Die is geiten aan het melken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die derde dader van die overval zich al aangegeven trouwens of is die nog steeds aan het bijkomen ergens?
Thee drinken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Zou Harry uit willen leggen wat we nu wel moeten gaan doen?
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
We kunnen wel stellen dat Assad wel gelijk had om dat zootje onder de duim te houden.
Kop in de grond steken en overal tegen zijn jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Szura het volgende:
Harry en z'n SP-makkers willen nog steeds het liefst de diplomatieke weg bewandelen, lekker onderhandelen met Baghdadi en z'n koppensnellers.
Rokenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
We're gonna smoke them out of their caves.
Als je hun coördinatie en zware geschut weet te pakken. Is het een middel om ze te verzwakken. Maar je moet ze op de grond verslaan, en dat is het lastige. Alle spelers daar hebben meerdere belangen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met luchtaanvallen verzwak je ze een klein beetje.
Turkije doet echt niksquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat die grote sympathie wel meevalt in Turkije.
Ja, VVD'er zat er naast.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.
Nee, dat ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Turkije doet echt niksDie steunen nog liever IS
Vraag het me sterk af...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Het is vooral de haat richting de Koerden, dat er sympathie is voor de IS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat die grote sympathie wel meevalt in Turkije.
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is vooral de haat richting de Koerden, dat er sympathie is voor de IS.
Die steunen ze al.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus het is er wel, en er is zelfs steun voor de IS vanuit Turkije.
Het is ook het enige land ter wereld met een IS-fanshop.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.
Overigens beginnen ze daar nu zelf nu ook wel te snappen dar IS een veel groter probleem is dan die Koerden.
Ja. Het is een ongekend zooitje. Met tig groeperingen waarvan de 1 nog gekker dan de ander is. Wel een enorme bedreiging voor de wereldvrede / een ieders toekomst. Vraag me echt af hoe dit verder moet...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Laat ze allemaal maar kapot maken daar, ik ben er wel een beetje klaar mee.
En dat de vonk dan (letterlijk) naar West-Europa overspringt...dan heb je echt de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
Laat ze allemaal maar kapot maken daar, ik ben er wel een beetje klaar mee.
Komt vooral door de druk die de VS op Turkije uitoefent. Ze kunnen het niet maken om zich nu niet tegen de IS te verzetten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is anders dan hier over doen komen dat er grote steun is voor IS.
Overigens beginnen ze daar nu zelf nu ook wel te snappen dar IS een veel groter probleem is dan die Koerden.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is ook het enige land ter wereld met een IS-fanshop.
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.quote:
Filmpje al gezien hoe de IS strijders in Turkije met de bus/trein reizen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.
Klopt. Er is meer steun dan dan in de rest van Europa ingegeven doordat het een islamitische land is. Ik ken wat Turken waarvan ik wel kan zeggen dat de familie uit het minder ontwikkelde deel komt daar *kuch*. Die beginnen het nu ook wel te te snappen dat het niet best is voor hun eigen ouderlijk gebied als IS in de buurt komt. En die waren een jaar terug inderdaad - zonder het al te hard op te zeggen - nog wel op een punt dat het allemaal prima was als die Koerden er een keer onder geveegd werden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat er in Turkije genoeg steun voor IS onder de bevolking is. Veel meer dan elders in Europa. Dat alle buitenlandse strijders zonder problemen via Turkije in Syrië en Irak bereikt hebben.
Dan ben ik allang geradicaliseerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon alle mensen die WoW spelen oppakken.
Zeg dan gewoon Marokkanen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef empa1010 het volgende:
Opvallend dat die Ficq altijd dezelfde 'types' verdedigd / belangen behartigd. Linkse muts.
Hey hallo, hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nu ook kijken, hopelijk is het beste voor het laatst bewaard
Overval in Deurne zaak is het laatste onderwerpquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je mist Pharell.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitstekend ouwe pik. Ik heb weer eens wat van de wijde wereld gezien.quote:
Daar blijf ik voor thuis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Overval in Deurne zaak is het laatste onderwerp
Jammer dan.quote:
quote:
De helft van de verhalen komt waarschijnlijk toch van anderen uit de docentenkamer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Je geheimen zijn niet echt veilig bij deze leraar heb ik het idee...
Dat woord is tegenwoordig ook niets meer waard. Ze deed gewoon wat ze moest doen, klaar.quote:
Het salaris in het onderwijs is niet slecht hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:46 schreef Kenju het volgende:
Op zich is leraar gewoon een tof beroep hoor. Veel mensen kijken er naar als een middelbare scholier, maar je zult maar weinig leraren vinden die het uiteindelijk volhouden die spijt hebben van het vak. Hooguit van het salaris...
Ze verdient in mijn optiek een mooi gekleurd pak met een cape!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat woord is tegenwoordig ook niets meer waard. Ze deed gewoon wat ze moest doen, klaar.
Held ben je pas wanneer je iets doet ondanks dat het niet hoeft.
en 15 weken ofzo vrij per jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het salaris in het onderwijs is niet slecht hoor.
nee volgens mij regent het niet ofzoquote:
Ik zal jou eens laten zien wat noodweer is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |