Klopt. Er is meer steun dan dan in de rest van Europa ingegeven doordat het een islamitische land is. Ik ken wat Turken waarvan ik wel kan zeggen dat de familie uit het minder ontwikkelde deel komt daar *kuch*. Die beginnen het nu ook wel te te snappen dat het niet best is voor hun eigen ouderlijk gebied als IS in de buurt komt. En die waren een jaar terug inderdaad - zonder het al te hard op te zeggen - nog wel op een punt dat het allemaal prima was als die Koerden er een keer onder geveegd werden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.
Dan ben ik allang geradicaliseerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon alle mensen die WoW spelen oppakken.
Zeg dan gewoon Marokkanen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
Hey hallo, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu ook kijken, hopelijk is het beste voor het laatst bewaard
Overval in Deurne zaak is het laatste onderwerpquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je mist Pharell.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |