Tijdens de terugwedstrijd sturen ze de A1 om aan een kolkend stadion te wennen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft echt geluk dat Sevilla het allemaal wel best vindt.
Komt toch een beetje de gefrustreerde supporter in je naar boven, jammer. Ik vind je Groningen-act veel te leuk.quote:
quote:Van Geel, grafjood. Met je grafverdediging.
T#fus Mathijsen met ze grafbek.
Mee doen om de titelHoe fout kun je het inschatten. Nu zondag nog even verliezen en het is totale paniek. Je mag blij zijn als je met de winterstop nog in het linkerrijtje staat.
Kut van geel haal een verderdiger
Lachwekkende verdediging maar dat roep ik al een tijdje. Was er maar 1 degelijke verdediger binnengehaald... wereld van verschil.
Gezien de kritiek op van Geel kan dit niet HMF zijn.quote:
okquote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt toch een beetje de gefrustreerde supporter in je naar boven, jammer. Ik vind je Groningen-act veel te leuk.
Het publiek had een liedje op hetzelfde ritmequote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Collide het volgende:
[..]
Lekker relevant bericht van je.
Wat moet je homoquote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Collide het volgende:
[..]
Lekker relevant bericht van je over dat beste zijn.
quote:
Alle kakkies huilen in hun eigen topic.quote:
Doe eens niet zo vervelend.quote:
Tegen wie speelt Twente eigenlijk vanavond?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke educatieve toevoeging van de RTL7reclames.
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)
Wedstrijd vervroegd, eerdere tijdstip was 18uquote:
Dan zal de voorbeschouwing wel om 16h00 beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)
Oké, Drizzy Dquote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind het zielig voor vermeer
paniekgodquote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind het zielig voor vermeer
Heeft gewoon met (een gebrek aan) kwaliteit te maken. Als je tegen Willem II al van de mat wordt gespeeld, dan is het logisch dat je het bij de regerend EL-winnaar ook lastig hebt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zulk ongeïnteresseerd en slap voetbal is wel triest van Feyenoord.
Sinds Dudek wel jaquote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke keeper is gedoemd te falen bij Feyenoord. Heerst een latjesvloek.
ze hebben toornstra tochquote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord moet ook met een Zimling komen
ah ... idd.. mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zie ik meer als Schöne
alleen pec zou een kans makenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Seam het volgende:
Mha met 2-0 of 3-0 van Sevilla verliezen is geen ramp, dat kan gebeuren. Ajax zou hier ook moeilijk winnen.
teringsaai zelfsquote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd saai.
europa league beste slaapmiddelquote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij ookquote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
is die morgen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II tegen NAC Breda is nu al boeiender.
heb wel vertrouwen in Willem II, prima aanvalquote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, zal wel weer een kopie worden van Dordt tegen NAC.
Heb je gelijk in. Aanval van Dordt is wel een aantal klasses minder.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
heb wel vertrouwen in Willem II, prima aanval
Ondaangodquote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
heb wel vertrouwen in Willem II, prima aanval
Dordrecht wordt laatste. Die lui kunnen echt geen kansen afmaken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Aanval van Dordt is wel een aantal klasses minder.
Wat wil je met Lieder en Ten Voordequote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordrecht wordt laatste. Die lui kunnen echt geen kansen afmaken.
Dordrecht is absoluut niet het slechtste team van de competitie. Eerder NAC, Excelsior of Heracles.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dordrecht wordt laatste. Die lui kunnen echt geen kansen afmaken.
Excelsior is geen slecht team.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dordrecht is absoluut niet het slechtste team van de competitie. Eerder NAC, Excelsior of Heracles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeleken met de andere kleinere clubs als Cambuur, PEC, GAE, Willem II en ADO wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior is geen slecht team.
Excelsior > GAE.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeleken met de andere kleinere clubs als Cambuur, PEC, GAE, Willem II en ADO wel.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Idd en Heracles kun je niks van zeggen met een nieuwe trainer.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Excelsior al een goed team vind dan is je standaard niet echt hoog.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, dus als je beter bent dan GAE ben je geen slecht team.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Valse tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(is kennelijk afgekeurd, werd bij mij ook doorgegeven)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=STArij&src=typdquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Valse tussenstand(is kennelijk afgekeurd, werd bij mij ook doorgegeven)
Dat ook ja. Samen met Heracles echt het gehandicapte eendje van de competitie. Niet dat ik ze niet sympathiek vind, maar als je ziet hoe verschrikkelijk naïef en kwetsbaar ze voetballen tegen Vitesse, GAE en Heerenveen... Alleen Heracles is echt nog veel slechter.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je Excelsior al een goed team vind dan is je standaard niet echt hoog.
Hm sorry dan, werd eerst aangegeven, toen was die weer weg en nu wel weer.. Sorry nogmaalsquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?f=realtime&q=STArij&src=typd
Tegen Heerenveen hadden ze recht op de overwinning of minstens een punt. Maar met Jordy fucking Deckers kom je niet ver.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook ja. Samen met Heracles echt het gehandicapte eendje van de competitie. Niet dat ik ze niet sympathiek vind, maar als je ziet hoe verschrikkelijk naïef en kwetsbaar ze voetballen tegen Vitesse, GAE en Heerenveen... Alleen Heracles is echt nog veel slechter.
VBL / [Europa League] Matchcenter #1 alle wedstrijden zonder eigen topicquote:
Lijk me vermoeiend als je alleen maar half kunt lezen en zwart-wit kunt denken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
trouwens, wat dordt speelt is niet naïef??
Dordt geeft geen neuk , die weten toch dat ze eruit gaanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
trouwens, wat dordt speelt is niet naïef??
Waarom niet? Nu verpest je het gewoon voor de mensen die straks de samenvattingen willen zien zonder de uitslagen te weten.quote:
Heracles is niks over te zeggen met een nieuwe trainerquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ook ja. Samen met Heracles echt het gehandicapte eendje van de competitie. Niet dat ik ze niet sympathiek vind, maar als je ziet hoe verschrikkelijk naïef en kwetsbaar ze voetballen tegen Vitesse, GAE en Heerenveen... Alleen Heracles is echt nog veel slechter.
De samenvattingen van 24 wedstrijden vliegen straks in sneltreinvaart voor je scherm langs maar als je nu ziet dat het 3-1 is is het dan niet meer spannend of zo?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu verpest je het gewoon voor de mensen die straks de samenvattingen willen zien zonder de uitslagen te weten.
ach gutquote:Waarom niet? Nu verpest je het gewoon voor de mensen die straks de samenvattingen willen zien zonder de uitslagen te weten.
Ik geloof niet dat het falen van Heracles de schuld van De Jonge was, zoals dat zeer zelden de schuld van de coach is. Het gebeurt ook erg weinig dat een ploeg ineens beter gaat spelen als de coach er uit wordt gegooid.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles is niks over te zeggen met een nieuwe trainerTegen Ajax was het al 10x beter.
Waarom kan jij niet normaal quoten?quote:
ADO ging anders mooi van plek 17 naar plek 11 onder Frasergodquote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het falen van Heracles de schuld van De Jonge was, zoals dat zeer zelden de schuld van de coach is. Het gebeurt ook erg weinig dat een ploeg ineens beter gaat spelen als de coach er uit wordt gegooid.
geen idee, zal wel adblocker zijn ofzo maar lekker belangrijk tochquote:Waarom kan jij niet normaal quoten?
Ja, ik had die al verwacht. Natuurlijk gebeurt het wel eens. Maar vorig jaar zijn er naast Steijn nog twee coaches ontslagen wegens slechte resultaten, en hun vervangers zijn allebei gedegradeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ADO ging anders mooi van plek 17 naar plek 11 onder Frasergod
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef flufffy het volgende:
[..]
geen idee, zal wel adblocker zijn ofzo maar lekker belangrijk toch
Tweede helft niets weggegeven.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord toch BIJNA gewonnen
Agressieve negerquote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
Die Mbia ofzo van Sevilla is wel echt een geweldige speler
Ja en daarvoor voor Marseillequote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
was m'bia niet diegene die bij qpr voetbalde
Wel een rode kaart hier en daarquote:Op donderdag 18 september 2014 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geweldig joh, fysiek zo sterk. Twee keer zo breed als alle Feyenoord-middenvelders
Siquote:Op donderdag 18 september 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
was m'bia niet diegene die bij qpr voetbalde
Ajax verliest dusquote:Op donderdag 18 september 2014 23:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Johan telt de drie punten voor Ajax ook al mee in zijn analyse
Iedereen zit er wel eens langs René.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lange_lans probeerde mij ooit wijs te maken dat Schaars de beste speler van de Eredivisie is.
Hahahahaha.
Lange_lans
(deze reactie is al 10 minuten oud)
2-0
Ja, dat is waar. Sorry.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen zit er wel eens langs René.
Zet geld in op Moskou jongens. Levert nog redelijk veel op .quote:Op maandag 29 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag
16:40 Voorbeschouwing
17:00 Dinamo Moskou v PSV
19:00 Feyenoord v Standard Luik
Ik vrees voor de resultaten komende donderdag
Oe goed ideequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zet geld in op Moskou jongens. Levert nog redelijk veel op .
1:73 zie ik op unibet. Ik ga inzetten. Was het vandaag weer vergetenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag 20 euro gepakt. Kan morgen 78 pakken met redelijk veel zeker heitjes zoals Moskou
Ik zou ook wat op Fiorentina zettenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
1:73 zie ik op unibet. Ik ga inzetten. Was het vandaag weer vergeten
Ik zat al even verder te kijken. Spartak Praag-Young boys is er ook wel eentje denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou ook wat op Fiorentina zettenNemen de EL serieus en hebben ook een mooie. 1.83
Ik speel deze. BMG, Moskou, Fiorentina, Sevilla en Inter winst. 5 inleg. Als ik win krijg ik 78.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat al even verder te kijken. Spartak Praag-Young boys is er ook wel eentje denk ik.
Oh dat is een prima winst dan iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik speel deze. BMG, Moskou, Fiorentina, Sevilla en Inter winst. 5 inleg. Als ik win krijg ik 78.
Praag twijfelde ik ook nog over. Die tegenstander ken ik niet, maar ze wonnen wel erg dik de 1e ronde.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is een prima winst dan iddIk heb Spartak Praag, Fiorentina, Inter (lage odds maar wel een zekerheid) en Moskou.
Ik weet alleen dat Young Boys uit Zwitserland komtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Praag twijfelde ik ook nog over. Die tegenstander ken ik niet, maar ze wonnen wel erg dik de 1e ronde.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zet geld in op Moskou jongens. Levert nog redelijk veel op .
Ik hoop dat PSV wintquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vandaag 20 euro gepakt. Kan morgen 78 pakken met redelijk veel zeker heitjes zoals Moskou
Mwah, Feyenoord kan in eigen huis wel van de nummer 8 van België winnen lijkt me.quote:Op maandag 29 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Donderdag
16:40 Voorbeschouwing
17:00 Dinamo Moskou v PSV
19:00 Feyenoord v Standard Luik
Ik vrees voor de resultaten komende donderdag
Op papier Totenham-Besiktasquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:08 schreef Tchock het volgende:
Welke 21:05-wedstrijd zou het leukste zijn?
quote:
Wat zeuren jullie nou alle vijf de PSV'ers zijn erquote:
quote:PSV neemt vijf fans mee; De Vos noemt opnieuw alle reizigers bij naam
Dinsdag, 30 september 2014 om 14:00
De supporters van PSV worden niet warm van de verre uitwedstrijden die hun favoriete club dit seizoen speelt in de Europa League. Er gingen acht fans mee naar Shakhtyor Soligorsk, die allemaal bij naam werden genoemd door Sierd de Vos, en de RTL-commentator heeft alvast aangekondigd dat hij dit voor de uitwedstrijd van donderdag bij Dynamo Moskou opnieuw zal gaan doen.
Dit zal De Vos nu nog minder tijd kosten: volgens De Telegraaf gaan er slechts vijf supporters van PSV mee naar Rusland. Onder andere het aanvragen van een visum en de kosten voor de reis zelf vormen een belemmering voor de Eindhovense fans, die sowieso zelden enthousiast raken over wedstrijden uit de Europa League.
De ploeg van Phillip Cocu speelt in de groepsfase van de Europa League nog twee uitwedstrijden, tegen het Griekse Panathinaikos en het Portugese Estoril. PSV denkt voor deze duels wel wat meer fans mee te nemen.
Misschien vanwege het tijdsverschil?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef JenHermes het volgende:
Waarom begint deze wedstrijd zo vroeg? Wil Maher het jeugdjournaal zien om 19:00?
niet op hem reagerenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien vanwege het tijdsverschil?
Zoveel tijdsverschil is dat toch niet? Werk die wedstrijd gewoon om 21:00 afquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien vanwege het tijdsverschil?
Beetje jammer dat die vijfde er dan niet op staat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vier van de meegereisde PSV-gangbang.
Jan met de korte achternaam?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef MouzurX het volgende:
Verdomme hoe kan je rtl7 online kijken in het buitenland?
janlulquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef MouzurX het volgende:
Verdomme hoe kan je rtl7 online kijken in het buitenland?
Wat wil je tegen Jurgen Locadia.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Douglas wint al die kopduels zo simpel
Selecteren die gozerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Douglas wint al die kopduels zo simpel
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wat zeuren jullie nou alle vijf de PSV'ers zijn er
[..]
Lachwekkendtwitter:AwaydaysNL twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 13:17:17Uitsupporters PSV in de Europa League:St. Pölten - PSV: 40.Shakytor - PSV: 8.Dinamo Moskou - PSV (aanstaande donderdag): 5. #PSV reageer retweet
op dynamo neem ik aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef Smoofie het volgende:
50 euries gebet. May god be with Smoofie.
Dat je niet naar Shakytor of Moskou toe gaat kan ik nog enigszins begrijpen, maar St. Polten is toch fucking vet? Zelfs op Cyprus zaten dinsdag 200 Amsterdammers.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]Lachwekkendtwitter:AwaydaysNL twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 13:17:17Uitsupporters PSV in de Europa League:St. Pölten - PSV: 40.Shakytor - PSV: 8.Dinamo Moskou - PSV (aanstaande donderdag): 5. #PSV reageer retweet
Heb je serieus op PSV ingezet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op PSV, maar niet 50, 5 . 10 wedstrijden, elke wedstrijd 5 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |