• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Ow ja dat herinner ik me nogquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef iBenny het volgende:
X FACTOR 2011 - aflevering 1 - auditie Ferry:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
Ferry's zijn gedoemd gay te zijn, lijkt het wel.
Dat zei ik net ook toen ik van de wc af kwamquote:
het zingen gaat wel, zolang ik die kop niet hoef te zienquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind hem wel lekker... zolang hij niet zingt of zo
Leuk bekkie vind ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zingen gaat wel, zolang ik die kop niet hoef te zien
iewquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef Marieke_w het volgende:
hij heeft nog een snotje in zijn neus... of sperma
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij probeer je grappig te doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt hij op jongens.
ik las erectiequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:27 schreef Cee het volgende:
"hoooooiii" *wapper**wapper*
En dan Marco's reactie net.
Denk dat het eerder andersom isquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Wie heb je meegenomen?
"Nou Wendy, hij slikt 3 keer per week mijn piemel dus ik dacht ik neem hem mee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |