan het werk en de stress en de bijdrage die ze leveren aan de maatschappij zouden leraren meer moeten verdienen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het salaris in het onderwijs is niet slecht hoor.
Op RTL 7 is een film over noodweer bezig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens laten zien wat noodweer is.
Sharknado?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Op RTL 7 is een film over noodweer bezig.
Ze hebben dat belachelijke schalensysteem, gewoon blijven zitten en ouder worden. Dan ga je in salaris vooruit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is bovengemiddeld, maar relatief aan het werk en de stress en de bijdrage die ze leveren aan de maatschappij zouden leraren meer moeten verdienen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Laten we nou gewoon blij zijn dat deze 2 apen uit de genenpoel zijn verwijderd.
Category 6quote:
quote:Three tornadoes converge to wreak havoc on Chicago, disrupting the power grid and creating the worst super-storm in history: a category 6 twister.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Jaja, die Mani zou advocaat moeten worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Straatcrimineelterroristen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:56 schreef marcodej het volgende:
Er zijn geen twee jonge mensen neergeschoten, er zijn twee boeven neergeschoten.
Illegaal wapenbezit mag natuurlijk niet. Voor de rest vind ik haar betoog ook niet sterk, maarja, ze is een advocaat waarvan het haar taak is om het op te nemen voor de overvallers.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
beetje rare kronkel van dit mokkel. ze erkent dat er sprake is van noodweer exces en dat ze zouden worden vrijgesproken. Maar toch wil ze dat de rechter dat gaan zeggen
Klopt, maar dat loopt niet zo stijl hoor. Je begint relatief hoog, en vervolgens stijgt het steeds minder snel. Overigens, waarom vind je dat schalensysteem belachelijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze hebben dat belachelijke schalensysteem, gewoon blijven zitten en ouder worden. Dan ga je in salaris vooruit.
Ze heeft natuurlijk een belang. Ze is niet voor niets advocaat...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:54 schreef NoCigar het volgende:
Overigens blijft Ficq redelijk bij de feiten, heel goed. Alleen haar eindconclusie deel ik niet, maar ik ben geen jurist.
Inderdaad. En ze is daar blijkbaar zeer succesvol in.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, ze verdedigt haar cliënten...
Omdat het helemaal niet bewezen is dat oudere docenten het beter doen. Veel docenten blijven hangen op een niveau, blijven op de automatische piloot een verhaal afdraaien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, maar dat loopt niet zo stijl hoor. Je begint relatief hoog, en vervolgens stijgt het steeds minder snel. Overigens, waarom vind je dat schalensysteem belachelijk?
Kansloze figuren die het pleiten voor cliënten een advocaat persoonlijk aanrekenen...quote:Op woensdag 24 september 2014 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tsja, ze verdedigt haar cliënten...
Maar over dat wapenbezit zal die knakker en wellicht die griet nog wel worden veroordeeld. Het gaat hier puur om de moord op die twee overvallersquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Illegaal wapenbezit mag natuurlijk niet. Voor de rest vind ik haar betoog ook niet sterk, maarja, ze is een advocaat waarvan het haar taak is om het op te nemen voor de overvallers.
Ik denk vaak dat in spraakmakende zaken met sloebers, zoals hier, ze zichzelf als aasgieren op de client storten om het pro-deo te doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke cliënten hebben haar in dienst genomen? De ouders van de 2 bollebozen?
Dit dus. Zolang het over actualiteit gaat, is dit een prima programma. Laat die showbizz meuk lekker door Tan doen.quote:
Ik had dit laatste kwartier voor geen goud willen missen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus. Zolang het over actualiteit gaat, is dit een prima programma. Laat die showbizz meuk lekker door Tan doen.
droom lekker marcoquote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Zo, dit ga ik allemaal eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Als ik in het magnifieke Katwijk zou wonen zou ik nooit mijn ogen sluiten.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Zo, dit ga ik allemaal eens aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.
Maar meer salaris bij meer dienstjaren is niets vreemds. Verder kun je kwaliteit maar moeilijk meten. Soms heb je nu eenmaal wat dommere kinderen en sjoemelen met de cijfers om maar betere resultaten te overleggen moet je al helemaal niet willen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet bewezen is dat oudere docenten het beter doen. Veel docenten blijven hangen op een niveau, blijven op de automatische piloot een verhaal afdraaien.
