Wat valt daar aan te plannen? Kochten ze een guillotine op marktplaats of zo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:06 schreef Smack10 het volgende:
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 11-02-2015 om 00:01:13Australian police arrested two people in Sydney for allegedly planning a public beheading - BBC via @PzFeed reageer retweet
Green screens in het straatbeeld installeren, valt dat niet op, denk je?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat valt daar aan te plannen? Kochten ze een guillotine op marktplaats of zo?
Verklaring:quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog iets in de verklaring..quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voortvarendheid om jaloers op te zijn.
At the World Economic Forum in Davos, Switzerland, Prime Minister Ahmet Davutoglu, as Turkey's first prime ministerial-level participant since January 2009, when then-PM Erdogan stormed off the stage after shouting at Israeli President Shimon Peres that he "knows well how to kill children," claimed that Islam is and will always be the indigenous religion of Europe, from Al-Andalus to the Ottoman states. He added that Europe feared the might of the new Turkey, and that Turkey is the "cure" for Europe's ills.[2]quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Anti-West Statements By Turkish President Erdogan And PM Davutoglu: Muslim Countries Must 'Unite And Defeat The Successors Of Lawrence Of Arabia'; 'No One Will Be Able To Stop' The Rise Of Islam In Europe
En hoezo zou een onthoofding niet te plannen zijn?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet hoe dat kan bij die kinderen? Ze krijgen toch jarenlang westers onderwijs? Wordt dat thuis en in de moskee allemaal van tafel geveegd? Triest... die hersenspoeling met dat geloof.quote:Op woensdag 11 februari 2015 02:28 schreef maaria1990 het volgende:
Niet echt verrassend eigenlijk. Als je alleen al de reacties zag van leerlingen van die cartoonprobleem- school in Heemskerk.. zo veel anti-westerse denkbeelden en een agressieve houding etc. En dat waren nog maar kinderen/tieners, gewoon in Nederland geboren en getogen... Toen werd weer een beetje duidelijker dat die zogenaamde minuscule groep haatzaaiers helemaal niet zo klein is als men zegt. 40 en 10% lijkt me dus best reëel, maar waarschijnlijk flink naar beneden afgerond.
Jarenlang Westers onderwijs?quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik snap dus echt niet hoe dat kan bij die kinderen? Ze krijgen toch jarenlang westers onderwijs? Wordt dat thuis en in de moskee allemaal van tafel geveegd? Triest... die hersenspoeling met dat geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |