Niks provocatiefs aan. Ik geef gewoon aan wat er in dat item word beweerd en heb daar wat vraagtekens bij.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk dat meer dan 10 procent van de autochtonen ook potentieel gewelddadig zijn.
Verduidelijk je OP of anders komt er een slotje op dit inhoudsloze provocatieve topic van je.
quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk dat meer dan 10 procent van de autochtonen ook potentieel gewelddadig zijn.
Verduidelijk je OP of anders komt er een slotje op dit inhoudsloze provocatieve topic van je.
Oja, nu weet ik het weer. Jij was ook ook die randdebiel die het neerslaan van dat meisje half goed zat te praten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
Aint we all?quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef Zapata het volgende:
wat de neuk betekent potentieel gewelddadig?
Ik ben niet van plan om mezelf op te blazen in een bus vol joden, of om een juwelier neer te schieten. Dus nee, ik ben niet potentieel gewelddadig. En dat zal voor heel wat meer mensen gelden.quote:
Christenen niet dan, alle gelovigen zijn een gevaar voor de samenleving en moeten preventief opgesloten worden.quote:Op zondag 21 september 2014 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders begrijp je het doel van dit topic even. Het is namelijk een erg valide vraag, 40% van de moslims in Nederland heeft fundamentalistische ideeën. Dat is zo absurd hoog dat je je af vraagt welke grens is gesteld of welke beperkte onderzoeksgroep is gebruikt.
jij snapt het helemaalquote:Op zondag 21 september 2014 23:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Christenen niet dan, alle gelovigen zijn een gevaar voor de samenleving en moeten preventief opgesloten worden.
Is toch gewoon te eng voor woorden dan mensen in zo'n kerkje ogen sluiten en tegen de muren aan gaan praten met zn allen?
Nee inderdaad. Op zijn minst zeer slecht van Brandpunt om de inhoud van de vragen te verzwijgen. Stemmingmakerij?quote:Op zondag 21 september 2014 23:37 schreef zarGon het volgende:
Zonder de inhoud van de gestelde vragen te weten is er geen zinnige discussie hierover te voeren...
Que?quote:Op zondag 21 september 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
Goh, over dit topic is echt nagedacht.
Natuurlijk, Brandpunt is van de katholieke omroep.quote:Op zondag 21 september 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Op zijn minst zeer slecht van Brandpunt om de inhoud van de vragen te verzwijgen. Stemmingmakerij?
Vind het meevallen, het is meer het onderzoek dat een mist opwerpt.quote:Op zondag 21 september 2014 23:38 schreef theunderdog het volgende:
Goh, over dit topic is echt nagedacht.
Ben je een modje? Sukkelquote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
Nee omdat 40 procent verdacht laag zou zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geweldig_!
Als Brandpunt als onderwerp had dat 40% van de PVV aanhangers kruizen branden en geweldadig kunnen worden zouden hier geen vragen en details van een onderzoek komen......
Alles om maar de andere kant op te kijken en hard roepen: niks aan de hand en gewoon doorgaan
Ik zet 'm in de OP.quote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef topdeck het volgende:
VOD gevonden
http://brandpunt.incontxt(...)everingen/21-09-2014
Titel: Resilient or adaptable Islam? Multiculturalism, religion and migrants' claims-making for group demands in Britain, the Netherlands and Francequote:This article investigates multiculturalism by examining the relationship between migrants' group demands and liberal states' policies for politically accommodating cultural and religious difference. It focuses especially on Islam. The empirical research compares migrants' claims-making for group demands in countries with different traditions for granting recognition to migrants' cultural difference - Britain, France and the Netherlands. Overall, we find very modest levels of group demands indicating that the challenge of group demands to liberal democracies is quantitatively less than the impression given by much multicultural literature. Group demands turn out to be significant only for Muslims, which holds across different countries. Qualitative analysis reveals problematic relationships between Islam and the state, in the overtly multicultural Dutch approach, within British race relations, and French civic universalism. This implies that there is no easy blueprint for politically accommodating Islam, whose public and religious nature makes it especially resilient to political adaptation.
Wat is er in godsnaam mis met de vraag om de inhoud van dat onderzoek?quote:Op zondag 21 september 2014 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geweldig_!
Als Brandpunt als onderwerp had dat 40% van de PVV aanhangers kruizen branden en geweldadig kunnen worden zouden hier geen vragen en details van een onderzoek komen......
Alles om maar de andere kant op te kijken en hard roepen: niks aan de hand en gewoon doorgaan
Admiraal zit in de calimero-rol.quote:Op zondag 21 september 2014 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met de vraag om de inhoud van dat onderzoek?
Wie heeft het hier over "niks aan de hand en gewoon doorgaan?"
"Heb er nu een beetje een "het-zal-wel-gevoel" bij."quote:Op zondag 21 september 2014 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met de vraag om de inhoud van dat onderzoek?
Wie heeft het hier over "niks aan de hand en gewoon doorgaan?"
Dat vind ik ook altijd een rare vraag omdat het suggereert dat er een tegenstelling zou moeten bestaan. Als ik gelovig was en er zou een god zijn, volgens mij, die kan bepalen of ik eeuwig in de hemel zou komen of in de hel zou ik dat ook belangrijker vinden dat de Nederlandse wet. Het zou me niet weerhouden om beide wetten na te leven.quote:Op zondag 21 september 2014 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verder vindt 65% van de ondervraagden dat de religieuze wet belangrijker is dan de wetten van het land van verblijf.
Rot op teringtrol.quote:Op zondag 21 september 2014 23:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Heb er nu een beetje een "het-zal-wel-gevoel" bij."
Jij dus, pikkie.
Je moet gewoon het marokkanen probleem onder ogen zien.
Lijkt me vrij logisch idd.quote:Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een rare vraag omdat het suggereert dat er een tegenstelling zou moeten bestaan. Als ik gelovig was en er zou een god zijn, volgens mij, die kan bepalen of ik eeuwig in de hemel zou komen of in de hel zou ik dat ook belangrijker vinden dat de Nederlandse wet. Het zou me niet weerhouden om beide wetten na te leven.
En wat nu als die wetten in jouw ogen in strijd met elkaar zijn en dus feitelijk botsen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd een rare vraag omdat het suggereert dat er een tegenstelling zou moeten bestaan. Als ik gelovig was en er zou een god zijn, volgens mij, die kan bepalen of ik eeuwig in de hemel zou komen of in de hel zou ik dat ook belangrijker vinden dat de Nederlandse wet. Het zou me niet weerhouden om beide wetten na te leven.
Wees concreet. Geef reële voorbeelden.quote:Op maandag 22 september 2014 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat nu als die wetten in jouw ogen in strijd met elkaar zijn en dus feitelijk botsen?
Ik pak je gewoon aan met je kutposts vol met onzin en dan speel je het op de man.quote:
Het is een vraag die ik stel. Geen bewering...quote:Op maandag 22 september 2014 00:07 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wees concreet. Geef reële voorbeelden.
Stel je vraag concreet. Geef een concreet voorbeeld als je een concreet antwoord wil.quote:Op maandag 22 september 2014 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een vraag die ik stel. Geen bewering...
quote:Op maandag 22 september 2014 00:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik pak je gewoon aan met je kutposts vol met onzin en dan speel je het op de man.
Goedkoop scoren heet dat.
Welke wet zou je naleven als blijkt dat op een of meerdere punten de religieuze wet in strijd is met de wet in het land waar je leeft?quote:Op maandag 22 september 2014 00:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Stel je vraag concreet. Geef een concreet voorbeeld als je een concreet antwoord wil.
Nee, je stelt dezelfde vraag, maar met andere woorden.quote:Op maandag 22 september 2014 00:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Welke wet zou je naleven als blijkt dat op een of meerdere punten de religieuze wet in strijd is met de wet in het land waar je leeft?
Concreet genoeg voor u meneer?
Weet zo'n afleidingsmanoeuvre.quote:Op maandag 22 september 2014 00:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij maar snel een meisje op haar bek stompen.
Morgen misschien. Nu geen zin in. Je geeft maar antwoord, of niet.quote:Op maandag 22 september 2014 00:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nee, je stelt dezelfde vraag, maar met andere woorden.
Geef voorbeelden van "punten".
Ja, dat is wat de policor kneusjes altijd gelijk roepen. Lastig gevallen door een Marokkaan? NOU BLANKE MANNEN DOEN DAT OOK HEUR!quote:Op zondag 21 september 2014 23:21 schreef RetRy32 het volgende:
Dit is onzin. In de uitzending werden letterlijk een aantal vragen plus bijbehorende antwoorden behandeld. De onderzoeker duidde de uitkomsten.quote:Op zondag 21 september 2014 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Op zijn minst zeer slecht van Brandpunt om de inhoud van de vragen te verzwijgen. Stemmingmakerij?
Ok man.quote:Op maandag 22 september 2014 00:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, dat is wat de policor kneusjes altijd gelijk roepen. Lastig gevallen door een Marokkaan? NOU BLANKE MANNEN DOEN DAT OOK HEUR!
Dan geef ik maar antwoord. De religieuze wetten zijn voor meerdere interpretaties vatbaar. Terwijl de Nederlandse wetten toch wat concreter zijn. De Nederlandse wet kan iemand het gevang in laten belanden, terwijl een religieuze wet vooral door sociale controle tot uiting komt.quote:Op maandag 22 september 2014 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen misschien. Nu geen zin in. Je geeft maar antwoord, of niet.
quote:Op maandag 22 september 2014 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Morgen misschien. Nu geen zin in. Je geeft maar antwoord, of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |