Dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Greys het volgende:
Nu aan het terugkijken van gisteren.
Kan niet anders zeggen dan dat ik Ferry in dit programma echt heel leuk vind![]()
Zou hem daar zo in mijn team willen hebben.
En dat dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:02 schreef Greys het volgende:
Christus, wat is die Juliette een raar kind.
Je moet nou eenmaal mensen er uit stemmen, ze doet alsof ze haar aan de duivel hebben verkocht ofzoZe was zelf ook aan het overleggen met Krystl, dus hou je mond over eerlijkheid, wicht
Ja he? Ik vind hem leuk en grappig en hyper, daar zou ik een stuk vrolijker van worden dan die chagrijnen in Team Blauwquote:
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...quote:En dat dusIk dacht precies hetzelfde tijdens het kijken!
Ik had team Hel wel gegund dat ze naar aarde mochten trouwens, maar ze waren ook wel erg slecht
Tssk. hoe kan je nou geen fan zijn van Freddyquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef Greys het volgende:
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...![]()
Eigenlijk had ik het alleen Loek echt gegund hahaha.
Is Freddy die lange beetje slungelige uit Team Hel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef Stranger het volgende:
[..]
Tssk. hoe kan je nou geen fan zijn van Freddy
Eigenlijk kijk ik alleen maar voor hem en Mr. Polska.
En een heel klein beetje voor Anouk Maas(die naam moest ik opzoeken, nog nooit van gehoord voor de rest)
OMG wat zitten we op 1 lijn! Ik gunde het eigenlijk ook alleen Loekquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind hem leuk en grappig en hyper, daar zou ik een stuk vrolijker van worden dan die chagrijnen in Team Blauw
[..]
Ja ik had het de mannen uit Team Hel wél gegund, maar die meiden...![]()
Eigenlijk had ik het alleen Loek echt gegund hahaha.
Sira, de rol die Juliëtte speelde in Zoop (dat kinderprogramma op Nickelodeon over 'medewerkers' van Ouwehands Dierenpark) waardoor ze 'bekend' is geworden.quote:
Oja, ik zat gisteren nog te denken hoe zij ook alweer heette, maar Sira dusquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sira, de rol die Juliëtte speelde in Zoop (dat kinderprogramma op Nickelodeon over 'medewerkers' van Ouwehands Dierenpark) waardoor ze 'bekend' is geworden.
Degene die haar zusje 'Filo' () speelde was het dochtertje van de directeur en mocht daarom meedoen met een klein rolletje, ondanks dat ze totaal niet kon acteren
Zat bij haar op de middelbare school.
Sofie is nog wel te doen, maar Filo?!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, ik zat gisteren nog te denken hoe zij ook alweer heette, maar Sira dusFilo wist ik nog wel omdat we hier wel duizend grapjes hebben gemaakt over je kinderen Filo en Sofie noemen
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sofie is nog wel te doen, maar Filo?!![]()
Ik weet nog dat ik een verhaaltje schreef over dieren toen ik 8 was ofzo, met Leo de Leeuw en Gerard de Giraffe, en dus Filo de FlamingoHad gewoon zelf random letters na elkaar gezet wat wel door kon gaan voor een naam voor een flamingo, maar dat het ook een naam was die aan kinderen gegeven werd kwam ik dus bij Zoop pas achter
![]()
Moesquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamNet als Sira, Taffie en Bionda, die heb ik iig allemaal ook nog nooit in 't echt gehoord
Lol so truequote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Die zijn er ook bijna niet, dus volgens mij is het een verzonnen naamNet als Sira, Taffie en Bionda, die heb ik iig allemaal ook nog nooit in 't echt gehoord
Ik stoor me ongelofelijk aan het feit dat hij niks doet waar ik me aan kan storenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:45 schreef Greys het volgende:
Nu aan het terugkijken van gisteren.
Kan niet anders zeggen dan dat ik Ferry in dit programma echt heel leuk vind![]()
Zou hem daar zo in mijn team willen hebben.
Dat hij de hele tijd zat je schreeuwen hoe die gast het vuur aan moest krijgen tijdens die proef vond ik anders behoorlijk irritant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stoor me ongelofelijk aan het feit dat hij niks doet waar ik me aan kan storen
Volgens mij was hij achter de schermen iemand pijpinstructies aan het geven "lange halen, lange halen"quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat hij de hele tijd zat je schreeuwen hoe die gast het vuur aan moest krijgen tijdens die proef vond ik anders behoorlijk irritant.
Ferry
Goed dat je het zegt, godsgruwelijk irritant was dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat hij de hele tijd zat je schreeuwen hoe die gast het vuur aan moest krijgen tijdens die proef vond ik anders behoorlijk irritant.
Ferry
Inderdaad fanatiek aanmoedigen is goed. Vertellen hoe iemand iets moet doen op deze schreeuwerige manier niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ferry
is baas Ewout daar ook van?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ongeveer al die Zoopies hebben al wel meegedaan aan Expeditie Robinson of Wie is de Mol.
Ben wel een beetje jelly eigenlijk, als je niet (semi)-bekend bent kan je nooit aan die dingen meedoen
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stoor me ongelofelijk aan het feit dat hij niks doet waar ik me aan kan storen
Loek is baasquote:Op zaterdag 20 september 2014 02:03 schreef Keyos het volgende:
Van mij mogen zowel Juliette als die Krystl eruit, irritante figuren. Ook komisch dat dat mens zo zat te janken dat de mannen een plannetje hadden gesmeed om haar eruit te stemmen als zij hetzelfde probeerde voor Loek en tegelijkertijd Ancilla er ook met een plan uit is gegooid.
Dat team is ook gewoon zo schandalig veel slechter dan die andere 2 teams, het wordt bijna triest. Dat team gaat in ieder geval geen fysieke strijd winnen.
Sommige mensen waren al volwassen toen dat op tv wasquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:18 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh ja sorry, ging er vanuit dat iedereen dit vroeger keek
Zo min mogelijk gelukkigquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:55 schreef casper019 het volgende:
Die nicolette komt ook bijna nnooit in beeld of ligt t aan mij?
quote:Op zondag 21 september 2014 09:43 schreef JedimindhaX het volgende:
Manuel: "Ik ben echt totaal paranoia"
Nee, je bent paranoïde. "Ik ben paranoia" is het zelfde als dat je zegt "Ik ben schizofrenie".
Moest t even kwijt
Gast, Ancilla zag er niet uit.quote:Op zondag 21 september 2014 08:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Net aflevering 2 gekeken ( ja ik loop achter), wat een homoseksuelen om Ancilla er als eerste uit te stemmen. Godverdomme zeg
Ancillaaaaaaa
Overigens, vond dit apart:
[ afbeelding ]
Oogcontact tussen een halfnaakte, omkledende Ancilla en Loekoeioeioei
Btw nogmaals wat een faggots om Ancilla naar huis te sturen
Ancilla
Beter dan jij met make-up, durf ik te weddenquote:Op maandag 22 september 2014 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Gast, Ancilla zag er niet uit.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef Akilla het volgende:
Ik vermoed ook dat ze de groepen weer opnieuw gaan indelen, gebeurd wel vaker volgens mij als er 1 team echt extreem zwak is + als het zo doorgaat blijft dat team met 1 persoon over...
dondagdag om half 9 bij Rtl 5 of 7quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef JedimindhaX het volgende:
Zeg, wanneer wordt dit uitgezonden? Donderdag?
Remy eruit sowiesoquote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wie gaat er vanavond uit denken jullie? MIjn gok is iemand van team Hel maar zou de programmaleiding ze drie keer op rij laten verliezen?Ze zijn wel erg zwak met z'n allen dus de kans dat ze verliezen is groot
misschien doen ze gewoon een spel met hoge geluksfactor, zodat team hel een betere kans heeft.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef RedFever007 het volgende:
Wie gaat er vanavond uit denken jullie? MIjn gok is iemand van team Hel maar zou de programmaleiding ze drie keer op rij laten verliezen?Ze zijn wel erg zwak met z'n allen dus de kans dat ze verliezen is groot
Hou oud ben je precies? 12? Of toch al 13?quote:Op zondag 21 september 2014 08:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Net aflevering 2 gekeken ( ja ik loop achter), wat een homoseksuelen om Ancilla er als eerste uit te stemmen. Godverdomme zeg
Ancillaaaaaaa
Overigens, vond dit apart:
[ afbeelding ]
Oogcontact tussen een halfnaakte, omkledende Ancilla en Loekoeioeioei
Btw nogmaals wat een faggots om Ancilla naar huis te sturen
Ancilla
Ze mogen een eet proef doen volgens mij, Die gaan ze winnen natuurlijk die hebben veel meer honger dan die andere twee teams.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef RedFever007 het volgende:
Succes dat had ik vorig week.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:19 schreef 44rdbei het volgende:
Kan vanavond niet kijkenkut verplichtingen.
Nu moet ik het later terug kijken maar ja dan hebben jullie alles al gezien...
Via RTL XL niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dat had ik vorig week.
Op de site staat de nieuwste aflevering naast het interview met de afvaller
Ik durf soms hier niet te kijken nadat ik het zelf heb gezienquote:Op donderdag 25 september 2014 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dat had ik vorig week.
Op de site staat de nieuwste aflevering naast het interview met de afvaller
quote:
quote:
Illuminatiequote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef CeliaHodes het volgende:
Sommige mensen zitten met 2 shots in de begintune, anderen met 1, waaronder Ancilla en Juliette. Spoiler?
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef CeliaHodes het volgende:
Sommige mensen zitten met 2 shots in de begintune, anderen met 1, waaronder Ancilla en Juliette. Spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo proberen ze je op het verkeerde been te zetten, Ancila en Juliette komen dus in de finale.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef CeliaHodes het volgende:
Pownewsquote:Op donderdag 25 september 2014 20:39 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waar is deze vrouw bekend van?
Link?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef tralalala het volgende:
Was het met ER of Survivor dat die knakker in het vuur flikkerde?dat was pas smerig.
Water hebben ze genoeg lijkt mequote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef Momo... het volgende:
Ineens flesjes water en dokter meteen erbij.
Ja, dikke reclame er ook opquote:Op donderdag 25 september 2014 20:42 schreef Momo... het volgende:
Ineens flesjes water en dokter meteen erbij.
Ze moeten gewoon niks bouwen. Leukste is juist als ze moeten samenwerken om een hut te bouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom breken ze die kampen niet elke keer snel af voor de duels.
Nu bouwen ze een kamp en de nieuwe bewoners komen in een klaar gezet kamp.
Wat een karelankerfag is die Nielson toch. Bommen op hem.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
ik voel me sexy als ik dans ooooeeeeee oooeeeee
Ja!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:35 schreef Momo... het volgende:
Ze gaan vandaag toch viezigheid eten in de proef ?
Als je het duel verliest moet je opnieuw een kamp bouwen, ook niet heel practischquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom breken ze die kampen niet elke keer snel af voor de duels.
Nu bouwen ze een kamp en de nieuwe bewoners komen in een klaar gezet kamp.
Nounounouquote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een karelankerfag is die Nielson toch. Bommen op hem.
Hahahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:48 schreef Yaaar het volgende:
Vorige week gemist, niks gemist zo te zien haha!
Sorry zijn liedjes halen het ergste in mij naar boven.quote:
Ik proef jaloeziequote:Op donderdag 25 september 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een karelankerfag is die Nielson toch. Bommen op hem.
Regelmatig op gefapt toen ze in ONM speelde. Ik zou haar keihard volyoghurten.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die chick in bloedlink is kanjerspang ouwe.
Ik weet uit betrouwbare bron dat ze naakt gaat in die film.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Regelmatig op gefapt toen ze in ONM speelde. Ik zou haar keihard volyoghurten.
Ik denk beide, dus of lang, of zwaarquote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Revanches het volgende:
Denk dat massa meer een rol speelt dan lengte...![]()
Omdat Remy Bokito is, daar ga je niet tegenin. Gewoon accepteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom denkt Remy dat hij teamleider is.
Die gaat er uit geflikkerd worden door Nadia en Polska als die kans daar is en nog terecht ook.
Of ei, minstensquote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Momo... het volgende:
Zou er nu dan kip in de hemel zijn?
Nee, in die rots.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Momo... het volgende:
Zou er nu dan kip in de hemel zijn?
Die tieten zaten al in de trailer, niks mis mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat ze naakt gaat in die film.
Van wie?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die tieten zaten al in de trailer, niks mis mee.
Moet ze wel doen natuurlijk ipv van huilen achteraf in de montage.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Remy Bokito is, daar ga je niet tegenin. Gewoon accepteren.
quote:
Zangeres.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
Is Sabrina van het jeugd journaal?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu hopelijk die andere proef verliezen en dan exit Remy. Moet je maar niet doen alsof je team captain bent.
Die sturen ze echt niet weg, die kracht denken ze nodig te hebben om te kunnen overlevenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu hopelijk die andere proef verliezen en dan exit Remy. Moet je maar niet doen alsof je team captain bent.
Nadia en Polska zijn loners in die groep hequote:Op donderdag 25 september 2014 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die sturen ze echt niet weg, die kracht denken ze nodig te hebben om te kunnen overleven
2 stemmen is niet genoegquote:Op donderdag 25 september 2014 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nadia en Polska zijn loners in die groep heEn Nadia is pissed nu bovendien denkt Remy dat hij wel veilig is.
Ik heb er ook niet zo'n problemen meequote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef N.icka het volgende:
Ik vind die brandsteder wel leuk eigenlijk
5.5/10.quote:
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef D. het volgende:
Voor Manuel hoop ik dat Freddy wegblijft
Die blonde pittige kapsel voelt zich ook buiten gesloten door Remy heb je er al 3.quote:
Wel bikkel hoor/quote:Op donderdag 25 september 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Lone is van de musicals, die mensen wekken automatisch irritatie op.
Wordt gewoon in twee dagen opgenomen met spraytan.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef roos94 het volgende:
Maar wat ik niet snap is van vorige seizoenen dat die mannen weken daar zitten en veelal nauwelijks baarden hebben. Hoe dan? Hebben ze toch iets van scheermesjes.
Maarja dat gaat dus waarschijnlijk niet gebeurenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom denkt Remy dat hij teamleider is.
Die gaat er uit geflikkerd worden door Nadia en Polska als die kans daar is en nog terecht ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast welquote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef roos94 het volgende:
Maar wat ik niet snap is van vorige seizoenen dat die mannen weken daar zitten en veelal nauwelijks baarden hebben. Hoe dan? Hebben ze toch iets van scheermesjes.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:06 schreef roos94 het volgende:
Ik wel als ik niet weet wat het isquote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Ik zou dat soort dingen echt niet door mijn keel krijgen
Ik ook, nooit verwachtquote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef N.icka het volgende:
Ik vind die brandsteder wel leuk eigenlijk
Bij fear factor wel dan krijg je er geld voor.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Momo... het volgende:
Ik zou dat soort dingen echt niet door mijn keel krijgen
Even een fapje doen.quote:
Inderdaadquote:
Vertelquote:Op donderdag 25 september 2014 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En een leuke "gate" zou ook wel leuk zijn.
Een flink aantal jaren geleden had je "BananenGate"![]()
![]()
Was in 2003 lees ik netquote:
Tussen twee lappen gefermenteerde gemalen tarweingewanden.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Cee het volgende:
Ja hé het is wel een dode koe tussen twee lappen deeg.
Nu krijg ik trekquote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tussen twee lappen gefermenteerde gemalen tarweingewanden.
Als je het zo formuleert heb ik zelfs respect dat Remy überhaupt een hap door z'n keel kreeg, dit overtreft iedere foetus of oogbal.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Tussen twee lappen gefermenteerde gemalen tarweingewanden.
Nog te lui om een hamburger te etenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een lui kanjerteam dat nu in de hel zit, allemachtig.
Ho ho, Team Ferry heeft ook geen reet gedaan toen die op Aarde begonnenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Wat een lui kanjerteam dat nu in de hel zit, allemachtig.
Die mogen ook wel weer terug op aarde worden gezetquote:Op donderdag 25 september 2014 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ho ho, Team Ferry heeft ook geen reet gedaan toen die op Aarde begonnen
Ik vind hem niet helemaal oprecht klinken, hij lult maar een beetje met Polska mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |