De vraag is wat men wijzer wordt van preken voor eigen parochiequote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Wespensteek het volgende:
Dit wordt een groot succes want al die rechtse ballen willen erbij horen.
Iemand die driftig op zoek is naar bevestiging zal het op zo'n incrowd blogje vast wel vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De vraag is wat men wijzer wordt van preken voor eigen parochie
Sommige mensen vinden dat heerlijk want dan kunnen ze aldoor zeggen: zie je nou wel dat heb ik aldoor al gezegd. De anti-islam kliek kijkt ook allemaal op dezelfde sites.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Laat deze uitspraak enkele malen in je hoofd weerklinken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zie hier het issue van gekleurde media:quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar zit wel een deel van het probleem. En het deel wat die zwaarwichtige verhalen wel wil is zeer bescheiden in omvang.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Er is helemaal geen markt voor rechtse opiniemakers. Het gros van de Nederlanders dat zichzelf tegenwoordig rechts noemt, heeft totaal geen interesse in zwaarwichtige stukken van figuren als Bolkestein en Spruyt. Die beschouwen het domme gebral van de redactie van Geenstijl al als een intellectueel hoogstandje.
En dan zo verontwaardigd zijn toen hem wegens totaal gebrek aan kwaliteit de wacht werd aangezegd. Die nare linkse mediaquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is hetzelfde als met Livestro toen hij het niveau van Buitenhof omlaag moest trekken met zijn columns: Simpel rechts vindt "dat dat ook eens gezegd moet worden", maar niet om er zelf naar te luisteren, een ander moet kennelijk overtuigd worden. Zelf lezen ze liever het shownieuws.
Dit, inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef Rezania het volgende:
Waarom zou ik betalen voor iemand anders zijn mening op het fucking internet?
Inderdaad ook niet slim. Wie mensen wil lokken heeft op zijn minst de mogelijkheid tot een proefabonnement.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Alleen direct 80 euro voor een jaar naar tellen das wat gortig voor iets waarvan je de inhoud niet kent.
Ik gun ze het van harte maar heb er eigenlijk weinig vertrouwen in.
Blijkbaar kan het businessmodel wel werken dus. Dat is interessant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:11 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Betreft het hier niet gewoon een rechtse kopie van de De Correspondent van Rob Wijnberg? De Correspondent is voldoende succesvol dacht ik.
Wellicht niet geheel ter je verbazing draag ik het idee wel een heel warm hart toequote:Op zaterdag 20 september 2014 08:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad ook niet slim. Wie mensen wil lokken heeft op zijn minst de mogelijkheid tot een proefabonnement.
Wat is tot nu toe een succes gebleken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:14 schreef RM-rf het volgende:
"Betalen voor goed geschreven content" heeft volgens mij an sich best toekomst
Ik denk best nog groot de schrijvers zijn erg populair onder bijvoorbeeld JOVD-ersquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:09 schreef Monolith het volgende:
Maar hoe groot is die markt van die geïnteresseerd zijn in enkel rechts conservatieve schrijfseltjes op internet?
Maar dat zijn ongeveer 3.000 mensen en haal daar eens 10% van binnen als betalend lid, schiet nog niet erg op. Veel meer dan een paar duizend klanten zie ik ze niet binnenhalen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk best nog groot de schrijvers zijn erg populair onder bijvoorbeeld JOVD-ers
Boeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is tot nu toe een succes gebleken?
Dat noem ik toch echt een verwaarloosbare markt voor dit soort activiteiten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik denk best nog groot de schrijvers zijn erg populair onder bijvoorbeeld JOVD-ers
als ik zeg dat ik vermoed dat iets vooral 'toekomst' heeft, gaat het niet erom dat het 'nu' al zo is...quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is tot nu toe een succes gebleken?
zag dat opinio tot 10-15.000 abonnees kwam en die hadden wat grotere namen. Veel meer zal er niet in zitten lijkt me.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat noem ik toch echt een verwaarloosbare markt voor dit soort activiteiten.
Dit inderdaad. Ik denk dat een progressieve linkse site met zwaarwichtige stukken veel meer potentie heeft dan dit, simpelweg omdat het maar een hele kleine afzetmarkt is. Tel daarbij op dat je vooruit moet betalen en geen proefabo kunt afsluiten en ik zie het geen succes worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
Er is helemaal geen markt voor rechtse opiniemakers. Het gros van de Nederlanders dat zichzelf tegenwoordig rechts noemt, heeft totaal geen interesse in zwaarwichtige stukken van figuren als Bolkestein en Spruyt. Die beschouwen het domme gebral van de redactie van Geenstijl al als een intellectueel hoogstandje.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar als de schrijvers een karig bedrag krijgen, dan blijven ze niet schrijven natuurlijk. Daarnaast komen er natuurlijk nog allerhande andere kosten bij kijken, al dan niet in de vorm van tijd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik denk dat een progressieve linkse site met zwaarwichtige stukken veel meer potentie heeft dan dit, simpelweg omdat het maar een hele kleine afzetmarkt is. Tel daarbij op dat je vooruit moet betalen en geen proefabo kunt afsluiten en ik zie het geen succes worden.
Maar goed, met een paar honderd betalende leden heb je toch al een leuke omzet en als je schrijvers betaalt als deel van de inkomsten heb je nauwelijks uitgaven.
Ze willen 5000 leden hebben om te starten in november lees ik nu. Ik ga er niet vanuit dat ze dat in een maand halen, dus ik neem aan dat ze het plan dan in de koelkast zetten of zo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar als de schrijvers een karig bedrag krijgen, dan blijven ze niet schrijven natuurlijk. Daarnaast komen er natuurlijk nog allerhande andere kosten bij kijken, al dan niet in de vorm van tijd.
Ik neem aan dat de wel financiers zullen proberen te zoeken. 5000 was het aantal mensen dat abonnee was van opinio toen het blad stopte. Wellicht dat een dergelijke website dat ook haalt, maar ik heb mijn twijfels.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen 5000 leden hebben om te starten in november lees ik nu. Ik ga er niet vanuit dat ze dat in een maand halen, dus ik neem aan dat ze het plan dan in de koelkast zetten of zo?
Waarvan 75% illegaal wordt gedownload geloof ik.quote:
Misschien is dat ook wel één van de bedoelingen van deze conservatieve website... Het debat beinvloeden onder een schijn van integriteit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:59 schreef RM-rf het volgende:
vaak ook het doorplaatsen van commerciele opinierende stuken die aangeleverd worden door bedrijven, markt-organisatie en ideologische groepen of lobbyisten...
Pfoe, daar noem je toch twee enorm overschatte figuren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
dat is nu eenmaal 'opinieren'..quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel één van de bedoelingen van deze conservatieve website... Het debat beinvloeden onder een schijn van integriteit.
Misschien is het een onderdeel om een kwalitatief hoogstaand en integer imago op te houden. Een premium indruk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is nu eenmaal 'opinieren'..
enkel, de wens je content beperkt toegankelijk te maken en achter een betalmuur te plaatsen, is juist daarmee sterk in tegenspraak en kan ervoor zorgen dat het enkel voor een 'ons-kent-ons' publiek toegankelijk blijft en verder niet tot discussie's leidt en geen nieuw publiek bereikt...
een besloten website met rechtse texten voor rechtsdenkertjes onder elkaar is weinig 'opinierend'
Wat was de visie van Volkert dan precies? Dat Fortuyn een gevaar vormde voor bepaalde natuur?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:29 schreef Klopkoek het volgende:
Spruyt droeg een tijd lang van die zwarte make-up onder zijn ogen. Zag er niet uit en gaf een heel evil indruk.
Over Anders Breivik (en zijn schrijfseltjes) zei hij ooit: "een duivelse karikatuur van een juiste visie." Visionair die Breivik hoor![]()
P.S. denk je eens in wat er gebeurt als een linkse politicus of opiniemaker gaat brallen over Volker van der Graaf dat die kerel het best wel goed zag.
quote:Alle voordelen op een rijtje
Kwaliteit en verdieping
Dagelijks nieuwe content
De beste commentatoren
Originele verslaggeving
Op elk device toegankelijk
Voor maar ¤7,- per maand
Te druk met hamburgers naar binnen werken waarschijnlijk en daardoor geen tijd voor creativiteit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:58 schreef De_Guidance het volgende:
Layout gestolen van de correspondent.
Annabel Nanninga
Zolang we dan Joop ook afschaffen prima. Wat een kankergezwel van de bovenste plank is dat zeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Hexagon het volgende:
Maar op zich prima idee op rechtsconservatieve praatjes achter de decoder te stoppen. Dan vervuilen die onze samenleving minder.
Joop.nl is een topwebsite. Prima tegengewicht tegen de Telegraaf kroegpraatquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang we dan Joop ook afschaffen prima. Wat een kankergezwel van de bovenste plank is dat zeg.
Lijkt me niet dat je nog veel invloed heb door het achter de decoder te stoppen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel één van de bedoelingen van deze conservatieve website... Het debat beinvloeden onder een schijn van integriteit.
Volgens mij bereikt bijv. De Correspondent uiteindelijk best een redelijk groot publiek. Vooral ook door de truc dat je moet betalen om alle artikelen te kunnen lezen, maar je de link van een artikel wel gratis aan vrienden kan doorsturen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je nog veel invloed heb door het achter de decoder te stoppen.
Dan kunnen ze nog beter smeergeld aannemen van bedrijven zoals de Edmund Burke stichting dat deed
Maar is de correspondent erop gericht op de publieke opinie te kunnen beinvloeden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij bereikt bijv. De Correspondent uiteindelijk best een redelijk groot publiek. Vooral ook door de truc dat je moet betalen om alle artikelen te kunnen lezen, maar je de link van een artikel wel gratis aan vrienden kan doorsturen.
Die site komt op mij over als in de eerste plaats een financieringsmodel om ervoor te zorgen dat een bepaald geluid in het maatschappelijke debat vertegenwoordigd wordt/blijft. Kortom: ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar is de correspondent erop gericht op de publieke opinie te kunnen beinvloeden?
Inderdaad zeg, wat voor rukker moet je wel niet zijn om neoliberale propaganda te verkondigen zonder dat een er of andere belanghebbende daarvoor wil betalen. Dat is immers wat ze doen, ze kopen politici en ze kopen de media. Ze kopen alleen geen totale incompetentie, die van echte gelovers, je gaat natuurlijk geen propaganda laten maken door mensen die er zelf al met open ogen ingetrapt zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je nog veel invloed heb door het achter de decoder te stoppen.
Dan kunnen ze nog beter smeergeld aannemen van bedrijven zoals de Edmund Burke stichting dat deed
Wat Livestro verspreid is dan ook geen neoliberale propaganda maar meer eens soort mix van paleoconservatisme, aristocratisch wensdenken, selectief geshopt libertarisme, hooliganisme en een scheut puberale recalcitrantie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat voor rukker moet je wel niet zijn om neoliberale propaganda te verkondigen zonder dat een er of andere belanghebbende daarvoor wil betalen. Dat is immers wat ze doen, ze kopen politici en ze kopen de media. Ze kopen alleen geen totale incompetentie, die van echte gelovers, je gaat natuurlijk geen propaganda laten maken door mensen die er zelf al met open ogen ingetrapt zijn.
Vast, maar meestal gaat de heilsboodschap van het roofkapitalisme dan in één ruk mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Livestro verspreid is dan ook geen neoliberale propaganda maar meer eens soort mix van paleoconservatisme, aristocratisch wensdenken, selectief geshopt libertarisme, hooliganisme en een scheut puberale recalcitrantie.
Er is geen enkel bedrijf dat daar beter van denkt te worden. Daarom moet Livestro wel dit soort dingen doen om zijn hypotheek te kunnen blijven betalen.
Deze 'gelovers' worden natuurlijk ook op een bepaalde manier gekweekt. De Burke Stichting deed ook een duit in het zakje door 'zomerscholen' te organiseren. Waar het bedrijfsleven aan mee sponsorde.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat voor rukker moet je wel niet zijn om neoliberale propaganda te verkondigen zonder dat een er of andere belanghebbende daarvoor wil betalen. Dat is immers wat ze doen, ze kopen politici en ze kopen de media. Ze kopen alleen geen totale incompetentie, die van echte gelovers, je gaat natuurlijk geen propaganda laten maken door mensen die er zelf al met open ogen ingetrapt zijn.
Dan kun je beter advertenties in de Quote kopen in plaats van je met dit soort wereldvreemde figuren gaan associeren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast, maar meestal gaat de heilsboodschap van het roofkapitalisme dan in één ruk mee.
Tja sommige mensen zijn gewoon slecht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:29 schreef Klopkoek het volgende:
Spruyt droeg een tijd lang van die zwarte make-up onder zijn ogen. Zag er niet uit en gaf een heel evil indruk.
Over Anders Breivik (en zijn schrijfseltjes) zei hij ooit: "een duivelse karikatuur van een juiste visie." Visionair die Breivik hoor![]()
P.S. denk je eens in wat er gebeurt als een linkse politicus of opiniemaker zo gaat brallen over Volkert van der Graaf. Dat die kerel het best wel goed zag.
Ik als pseudo-conservatief voel mij diep beledigd door deze opmerking.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat Livestro verspreid is dan ook geen neoliberale propaganda maar meer eens soort mix van paleoconservatisme, aristocratisch wensdenken, selectief geshopt libertarisme, hooliganisme en een scheut puberale recalcitrantie.
Er is geen enkel bedrijf dat daar beter van denkt te worden. Daarom moet Livestro wel dit soort dingen doen om zijn hypotheek te kunnen blijven betalen.
Uit jouw ideeen shopt hij ook selectief, dat had ik erbij moeten vermelden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik als pseudo-conservatief voel mij diep beledigd door deze opmerking.
De Dagelijkse Standaard (oftewel "wat Livestro verspreidt") is vervelend libertarisch dan wel stereotype neoconservatief.
Goed zo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uit jouw ideeen shopt hij ook selectief, dat had ik erbij moeten vermelden.
Wat ben jij toch een zielig mannetje he.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Te druk met hamburgers naar binnen werken waarschijnlijk en daardoor geen tijd voor creativiteit.
Veel van dergelijke rechtse conservatievelingen zijn niet te vertrouwen. Het zou mij in ieder geval niet verbazen. Wat dat betreft doen ze niet onder voor de neocons in Amerika.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja sommige mensen zijn gewoon slecht.
Maar ik dacht dat Spruyt minder erg was
Heeft hij dit echt gezegd?
Tja ze is wel dik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jammer dat het betaald is, het zou prima een serieuzere, volwassenere versie van Geenstijl kunnen zijn. Dat puberale ben ik inmiddels zo ontgroeid.
[..]
Wat ben jij toch een zielig mannetje he.Cheap shots. Valt mij nog mee dat je Hitler niet uit zijn graf sleept ofzo.
Hitler was een dun kereltje. Heeft dus weinig zin om hem aan te halen in dit geval.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Jammer dat het betaald is, het zou prima een serieuzere, volwassenere versie van Geenstijl kunnen zijn. Dat puberale ben ik inmiddels zo ontgroeid.
[..]
Wat ben jij toch een zielig mannetje he.Cheap shots. Valt mij nog mee dat je Hitler niet uit zijn graf sleept ofzo.
En vegetariër natuurlijk. De sojaburger handel leefde in de jaren 30 en 40 nog niet zo.quote:Op zondag 21 september 2014 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler was een dun kereltje. Heeft dus weinig zin om hem aan te halen in dit geval.
Ongetwijfeldquote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef Ryon het volgende:
De financiering van de website is eigenlijk een stukje crowdfunding verkapt in een 'dode bomen' abonneevorm. Vier ton ophalen lijkt een boel geld, maar het leeuwendeel zal waarschijnlijk al binnen zijn. Daarnaast is zeven euro per maand voor een opinie platform niet veel. Aan de Elsevier ben je meer kwijt.
Net zoals de correspondent zullen de meeste artikelen vrij rapido gratis op twitter gaan verschijnen. Dat zullen ongetwijfeld hoogstaande stukjes tekst worden.
Een snelle blik in je PoHi levert dit op:quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Samen met de extreemlinkse Vara.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Hexagon het volgende:
Maar op zich prima idee op rechtsconservatieve praatjes achter de decoder te stoppen. Dan vervuilen die onze samenleving minder.
Jij mist natuurlijk intellectueel zwaargewicht Toine Manders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens zie ik geen enkele rechts figuur tussen de beoogt collumnisten.
Toine Manders is lid van de VVD, kortom hooguit links van het midden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mist natuurlijk intellectueel zwaargewicht Toine Manders.
Dat is een andere Manders.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toine Manders is lid van de VVD, kortom hooguit links van het midden.
Dan hanteer je een vrij uitzonderlijk en aparte eigen definitie van 'rechts'.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens zie ik geen enkele rechts figuur tussen de beoogt collumnisten.
Hij bedoelt die van de LP, neem ik aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toine Manders is lid van de VVD, kortom hooguit links van het midden.
Voor de start wellicht maar blijft men ook hangen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Nog 500 400 leden te gaan, dat gaat wel goed komen allemaal vooral nu ze ook een maandabbo erbij hebben gedaan als optie.
Ik hoop het ben zelf ook lid geworden vind het eigenlijk te duurquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de start wellicht maar blijft men ook hangen?
Een deel gratis en een deel premium doen meer sites. Omzetcijfers ken ik niet, maar wie weet werkt dat voor sommige sites wel. Het gaat dan wel vaak om 'gevestigde' sites met daarachter een bekend blad of bekende krant. Dat is wat anders dan dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:22 schreef GSbrder het volgende:
Beetje een kansloos initiatief, er is voldoende gratis opinie beschikbaar.
Had ik de JOVD-aanhang toch te snugger ingeschat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik hoop het ben zelf ook lid geworden vind het eigenlijk te duur. Maar de mensen erachter mag ik graag dus onder het mom van gunfactor.
Het percentage JOVD'ers dat lid wordt heb je trouwens ook extreem onderschat
Elkaar wat gunnen en met je eigen middelen ideeën ondersteunen is nu eenmaal een rechtse aangelegenheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Had ik de JOVD-aanhang toch te snugger ingeschat.
Heeehequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:12 schreef De_Guidance het volgende:
Met Nanninga hebben ze sowieso een zwaargewicht te pakken
Maar heb je daar die figuren die zich associeren met deze club voor nodig? De verzuurde spruitjeslucht spat er vanaf. Er zijn toch ook wel moderne rechtse opiniemakers?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Elkaar wat gunnen en met je eigen middelen ideeën ondersteunen is nu eenmaal een rechtse aangelegenheid.
Wij eisen geen subsidie wij betalen voor onze eigen behoefte
Mijn hemel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Elkaar wat gunnen en met je eigen middelen ideeën ondersteunen is nu eenmaal een rechtse aangelegenheid.
Wij eisen geen subsidie wij betalen voor onze eigen behoefte
Nou, ze hebben wel een vrij jonge garde met aardig wat web 2.0 (geenstijl/twitter/random projectjes) ervaring die tegelijkertijd ook in het debatcircuit te vinden is. Als Jalta een rechtse tegenhanger moet zijn van de Correspondent dan hebben ze in dat opzicht een prima club bij elkaar getoverd. Niet te oubollig, maar ook niet te studentikoos.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar heb je daar die figuren die zich associeren met deze club voor nodig? De verzuurde spruitjeslucht spat er vanaf. Er zijn toch ook wel moderne rechtse opiniemakers?
"Plat ontwerp" Erg hip tegenwoordig en het is nu niet echt het typische socialisten roodquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:40 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens wel opmerkelijk hoe erg de lay-out op de Correspondent lijkt.
Daarbij ook erg socialistisch rood.
totaaaaal kansloosquote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef Hexagon het volgende:
Joshua Livestro is een nieuwe opiniesite begonnen, genaamd Jalta. Dit is echter een betaalde site. 7 euro moet je per maand betalen om artikelen van allerlei usual suspects uit de conservatieve scene te kunnen lezen.
http://www.jalta.nl/
Even los van de inhoud. Ik denk dat zoiets helemaal niets gaat worden. Ik zie weinig mensen betalen voor digitale schrijfsels. Bovendien wordt het zo nog meer een zelfbestuivend geheel. Ik zou bjvoorbeeld niet snel gaan betalen voor rechtsconservatieve praatjes. En bij het grotere publiek moet je al lang blij zijn dat ze uberhaupt iets lezen.
Wat denken jullie, goed idee of kansloos?
krijgen ze wel weing repliek, dat is net een discussie over de woningmarkt waar alle tegenstanders van HRA susbsidie worden geblokt, dan is gelijk de topic doodquote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Wespensteek het volgende:
Dit wordt een groot succes want al die rechtse ballen willen erbij horen.
Als deze post sarcastisch is: koning!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef trucker3 het volgende:
Gister bij DWDD waren ze lyrisch over een nieuwe site genaamd 'Blendle'. Ik geloof dat je via die site kan betalen om een artikel in een krant te lezen.
Gaat nooit iets worden, (jonge) mensen zijn niet bereid om te betalen voor nieuws.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als deze post sarcastisch is: koning!
Als je dit meent: Here Jezus.
Blendle is het eerste goede initiatief in jaren. Het is laagdrempelig en goedkoop. En bovendien verslavend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef trucker3 het volgende:
Gister bij DWDD waren ze lyrisch over een nieuwe site genaamd 'Blendle'. Ik geloof dat je via die site kan betalen om een artikel in een krant te lezen.
Gaat nooit iets worden, (jonge) mensen zijn niet bereid om te betalen voor nieuws. Waarom zou je ook, als je het ergens anders gratis kunt krijgen?
Hoeveel kost het lezen van één artikel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blendle is het eerste goede initiatief in jaren. Het is laagdrempelig en goedkoop. En bovendien verslavend.
En je abonneert je ook niet op Blendle voor de nieuwsstukjes. Ik lees uitsluitend lange achtergrondverhalen via Blendle.
Misschien dat de kip met de gouden eieren nog niet helemaal is gevonden, maar we komen dichterbij.
0,25 cent of iets in die richting.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:02 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Hoeveel kost het lezen van één artikel?
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef trucker3 het volgende:
Gaat nooit iets worden, (jonge) mensen zijn niet bereid om te betalen voor nieuws. Waarom zou je ook, als je het ergens anders gratis kunt krijgen?
Blendle draait dan ook niet om het verkopen van nieuws of opiniestukken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:14 schreef homme7 het volgende:
[..]
Dat dus.
en zeker niet voor de mening van een ander
nee om betaalde toegang tot jouw mening , haquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blendle draait dan ook niet om het verkopen van nieuws of opiniestukken.
Hm, nee. Ik gebruik Blendle om toegang te krijgen tot uitgebreide achtergrondverhalen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:37 schreef homme7 het volgende:
[..]
nee om betaalde toegang tot jouw mening , ha
Deze heren hebben duidelijk nog nooit van dergelijke artikelen gehoord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik gebruik Blendle om toegang te krijgen tot uitgebreide achtergrondverhalen.
Blendle is dan ook niet bedoeld voor dom volk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Deze heren hebben duidelijk nog nooit van dergelijke artikelen gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |