Tijdens de terugwedstrijd sturen ze de A1 om aan een kolkend stadion te wennen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord heeft echt geluk dat Sevilla het allemaal wel best vindt.
Komt toch een beetje de gefrustreerde supporter in je naar boven, jammer. Ik vind je Groningen-act veel te leuk.quote:
quote:Van Geel, grafjood. Met je grafverdediging.
T#fus Mathijsen met ze grafbek.
Mee doen om de titelHoe fout kun je het inschatten. Nu zondag nog even verliezen en het is totale paniek. Je mag blij zijn als je met de winterstop nog in het linkerrijtje staat.
Kut van geel haal een verderdiger
Lachwekkende verdediging maar dat roep ik al een tijdje. Was er maar 1 degelijke verdediger binnengehaald... wereld van verschil.
Gezien de kritiek op van Geel kan dit niet HMF zijn.quote:
okquote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt toch een beetje de gefrustreerde supporter in je naar boven, jammer. Ik vind je Groningen-act veel te leuk.
Het publiek had een liedje op hetzelfde ritmequote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Collide het volgende:
[..]
Lekker relevant bericht van je.
Wat moet je homoquote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Collide het volgende:
[..]
Lekker relevant bericht van je over dat beste zijn.
quote:
Alle kakkies huilen in hun eigen topic.quote:
Doe eens niet zo vervelend.quote:
Tegen wie speelt Twente eigenlijk vanavond?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)quote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke educatieve toevoeging van de RTL7reclames.
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)
Wedstrijd vervroegd, eerdere tijdstip was 18uquote:
Dan zal de voorbeschouwing wel om 16h00 beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dinamo Moskou - PSV is trouwens om 17:00u (voor de OP)
Oké, Drizzy Dquote:Op donderdag 18 september 2014 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind het zielig voor vermeer
paniekgodquote:Op donderdag 18 september 2014 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind het zielig voor vermeer
Heeft gewoon met (een gebrek aan) kwaliteit te maken. Als je tegen Willem II al van de mat wordt gespeeld, dan is het logisch dat je het bij de regerend EL-winnaar ook lastig hebt.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zulk ongeïnteresseerd en slap voetbal is wel triest van Feyenoord.
Sinds Dudek wel jaquote:Op donderdag 18 september 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke keeper is gedoemd te falen bij Feyenoord. Heerst een latjesvloek.
ze hebben toornstra tochquote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Feyenoord moet ook met een Zimling komen
ah ... idd.. mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die zie ik meer als Schöne
alleen pec zou een kans makenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:13 schreef Seam het volgende:
Mha met 2-0 of 3-0 van Sevilla verliezen is geen ramp, dat kan gebeuren. Ajax zou hier ook moeilijk winnen.
teringsaai zelfsquote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd saai.
europa league beste slaapmiddelquote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |