quote:Netanyahu says US criticism of settlements is 'against American values'
Israel has approved housing development in east Jerusalem
Prime minister ‘baffled’ by US condemnation
Israel’s prime minister, Binyamin Netanyahu, has dismissed a recent White House rebuke of Israeli settlement construction, saying such criticism goes “against American values”.
Israel came under fire last week after a Jerusalem city official signed the final go-ahead for construction of a new housing development in east Jerusalem. A day earlier, an ultranationalist Jewish group said dozens of settlers would move into six apartment buildings purchased in the heart of a predominantly Arab neighbourhood.
In a striking public rebuke, the Obama administration warned Israel that the new project would distance Israel from “even its closest allies” and raise questions about its commitment to seeking peace with Palestinians.
In an interview broadcast on Sunday on CBS, Netanyahu said he did not accept restrictions on where Jews could live, and said that Jerusalem’s Arabs and Jews should be able to buy homes wherever they want.
He said he was “baffled” by the American condemnation.
“It’s against the American values. And it doesn’t bode well for peace,” he said. “The idea that we’d have this ethnic purification as a condition for peace, I think it’s anti-peace.”
Israel says east Jerusalem is part of its capital and considers Jewish housing developments there to be neighbourhoods of the city. But the international community, including the United States, does not recognise Israel’s annexation of the area and considers construction there to be illegitimate settlement activity.
The interview was recorded on Thursday. The White House declined to comment.
quote:"In recent days, I have also recognized a new positive trend. I am starting to see a little light, after the difficult and painful summer we have endured, and perhaps precisely resulting from the sense of urgency that prevailed,"Rivlin hoped.
"In recent days I have read, heard and learned that in Lod, Ramle, Haifa, Jaffa, Akko, and other places, residents along with community leaders and mayors, local religious leaders, social activists, Jews, Arabs, of different beliefs and from different ends of the spectrum, are trying to come together to find a common path. I see how slowly but surely, people are beginning to stand up across communities, first a few, and then by the dozen, to say 'enough is enough,'
"We must take the reins, we have the keys. Responsibility for our own fate, our future, and our community life lies in our hands, indeed upon our shoulders," Rivlin said.
prachtige avatar.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef theunderdog het volgende:
Wanneer gaat dit conflict weer flink van start?
Rivlin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:50 schreef Shokirbek85 het volgende:
http://www.algemeiner.com(...)lation-growth-slows/
[..]
Als de Palestijnen lastig gaan doen over Oost Jerusalem of een raketje afschieten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef theunderdog het volgende:
Wanneer gaat dit conflict weer flink van start?
Mogen de Palestijnen snel lastig gaan doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de Palestijnen lastig gaan doen over Oost Jerusalem of een raketje afschieten.
Ben ik het wel mee eens. Conflicten kun je beter z.s.m. oplossen i.p.v. voor je uit te schuiven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mogen de Palestijnen snel lastig gaan doen.
Dat boeit mij niet, vind dit gewoon echt zo,n popcorn conflict.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Conflicten kun je beter z.s.m. oplossen i.p.v. voor je uit te schuiven.
Dat boeit mij wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat boeit mij niet, vind dit gewoon echt zo,n popcorn conflict.
Lekker langdradig, niet te lastig (met allerlei groepjes zoals in Syrie en Irak) enz.
Er bestaan alleen wat hypothetische vredige oplossingen....quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ipv dat jullie voor een vredige oplossing zijn hopen jullie dat ze Isreal weer een kans geven om de boel plat te gooien.
Ik wil gewoon gewonden, dode en bommen zien, dat is waarom ik in dit soort topics post.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat boeit mij wel.
Klopt. Meer rechttoe rechtaan dan dit kun je het haast niet krijgen.
Dus enige oplossing volgens jou is Gaza maar gewoon vernietigen ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er bestaan alleen wat hypothetische vredige oplossingen....
Spreek voor jezelf...quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil gewoon gewonden, dode en bommen zien, dat is waarom ik in dit soort topics post.
Jij en onze heilige yasmin ook. Wij zijn allemaal sensatiezoekers.
AWW gossie, sympathie hebben voor Israel = trollen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf...
Je bent alleen maar aan het trollen met je ui.
in jouw geval wel jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
AWW gossie, sympathie hebben voor Israel = trollen.
De hypothetische oplossingen zijn oplossingen waar een van beide partijen vertrekt of de Palestijnen de staat Israel accepteren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus enige oplossing volgens jou is Gaza maar gewoon vernietigen ?
Dan moet dit een goede zomer geweest zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil gewoon gewonden, dode en bommen zien, dat is waarom ik in dit soort topics post.
Jij en onze heilige yasmin ook. Wij zijn allemaal sensatiezoekers.
Of dat Isreal kapt met het afpakken van grond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
De hypothetische oplossingen zijn oplossingen waar een van beide partijen vertrekt of de Palestijnen de staat Israel accepteren.
Nee, dan zou Palestina Israël moeten accepteren en dat doen ze niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of dat Isreal kapt met het afpakken van grond.
Hoezo moeten ze het dan accepteren ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dan zou Palestina Israël moeten accepteren en dat doen ze niet.
Anders blijft het bonje hè.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze het dan accepteren ?
Was ff de naam kwijt idd. Genoeg dode lichamen en shit om je mee te vermaken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet mijn ding, bestgore daarentegen.
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beide partijen moeten iets doen. Maar dit wordt weer zon welles nietes ding.
Mwau, ken ondertussen heel de site al uit mijn hoofd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was ff de naam kwijt idd. Genoeg dode lichamen en shit om je mee te vermaken.
Palestina accepteert een joodse staat dat geen land afpakt....quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...
Dus wacht je maar op Gazanen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, ken ondertussen heel de site al uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus wacht je maar op Gazanen?
Misschien heeft IS. nog wat vermoord ?
Dat is niet hun doel. Hun doel is Israel de zee in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Palestina accepteert een joodse staat dat geen land afpakt....
Ja ja Isreal is het vrede lievende land dat wordt gepest door het grote boze Palestina.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is niet hun doel. Hun doel is Israel de zee in.
Maar wel de grenzen dicht zodat hun maar een bepaalde hoeveelheid van alles binnen latenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...
Ik ook, maar dan moeten ze Palestijnen toch even wat schroeven vast draaien en hun mindset wat aanpassen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja Isreal is het vrede lievende land dat wordt gepest door het grote boze Palestina.
Maar nogmaals hier gaan wij niet uit komen. Ik ben voor een oplossing voor beide partijen.
De Israeli's ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moeten ze Palestijnen toch even wat schroeven vast draaien en hun mindset wat aanpassen.
Zij ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Israeli's ook
wij komen hier niet uit. echt niet ...
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K blijf hoopvol.
Bv dat Israël gewoon verhuist ofzo....
Omdat ik zeg dat Israel moet verhuizen :pquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.
Dat is nu precies het probleemAl drukken de Palestijnen zich soms minder diplomatiek uit.
Yasmin is inderdaad gewoonweg een antisemiet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.
Dat is nu precies het probleemAl drukken de Palestijnen zich soms minder diplomatiek uit.
Gahahahahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yasmin is inderdaad gewoonweg een antisemiet.
Isis style .... hmmm typisch welquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:02 schreef SadPanda het volgende:
Racistische anti-Afrikanen demonstratie in Tel Aviv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De NVU fanboys van israel, hoe is dit relevant?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:02 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de NVU nog geen 33% van de stemmen zien halen in Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De NVU fanboys van israel, hoe is dit relevant?
De PVV doet het relatief goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb de NVU nog geen 33% van de stemmen zien halen in Nederland.
De PVV heeft niet letterlijk gezegd dat alle moslims het land uit moeten en krijgt tevens maar 10%.quote:
1: Geertje zegt vaak genoeg dat hij moslims het land uit wil hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De PVV heeft niet letterlijk gezegd dat alle moslims het land uit moeten en krijgt tevens maar 10%.
dat valt niet echt op te maken uit deze plaatjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:02 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://mondoweiss.net/2014/10/israeli-rightists-africanquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat valt niet echt op te maken uit deze plaatjes
quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
dat valt niet echt op te maken uit deze plaatjes
twitter:sharifkadir twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:35:49This is disturbing. Anti-African rally happening in Tel Aviv near African shops, protesters shout "go home!". http://t.co/C1UKe5Ue8W reageer retweet
twitter:Syricide twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:59:14Racist #Israel|is in anti-#Africa|ns march in #TelAviv tonight waving #ISIS-style flags http://t.co/5ke3IWC3Sx reageer retweet
Als die tweets waar zijn is het echt te triest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]twitter:sharifkadir twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:35:49This is disturbing. Anti-African rally happening in Tel Aviv near African shops, protesters shout "go home!". http://t.co/C1UKe5Ue8W reageer retweet
twitter:Syricide twitterde op zondag 05-10-2014 om 17:59:14Racist #Israel|is in anti-#Africa|ns march in #TelAviv tonight waving #ISIS-style flags http://t.co/5ke3IWC3Sx reageer retweet
oproep tot protesten tegen wrs. soedanezen die zuid tel aviv tot een 'levende hel' hebben gemaakt en met zwarte vlaggen een tocht houden naar een of andere plaats.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als die tweets waar zijn is het echt te triest.
Benieuwd wat er op die poster staat.
Klinkt gezellig ... .quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:34 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oproep tot protesten tegen wrs. soedanezen die zuid tel aviv tot een 'levende hel' hebben gemaakt en met zwarte vlaggen een tocht houden naar een of andere plaats.
delen van de stad zijn echt verkankerd en 's avonds is het niet meer veilig om alleen rond te lopen. ik ken meisjes die zijn mishandeld en lastiggevallen. probleem is dat we die afrikanen niet zomaar op kunnen laten rotten naar hun eigen land want daar is het niet veilig en hier in israel kunnen we ze ook neit goed opvangen.quote:
Maar het is niet zo dat al die Afrikanen dat doen .quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:44 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
delen van de stad zijn echt verkankerd en 's avonds is het niet meer veilig om alleen rond te lopen. ik ken meisjes die zijn mishandeld en lastiggevallen. probleem is dat we die afrikanen niet zomaar op kunnen laten rotten naar hun eigen land want daar is het niet veilig en hier in israel kunnen we ze ook neit goed opvangen.
toch zijn ze illegaalquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat al die Afrikanen dat doen .
waarom mogen ze niet door hun eigen wijk lopen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als ze illegaal zijn ga dan bij de politiek demonstreren ipv van bij die mensen zelf ?
Wat zijn falasha's ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:51 schreef Shokirbek85 het volgende:
Het zijn illegalen. Massaal. Ze verpauperen de wijk. En daar protesteren ze tegen. Iedereen heeft recht te protesteren ook Israelis weet je.
Er zijn tienduizenden falasha's overgebracht naar Israel. Dus om dan meteen te schreeuwen "anti black protest" is wel erg overdreven
Nja weet niet precies wat er gezegd is natuurlijk. Maar stel je voor dat zoiets hier gebeurd? Zou toch ook niet kunnen ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
waarom mogen ze niet door hun eigen wijk lopen?
daarnaast is er niet zoveel racistisch aan zulke demonstraties.
ethiopische jodenquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zijn falasha's ?
Ja als ze als illegaal allemaal een winkeltje en shit kunnen beginnen ligt het toch aan het beleid van Israël?
Wat is nou het probleem? Dat ze illegaal zijn of meisjes lastig vallen ?
waarom niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja weet niet precies wat er gezegd is natuurlijk. Maar stel je voor dat zoiets hier gebeurd? Zou toch ook niet kunnen ?
Omdat het gewoon mensen zijn die ergens willen leven en dat niet in hun eigen land kunnen. Van wat ik er van begrijp zijn het illegale die wel de mogelijkheid hebben om een bestaan op te bouwen. In de tweet staat dat ze bij Afrikaanse winkels roepen dat ze naar huis moeten.quote:
Deze post lees ik na mijn reactie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:55 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ethiopische joden
deels ligt het inderdaad aan het beleid van isael.
allebei.
het maakt eigenlijk geen flikker uit aan wie het ligt, feit is dat ze illegaal zijn en hier niet horen. dat het beleid zuigt maakt ze niet minder illegaal.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon mensen zijn die ergens willen leven en dat niet in hun eigen land kunnen. Van wat ik er van begrijp zijn het illegale die wel de mogelijkheid hebben om een bestaan op te bouwen. In de tweet staat dat ze bij Afrikaanse winkels roepen dat ze naar huis moeten.
Dan ligt het toch aan het beleid en niet aan de mensen.
En sowieso kan ik mij persoonlijk niet indenken dat je naar een groep mensen gaat en gaat roepen rot op ...
Vind eigenlijk wel dat het van belang is hoe dit kan. Van wat ik zie geef je ze de mogelijkheid om een soort van bestaan op te bouwen maar ondertussen wel zeiken dat ze illegaal zijn. Snap daar niks van. Snap ook niks van mensen die de behoefte hebben om andere mensen zo te behandelen. En zeer zeker niet als je zo'n nare geschiedenis hebt als hen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
het maakt eigenlijk geen flikker uit aan wie het ligt, feit is dat ze illegaal zijn en hier niet horen. dat het beleid zuigt maakt ze niet minder illegaal.
geen idee hoe die demonstratie verder is verlopen maar ik baseerde mij op die poster, waar niet echt iets verwerpelijks instaat.
Dus dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:50 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ach in NL werden gastarbeiders gehaald om het vuile werk op te knappen. Tiental jaren later worden ze uitgekotst. Meer dan 30% van de NL bevolking is tegen bouw moskeeen. Ze zitten al te zeiken met de komst van oost Europeanen
Ga eens in Parijs kijken. Hele verpauperde wijken. Niemand wil daar nog komen. De inwoners hier doen er teminste iets aan. En is het nog niet goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk wel dat het van belang is hoe dit kan. Van wat ik zie geef je ze de mogelijkheid om een soort van bestaan op te bouwen maar ondertussen wel zeiken dat ze illegaal zijn. Snap daar niks van. Snap ook niks van mensen die de behoefte hebben om andere mensen zo te behandelen. En zeer zeker niet als je zo'n nare geschiedenis hebt als hen.
Hmm ja geloofsgekkie in dat filmpje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:01 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Ga eens in Parijs kijken. Hele verpauperde wijken. Niemand wil daar nog komen. De inwoners hier doen er teminste iets aan. En is het nog niet goed
Een relatief kleine protest wordt uitgebreid in de media besproken. Iedereen spreekt er schande van en de media duikt er vol op in en op een (propaganda) wijze de inwoners af te schilderen als 'anti black'. Kom zeg.
Oh en 73% van de bevolking is sabra dus wat je met 'nare geschiedenis' bedoeld weet ik niet.
Zo is het topic wel snel vol. Zullen we elke scheet wat de inwoners aldaar laten uitgebreid onze veronwaardiging over uiten?
Hier weer zo'n mafkees
Zegt hij nou "Trots" ??!
ik zie de tegenstrijdigheid niet? ze moeten toch ergens leven. je mag ze niet voor eeuwig vasthouden of wegsturen, dus moet je ze ergens laten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind eigenlijk wel dat het van belang is hoe dit kan. Van wat ik zie geef je ze de mogelijkheid om een soort van bestaan op te bouwen maar ondertussen wel zeiken dat ze illegaal zijn. Snap daar niks van.
als je snapt dat de aanwezigheid van deze illegalen tot zoveel narigheden heeft geleid en hoe een boze menigte werkt dan is het toch gewoon een optelsommetje?quote:Snap ook niks van mensen die de behoefte hebben om andere mensen zo te behandelen. En zeer zeker niet als je zo'n nare geschiedenis hebt als hen.
Totaal niet racistisch hoor.twitter:davidsheen twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:40:51Pic I took at last night’s rally in “liberal” Tel Aviv where protestors chanted “Niggers go home! Niggers to Africa!” http://t.co/gk4hCKVZ6A reageer retweet
Nogal een slecht argument, dat anderen het niet zouden mogen en dat daarom de Palestijnen het ook niet zouden mogen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:11 schreef Shokirbek85 het volgende:
Palestijnen zouden compensatie kunnen krijgen of zelfs teruggave van hun huizen en grond sinds 1948. Hahaha. Waarom? If so, mag ik dan ook grond claimen van land van herkomst van mijn oma? Nee dat mag ik niet. Omdat alle vluchtelingen ter wereld (except Palestijen) hun status als vluchteling niet kunnen doorgeven. Waarom Palestijnen wel? Wat maakt hen zo speciaal vergeleken met bvb Kosovaren? Alle vluchtelingen ter wereld (except Palestijnen) worden gestimuleerd om in hun gastland te integreren. Palestijnen niet. Zeg je zelf : " Omdat het Palestijnen zijn die ooit moeten terugkeren " Waarom?
Zoals ik al zei, zodat ze ooit nog kunnen terugkeren.quote:Nergens worden ze geaccepteerd door hun 'broeders' . Ik wil alleen maar een antwoord: waarom niet? Waarom zijn zij (Palestijnen) nog altijd vluchteling?
Doel je nou op dat Palestijnse vluchtelingen geen Syriërs zijn geworden? Heeft het Syrische leger daarbij duizenden Palestijnen afgeslacht? Zo niet, waar heb je het dan precies over?quote:Maar ik heb het ook over Palestijnse slachtoffers van lang voor die gedoe met Assad.
Klopt, in Libanon, Jordanië, Egypte enzovoort worden ze walgelijk behandelt. In het Irak van Saddam werden ze dan weer bevooroordeeld en leefde ze in de beste wijken.quote:Ik ken een Palestijns meisje. 3e generatie vluchteling. Ze zei dat ze (Palestijnen) als honden worden behandeld (nee niet Syrie maar ander Arabische land). Ze had nergens recht op.
Ik ben als eerste tegen Israel omdat het gestolen land is en gewoon toebehoort aan de Palestijnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:17 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En daarom ben je ook tegen Israel/Netanyahu?
Als je de context kent, valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:12 schreef SadPanda het volgende:
Totaal niet racistisch hoor.twitter:davidsheen twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:40:51Pic I took at last night’s rally in “liberal” Tel Aviv where protestors chanted “Niggers go home! Niggers to Africa!” http://t.co/gk4hCKVZ6A reageer retweet
Het valt niet te ontkennen dat die paar joden meer van die woestijn gemaakt hebben dan die Palestijnen in 4000 jaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik ben als eerste tegen Israel omdat het gestolen land is en gewoon toebehoort aan de Palestijnen.
Na meer dan 65 jaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 01:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogal een slecht argument, dat anderen het niet zouden mogen en dat daarom de Palestijnen het ook niet zouden mogen.
Het is onzin dat alle vluchtelingen ter wereld worden gestimuleerd om te integreren, bijvoorbeeld nu bij Syrische vluchtelingen in Turkije en Libanon gebeurt dat niet.
[..]
Zoals ik al zei, zodat ze ooit nog kunnen terugkeren.
[..]
Doel je nou op dat Palestijnse vluchtelingen geen Syriërs zijn geworden? Heeft het Syrische leger daarbij duizenden Palestijnen afgeslacht? Zo niet, waar heb je het dan precies over?
[..]
Klopt, in Libanon, Jordanië, Egypte enzovoort worden ze walgelijk behandelt. In het Irak van Saddam werden ze dan weer bevooroordeeld en leefde ze in de beste wijken.
vertel eens waaromquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echter, de politiek van Israel is gestoeld op haat en verschilt weinig met die van islamistische vreselijke regimes.
630 was het jaar van de Draak. Maar goed, we hadden het over Palestijnen, niet over moslims.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
vertel eens waarom
daarnaast is die 4000 jaar erg raar, dat zou eerder 300 jaar moeten zijn.
kinderen doodbombarderen doet praktisch elk land dat nu met zn vliegtuigen boven irak vliegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
630 was het jaar van de Draak. Maar goed, we hadden het over Palestijnen, niet over moslims.
Kinderen doodbombarderen is voor een Westers 'modern' "beschaafd" land onredelijk. Maar ja, jij ziet hen als (potentiele) terroristen of als "bijvangst", dan houdt het snel op.
Ja, vreselijk. Je wilde mij dat toch niet in de schoenen schuiven, die vreselijke bewuste non-precisiebombardementen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kinderen doodbombarderen doet praktisch elk land dat nu met zn vliegtuigen boven irak vliegt
Wat maakt Israel zo slecht? Een racistische staat, erop gebrand onschuldige anderen de dood in te jagen.quote:jammer dat je gelijk dingen voor mij in zit te vullen, doe ik okk niet bij jou. maar geef eens antwoord op de vraag.
nope, ik wil je gewoon laten zien dat dat voor westerse landen helemaal niet onredelijk is. dus dat je argument vervalt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Je wilde mij dat toch niet in de schoenen schuiven, die vreselijke bewuste non-precisiebombardementen?
nee wat israel hetzelfde ongeveer maakt als vreselijke islamitische regimes, want dat was je punt.quote:[..]
Wat maakt Israel zo slecht? Een racistische staat, erop gebrand onschuldige anderen de dood in te jagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |