Ben je nou echt zo naief of doe je gewoon dom?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:22 schreef leolinedance het volgende:
Doe normaal gast. Dit is toch geen vergelijk manDenk na voordat je wat post.
Hou opquote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:55 schreef 1Liner het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo naief of doe je gewoon dom?
Kennelijk heb je geen idee hoeveel er inmiddels van je gelogd, vastgelegd, getracked en gevolgd word, is het niet door cookies op je computer of de facebook like button, dan is t wel de overheid met een aantal machtig grote databases, je gedrag, on en offline wordt op heel heel veel manieren vastgelegd en gevolgd en t rijtje wat ik voor je neerplempte is maar een fractie van wat ze echt van je weten, en dat is geen paranoia maar dagelijkse realiteit, dat ontkennen is pas dom....
Misschien moet jij gaan nadenken voor je wat post.
Hij heeft gewoon gelijk, iedereen heeft iets te verbergen.quote:
Ja maar onze informatie is uiteraard helemaal veilig bij de ethische mensen van de overheid met hun diepgaande kennis over de ICT infrastructuur die totaal niet te hacken is. En het is niet zo dat deze informatie ooit misbruikt kan worden of misbruikt is in het verleden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, iedereen heeft iets te verbergen.
Daar heb je een sterk punt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar onze informatie is uiteraard helemaal veilig bij de ethische mensen van de overheid met hun diepgaande kennis over de ICT infrastructuur die totaal niet te hacken is. En het is niet zo dat deze informatie ooit misbruikt kan worden of misbruikt is in het verleden.
LOL, vergeet je niet even dat de ICT bedrijven die de overheid voorzien van hun ICT inrastructuur een paar weken uitgebreid in het nieuws waren? Dat hun projecten veelal te duur waren en meestal dat er nog behoorlijk wat problemen waren met de infrastructuur die ze aanlegde.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar onze informatie is uiteraard helemaal veilig bij de ethische mensen van de overheid met hun diepgaande kennis over de ICT infrastructuur die totaal niet te hacken is. En het is niet zo dat deze informatie ooit misbruikt kan worden of misbruikt is in het verleden.
Ik geloof dat ie sarcastisch wasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:14 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
LOL, vergeet je niet even dat de ICT bedrijven die de overheid voorzien van hun ICT inrastructuur een paar weken uitgebreid in het nieuws waren? Dat hun projecten veelal te duur waren en meestal dat er nog behoorlijk wat problemen waren met de infrastructuur die ze aanlegde.
Ik was mijn sarcasme tags weer vergetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie sarcastisch was
Ja, kijk daarmee uit!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was mijn sarcasme tags weer vergeten.
ok dan is het een mooi stukje aan sarcasme.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was mijn sarcasme tags weer vergeten.
Bullshit. Iets privacygevoeligs wereldwijd bekend maken bij allerlei figuren die er niks aan hebben is natuurlijk ook exact hetzelfde als dat het bij een door de overheid gereguleerde instantie geregistreerd staatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, iedereen heeft iets te verbergen.
Waarbij 99% van de gegevens ook niet relevant is voor hen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit. Iets privacygevoeligs wereldwijd bekend maken bij allerlei figuren die er niks aan hebben is natuurlijk ook exact hetzelfde als dat het bij een door de overheid gereguleerde instantie geregistreerd staat
En dat bepaal jij?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarbij 99% van de gegevens ook niet relevant is voor hen.
De politie moet alles na een dag verwijderen als het niet criminelen betreft, doen ze dat niet dan zijn ze strafbaar. De belastingdienst slaat de ongefilterde gegevens minimaal 5 jaar en mogen dat en dat vind jij geen issue?quote:
Zie comment hieronder. Verder heeft de overheid geen goed trackrecord met het prive houden van die informatie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bullshit. Iets privacygevoeligs wereldwijd bekend maken bij allerlei figuren die er niks aan hebben is natuurlijk ook exact hetzelfde als dat het bij een door de overheid gereguleerde instantie geregistreerd staat
De overheid een beetje kennende zal er intern wel vanaf een schaaltje drie ongelimiteerd in die gegevens gegrasduind kunnen worden...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zie comment hieronder. Verder heeft de overheid geen goed trackrecord met het prive houden van die informatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |