abonnement Unibet Coolblue
pi_144842163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Klopt.

Ik snap alleen niet waarom advocaten hun zaak op tv gaan bepleiten. Een rechtzaak moet je gewoon in de rechtszaal voeren en niet op tv.

Ik kan me voorstellen dat het voor die man en vrouw van de juwelierszaak en de nabestaanden van de overvallers best emotioneel is als je dit weer op tv ziet.

En een tv optreden heeft als het goed is ook geen invloed op het besluit van de rechter. Dus wat is het nut om deze zaak nog weer op tv uit te vechten?
Het zou niet moeten, maar het gebeurt wel degelijk dat de mediabelangstelling van invloed is op de strafmaat. Wat de advocaat betreft gaat het puur om geld. Meer bekendheid betekend dat je als betere advocaat bekend staat, en dus meer geld kan vangen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144842167
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Als ik in het magnifieke Katwijk zou wonen zou ik nooit mijn ogen sluiten.
Wist je dat The Kik een mooi liedje over Katwijk heeft gemaakt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_144842178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:07 schreef Breekfast het volgende:

[..]

En een tv optreden heeft als het goed is ook geen invloed op het besluit van de rechter. Dus wat is het nut om deze zaak nog weer op tv uit te vechten?
Naamsbekendheid en gezichtsbekendheid vergaren voor toekomstig werk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_144842196
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wist je dat The Kik een mooi liedje over Katwijk heeft gemaakt?
We zijn al weg, wie houdt ons nu nog tegen?
pi_144842218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef Kenju het volgende:

[..]

Maar meer salaris bij meer dienstjaren is niets vreemds. Verder kun je kwaliteit maar moeilijk meten. Soms heb je nu eenmaal wat dommere kinderen en sjoemelen met de cijfers om maar betere resultaten te overleggen moet je al helemaal niet willen.

Sowieso zijn er maar weinig leraren die niet voldoen. Maar ze zijn er inderdaad wel. Met meer leraren op de markt, worden die vanzelf weggewerkt. Goede leraren worden herkend door anderen en de slechten redden het niet wanneer er iemand klaar staat om zijn plek in te nemen.

Ik had tijdens mijn stage ook een klapmongool van een vent als mijn begeleider die niet eens een lerarenopleiding had, en waarschijnlijk het natuurkunde en wiskunde B-examen nooit zou halen. En zo waren er meerderen; bij de praktijkvakken zijn dat soort mensen helaas geen uitzondering. Niet voor niets had iedereen op het moment dat we afstudeerden al een baan.
Natuurlijk kun je werk meten. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit.

En wat als een leraar die onvoldoende presteert een vast contract heeft? Kost een school veel geld om daar vanaf te komen, en ondertussen maar meer verdienen. Maar dat is niet vreemd en gebeurt vaker, dus dan mag het.
pi_144842241
hihi buttcoins
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144842454
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je werk meten. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit.
Hoe wil je dat in het onderwijs doen?

quote:
En wat als een leraar die onvoldoende presteert een vast contract heeft? Kost een school veel geld om daar vanaf te komen, en ondertussen maar meer verdienen.
Het kost wat inderdaad. Maar zoals ik al zei, zoveel slechte leraren zijn er niet. De slechten overleven in de regel gewoon niet. Vinden het niet leuk, raken in de stres, kijken uit naar andere banen, worden door hun collega's ook niet gelucht. Op een gegeven moment zijn ze weg.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144842655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

We zijn al weg, wie houdt ons nu nog tegen?
"Het lijkt hier alle dagen feest, ik ben hier enkel met mooi weer geweest. Maar het regent hier zo nu en dan. De café's, de kust en alle vis zijn dan weer van die hier is geboren. Hij die hier 's winters prima leven kan."

O+
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_144842772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hoe wil je dat in het onderwijs doen?

[..]

Het kost wat inderdaad. Maar zoals ik al zei, zoveel slechte leraren zijn er niet. De slechten overleven in de regel gewoon niet. Vinden het niet leuk, raken in de stres, kijken uit naar andere banen, worden door hun collega's ook niet gelucht. Op een gegeven moment zijn ze weg.
Er zijn tal van manieren hoe dat kan. Je kan kijken naar de leerlingen, bij een bepaald niveau hoort een bepaald aantal vaardigheden. Kinderen die naar de universiteit gaan, maar amper foutloos Nederlands kunnen. Daarnaast kan er bijvoorbeeld door de inspectie gekeken worden of er genoeg lessen gegeven worden en of deze van goed niveau zijn.

Dat slechte leraren het niet overleven, omdat ze het niet leuk vinden of door hun collega's niet gelucht worden. Wat is dat voor vreemd positivisme? Als een slechte leraar een vast contract heeft en gewoon blijft zitten. Denk dat iedereen ze wel kent.

Ben je zelf leraar? Ik denk dat we deze discussie maar ergens anders moeten voortzetten.
pi_144845129
642.000
pi_144861911
Ook al zouden de daders uit de juwelierswinkel willen vluchten, mijn zege om gericht te schieten had de juweliersvrouw gekregen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_144862389
Vanavond Theodor Holman en Gijs van de Westelaken over de film '2/11-Het spel van de wolf'.
pi_144862416
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Specularium het volgende:
Vanavond Theodor Holman over de film '2/11-Het spel van de wolf'.
Dat is al geen reden om te kijken.
pi_144862453
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is al geen reden om te kijken.
Mooi zo, opbokken.
pi_144862511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mooi zo, opbokken.
Er komen ook andere gasten. Misschien wel een geestelijke. :)
pi_144862867
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:51 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat is al geen reden om te kijken.
de rest is wel leuk hoor
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144862868
Naar verluidt wil het kabinet zes F-16's inzetten voor militaire acties in Irak. Het kabinet houdt hier woensdagmiddag een ingelaste vergadering over en maakt later bekend of een zogenaamde artikel 100-brief naar de kamer gestuurd wordt. Met deze brief wordt het parlement ingelicht over deelname van militairen aan missies om de internationale rechtsorde te handhaven.

Te gast zijn oud-Minister van Defensie, Hans Hillen en Peter van Uhm, voormalig Commandant der Strijdkrachten.

=========================

Het Openbaar Ministerie wil de gehandicapte Steven Ruijter uit Enschede 3 jaar vastzetten voor de bouw van de illegale website Utopia en Black Market Reloaded. Op deze geheime sites, zogenaamde TOR-sites, konden klanten niet alleen valse creditcards, wapens en drugs kopen, maar zelfs anoniem een huurmoordenaar bestellen. Ruijter deed dit in opdracht van hoofdverdachte Ruud Jansen, maar zegt niet betrokken te zijn bij de handel. Tevens ontkent hij iets te maken te hebben met Black Market Reloaded. Het OM ziet het anders. Zij zien Ruijter als het brein achter Utopia en Black Market Reloaded.

Vanavond is hij te gast met zijn advocaat Peter Plasman en legt hij uit dat hij zich in het project 'meegesleurd' voelde.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:06:57 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144862965
Dinosaurus Hillen :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_144862971
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

de rest is wel leuk hoor
Het programma is weer gered.
  woensdag 24 september 2014 @ 18:30:09 #270
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_144863755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar verluidt wil het kabinet zes F-16's inzetten voor militaire acties in Irak. Het kabinet houdt hier woensdagmiddag een ingelaste vergadering over en maakt later bekend of een zogenaamde artikel 100-brief naar de kamer gestuurd wordt. Met deze brief wordt het parlement ingelicht over deelname van militairen aan missies om de internationale rechtsorde te handhaven.

Te gast zijn oud-Minister van Defensie, Hans Hillen en Peter van Uhm, voormalig Commandant der Strijdkrachten.

=========================

Het Openbaar Ministerie wil de gehandicapte Steven Ruijter uit Enschede 3 jaar vastzetten voor de bouw van de illegale website Utopia en Black Market Reloaded. Op deze geheime sites, zogenaamde TOR-sites, konden klanten niet alleen valse creditcards, wapens en drugs kopen, maar zelfs anoniem een huurmoordenaar bestellen. Ruijter deed dit in opdracht van hoofdverdachte Ruud Jansen, maar zegt niet betrokken te zijn bij de handel. Tevens ontkent hij iets te maken te hebben met Black Market Reloaded. Het OM ziet het anders. Zij zien Ruijter als het brein achter Utopia en Black Market Reloaded.

Vanavond is hij te gast met zijn advocaat Peter Plasman en legt hij uit dat hij zich in het project 'meegesleurd' voelde.
Wordt weer een propagandastukje over hoe gevaarlijk TOR wel niet is. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_144865276
Siep in het huis? Ik kan niet kijken!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_144869315
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn tal van manieren hoe dat kan. Je kan kijken naar de leerlingen, bij een bepaald niveau hoort een bepaald aantal vaardigheden. Kinderen die naar de universiteit gaan, maar amper foutloos Nederlands kunnen. Daarnaast kan er bijvoorbeeld door de inspectie gekeken worden of er genoeg lessen gegeven worden en of deze van goed niveau zijn.
Maar hoe wil je dit per leraar beoordelen dan?

quote:
Dat slechte leraren het niet overleven, omdat ze het niet leuk vinden of door hun collega's niet gelucht worden. Wat is dat voor vreemd positivisme? Als een slechte leraar een vast contract heeft en gewoon blijft zitten. Denk dat iedereen ze wel kent.
Misschien bij de lagere niveaus waar er minder gegeven wordt om kinderen. Maar ik heb meerdere wanpresterende collega's het veld zien ruimen. Het ding is allen dat de onderwijsstructuur zoals deze er nu ligt het ook toestaat dat dit soort mensen een baan vinden.
quote:
Ben je zelf leraar? Ik denk dat we deze discussie maar ergens anders moeten voortzetten.
Ja, echter wel parttime. Ik heb een lerarenopleiding gedaan, en wilde aanvankelijk les blijven geven omdat ik die skills niet wilde laten verwateren. Later ben ik er gewoon waarde aan gaan hechten om zo ongeveer 18 uur van de week aan het onderwijs te besteden. Ivm het salaris heb ik daarnaast nog twee eigen ondernemingen (niet te veel van voorstellen, het zijn aardige bijverdiensten; telecomoplossingen voor hoofdzakelijk de zakelijke markt en vinden van moeilijk vindbare auto's) en ben ik werkzaam als consultant.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Naar verluidt wil het kabinet zes F-16's inzetten voor militaire acties in Irak. Het kabinet houdt hier woensdagmiddag een ingelaste vergadering over en maakt later bekend of een zogenaamde artikel 100-brief naar de kamer gestuurd wordt. Met deze brief wordt het parlement ingelicht over deelname van militairen aan missies om de internationale rechtsorde te handhaven.

Te gast zijn oud-Minister van Defensie, Hans Hillen en Peter van Uhm, voormalig Commandant der Strijdkrachten.

=========================

Het Openbaar Ministerie wil de gehandicapte Steven Ruijter uit Enschede 3 jaar vastzetten voor de bouw van de illegale website Utopia en Black Market Reloaded. Op deze geheime sites, zogenaamde TOR-sites, konden klanten niet alleen valse creditcards, wapens en drugs kopen, maar zelfs anoniem een huurmoordenaar bestellen. Ruijter deed dit in opdracht van hoofdverdachte Ruud Jansen, maar zegt niet betrokken te zijn bij de handel. Tevens ontkent hij iets te maken te hebben met Black Market Reloaded. Het OM ziet het anders. Zij zien Ruijter als het brein achter Utopia en Black Market Reloaded.

Vanavond is hij te gast met zijn advocaat Peter Plasman en legt hij uit dat hij zich in het project 'meegesleurd' voelde.
Lijkt me een interessante show.... Ik zou alleen wel eens een piloot aan het woord horen over dit soort missies en hoe die er tegenaan kijken en over hoe dat nu is, om een raket op iets af te vuren en dergelijk... Maar goed, waarschijnlijk is het geen toeval dat we die nooit horen...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144877443
Dat is een FOK!er, duidelijk.
★★★
pi_144877464
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is een FOK!er, duidelijk.
Tweaker.
pi_144877471
goedenavond
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')