abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144807514
Yi-Long nog niet langs geweest met zijn... ja, maar de Israëli....dit dat zus zo? :')

pi_144807588
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Geloof.....de pest van de huidige tijd.....
Zonder geloof zijn er nog steeds een boel klootzakken die voor duizenden zo niet miljoenen verschrikkelijke moordpartijen zorgen.

Het zit gewoon in sommige mensen om een kwaadaardige manipulatieve klootzak te zijn en met een groter wordende mensheid zal die groep ook alsmaar groter worden.
NEE!
pi_144812650
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 22:39 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wrong. Jij denkt aan Ebola.
Ok. Geloof is de EBOLA van deze tijd.
pi_149550334
Nu op NPO2 met Pater Jan in Brazilië en de nieuwe Moszkowicz die uiteraard advocaat is.
pi_149550374
Flikker toch op met je bangmakerij TS :W
pi_149550522
Veruit de meeste moslims zijn dan ook fundamentalistisch. Dat betekent niet dat ze allemaal op straat mensen onthoofden maar wel dat, zodra de kans komt, ze allerlei achterlijke zaken tot de orde van de dag willen laten behoren.

Daarom, gewoon geen moslims meer importeren. Kan al die onzin over "zet ze het land uit" ook meteen stoppen en kunnen we de aanwezige moslims tenminste enigszins opvoeden.
Conscience do cost.
pi_149550525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Flikker toch op met je bangmakerij TS :W
Bangmakerij doe je zelf, maar als je die sukkels daar in Londen ziet staan, heb jij daar nou echt een heel hoge pet van op?

Ze staan dichter bij extremisten dan bij "ons"...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149550580
Goeie kick.
pi_149550581
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bangmakerij doe je zelf, maar als je die sukkels daar in Londen ziet staan, heb jij daar nou echt een heel hoge pet van op?

Ze staan dichter bij extremisten dan bij "ons"...
Als je constant tegen een groep zegt dat het criminelen en terroristen zijn dan worden ze het vanzelf.
De media en de overheid zijn op dit moment enorm aan het polariseren. Doe toch niet mee aan die onzin.

Gewoon geen aandacht aan schenken :)
Haat bestrijd je niet met haat.
pi_149550630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:36 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Als je constant tegen een groep zegt dat het criminelen en terroristen zijn dan worden ze het vanzelf.
De media en de overheid zijn op dit moment enorm aan het polariseren. Doe toch niet mee aan die onzin.

Gewoon geen aandacht aan schenken :)
Haat bestrijd je niet met haat.
Ik heb het niet over "haat" gehad en ik noem niet alle moslims "criminelen en terroristen".

Simpelweg ontkennen dat er nogal wat moslimgekkies zijn lijkt me net zo dom als bang worden dat elke moslim een bomgordel draagt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149550687
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb het niet over "haat" gehad en ik noem niet alle moslims "criminelen en terroristen".

Simpelweg ontkennen dat er nogal wat moslimgekkies zijn lijkt me net zo dom als bang worden dat elke moslim een bomgordel draagt.
Claimen dat de gemiddelde moslim 'dichter bij de extremisten staat, dan bij ons' is net zo achterlijk. Haters gonna hate.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149550739
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Claimen dat de gemiddelde moslim 'dichter bij de extremisten staat, dan bij ons' is net zo achterlijk.
Ik heb het helemaal niet over "de gemiddelde moslim" gehad, dus waar je dat gelezen hebt, is me een raadsel.

Ik had het over die gekken in Londen. Die overigens graag vrijheid van meningsuiting moeten hebben om hun domme gelul duidelijk voor het voetlicht te krijgen.

dinsdag 10 februari 2015 @ 20:40:43 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149550761
Dit is geen nieuws. Alles wordt vergoelijkt.
pi_149550772
quote:

[..]

Claimen dat de gemiddelde moslim 'dichter bij de extremisten staat, dan bij ons' is net zo achterlijk. Haters gonna hate.
Dit is precies het klimaat waar ik op doel. Het is niet constructief, het leidt tot niets behalve angst en verdeeldheid zaaien.
pi_149550831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dit is precies het klimaat waar ik op doel. Het is niet constructief, het leidt tot niets behalve angst en verdeeldheid zaaien.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Die constatering heb ik al jaren geleden gemaakt. Maar goed, nuance in het debat brengen is verboden, want dan word je al snel weggezet als 'heulen met de vijand'. Sterker nog, volgens sommigen zou ik in Syrie zitten, of onderweg zijn naar Syrie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149550840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

"klimaat"?
"angst"?
"haat"?

Allemaal niet van toepassing op mij, dus geen idee waar je op doelt.

Ontkennen dat er nogal wat moslimgekkies zijn, is dat intelligenter ofzo?

pi_149550859
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"klimaat"?
"angst"?
"haat"?

Allemaal niet van toepassing op mij, dus geen idee waar je op doelt.

Ontkennen dat er nogal wat moslimgekkies zijn, is dat intelligenter ofzo?
Wie ontkent dat? Of ben je nu zelf dingen aan het verzinnen? Aangezien je mij gister op een hoop gooide met terroristen, gok ik op dat laatste.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149550914
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wie ontkent dat? Of ben je nu zelf dingen aan het verzinnen? Aangezien je mij gister op een hoop gooide met terroristen, gok ik op dat laatste.
Nee, met extremisten. Je scharen achter juist de moslimgekkies. Die staan nog steeds hoger in rang bij je dan je mede-niet-moslims. Dat is veelzeggend.

Alleen noem jij het dan "nuance", een uitholling van het woord.

pi_149550942
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, met extremisten. Je scharen achter juist de moslimgekkies. Die staan nog steeds hoger in rang bij je dan je mede-niet-moslims. Dat is veelzeggend.

Alleen noem jij het dan "nuance", een uitholling van het woord.
Werkelijk, maar als ik dan concreet vraag om een voorbeeld waaruit dat blijkt - dan ben je in geen velden of wegen te bekennen. Probeer het eens, je krijgt nog een kans - en anders zet je jezelf voor eeuwig te kakken.

Dus twee dingen, regel het maar Mata:

- Wie ontkent het bestaan van de moslimgekkies.
- Waaruit blijkt dat ik achter extremisten sta.

Moet simpel zijn lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_149550998
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:40 schreef Twiitch het volgende:
Dit is geen nieuws. Alles wordt vergoelijkt.
Klopt dat onderzoekje is al van 2013.
pi_149552494
MoslimsID twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 21:15:13 Typisch dat @NOS t noemenswaardig vindt dat storing #Geenstijl bijna verholpen is. Tokkies zullen hen dankbaar zijn. http://t.co/jIA5bUK1O4 reageer retweet
pi_149552838
Dat valt nog mee!
pi_149552952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:37 schreef Halcon het volgende:
Dat valt nog mee!
60% deed een taqiyya'tje.
pi_149553124
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

60% deed een taqiyya'tje.
Vandaar dus.
pi_149553251
quote:

[..]

Die gasten in Londen zijn niet "de gemiddelde Moslim" of vergis ik me?

Nog even los van het verschil tussen zeg maar Moslims van geloof en Moslims van cultuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')