Klopt.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kansloze figuren die het pleiten voor cliënten een advocaat persoonlijk aanrekenen...![]()
Teken van onderontwikkeling...
Ze voren de rechtzaak niet op tv. Ze zijn in de rechtbank immers ook niet in discussie met elkaar (niet in directe zin iig).quote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap alleen niet waarom advocaten hun zaak op tv gaan bepleiten. Een rechtzaak moet je gewoon in de rechtszaal voeren en niet op tv.
Het zou niet moeten, maar het gebeurt wel degelijk dat de mediabelangstelling van invloed is op de strafmaat. Wat de advocaat betreft gaat het puur om geld. Meer bekendheid betekend dat je als betere advocaat bekend staat, en dus meer geld kan vangen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt.
Ik snap alleen niet waarom advocaten hun zaak op tv gaan bepleiten. Een rechtzaak moet je gewoon in de rechtszaal voeren en niet op tv.
Ik kan me voorstellen dat het voor die man en vrouw van de juwelierszaak en de nabestaanden van de overvallers best emotioneel is als je dit weer op tv ziet.
En een tv optreden heeft als het goed is ook geen invloed op het besluit van de rechter. Dus wat is het nut om deze zaak nog weer op tv uit te vechten?
Wist je dat The Kik een mooi liedje over Katwijk heeft gemaakt?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik in het magnifieke Katwijk zou wonen zou ik nooit mijn ogen sluiten.
Naamsbekendheid en gezichtsbekendheid vergaren voor toekomstig werk.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En een tv optreden heeft als het goed is ook geen invloed op het besluit van de rechter. Dus wat is het nut om deze zaak nog weer op tv uit te vechten?
We zijn al weg, wie houdt ons nu nog tegen?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je dat The Kik een mooi liedje over Katwijk heeft gemaakt?
Natuurlijk kun je werk meten. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar meer salaris bij meer dienstjaren is niets vreemds. Verder kun je kwaliteit maar moeilijk meten. Soms heb je nu eenmaal wat dommere kinderen en sjoemelen met de cijfers om maar betere resultaten te overleggen moet je al helemaal niet willen.
Sowieso zijn er maar weinig leraren die niet voldoen. Maar ze zijn er inderdaad wel. Met meer leraren op de markt, worden die vanzelf weggewerkt. Goede leraren worden herkend door anderen en de slechten redden het niet wanneer er iemand klaar staat om zijn plek in te nemen.
Ik had tijdens mijn stage ook een klapmongool van een vent als mijn begeleider die niet eens een lerarenopleiding had, en waarschijnlijk het natuurkunde en wiskunde B-examen nooit zou halen. En zo waren er meerderen; bij de praktijkvakken zijn dat soort mensen helaas geen uitzondering. Niet voor niets had iedereen op het moment dat we afstudeerden al een baan.
Hoe wil je dat in het onderwijs doen?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je werk meten. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit.
Het kost wat inderdaad. Maar zoals ik al zei, zoveel slechte leraren zijn er niet. De slechten overleven in de regel gewoon niet. Vinden het niet leuk, raken in de stres, kijken uit naar andere banen, worden door hun collega's ook niet gelucht. Op een gegeven moment zijn ze weg.quote:En wat als een leraar die onvoldoende presteert een vast contract heeft? Kost een school veel geld om daar vanaf te komen, en ondertussen maar meer verdienen.
"Het lijkt hier alle dagen feest, ik ben hier enkel met mooi weer geweest. Maar het regent hier zo nu en dan. De café's, de kust en alle vis zijn dan weer van die hier is geboren. Hij die hier 's winters prima leven kan."quote:Op woensdag 24 september 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zijn al weg, wie houdt ons nu nog tegen?
Er zijn tal van manieren hoe dat kan. Je kan kijken naar de leerlingen, bij een bepaald niveau hoort een bepaald aantal vaardigheden. Kinderen die naar de universiteit gaan, maar amper foutloos Nederlands kunnen. Daarnaast kan er bijvoorbeeld door de inspectie gekeken worden of er genoeg lessen gegeven worden en of deze van goed niveau zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:25 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe wil je dat in het onderwijs doen?
[..]
Het kost wat inderdaad. Maar zoals ik al zei, zoveel slechte leraren zijn er niet. De slechten overleven in de regel gewoon niet. Vinden het niet leuk, raken in de stres, kijken uit naar andere banen, worden door hun collega's ook niet gelucht. Op een gegeven moment zijn ze weg.
Dat is al geen reden om te kijken.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Theodor Holman over de film '2/11-Het spel van de wolf'.
Mooi zo, opbokken.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is al geen reden om te kijken.
de rest is wel leuk hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is al geen reden om te kijken.
Wordt weer een propagandastukje over hoe gevaarlijk TOR wel niet is.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar verluidt wil het kabinet zes F-16's inzetten voor militaire acties in Irak. Het kabinet houdt hier woensdagmiddag een ingelaste vergadering over en maakt later bekend of een zogenaamde artikel 100-brief naar de kamer gestuurd wordt. Met deze brief wordt het parlement ingelicht over deelname van militairen aan missies om de internationale rechtsorde te handhaven.
Te gast zijn oud-Minister van Defensie, Hans Hillen en Peter van Uhm, voormalig Commandant der Strijdkrachten.
=========================
Het Openbaar Ministerie wil de gehandicapte Steven Ruijter uit Enschede 3 jaar vastzetten voor de bouw van de illegale website Utopia en Black Market Reloaded. Op deze geheime sites, zogenaamde TOR-sites, konden klanten niet alleen valse creditcards, wapens en drugs kopen, maar zelfs anoniem een huurmoordenaar bestellen. Ruijter deed dit in opdracht van hoofdverdachte Ruud Jansen, maar zegt niet betrokken te zijn bij de handel. Tevens ontkent hij iets te maken te hebben met Black Market Reloaded. Het OM ziet het anders. Zij zien Ruijter als het brein achter Utopia en Black Market Reloaded.
Vanavond is hij te gast met zijn advocaat Peter Plasman en legt hij uit dat hij zich in het project 'meegesleurd' voelde.
Maar hoe wil je dit per leraar beoordelen dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 00:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn tal van manieren hoe dat kan. Je kan kijken naar de leerlingen, bij een bepaald niveau hoort een bepaald aantal vaardigheden. Kinderen die naar de universiteit gaan, maar amper foutloos Nederlands kunnen. Daarnaast kan er bijvoorbeeld door de inspectie gekeken worden of er genoeg lessen gegeven worden en of deze van goed niveau zijn.
Misschien bij de lagere niveaus waar er minder gegeven wordt om kinderen. Maar ik heb meerdere wanpresterende collega's het veld zien ruimen. Het ding is allen dat de onderwijsstructuur zoals deze er nu ligt het ook toestaat dat dit soort mensen een baan vinden.quote:Dat slechte leraren het niet overleven, omdat ze het niet leuk vinden of door hun collega's niet gelucht worden. Wat is dat voor vreemd positivisme? Als een slechte leraar een vast contract heeft en gewoon blijft zitten. Denk dat iedereen ze wel kent.
Ja, echter wel parttime. Ik heb een lerarenopleiding gedaan, en wilde aanvankelijk les blijven geven omdat ik die skills niet wilde laten verwateren. Later ben ik er gewoon waarde aan gaan hechten om zo ongeveer 18 uur van de week aan het onderwijs te besteden. Ivm het salaris heb ik daarnaast nog twee eigen ondernemingen (niet te veel van voorstellen, het zijn aardige bijverdiensten; telecomoplossingen voor hoofdzakelijk de zakelijke markt en vinden van moeilijk vindbare auto's) en ben ik werkzaam als consultant.quote:Ben je zelf leraar? Ik denk dat we deze discussie maar ergens anders moeten voortzetten.
Lijkt me een interessante show.... Ik zou alleen wel eens een piloot aan het woord horen over dit soort missies en hoe die er tegenaan kijken en over hoe dat nu is, om een raket op iets af te vuren en dergelijk... Maar goed, waarschijnlijk is het geen toeval dat we die nooit horen...quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar verluidt wil het kabinet zes F-16's inzetten voor militaire acties in Irak. Het kabinet houdt hier woensdagmiddag een ingelaste vergadering over en maakt later bekend of een zogenaamde artikel 100-brief naar de kamer gestuurd wordt. Met deze brief wordt het parlement ingelicht over deelname van militairen aan missies om de internationale rechtsorde te handhaven.
Te gast zijn oud-Minister van Defensie, Hans Hillen en Peter van Uhm, voormalig Commandant der Strijdkrachten.
=========================
Het Openbaar Ministerie wil de gehandicapte Steven Ruijter uit Enschede 3 jaar vastzetten voor de bouw van de illegale website Utopia en Black Market Reloaded. Op deze geheime sites, zogenaamde TOR-sites, konden klanten niet alleen valse creditcards, wapens en drugs kopen, maar zelfs anoniem een huurmoordenaar bestellen. Ruijter deed dit in opdracht van hoofdverdachte Ruud Jansen, maar zegt niet betrokken te zijn bij de handel. Tevens ontkent hij iets te maken te hebben met Black Market Reloaded. Het OM ziet het anders. Zij zien Ruijter als het brein achter Utopia en Black Market Reloaded.
Vanavond is hij te gast met zijn advocaat Peter Plasman en legt hij uit dat hij zich in het project 'meegesleurd' voelde.
Telecomoplossingen voor het vinden van moeilijk vindbare auto's? Wat moet ik me daarbij voorstellen, dat je auto's beveiligt zodat ze indien gestolen makkelijk terug te vinden zijn?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dit per leraar beoordelen dan?
[..]
Misschien bij de lagere niveaus waar er minder gegeven wordt om kinderen. Maar ik heb meerdere wanpresterende collega's het veld zien ruimen. Het ding is allen dat de onderwijsstructuur zoals deze er nu ligt het ook toestaat dat dit soort mensen een baan vinden.
[..]
Ja, echter wel parttime. Ik heb een lerarenopleiding gedaan, en wilde aanvankelijk les blijven geven omdat ik die skills niet wilde laten verwateren. Later ben ik er gewoon waarde aan gaan hechten om zo ongeveer 18 uur van de week aan het onderwijs te besteden. Ivm het salaris heb ik daarnaast nog twee eigen ondernemingen (niet te veel van voorstellen, het zijn aardige bijverdiensten; telecomoplossingen voor hoofdzakelijk de zakelijke markt en vinden van moeilijk vindbare auto's) en ben ik werkzaam als consultant.
[..]
Lijkt me een interessante show.... Ik zou alleen wel eens een piloot aan het woord horen over dit soort missies en hoe die er tegenaan kijken en over hoe dat nu is, om een raket op iets af te vuren en dergelijk... Maar goed, waarschijnlijk is het geen toeval dat we die nooit horen...
Wij punchen graag above onze gewicht.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom geilen Nederlanders er altijd zo verschrikkelijk op als er positief over ons landje wordt geluld?
omdat we helemaal nat worden van oboemaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom geilen Nederlanders er altijd zo verschrikkelijk op als er positief over ons landje wordt geluld?
En voooooralllll als de VS dat doet.
<---- Ik vind het maar een clownquote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omdat we helemaal nat worden van oboema
Kindermoordenaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
<---- Ik vind het maar een clown
Ach, vergeleken met zn voorgangen doet hij het natuurlijk prima. Maarja, dan ook nauwelijks competitie te noemenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of bedoel je?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is ook jachtvlieger, niet piloot.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef wuuht het volgende:
Die term ''vlieger'' als er piloot bedoelt wordt
Iemand die een f-16 bestuurt is een piloot.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook jachtvlieger, niet piloot.
Nee, dat is een jachtvlieger.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
Iemand die een f-16 bestuurt is een piloot.
''de piloot zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [pi'lot] Verbuigingen: pi|loten (meerv.) de pilote zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [pi'lotə] Verbuigingen: pilote|n, pilote|s (meerv.) iemand die een vliegtuig bestuurt.''quote:Op woensdag 24 september 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is een jachtvlieger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |