Jij denkt dat die vandaag online komtquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is trouwens typisch EA als ze nu zeggen dat ze 'm vanavond releasen, maar hij straks ineens online is. Dan hebben ze het zogenaamd ineens weer snel gedaan.
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitterquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/512492462216974336
Sommige mensen zijn echt verslaafd. Dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen maar sommige mensen doen nu net of EA hun moeder heeft verkracht
Doelde vooral op de comments van deze tweetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitter
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Krijg hem gratis bij mijn bundel straks
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundelquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet
Destinyquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet
Het is goed voor je persoonlijke ontwikkeling dat de webapp er nog niet is. Kun jij fijn in alle rust studeren in plaats van te schuimbekken over Torres Nilotjes.quote:
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundel
Maver2.0
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifaquote:Op donderdag 18 september 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezet. Er zijn wel wat mindere dingetjes aan, maar het is echt een goede keus geweest. Ik vermaak me echt kostelijk als ik het speel
.
Het mooie is gewoon ook het verslavende element van levelen.
er is een gameleven buiten FIFA hequote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifa
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijdquote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifa
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijd
waar?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Discussies op Frontpage... waar begin ik aan.
Hier hetzelfde probleem hoor.. Maar dat is in een avondje gefixt als je gewoon divisies tegen de computer gaat spelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenAangezien ik geen packs krijg
even wat minnetjes uitdelen gr grquote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'IS plande terreuraanslag in Australië'
Met of zonder onderbroek?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ook jammer van die web-app.
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg
Eindelijk in het andere gaatje?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg
Onderduiken voor je vriendin?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Op Kiid na geen haat tochquote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Gewoon lekker picknickje, uiteten en lekker samen zijn
Veel plezier pikkebaasquote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Ik sta open voor donaties.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef DuTank het volgende:
Waren er hier nou nog mensen die coins wilden/konden ruilen? Want ik ga denk ik toch wel even mijn daily gifts enzo binnenhalen op de Xbox. Maar ik heb bij FIFA15 dus een PS4.
Ik haat niet hoor want ik ben gewoon blij voor je.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:56 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha haters
Eindelijk met de finker in de stinker?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ah jij doelt op de "bruine verlovingsring"quote:Op donderdag 18 september 2014 10:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eindelijk met de finker in de stinker?
Precies.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah jij doelt op de "bruine verlovingsring"
Waar staat het voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 08:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wat is daar preciesaan?
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.
ah vandaar, en dat is extra aanwezig in de eerste weken?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen letten echt niet op.
Ja dat kan je zelf toch ook wel bedenken?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah vandaar, en dat is extra aanwezig in de eerste weken?
Echt veel problemen mee idd.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
AppleiOS 8 update blijft weer hangen
http://www.vi.nl/nieuws/pastoor-vertrekt-bij-az.htmquote:AZ en Alex Pastoor zijn uit elkaar. De afgelopen week, door het terugtreden van Marco Basten, tot hoofdtrainer gepromoveerde assistent vertrekt nadat de onderhandelingen op niets zijn uitgelopen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:26 schreef OmniRocket het volgende:
LOL
[ afbeelding ]
Gaat de assistent het nu overnemen?
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Early adopters!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.
Jij bent toch IT'er?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.
Mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloadenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Nee bij het installeren bleef hij op ongeveer 80% hangen maar na een reboot liep hij er gelijk doorheen.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloaden
Buh?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?
Oh ja dan is het anders, maar het is al jaren zo dat de eerste versie van een nieuwe iOS gewoon kut is. Altijd gekut dat de batterij dan sneller leeg is.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekjequote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekje
Maver is op zijn "werk" gewoon elke minuut nog aan het F5'en.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
Is er iemand die de web-app nog in de gaten houdt?
Page Monitorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
restecptwitter:whufc_official twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:23:31Everyone at West Ham United would like to wish @NUFC and Argentina winger @elgalgojonas a full and speedy recovery http://t.co/iJgnwiqxd8 reageer retweet
Hij weet het alleen zelf niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 10:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet het ook nog hoor. De teleurstelling dat hij geen Sounders shirt voor me heeft meegenomen.
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bentquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
Doe eens niet zo negatief DSquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bent
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurt
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief
Ik had het over EAquote:
ja hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf niet meer
Weet ik lieverd.quote:
Dat heb ik geskipt netquote:Op donderdag 18 september 2014 10:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet ik lieverd.
Godver man, die leipo's bij DWDD ddie over die 'schilderijen' gaan pratenHoe lang kun je dom lullen over een paar gekleurde vlakken
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Ja ik druk net de TV aan en ik was koffiezetten enzo dus daarom stond het een tijdje op.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik geskipt netLeek me echt te saai
Zodra de web app online gaat zitten er toch weer glitches in en is binnen een week de markt verneukt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:46:21#FUT will be down for maintenance today (18 September) from 11am to 1pm UK (3-5am PT). Approx downtime: 2hrs: http://t.co/zynw7dAHy5 reageer retweet
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha er gaat echt iets fout bij EA.Zodra de web app online gaat zitten er toch weer glitches in en is binnen een week de markt verneukt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:46:21#FUT will be down for maintenance today (18 September) from 11am to 1pm UK (3-5am PT). Approx downtime: 2hrs: http://t.co/zynw7dAHy5 reageer retweet
We zijn down van 11.00 - 13.00quote:Op donderdag 18 september 2014 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha er gaat echt iets fout bij EA.Zodra de web app online gaat zitten er toch weer glitches in en is binnen een week de markt verneukt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:46:21#FUT will be down for maintenance today (18 September) from 11am to 1pm UK (3-5am PT). Approx downtime: 2hrs: http://t.co/zynw7dAHy5 reageer retweet
Maver is al zijn hele leven down, dat is nog erger.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
We zijn down van 11.00 - 13.00
We schatten dat we ongeveer 2 uur down zijn.
Zo dat heb je goed onthoudenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekje
Kost niks want SMS ontvangen van ander nummer is gratisquote:Op donderdag 18 september 2014 11:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat kost EA die SMS verificatie btw? Aangezien ze Smsen met een +44 nummer zal het niet te goedkoop zijn i guess?
Ja heeft indruk gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo dat heb je goed onthoudenDat is meer dan een jaar geleden
Ik vroeg wat het EA kostquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kost niks want SMS ontvangen van ander nummer is gratis
Maar hij is daar nu niet. (Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn)quote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie net dat Rob Hodson in Guildford, UK woont. Heb daar familie wonen, zal ze even vragen of ze een paar ruitjes willen intikken.
twitter:MumbaiCityFC twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:49:43Give a warm #Mumbai welcome to our marquee signing! The one and only, .@freddie. #WelcomeFreddie! http://t.co/RfFaIYCGEP reageer retweet
Ver zal hij er niet vandaan zijn. Zo groot is Guildford niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar hij is daar nu niet. (Op zich hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn)
Volgens mij zit ie momenteel in Canadaquote:Op donderdag 18 september 2014 11:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ver zal hij er niet vandaan zijn. Zo groot is Guildford niet.
Zou ideaal zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Wat een soap bij AZ![]()
Misschien kunnen ze Rutten wel halen
Aan zijn twitter gedrag denk ik dat hij gewoon in de UK zit. Dus Guildford of London.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie momenteel in Canada
Die autoritaire zakkenwasser verdient dat ook welquote:Op donderdag 18 september 2014 09:30 schreef Henrys het volgende:
Deze is nog erger. Die man wordt iets van 50x dood verwenst terwijl hij er niks aan kan doen
https://twitter.com/RobHodson_/status/512449267735478273
Moet hij alleen wel wat aan zijn Engels gaan doenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien moet Maver community manager worden, hij houdt het hier ook al erg lang vol
Ja maar daar heb je geen engeltje op je schouder. In principe ben je gewoon de emmer waar de community in kotst wanneer je bedrijf weer een fuckup maakt.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:19 schreef The_Yakuza het volgende:
Misschien moet Maver community manager worden, hij houdt het hier ook al erg lang vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |