abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2014 @ 01:22:49 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_145840788
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 23:40 schreef 1Liner het volgende:
bergen hebt maar met alle
Doe normaal gast. Dit is toch geen vergelijk man :') Denk na voordat je wat post.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 02:55:59 #177
433876 1Liner
kort van stof
pi_145841642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 01:22 schreef leolinedance het volgende:
Doe normaal gast. Dit is toch geen vergelijk man :') Denk na voordat je wat post.
Ben je nou echt zo naief of doe je gewoon dom?
Kennelijk heb je geen idee hoeveel er inmiddels van je gelogd, vastgelegd, getracked en gevolgd word, is het niet door cookies op je computer of de facebook like button, dan is t wel de overheid met een aantal machtig grote databases, je gedrag, on en offline wordt op heel heel veel manieren vastgelegd en gevolgd en t rijtje wat ik voor je neerplempte is maar een fractie van wat ze echt van je weten, en dat is geen paranoia maar dagelijkse realiteit, dat ontkennen is pas dom....
Misschien moet jij gaan nadenken voor je wat post. :')
Vroeger heette ik 66714, maar tot Yvonne haar mailt leest heet ik zo :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:39:15 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_145843803
quote:
15s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 02:55 schreef 1Liner het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo naief of doe je gewoon dom?
Kennelijk heb je geen idee hoeveel er inmiddels van je gelogd, vastgelegd, getracked en gevolgd word, is het niet door cookies op je computer of de facebook like button, dan is t wel de overheid met een aantal machtig grote databases, je gedrag, on en offline wordt op heel heel veel manieren vastgelegd en gevolgd en t rijtje wat ik voor je neerplempte is maar een fractie van wat ze echt van je weten, en dat is geen paranoia maar dagelijkse realiteit, dat ontkennen is pas dom....
Misschien moet jij gaan nadenken voor je wat post. :')
Hou op
pi_145844027
De Correspondent had er ook nog een mooit stuk over een paar weken terug:
https://decorrespondent.n(...)/5968880995-a2188f33

De politie moet kentekens van niet-verdachte voertuigen direct verwijderen, maar voordat dat gedaan is gaat die data naar de belastingdienst waar het nog 5 tot 7 jaar bewaard wordt :')

De NSA werd wereldwijd neergesabeld door hun sleepnet-tactieken, maar onze belastingdienst doet hetzelfde... prachtig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145844047
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hou op
Hij heeft gewoon gelijk, iedereen heeft iets te verbergen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:00:43 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145844259
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ja maar onze informatie is uiteraard helemaal veilig bij de ethische mensen van de overheid met hun diepgaande kennis over de ICT infrastructuur die totaal niet te hacken is. En het is niet zo dat deze informatie ooit misbruikt kan worden of misbruikt is in het verleden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145844340
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar onze informatie is uiteraard helemaal veilig bij de ethische mensen van de overheid met hun diepgaande kennis over de ICT infrastructuur die totaal niet te hacken is. En het is niet zo dat deze informatie ooit misbruikt kan worden of misbruikt is in het verleden.
Daar heb je een sterk punt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:14:16 #183
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145844599
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:00 schreef jogy het volgende:

[..]

LOL, vergeet je niet even dat de ICT bedrijven die de overheid voorzien van hun ICT inrastructuur een paar weken uitgebreid in het nieuws waren? Dat hun projecten veelal te duur waren en meestal dat er nog behoorlijk wat problemen waren met de infrastructuur die ze aanlegde.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145844737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:14 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

LOL, vergeet je niet even dat de ICT bedrijven die de overheid voorzien van hun ICT inrastructuur een paar weken uitgebreid in het nieuws waren? Dat hun projecten veelal te duur waren en meestal dat er nog behoorlijk wat problemen waren met de infrastructuur die ze aanlegde.
Ik geloof dat ie sarcastisch was ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:28:34 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145844954
quote:
12s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik geloof dat ie sarcastisch was ;)
Ik was mijn sarcasme tags weer vergeten :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145845147
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, kijk daarmee uit!

Maar ontopic; het feit dat gegevens min 5 jaar en max 7 jaar opvraagbaar blijven bij onze vrienden van de belastingdienst is natuurlijk niet wenselijk. Plus dat je er gif op kunt innemen dat er nog meer systemen aan elkaar gekoppeld gaan worden.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:40:01 #187
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145845220
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef jogy het volgende:

[..]

ok dan is het een mooi stukje aan sarcasme.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145845596
Minder bewegingsvrijheid in het verkeer zorgt voor meer beweging in de politiek en een ontwaking?
Zodra je tot conclusies komt of de uiteindjes aan elkaar knoopt schud je anderen onbedoeld wakker. Dit is telkens wat er gebeurt door al die systemen en toestanden en terreur sinds y2k.
Als de angst voor 'Big Brother' eindigt heeft 'Big Brother' je ontwaakt aan de hand van zijn 1984 systemen (en zulke conclusies trekken kan hetzelfde doen)
Politiek, propaganda en 1984 systemen zijn uiteindelijk ontwakend, daarom zijn die in grote getale gaande.
Een ontwaakte helft versus een slapende helft van de bevolking kunnen zorgen voor een revolutie (door vele tegenstrijdige gedachten)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 18:47:43 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_145859474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Bullshit. Iets privacygevoeligs wereldwijd bekend maken bij allerlei figuren die er niks aan hebben is natuurlijk ook exact hetzelfde als dat het bij een door de overheid gereguleerde instantie geregistreerd staat :')
pi_145860739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bullshit. Iets privacygevoeligs wereldwijd bekend maken bij allerlei figuren die er niks aan hebben is natuurlijk ook exact hetzelfde als dat het bij een door de overheid gereguleerde instantie geregistreerd staat :')
Waarbij 99% van de gegevens ook niet relevant is voor hen.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:16:13 #191
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_145862791
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarbij 99% van de gegevens ook niet relevant is voor hen.
En dat bepaal jij?
pi_145863230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En dat bepaal jij?
De politie moet alles na een dag verwijderen als het niet criminelen betreft, doen ze dat niet dan zijn ze strafbaar. De belastingdienst slaat de ongefilterde gegevens minimaal 5 jaar en mogen dat en dat vind jij geen issue?
Voor het direct opsporen van criminelen gelden strenge regels maar de belastingdienst mag in alle rust dataminen.
Als het aan mij lag zouden ze aan dezelfde strenge regelgeving moeten voldoen als de politie.
pi_145864995
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zie comment hieronder. Verder heeft de overheid geen goed trackrecord met het prive houden van die informatie.
pi_145866430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zie comment hieronder. Verder heeft de overheid geen goed trackrecord met het prive houden van die informatie.
De overheid een beetje kennende zal er intern wel vanaf een schaaltje drie ongelimiteerd in die gegevens gegrasduind kunnen worden... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')