Je ontwijkt mijn post, dit zegt genoeg.quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is een slechte nederlandse zin.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. IK NEEM GEEN AFSTAND VAN DE WURFT!quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn post, dit zegt genoeg.
Zou in de wet vastgelegd moeten worden. Mongool.quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Arnold mag zijn mening niet geven
Ter plaatse Geert onthoofdenquote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die rare vlegel naast Eus krijgt dan vast een woedeaanval.
Karskend verdient wel een paar ferme tikken eigenlijk. Wat is die slecht zeg.quote:
Staat die parkeergarage er al? Of staan die wanstaltige metalen loopbruggen er nog steeds.quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. IK NEEM GEEN AFSTAND VAN DE WURFT!
Nog een paar maandjes.quote:Op maandag 22 september 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat die parkeergarage er al? Of staan die wanstaltige metalen loopbruggen er nog steeds.
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.quote:
Hij vindt dat omdat hij een self proclaimed goedmens is al die andere moslims ook goedmensen zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Farid een bepaald probleem ontkent.
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.
Saai.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik sta ergens in het midden tussen Arnold en Farid.
Dit zegt hij niet. Hij zegt dat als iemand gewoon een goed mens is, deze niet lastiggevallen hoeft te worden over zaken die totaal niet relevant zijn voor hun leven, omdat ze toevallig Moslim zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij vindt dat omdat hij een self proclaimed goedmens is al die andere moslims ook goedmensen zijn.
Kijk wat vaker Opsporingverzocht en de keus is snel gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik sta ergens in het midden tussen Arnold en Farid.
Stereotype figuur die écht niet weet waar hij het over heeft. Wat een debiel.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Stond al niet zo hoog in mijn achting, maar met dit soort uitspraken neemt die achting (als het zo nog genoemd kan worden) een ontzettende duikeling.
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt, ben je voor?'quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.
Toevallig Moslim ? Really?quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit zegt hij niet. Hij zegt dat als iemand gewoon een goed mens is, deze niet lastiggevallen hoeft te worden over zaken die totaal niet relevant zijn voor hun leven, omdat ze toevallig Moslim zijn.
Farid weet ook niet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stereotype figuur die écht niet weet waar hij het over heeft. Wat een debiel.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Arnold had nog een punt, kan je van die Farid niet zeggen.
If youre not with us, youre with the terrorists.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt bent, ben je voor?'
Farid was niet degene die in de 'aanval' ging toch?quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Farid weet ook niet waar hij het over heeft.
Dat de leiders van de moslimgemeenschap zich meer moeten uitspreken tegen IS. IS doet opvallend veel moeite om Islamitisch te zijn. Er zijn jongeren in Nederland die willen strijden voor IS.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welk punt had hij dan? 'Als je zwijgt bent, ben je voor?'
Ik houd het ook voor gezien. Heb liever 14-18 jarige moeders.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
18 jaar en dan al moeder zijn
Ik houd het voor gezien
Nope, atheïst. Maar wat is de relevantie volgens jou voor een moslim hier wat een halve aardbol verder gebeurt?quote:
Agressief voorkomen, vooral dat baardje.quote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid was niet degene die in de 'aanval' ging toch?
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
If youre not with us, youre with the terrorists.
Zei een wijs man ooit.
Natuurlijk hoeft dat niet altijd, omdat altijd niet kan. Maar nu is het rijtje moslims dat zich uitspreekt tegen IS niet bepaald groot te noemen, het zijn vooral wat politieke figuren.quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.
Of met Jeroen Pauw, ook al zo'n pedant mannetjequote:Op maandag 22 september 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Jaap Jongbloed, een enorme ijdeltuit, misschien kan hij samen met Ivo Niehe een programma maken.
Bef had nog wel een schuine microfoon voor haar.quote:Op maandag 22 september 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Dit had beter in de studio van Ab Normaal gepast.
Dat scheve konijn kan erin stikkenquote:Op maandag 22 september 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bef had nog wel een schuine microfoon voor haar.
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht. En liberalen gaan toch geen excuses aanbieden voor de Beurskrach. En Nederlanders hoeven toch geen excuses aanbieden voor de misdragingen in de Schilderswijk....quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Farid zei meerdere malen dat hij er niet voor was, zoals elk weldekend mens hier. Maar hij heeft gewoon een punt dat je je niet verplicht moet voelen om als moslim altijd uit te dragen dat je het er niet mee eens bent.
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht. En liberalen gaan toch geen excuses aanbieden voor de Beurskrach. En Nederlanders hoeven toch geen excuses aanbieden voor de misdragingen in de Schilderswijk....
Niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. Farid had het meest gelijk van iedereen. Elke christen gaat toch ook geen excuses aanbieden voor verkrachtingen in de kerk, of voor de kruistocht.
Laat ze maar gaan, ik kom ze desnoods op Schiphol uitzwaaien. Maar: laat ze nooit meer terugkomen! /Geertjequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.
Veel herrie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:26 schreef Kazenbazen het volgende:
Ik ben helaas weggeschakeld toen het fittie begon, maar wie kan mij vertellen wat er is gebeurd tijdens Pauw?
Farid heet hijquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:
Die verschrikkelijke man, met die bolle kop en dat ringbaardje, geen idee hoe hij heet. Je ziet gewoon aan de rotkop dat ie hier puur is om te rellen en te provoceren
Nee, ik bedoel die andere troll. Ozcan Akyol heet ie schijnbaar. Mafketel.quote:
Ja tuurlijk. Die jongeren kotsen juist op 'verraders' als Marcouch en Aboutaleb, dat houdt ze echt niet tegen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat niet om excuses. Het gaat erom dat als moslims, en vooral de mensen met aanzien, zich duidelijker uitspreken tegen IS. Dat dan voorkomen kan worden dat jongeren hier vertrekken om voor IS te vechten.
Dat had ik juist met die kalequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:40 schreef BlackLining het volgende:
Die verschrikkelijke man, met die bolle kop en dat ringbaardje, geen idee hoe hij heet. Je ziet gewoon aan de rotkop dat ie hier puur is om te rellen en te provoceren
Als je de discussie had gevolgd, had je ook gelezen dat op wat politieke figuren na, de moslimgemeenschap naar mijn mening te stil is. Imams, familie, buurtvaders, die man van dat samenwerkingsverband, bekende moslims in Nederland. Als die zich allemaal uitspreken tegen IS, ik denk dat het een effect heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Die jongeren kotsen juist op 'verraders' als Marcouch en Aboutaleb, dat houdt ze echt niet tegen.
Pauw geeft er geen fuck om. Lekker naar de boot met Stine.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef Syntix het volgende:
Inb4 Pauw gaat ouwehoeren tegen Stine Jensen, terwijl hij alleen het boek van een ander vertaalt en vertelt/uitlegt.
Nee, Pauw is zo iemand die dat gaat ouwehoeren/zeuren tegen iemand wiens mening het helemaal niet is, maar puur daar is om te vertellen over het boek...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauw geeft er geen fuck om. Lekker naar de boot met Stine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |