Hoezo moeten ze het dan accepteren ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dan zou Palestina Israël moeten accepteren en dat doen ze niet.
Anders blijft het bonje hè.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze het dan accepteren ?
Was ff de naam kwijt idd. Genoeg dode lichamen en shit om je mee te vermaken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet mijn ding, bestgore daarentegen.
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beide partijen moeten iets doen. Maar dit wordt weer zon welles nietes ding.
Mwau, ken ondertussen heel de site al uit mijn hoofd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was ff de naam kwijt idd. Genoeg dode lichamen en shit om je mee te vermaken.
Palestina accepteert een joodse staat dat geen land afpakt....quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...
Dus wacht je maar op Gazanen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, ken ondertussen heel de site al uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus wacht je maar op Gazanen?
Misschien heeft IS. nog wat vermoord ?
Dat is niet hun doel. Hun doel is Israel de zee in.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Palestina accepteert een joodse staat dat geen land afpakt....
Ja ja Isreal is het vrede lievende land dat wordt gepest door het grote boze Palestina.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is niet hun doel. Hun doel is Israel de zee in.
Maar wel de grenzen dicht zodat hun maar een bepaalde hoeveelheid van alles binnen latenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Israel accepteert een Palestina dat niet loopt te kloten. Nu Palestina nog...
Ik ook, maar dan moeten ze Palestijnen toch even wat schroeven vast draaien en hun mindset wat aanpassen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ja Isreal is het vrede lievende land dat wordt gepest door het grote boze Palestina.
Maar nogmaals hier gaan wij niet uit komen. Ik ben voor een oplossing voor beide partijen.
De Israeli's ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moeten ze Palestijnen toch even wat schroeven vast draaien en hun mindset wat aanpassen.
Zij ook niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Israeli's ook
wij komen hier niet uit. echt niet ...
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K blijf hoopvol.
Bv dat Israël gewoon verhuist ofzo....
Omdat ik zeg dat Israel moet verhuizen :pquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.
Dat is nu precies het probleemAl drukken de Palestijnen zich soms minder diplomatiek uit.
Yasmin is inderdaad gewoonweg een antisemiet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar komt de Palestijnse aap uit de mouw.
Dat is nu precies het probleemAl drukken de Palestijnen zich soms minder diplomatiek uit.
Gahahahahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yasmin is inderdaad gewoonweg een antisemiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |