Die is geiten aan het melken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die derde dader van die overval zich al aangegeven trouwens of is die nog steeds aan het bijkomen ergens?
Thee drinken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Zou Harry uit willen leggen wat we nu wel moeten gaan doen?
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:14 schreef OProg het volgende:
We kunnen wel stellen dat Assad wel gelijk had om dat zootje onder de duim te houden.
Kop in de grond steken en overal tegen zijn jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Szura het volgende:
Harry en z'n SP-makkers willen nog steeds het liefst de diplomatieke weg bewandelen, lekker onderhandelen met Baghdadi en z'n koppensnellers.
Rokenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef Gramulanion het volgende:
We're gonna smoke them out of their caves.
Als je hun coördinatie en zware geschut weet te pakken. Is het een middel om ze te verzwakken. Maar je moet ze op de grond verslaan, en dat is het lastige. Alle spelers daar hebben meerdere belangen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met luchtaanvallen verzwak je ze een klein beetje.
Turkije doet echt niksquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Ik denk dat die grote sympathie wel meevalt in Turkije.
Ja, VVD'er zat er naast.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Tja. ondertussen is zijn bodycount een stuk groter dan die van IS. Dat trouwens uit Irak komt en niet uit Syrie voor zover ik weet.
Nee, dat ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Turkije doet echt niksDie steunen nog liever IS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |