SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Dus als iets je niet bevalt moet je uitloggen?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt: http://forum.fok.nl/fok/logout
Rare redenering.![]()
Oh nee hoor, je kunt ook gewoon ergens anders gaan posten als je het niet over de webapp (slechts een fut-actualiteit nu) wilt hebben enzo...quote:Op donderdag 18 september 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus als iets je niet bevalt moet je uitloggen?
Rare redenering.![]()
Ik zeg u mag hier blijven, maar u past u aanquote:Op donderdag 18 september 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus als iets je niet bevalt moet je uitloggen?
Rare redenering.![]()
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd, ik vroeg alleen waarom het zoveel daarover gaat.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh nee hoor, je kunt ook gewoon ergens anders gaan posten als je het niet over de webapp (slechts een fut-actualiteit nu) wilt hebben enzo...![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 01:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik zeg u mag hier blijven, maar u past u aan
ik post hier al jaren a zemmer![]()
helaas welquote:Op donderdag 18 september 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik post hier al jaren a zemmer
Het legendarische Pim Fortuyn filmpje niet (her)kennen![]()
![]()
leg eens uit, waarom helaas wel?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:28 schreef Freire het volgende:
[..]
helaas wel
Het legendarische Pim Fortuyn filmpje niet (her)kennen
oh, ik herkende de uitspraak wel hoor, snapte alleen de willekeur waarmee het geïntoneerd werd niet.![]()
Maver ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik post hier al jaren a zemmer![]()
Jano Amiranovich Ananidze (Georgian: ჯანო ანანიძე; born 10 October 1992 in Kobuleti)[2] is a Georgian footballer who plays as an attacking midfielder for Spartak Moscow in the Russian Premier League.quote:![]()
Omdat ik me jouw laatste post met toegevoegde waarde niet kan herinnerenquote:Op donderdag 18 september 2014 01:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
leg eens uit, waarom helaas wel?
oh, ik herkende de uitspraak wel hoor, snapte alleen de willekeur waarmee het geïntoneerd werd niet.![]()
misschien moet je dan minder wiet roken met je domme kopquote:Op donderdag 18 september 2014 01:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Omdat ik me jouw laatste post met toegevoegde waarde niet kan herinneren![]()
Nergens voor nodig dit..quote:Op donderdag 18 september 2014 01:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
misschien moet je dan minder wiet roken met je domme kop![]()
#КомандаЖано!"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
TOTS Suarez wat een beest, vind/vond hem aan de dure kant maar echt zijn geld dubbel en dwars waard.
Zijn gemiddelde van vorige clubs zijn ook ziek 500 () gespeeld 521 goals en bijna net zoveel assists.
blablablabla![]()
Echt een held ja. Past ook echt in iedere formatie. Alleskunner.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
TOTS Suarez wat een beest, vind/vond hem aan de dure kant maar echt zijn geld dubbel en dwars waard.
Zijn gemiddelde van vorige clubs zijn ook ziek 500 () gespeeld 521 goals en bijna net zoveel assists.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Early morning UKdat wordt dus iets van 12:00
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 02:25 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Check morgen die app wel. Gegroet.![]()
![]()
Goeiemoggel
De webapp komt nu pas vanavondweer verzet
Wat een faal
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
haha maver voor niks vroeg op'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Surprisequote:Op donderdag 18 september 2014 06:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeiemoggel
De webapp komt nu pas vanavondweer verzet
Wat een faal
![]()
![]()
Op Pots zijn werk zullen ze wel verbaasd zijn over zijn productiviteit de afgelopen anderhalve week
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
EAtwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 05:53:20I'm sorry to report that the web app release has been pushed back to the UK evening. Next update at 6pm UK reageer retweet
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
x1986678985078540quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Early Access in Amerika heeft nu gewoon dadelijk eerder toegang dan wij tot de Web App
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even lekker ontbijten en wat FUT15 packs openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Even mn tinfoil op, maar het zou me hélemaal niets verbazen als het opzettelijk is uitgesteld zodat meer mensen Early Access kopen vanwege het grote voordeel van het eerste FUT. Het blijft het schandalige EA natuurlijk, die kennen totaal geen schaamte.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Early Access in Amerika heeft nu gewoon dadelijk eerder toegang dan wij tot de Web AppOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Nou dat zou mij eigenlijk ook niet verbazen want EA heeft wel vreemdere dingen gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Even mn tinfoil op, maar het zou me hélemaal niets verbazen als het opzettelijk is uitgesteld zodat meer mensen Early Access kopen vanwege het grote voordeel van het eerste FUT. Het blijft het schandalige EA natuurlijk, die kennen totaal geen schaamte.
Zolang PES geen waardige tegenhanger uitbrengt zal EA ook geen stap extra doen en blijven ze hier mee weg komen.
Het is wel spijtig. Die deadlines bij EA betekenen helemaal niks. Ze worden net zo makkelijk opgeschoven![]()
Komt dus wss wel een fifa bundel bij de mm
Elke dag![]()
Laten we onze eigen voetbalgame maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Kiid het volgende:
Zolang PES geen waardige tegenhanger uitbrengt zal EA ook geen stap extra doen en blijven ze hier mee weg komen.
Het is wel spijtig. Die deadlines bij EA betekenen helemaal niks. Ze worden net zo makkelijk opgeschoven
FOK: The Ultimate Football GameRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet wie we als commentator gaan inhurenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we onze eigen voetbalgame maken.
FOK: The Ultimate Football Game![]()
![]()
nicequote:Op donderdag 18 september 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Clasie hogere rating dan Ronaldoquote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we onze eigen voetbalgame maken.
FOK: The Ultimate Football Game![]()
Hier willen de andere datareviewers wel wat over zeggen neem ik aan.quote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hee dat was een kort afscheidquote:Op donderdag 18 september 2014 08:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier willen de andere datareviewers wel wat over zeggen neem ik aan.
Elke dag![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:44:59Our team continues to work on the new #FUT Web App. Launch has been pushed back to the UK evening. We'll provide another update at 6pm UK. reageer retweet
![]()
En wat is daar preciesquote:Op donderdag 18 september 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die term is gewoon door jullie bedacht
Darksonic2aan?
![]()
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Leven is zwaar jonguhquote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.![]()
smorgens even kijken of er nog wat te beleven was en EA even uitlachen ben zo weer wegquote:Op donderdag 18 september 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee dat was een kort afscheid
#FreeTrapz![]()
Clasie gaat een 98 worden.quote:
Silky smooth skills, geen pauper glitches.(alleen voor ons natuurlijk) en een AI om op te jizzen.
Intro...
F O K Sports..
You jizz in your pantsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DS2 , chill hem broeder.. chill hem..quote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:vigen98 twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:52:54@EASPORTSFIFA kanker toch op man ✊💦 reageer retweet
Toch weer die joden.... die zitten ook overal achtertwitter:ScottW1110 twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:57:14@EASPORTSFIFA you are the most unprofessional and unorganised company i have ever seen. You deserve to be shut down. Fucking jews reageer retweet
![]()
Dat er daar niet continu mensen ontslagen worden zegquote:Op donderdag 18 september 2014 08:49 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:44:59Our team continues to work on the new #FUT Web App. Launch has been pushed back to the UK evening. We'll provide another update at 6pm UK. reageer retweet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
geld genoeg al die addicts blijven het toch wel kopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat er daar niet continu mensen ontslagen worden zeg
geven straks gewoon 60euro aan een game uit en gooien er dan nog even 60 euro tegenaan om packs te kopen. dan rond TOTY nog een 100. je kent het wel.
ze hebben wel te tel app al offlinezit in ieder geval een beetje schot in de zaak.
#FreeTrapz![]()
Wedden dat ze straks om 7 uur zeggen dat het weer vertraging heeftquote:Op donderdag 18 september 2014 09:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat er daar niet continu mensen ontslagen worden zeg.
![]()
Ik zie net dat FIFA15 gewoon 80 euro kost voor de PS4quote:Op donderdag 18 september 2014 09:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geld genoeg al die addicts blijven het toch wel kopen.
geven straks gewoon 60euro aan een game uit en gooien er dan nog even 60 euro tegenaan om packs te kopen. dan rond TOTY nog een 100. je kent het wel.
ze hebben wel te tel app al offlinezit in ieder geval een beetje schot in de zaak.
_____!!!!
Wehkamp gaf korting toch?
edit: oh dat is wel meteen de Ultimate Team editionHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens mij met de code "Happy" maar die zal wel afgelopen zijn..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
EA gaf 7,50 korting tot afgelopen maandag. Tevens was FIFA op dat moment al goedkoper (¤55).quote:Op donderdag 18 september 2014 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie net dat FIFA15 gewoon 80 euro kost voor de PS4_____!!!!
Wehkamp gaf korting toch?
edit: oh dat is wel meteen de Ultimate Team edition
49.45 was de basic FIFA daar, inclusief verzendkosten...
Nu kost FIFA 59¤
nu dus 11.50 duurder![]()
Ironische codequote:Op donderdag 18 september 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij met de code "Happy" maar die zal wel afgelopen zijn..![]()
![]()
Ben je stoned?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie net dat FIFA15 gewoon 80 euro kost voor de PS4_____!!!!
![]()
pre-orderen heeft zeker geen nut verderOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 09:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij met de code "Happy" maar die zal wel afgelopen zijn..Hmm, jammer, maar hij is alsnog goedkoper daarquote:Op donderdag 18 september 2014 09:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
EA gaf 7,50 korting tot afgelopen maandag.
49.45 was de basic FIFA daar, inclusief verzendkosten...
nu dus 7.50 duurder.
MM doet sowieso lagere prijs op releasedagquote:Op donderdag 18 september 2014 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hmm, jammer, maar hij is alsnog goedkoper daar.
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had boven ge-edit.. toen ik hem kocht was de aanbieding ¤55,-quote:Op donderdag 18 september 2014 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Hmm, jammer, maar hij is alsnog goedkoper daar.
[ afbeelding ]![]()
Ik gok op ¤49,95 ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MM doet sowieso lagere prijs op releasedag![]()
Misschien daar maar op gokken dan. Ach, ik krijg het toch als cadeautje van mijn broertje, maar ik schrok een beetje van die 70 euroquote:Op donderdag 18 september 2014 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MM doet sowieso lagere prijs op releasedag
45 euro als je hem van de Amerikaanse PSN koopt en dan heb je hem nog 2 dagen eerder ook alleen wel digital only en geen disc![]()
In dat gesprek van die tweets over die ps4 bundel stond eronder ook dat MM laagste prijs garantie geeft op releasedag dus denk dat je daar wel op kan vertrouwenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien daar maar op gokken dan. Ach, ik krijg het toch als cadeautje van mijn broertje, maar ik schrok een beetje van die 70 euro
Elke dag![]()
Komt wel goed joh.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ga denk ik het digitaal kopen op US account en vanaf daar ook op spelen omdat je dan ook goedkopere points/psn kan kopen![]()
Ik wil het schijfje hebben ivm bij vrienden spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:12 schreef Henrys het volgende:
45 euro als je hem van de Amerikaanse PSN koopt en dan heb je hem nog 2 dagen eerder ook alleen wel digital only en geen discNicequote:Op donderdag 18 september 2014 09:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In dat gesprek van die tweets over die ps4 bundel stond eronder ook dat MM laagste prijs garantie geeft op releasedag dus denk dat je daar wel op kan vertrouwen
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Krijg hem gratis bij mijn bundel straks
#FreeTrapz![]()
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.Gozer.
Feyenoord Rotterdam![]()
Het is trouwens typisch EA als ze nu zeggen dat ze 'm vanavond releasen, maar hij straks ineens online is. Dan hebben ze het zogenaamd ineens weer snel gedaan.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/512492462216974336
Sommige mensen zijn echt verslaafd. Dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen maar sommige mensen doen nu net of EA hun moeder heeft verkracht![]()
Jij denkt dat die vandaag online komtquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is trouwens typisch EA als ze nu zeggen dat ze 'm vanavond releasen, maar hij straks ineens online is. Dan hebben ze het zogenaamd ineens weer snel gedaan.![]()
![]()
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitterquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/512492462216974336
Sommige mensen zijn echt verslaafd. Dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen maar sommige mensen doen nu net of EA hun moeder heeft verkrachtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doelde vooral op de comments van deze tweetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitter
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/512492462216974336![]()
Deze is nog erger. Die man wordt iets van 50x dood verwenst terwijl hij er niks aan kan doen
https://twitter.com/RobHodson_/status/512449267735478273![]()
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Krijg hem gratis bij mijn bundel straks
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundelquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet
Maver2.0
Elke dag![]()
Destinyquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet![]()
![]()
Het is goed voor je persoonlijke ontwikkeling dat de webapp er nog niet is. Kun jij fijn in alle rust studeren in plaats van te schuimbekken over Torres Nilotjes.quote:![]()
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundel
Maver2.0. Er zijn wel wat mindere dingetjes aan, maar het is echt een goede keus geweest. Ik vermaak me echt kostelijk als ik het speel
.
Het mooie is gewoon ook het verslavende element van levelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifaquote:Op donderdag 18 september 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezet. Er zijn wel wat mindere dingetjes aan, maar het is echt een goede keus geweest. Ik vermaak me echt kostelijk als ik het speel
.
Het mooie is gewoon ook het verslavende element van levelen.
Elke dag![]()
er is een gameleven buiten FIFA hequote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifahet zal je veel frustraties besparen
![]()
(al lukt het mij ook nooit en blijft 95% van de tijd die FIFA disc er in zitten)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijdquote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifa
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijdAangezien ik geen packs krijg
Elke dag![]()
PS4 voor 399 euro zoals overal, alleen i.p.v. Destiny dan met Killzone, Infamous en Knack:
http://www.amazon.de/Play(...)ywords=playstation+4![]()
Discussies op Frontpage... waar begin ik aan.
waar?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Discussies op Frontpage... waar begin ik aan.![]()
![]()
Hier hetzelfde probleem hoor.. Maar dat is in een avondje gefixt als je gewoon divisies tegen de computer gaat spelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenAangezien ik geen packs krijg
even wat minnetjes uitdelen gr grquote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'IS plande terreuraanslag in Australië'![]()
Ook jammer van die web-app.
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag wegi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Met of zonder onderbroek?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag wegDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Eindelijk in het andere gaatje?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg
Onderduiken voor je vriendin?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg![]()
Waren er hier nou nog mensen die coins wilden/konden ruilen? Want ik ga denk ik toch wel even mijn daily gifts enzo binnenhalen op de Xbox. Maar ik heb bij FIFA15 dus een PS4.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahaha haters
Gewoon lekker picknickje, uiteten en lekker samen zijn
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Op Kiid na geen haat tochquote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Gewoon lekker picknickje, uiteten en lekker samen zijn?
Maar viel spass en doe haar de groeten
Elke dag![]()
Veel plezier pikkebaasquote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Gewoon lekker picknickje, uiteten en lekker samen zijn![]()
Ik sta open voor donaties.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef DuTank het volgende:
Waren er hier nou nog mensen die coins wilden/konden ruilen? Want ik ga denk ik toch wel even mijn daily gifts enzo binnenhalen op de Xbox. Maar ik heb bij FIFA15 dus een PS4.![]()
Ik haat niet hoor want ik ben gewoon blij voor je.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Gewoon lekker picknickje, uiteten en lekker samen zijn
Meestal na een jaar de volgende stap (ander gaatje etc etc.)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eindelijk met de finker in de stinker?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg![]()
Ah jij doelt op de "bruine verlovingsring"quote:Op donderdag 18 september 2014 10:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eindelijk met de finker in de stinker?
Precies.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah jij doelt op de "bruine verlovingsring"![]()
![]()
Waar staat het voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wat is daar preciesaan?
![]()
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.
Elke dag![]()
ah vandaar, en dat is extra aanwezig in de eerste weken?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen letten echt niet op.![]()
Ja dat kan je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah vandaar, en dat is extra aanwezig in de eerste weken?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Echt veel problemen mee idd.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
AppleiOS 8 update blijft weer hangen
![]()
LOLhttp://www.vi.nl/nieuws/pastoor-vertrekt-bij-az.htmquote:AZ en Alex Pastoor zijn uit elkaar. De afgelopen week, door het terugtreden van Marco Basten, tot hoofdtrainer gepromoveerde assistent vertrekt nadat de onderhandelingen op niets zijn uitgelopen.
Gaat de assistent het nu overnemen?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:26 schreef OmniRocket het volgende:
LOL
[ afbeelding ]
Gaat de assistent het nu overnemen?![]()
Elke dag![]()
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Early adopters!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.![]()
Jij bent toch IT'er?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.. Ik ga waarschijnlijk toch ook wel een beetje traden, dus ik zie wel waar de teller op komt te staan. Alleen ik vraag me wel af of ik dan wel vrijblijvend op de webapp kan tot ik het schijfje voor de PS4 heb...
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloadenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Elke dag![]()
Nee bij het installeren bleef hij op ongeveer 80% hangen maar na een reboot liep hij er gelijk doorheen.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloaden
Nu zit ik te zoeken naar de updates maar zie niet echt veel
Buh?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh ja dan is het anders, maar het is al jaren zo dat de eerste versie van een nieuwe iOS gewoon kut is. Altijd gekut dat de batterij dan sneller leeg is.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekjequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekje
Timmy tijd!![]()
Maver is op zijn "werk" gewoon elke minuut nog aan het F5'en.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
Is er iemand die de web-app nog in de gaten houdt?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Page Monitorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
Is er iemand die de web-app nog in de gaten houdt?![]()
restecptwitter:whufc_official twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:23:31Everyone at West Ham United would like to wish @NUFC and Argentina winger @elgalgojonas a full and speedy recovery http://t.co/iJgnwiqxd8 reageer retweet
![]()
Hij weet het alleen zelf niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 10:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet het ook nog hoor. De teleurstelling dat hij geen Sounders shirt voor me heeft meegenomen.
Elke dag![]()
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
Is er iemand die de web-app nog in de gaten houdt?![]()
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bentquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doe eens niet zo negatief DSquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
Om 7 uur alDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bentDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief![]()
Ik had het over EAquote:
Elke dag![]()
ja hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf niet meer![]()
![]()
Weet ik lieverd.quote:
Godver man, die leipo's bij DWDD ddie over die 'schilderijen' gaan pratenHoe lang kun je dom lullen over een paar gekleurde vlakken
![]()
![]()
Dat heb ik geskipt netquote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet ik lieverd.
Godver man, die leipo's bij DWDD ddie over die 'schilderijen' gaan pratenHoe lang kun je dom lullen over een paar gekleurde vlakken
Leek me echt te saai
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.![]()
![]()
Ja ik druk net de TV aan en ik was koffiezetten enzo dus daarom stond het een tijdje op.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik geskipt netLeek me echt te saai
![]()
Haha er gaat echt iets fout bij EA.Zodra de web app online gaat zitten er toch weer glitches in en is binnen een week de markt verneukt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:46:21#FUT will be down for maintenance today (18 September) from 11am to 1pm UK (3-5am PT). Approx downtime: 2hrs: http://t.co/zynw7dAHy5 reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha er gaat echt iets fout bij EA.Zodra de web app online gaat zitten er toch weer glitches in en is binnen een week de markt verneukt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:46:21#FUT will be down for maintenance today (18 September) from 11am to 1pm UK (3-5am PT). Approx downtime: 2hrs: http://t.co/zynw7dAHy5 reageer retweet
_____!
Niet dat er last van heb.![]()
Wat kost EA die SMS verificatie btw? Aangezien ze Smsen met een +44 nummer zal het niet te goedkoop zijn i guess?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
We zijn down van 11.00 - 13.00quote:Op donderdag 18 september 2014 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
We schatten dat we ongeveer 2 uur down zijn.![]()
Maver is al zijn hele leven down, dat is nog erger.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We zijn down van 11.00 - 13.00
We schatten dat we ongeveer 2 uur down zijn.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zo dat heb je goed onthoudenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekjeDat is meer dan een jaar geleden
Kost niks want SMS ontvangen van ander nummer is gratisquote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat kost EA die SMS verificatie btw? Aangezien ze Smsen met een +44 nummer zal het niet te goedkoop zijn i guess?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zie net dat Rob Hodson in Guildford, UK woont. Heb daar familie wonen, zal ze even vragen of ze een paar ruitjes willen intikken.![]()
Ja heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo dat heb je goed onthoudenDat is meer dan een jaar geleden
Ik vroeg wat het EA kostquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kost niks want SMS ontvangen van ander nummer is gratisDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar hij is daar nu niet. (Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn)quote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie net dat Rob Hodson in Guildford, UK woont. Heb daar familie wonen, zal ze even vragen of ze een paar ruitjes willen intikken.![]()
twitter:MumbaiCityFC twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:49:43Give a warm #Mumbai welcome to our marquee signing! The one and only, .@freddie. #WelcomeFreddie! http://t.co/RfFaIYCGEP reageer retweet
![]()
Ver zal hij er niet vandaan zijn. Zo groot is Guildford niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar hij is daar nu niet. (Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn)![]()
Volgens mij zit ie momenteel in Canadaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ver zal hij er niet vandaan zijn. Zo groot is Guildford niet.![]()
![]()
Zou ideaal zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Wat een soap bij AZ![]()
Misschien kunnen ze Rutten wel halen![]()
Aan zijn twitter gedrag denk ik dat hij gewoon in de UK zit. Dus Guildford of London.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie momenteel in Canada![]()
Die autoritaire zakkenwasser verdient dat ook welquote:Op donderdag 18 september 2014 09:30 schreef Henrys het volgende:
Deze is nog erger. Die man wordt iets van 50x dood verwenst terwijl hij er niks aan kan doen
https://twitter.com/RobHodson_/status/512449267735478273![]()
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Misschien moet Maver community manager worden, hij houdt het hier ook al erg lang vol
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Moet hij alleen wel wat aan zijn Engels gaan doenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien moet Maver community manager worden, hij houdt het hier ook al erg lang vol![]()
Ja maar daar heb je geen engeltje op je schouder. In principe ben je gewoon de emmer waar de community in kotst wanneer je bedrijf weer een fuckup maakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien moet Maver community manager worden, hij houdt het hier ook al erg lang vol![]()
Echt een scouser accent met zijn "me" ipv "my"quote:Op donderdag 18 september 2014 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet hij alleen wel wat aan zijn Engels gaan doen![]()
Op z´n LinkedIn staat dat hij 8 maanden forum admin is geweest en nu bijna 3 jaar community manager. Dat is toch al een redelijke periode.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je geen engeltje op je schouder. In principe ben je gewoon de emmer waar de community in kotst wanneer je bedrijf weer een fuckup maakt.![]()
Ja het viel mij ook mee idd. Dacht dat het minder lang geleden was dat die Fransoos er zat.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op z´n LinkedIn staat dat hij 8 maanden forum admin is geweest en nu bijna 3 jaar community manager. Dat is toch al een redelijke periode.![]()
Graoully..wat een vieze troll was datquote:Op donderdag 18 september 2014 11:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja het viel mij ook mee idd. Dacht dat het minder lang geleden was dat die Fransoos er zat.
Als die er nu had gezeten was het nog erger geweest
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
RobHodson is ook een troll.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Graoully..wat een vieze troll was dat
Als die er nu had gezeten was het nog erger geweest![]()
Jij bent serieus boos he?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RobHodson is ook een troll.
Je komt gefrustreerd over. Gisteren toch niet naar mia gekeken?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RobHodson is ook een troll.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je komt gefrustreerd over. Gisteren toch niet naar mia gekeken?![]()
quote:![]()
Chill gewoon even met een monstertje en die webapp komt vanzelf..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mia Rose?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je komt gefrustreerd over. Gisteren toch niet naar mia gekeken?![]()
Zakje doritos erbij en het leven ziet er weer een stuk zonniger uitquote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Chill gewoon even met een monstertje en die webapp komt vanzelf..![]()
Ik doe nu de Dew maar ik voel me niet heel goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Chill gewoon even met een monstertje en die webapp komt vanzelf..![]()
Te lang zonder webapp doet wat met je.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe nu de Dew maar ik voel me niet heel goed.![]()
Dat ligt thuis en ik ben nu in Heerenveen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zakje doritos erbij en het leven ziet er weer een stuk zonniger uit![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Kom langs danquote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ligt thuis en ik ben nu in Heerenveen.![]()
![]()
De dew? Is dat een dansje terwijl je het drinkt?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe nu de Dew maar ik voel me niet heel goed.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Preciesquote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zakje doritos erbij en het leven ziet er weer een stuk zonniger uit
Ah joh kop op.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe nu de Dew maar ik voel me niet heel goed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De dew? Is dat een dansje terwijl je het drinkt?![]()
Als ik op "do the dew" zoek krijg ik dit:
Dus als je jouw 65e verjaardag viert.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas als de web app het doet.![]()
Nou dit was ook ongeveer wat ik me voorsteldequote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Als ik op "do the dew" zoek krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 11:35:55#FIFA15 EA Access trial (exclusive to Xbox One) will roll out to members later today (18 September). Follow @EAAccess for the latest news. reageer retweet
![]()
![]()
KNJB![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toch niemand die Xbone heeft hier.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 11:35:55#FIFA15 EA Access trial (exclusive to Xbox One) will roll out to members later today (18 September). Follow @EAAccess for the latest news. reageer retweet
![]()
Die kunnen er dus sowieso morgenavond pas opquote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef OmniRocket het volgende:
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
KNJB![]()
![]()
Dan gaat die wedstrijd in de Arena gespeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je Mountain Dew drinkt heet dat 'do the Dew' dus vandaar.![]()
Yup maar dan met extra veel teringmeuk erinquote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?![]()
![]()
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel eens Dew geprobeerd vanwege South Park, maar smaakt net als 7-up?
Een gesneden appel heeft minder suiker dan een normale appel?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Zit er zoveel (fruit)suiker in een appel?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het naar Ginger Ale waar 36 klontjes suiker zijn toegevoegd.
[ afbeelding ]![]()
Ja, de meeste suiker zit in het klokhuis.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een gesneden appel heeft minder suiker dan een normale appel?![]()
Deze man weet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, de meeste suiker zit in het klokhuis.![]()
Blijkbaar welquote:Op donderdag 18 september 2014 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit er zoveel (fruit)suiker in een appel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jupquote:Op donderdag 18 september 2014 11:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
web app online? geen oog dicht gedaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
'dit jaar ga ik een keer niet voor een serie a team'quote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben uit verveling nog maar even aan mijn start teampje gaan knutselen.
[ afbeelding ]Maar ziet er prima uit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha, ja wilde een goedkoop team met Martinez om te beginnen. Zodra ik coins heb ik ga een Bundesliga teampje beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
'dit jaar ga ik een keer niet voor een serie a team'Maar ziet er prima uit
![]()
M'Vila lijkt me wel baasquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben uit verveling nog maar even aan mijn start teampje gaan knutselen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ligt er aan wat voor appel.
Royal Gala's zijn het zoetst (die AH heeft tenminste) met de Fuji's, maar ook het lekkerst
(op die kartonnen sixpacks staat op de onderkant een diagrammetje van appelsoorten gerangschikt op hoe zoet ze zijn)![]()
Dit is echt een DS2 post hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:58 schreef DutchSL het volgende:
Ligt er aan wat voor appel.
Royal Gala's zijn het zoetst (die AH heeft tenminste) met de Fuji's, maar ook het lekkerst
(op die kartonnen sixpacks staat op de onderkant een diagrammetje van appelsoorten gerangschikt op hoe zoet ze zijn)![]()
Overigens zit er in 100ml cola of red bull ondanks al die suiker minder calorieën dan in 100ml halfvolle melk
/nuttelozefeitjes![]()
Thanks Geoffquote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Overigens zit er in 100ml cola of red bull ondanks al die suiker minder calorieën dan in 100ml halfvolle melk
/nuttelozefeitjes![]()
Maar in melk zit dan weer calcium, wat goed is voor je bottenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
/nuttelozefeitjes![]()
![]()
Ja maar van veel melk drinken krijg je geen gangreen of een uitgezakte hartkamer.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:01 schreef DutchSL het volgende:
/nuttelozefeitjesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar in melk zit dan weer calcium, wat goed is voor je botten![]()
Ik drink ook cola hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.
Heb wel liever ice thea, zeker als ik lang moet studeren is het makkelijk voor de concentratie.![]()
Oh ik drink kraanwater, daar krijg je volgens BNW ook kanker vanquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik drink alleen cola light, daar zit kanker in, dat is goed tegen de vergrijzing.![]()
![]()
Lekker dan sta je opt station rijdt er geen een trein meer naar tilburg
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker dan sta je opt station rijdt er geen een trein meer naar tilburg
Ik blij dat ik vrij ben vandaag![]()
![]()
Dit ja. Koffie (ook van kraanwaterquote:Op donderdag 18 september 2014 12:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh ik drink kraanwater, daar krijg je volgens BNW ook kanker van), water en melk. Toen ik op mezelf ging dronk ik van die 2 liter pakken icetea van 60 cent ofzo
Scheelt me zoveel zeulwerk nu
![]()
![]()
Woon je niet meer in Tilburg?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blij dat ik vrij ben vandaag![]()
Sinds augustus niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Woon je niet meer in Tilburg?
Waarom denk je dat ik bijna een studio boven TT had![]()
![]()
Heb ik niet meegekregen. Waarom niet meer Tilburg?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sinds augustus niet meer
Waarom denk je dat ik bijna een studio boven TT had![]()
De Bruynequote:Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook maar even een redelijk goedkoop Bundesliga teampje gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?![]()
![]()
![]()
![]()
In Boedapest had je Nestea Ananas-Mango. Dat was me een partij lekker.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik blij dat ik vrij ben vandaagHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Heb jaren lang Ice-Tea Green van Lipton gehaald, 1-2 jaar geleden overgestapt op Euroshopper/AH Basic (lemon). Nu haal ik alweer een tijdje Westminster IceTea citroen van de Aldi, echt top spul!![]()
![]()
goedkoop neuken, perfect voor het begin...
bank: david luiz, rondon, konko, sandro, valbuena, biabiany, jaozinho
[ Bericht 1% gewijzigd door droommoord op 18-09-2014 12:26:25 ]"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Lipton Peach natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 12:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook maar even een redelijk goedkoop Bundesliga teampje gemaakt.
[ afbeelding ]
[..]
Welke?en Arizona ice tea is ook wel lekker
![]()
![]()
Lipton Ice Lemon
Elke dag![]()
Rotterdam. Reis is niet zo erg, rustig genieten van muziek en rusten tot Tilburgquote:Op donderdag 18 september 2014 12:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe bevalt Tilburg? Ga je op en neer van Breda of Rotterdam?
Ik krijg behoorlijk wat vrijstellingen dus hoef ik ook niet zo vaak naar de uni. Ik moet wel zeggen dat ik het chiller vind in Tilburg dan hier
![]()
Hala Madrid !
Welke studie doe je nou? En begonnen in het eerste of 2de?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rotterdam. Reis is niet zo erg, rustig genieten van muziek en rusten tot TilburgIk krijg behoorlijk wat vrijstellingen dus hoef ik ook niet zo vaak naar de Uni. Ik moet wel zeggen dat ik het chiller vind in Tilburg dan hier
![]()
En sowieso, UvT is chill. Vragen lekker weinig van jeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
1e jaar moet ik alleen Micro 1 en 2 halen en volgend semester ga ik me inplannen voor 4/5 vakken uit het 2e jaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke studie doe je nou? En begonnen in het eerste of 2de?
En sowieso, UvT is chill. Vragen lekker weinig van jeHala Madrid !
Ah oke, EBE neem ik dan aan? Wel chill want bij mij deden ze super moeilijk met vrijstellingen omdat ze hier 6 ects per vak rekenenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
1e jaar moet ik alleen Micro 1 en 2 halen en volgend semester ga ik me inplannen voor 4/5 vakken uit het 2e jaar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
EBE idd. Grote vakken zijn bij Eur 8 ECTS ( Micro,Macro, Accounting etc.), Wiskunde 1 en 2 zijn beide 4 punten maar qua stof loopt het gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, EBE neem ik dan aan? Wel chill want bij mij deden ze super moeilijk met vrijstellingen omdat ze hier 6 ects per vak rekenenHala Madrid !
Ja dat was in Eindhoven dus ook (maar dan bijna alles 3 punten) maar had alle stof van Wiskunde bijv. ook gehad, maar door het grote verschil in studiepunten konden ze dat niet vrijstellen, terwijl het precies hetzelfde wasquote:Op donderdag 18 september 2014 12:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
EBE idd. Grote vakken zijn bij Eur 8 ECTS ( Micro,Macro, Accounting etc.), Wiskunde 1 en 2 zijn beide 4 punten maar qua stof loopt het gelijk aan elkaar.
Elke dag![]()
Hater.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon weer maintenance terwijl de web app niet eens uit is. EA![]()
Om iets live te zetten moet meestal iets down.. dus redelijk normaalquote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon weer maintenance terwijl de web app niet eens uit is. EA
Miss ga ik zo maar ff naar de MM, PS4tje met Destiny halen omdat ik toch een gratis vrije dag heb nu
Elke dag![]()
Voor de PS4 waren er geruchten dat er geen season ticket zou komen is dit al bevestigd ?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Zijn hier nog mensen die season ticket halen?![]()
Wel een season ticket, geen EA early acces.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Karaeski het volgende:
[..]
Voor de PS4 waren er geruchten dat er geen season ticket zou komen is dit al bevestigd ?![]()
Ga je vnv naar PSV?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Miss ga ik zo maar ff naar de MM, PS4tje met Destiny halen omdat ik toch een gratis vrije dag heb nu![]()
![]()
Ik wist niet eens dat Destiny een soort van mmo wasWel ziek
![]()
Hala Madrid !
Dan heeft het niet echt nut om een season ticket te halen tenzij je wat fifa points haalt.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel een season ticket, geen EA early acces.![]()
Nee, ik kan die andere 2 wedstrijden niet, en daarbij heb ik niet zoveel met de EL. Dinamo had ik nog wel willen gaan maar dan zit ik in het buitenlandquote:
Elke dag![]()
Tevens hoelang duurde het voordat je een reactie had op je requested forms ? Bij mij zijn nu al 2 weken voorbijquote:Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, ik kan die andere 2 wedstrijden niet, en daarbij heb ik niet zoveel met de EL. Dinamo had ik nog wel willen gaan maar dan zit ik in het buitenland
Hala Madrid !
Heel lang, en toen bleek dat ik gewoon persoonlijk met alle docenten zelf daarover in de weer moestquote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevens hoelang duurde het voordat je een reactie had op je requested forms ? Bij mij zijn nu al 2 weken voorbijToen de eerste 2 daarin al negatief waren heb ik het erbij gelaten
En ben achteraf op zich ook wel blij dat ik het volledige programma heb gedaan, vooral Boekhouden en accounting zijn hier veel beter geregeld dan toen in Eindhoven op de uni, dat sloeg echt nergens op.
Elke dag![]()
UvTquote:Op donderdag 18 september 2014 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel lang, en toen bleek dat ik gewoon persoonlijk met alle docenten zelf daarover in de weer moestToen de eerste 2 daarin al negatief waren heb ik het erbij gelaten
En ben achteraf op zich ook wel blij dat ik het volledige programma heb gedaan, vooral Boekhouden en accounting zijn hier veel beter geregeld dan toen in Eindhoven op de uni, dat sloeg echt nergens op.
![]()
![]()
![]()
Wat is precies het verschil?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel een season ticket, geen EA early acces.![]()
Wel leuk dat ze zeggen dat dit scheduled maintenance is![]()
Wilde ik godverdomme nog een keer fut 14 gaan spelen
Elke dag![]()
Ga gewoon naar de MM.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilde ik godverdomme nog een keer fut 14 gaan spelen![]()
halo reachquote:Op donderdag 18 september 2014 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilde ik godverdomme nog een keer fut 14 gaan spelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: