abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149553474
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Claimen dat de gemiddelde moslim 'dichter bij de extremisten staat, dan bij ons' is net zo achterlijk. Haters gonna hate.
Anti-West Statements By Turkish President Erdogan And PM Davutoglu: Muslim Countries Must 'Unite And Defeat The Successors Of Lawrence Of Arabia'; 'No One Will Be Able To Stop' The Rise Of Islam In Europe

_O-
pi_149553646
Ik kan de uitzending niet kijken?
pi_149553792
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Anti-West Statements By Turkish President Erdogan And PM Davutoglu: Muslim Countries Must 'Unite And Defeat The Successors Of Lawrence Of Arabia'; 'No One Will Be Able To Stop' The Rise Of Islam In Europe

_O-
Titels met zoveel hoofdletters neem ik niet serieus. Sorry.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149553928
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:54 schreef Kloon7 het volgende:
Ik kan de uitzending niet kijken?
Erdogan heeft het gehackt.
pi_149554009
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Erdogan heeft het gehackt.
:D
pi_149555268
Een totaal irrelevante topic-kick, maar altijd goed om dit soort cijfers nog even terug te zien. Wie weet dringen ze in tweede of derde instantie wél door tot bepaalde lieden die steevast problemen ontkennen of relativeren.
pi_149555596
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Een totaal irrelevante topic-kick, maar altijd goed om dit soort cijfers nog even terug te zien. Wie weet dringen ze in tweede of derde instantie wél door tot bepaalde lieden die steevast problemen ontkennen of relativeren.
Hoop doet leven nietwaar?
pi_149555643
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoop doet leven nietwaar?
Het is vooral praktisch om in toekomstige topics nog eens op terug te komen.
pi_149555851
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Inderdaad, mocht het dan ooit nog eens zover zijn dat moslims hier de scepter zwaaien dan kun jij tenminste nog even bepaalde lieden op hun struisvogel-gedrag wijzen. Ik zou als ik in jouw schoenen stond regelmatig dromen over dat moment gewoon. Ooit hè, ooit...
pi_149555895
40% is wel heel laag en op save geschat. Zou deze professor een PvdA stemmer zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_149556037
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef eight het volgende:
40% is wel heel laag en op save geschat. Zou deze professor een PvdA stemmer zijn?
Nee, 60% deed aan taqiyya.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:40:16 #62
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149556129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef Nober het volgende:
Nu op NPO2 met Pater Jan in Brazilië en de nieuwe Moszkowicz die uiteraard advocaat is.
Lkkr friemelen aan Braziliaanse kindertjes. :9~
Say what?
pi_149556140
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Inderdaad, mocht het dan ooit nog eens zover zijn dat moslims hier de scepter zwaaien dan kun jij tenminste nog even bepaalde lieden op hun struisvogel-gedrag wijzen. Ik zou als ik in jouw schoenen stond regelmatig dromen over dat moment gewoon. Ooit hè, ooit...
Jij hoopt erop hè?
pi_149556260
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij hoopt erop hè?
Sterker nog, ik zet me er dagelijks onvermoeibaar voor in! Langzaam maar zeker...
pi_149556370
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat moment komt er voorlopig niet, want de autochtone bevolking is ruimschoots in de meerderheid. Het gaat meer om allerlei religieuze rechten die groepen moslims opeisen, het gaat om instabiliteit in de samenleving, het gaat om parallelle samenlevingen die compleet los staan van de Nederlandse en meer van dat soort zaken.

Maar ja, iets van een doorkijkje naar de toekomst is natuurlijk lastig als het zwarte zand dat je ondergronds aantreft, je voortdurend het (uit)zicht belemmert. ^O^
  dinsdag 10 februari 2015 @ 22:44:58 #66
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_149556426
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef truthortruth het volgende:
Uit welke "lagen" van die samenleving kwamen die moslims etc. etc.
:')
pi_149556436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat moment komt er voorlopig niet, want de autochtone bevolking is ruimschoots in de meerderheid. Het gaat meer om allerlei religieuze rechten die groepen moslims opeisen, het gaat om instabiliteit in de samenleving, het gaat om parallelle samenlevingen die compleet los staan van de Nederlandse en meer van dat soort zaken.

Maar ja, iets van een doorkijkje naar de toekomst is natuurlijk lastig als het zwarte zand dat je ondergronds aantreft, je voortdurend het (uit)zicht belemmert. ^O^
Autochtonen kunnen ook moslim zijn Elf.
pi_149556468
quote:

[..]

Je hebt gelijk Elf.
pi_149556487
quote:

[..]

Kan jij mij vertellen welke religieuze rechten ik of 'mijn groep' lijkt op te eisen. Daar weet ik namelijk nog weinig van. Volgens mij zijn de moslims vergeten mij bij het complot te betrekken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149556530
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft ook na het weer lezen een bagger onderzoek natuurlijk. Als je vragen op die manier stelt kun je de uitkomst al voorspellen.

Bijvoorbeeld:
quote:
75 per cent think there is only one interpretation of the Koran possible to which every Muslim should stick
Ik ben geen moslim maar volgens mij is dat zelfs waar als Allah zou bestaan want Allah kan toch lastig twee meningen hebben.

Nog een voorbeeld:
quote:
65 per cent say that religious rules are more important to them than the laws of the country in which they live
Ook dat is logisch. Je kunt namelijk als moslim prima in Nederland wonen en je aan de wet houden, de dagelijks leefregels van halal eten, bidden moskee bezoek etc. worden immers door de islam bepaald. De islam is dus in het dagelijkse leven veel belangrijker.

Zelfs ik als niet moslim en niet christen zou dus fundamentalist zijn volgens dit onderzoek.

Daarnaast:
quote:
A large number of studies on Protestant Christian religious fundamentalism in the USA have shown that it is strongly and consistently associated with prejudices and hostility against racial and religious out-groups, as well as “deviant” groups such as homosexuals.
Als je dan een vergelijking maakt tussen moslims en christenen is het natuurlijk raar dat je de christenen in europa vergelijkt met de moslims, de fundamentalistische christenen zijn immers klein in aantal in europa.
pi_149556647
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ruim 12 jaar geleden waren er soortgelijke topics. In 2003. Er is geen reet veranderd. Dus ik wens je veel succes.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149557278
quote:
Ik ben geen moslim maar volgens mij is dat zelfs waar als Allah zou bestaan want Allah kan toch lastig twee meningen hebben.
Het was reden voor Xa1pt om mij uit te maken voor loopjongen van IS.
pi_149557805
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan jij mij vertellen welke religieuze rechten ik of 'mijn groep' lijkt op te eisen. Daar weet ik namelijk nog weinig van. Volgens mij zijn de moslims vergeten mij bij het complot te betrekken.
Ik zie net in NWS-feedback dat je al die moslim-topics maar vervelend vindt, dus ik heb besloten om je vraag bij deze niet te beantwoorden. Daarmee bespaar ik het noodgedwongen moeten typen van een reactie.
pi_149558031
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 23:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zie net in NWS-feedback dat je al die moslim-topics maar vervelend vindt, dus ik heb besloten om je vraag bij deze niet te beantwoorden. Daarmee bespaar ik het noodgedwongen moeten typen van een reactie.
Als je iets vervelend vindt dwing je daarmee religieuze rechten af. Goed verhaal Henk.
pi_149559605
rConflictNews twitterde op woensdag 11-02-2015 om 00:01:13 Australian police arrested two people in Sydney for allegedly planning a public beheading - BBC via @PzFeed reageer retweet
pi_149559657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:06 schreef Smack10 het volgende:
rConflictNews twitterde op woensdag 11-02-2015 om 00:01:13 Australian police arrested two people in Sydney for allegedly planning a public beheading - BBC via @PzFeed reageer retweet
Wat valt daar aan te plannen? Kochten ze een guillotine op marktplaats of zo?
pi_149559838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Green screens in het straatbeeld installeren, valt dat niet op, denk je?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149559981
quote:

[..]

Verklaring:

pi_149560218
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:26 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Verklaring:

[ afbeelding ]
Voortvarendheid om jaloers op te zijn.
pi_149560304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:39 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voortvarendheid om jaloers op te zijn.
Ik mis alleen nog iets in de verklaring..
pi_149560449
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:51 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

_O-
At the World Economic Forum in Davos, Switzerland, Prime Minister Ahmet Davutoglu, as Turkey's first prime ministerial-level participant since January 2009, when then-PM Erdogan stormed off the stage after shouting at Israeli President Shimon Peres that he "knows well how to kill children," claimed that Islam is and will always be the indigenous religion of Europe, from Al-Andalus to the Ottoman states. He added that Europe feared the might of the new Turkey, and that Turkey is the "cure" for Europe's ills.[2]

_O-
pi_149561258
Niet echt verrassend eigenlijk. Als je alleen al de reacties zag van leerlingen van die cartoonprobleem- school in Heemskerk.. zo veel anti-westerse denkbeelden en een agressieve houding etc. En dat waren nog maar kinderen/tieners, gewoon in Nederland geboren en getogen... Toen werd weer een beetje duidelijker dat die zogenaamde minuscule groep haatzaaiers helemaal niet zo klein is als men zegt. 40 en 10% lijkt me dus best reëel, maar waarschijnlijk flink naar beneden afgerond.
pi_149561690
quote:

[..]

En hoezo zou een onthoofding niet te plannen zijn?
pi_149561841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 02:28 schreef maaria1990 het volgende:
Niet echt verrassend eigenlijk. Als je alleen al de reacties zag van leerlingen van die cartoonprobleem- school in Heemskerk.. zo veel anti-westerse denkbeelden en een agressieve houding etc. En dat waren nog maar kinderen/tieners, gewoon in Nederland geboren en getogen... Toen werd weer een beetje duidelijker dat die zogenaamde minuscule groep haatzaaiers helemaal niet zo klein is als men zegt. 40 en 10% lijkt me dus best reëel, maar waarschijnlijk flink naar beneden afgerond.
ik snap dus echt niet hoe dat kan bij die kinderen? Ze krijgen toch jarenlang westers onderwijs? Wordt dat thuis en in de moskee allemaal van tafel geveegd? Triest... die hersenspoeling met dat geloof.
There are only 151 Pokémon.
pi_149562328
Het punt is dat je een soort Ajax-Feyenoordsituatie krijgt waarbij Feyenoord steeds meer aanhangers krijgt en daarom denken er ook steeds meer dat ze kunnen gaan winnen. Wat nog meer strijders aantrekt enzovoort.
pi_149562608
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 07:08 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik snap dus echt niet hoe dat kan bij die kinderen? Ze krijgen toch jarenlang westers onderwijs? Wordt dat thuis en in de moskee allemaal van tafel geveegd? Triest... die hersenspoeling met dat geloof.
Jarenlang Westers onderwijs?
pi_149562628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef Wespensteek het volgende:
Goeie kick.
Neuh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')