Jij denkt dat die vandaag online komtquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Het is trouwens typisch EA als ze nu zeggen dat ze 'm vanavond releasen, maar hij straks ineens online is. Dan hebben ze het zogenaamd ineens weer snel gedaan.
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitterquote:Op donderdag 18 september 2014 09:25 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/512492462216974336
Sommige mensen zijn echt verslaafd. Dat je geirriteerd bent kan ik begrijpen maar sommige mensen doen nu net of EA hun moeder heeft verkracht
Doelde vooral op de comments van deze tweetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook een beetje dom om snelle hulp te vragen via twitter
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:20 schreef FCsuarez het volgende:
Krijg hem gratis bij mijn bundel straks
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundelquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet
Destinyquote:Op donderdag 18 september 2014 09:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen spijt dat ik niet kon wachten, want Destiny is echt vdm vet
Het is goed voor je persoonlijke ontwikkeling dat de webapp er nog niet is. Kun jij fijn in alle rust studeren in plaats van te schuimbekken over Torres Nilotjes.quote:
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezetquote:Op donderdag 18 september 2014 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik zo over twijfel, om die nou te gaan halen of te wachten op die bundel
Maver2.0
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifaquote:Op donderdag 18 september 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had ook echt mijn twijfels vooraf. Ik hou namelijk echt totaal niet van sci-fi shooters. Maar deze game is wel zo tof in elkaar gezet. Er zijn wel wat mindere dingetjes aan, maar het is echt een goede keus geweest. Ik vermaak me echt kostelijk als ik het speel
.
Het mooie is gewoon ook het verslavende element van levelen.
er is een gameleven buiten FIFA hequote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifa
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijdquote:Op donderdag 18 september 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Punt is dat ik weekendje weg ben met mijn vriendin plus PSV plus avondje met vrienden dit weekend, en dus eigenlijk alleen maandag en dinsdag Destiny zou spelen om het woensdag aan de kant te leggen voor Fifa
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenquote:Op donderdag 18 september 2014 09:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik FIFA minder ga spelen dan Destiny de komende tijd
waar?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Discussies op Frontpage... waar begin ik aan.
Hier hetzelfde probleem hoor.. Maar dat is in een avondje gefixt als je gewoon divisies tegen de computer gaat spelen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah er zit nog een praktische reden aan, als ik een beetje wil kunnen handelen moet ik een startbudgetje opbouwen door wedstrijden te spelenAangezien ik geen packs krijg
even wat minnetjes uitdelen gr grquote:Op donderdag 18 september 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'IS plande terreuraanslag in Australië'
Met of zonder onderbroek?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:52 schreef el-blanchito het volgende:
Ook jammer van die web-app.
Ik moet vanavond namelijk trainen en morgen heb ik een jaar met mn vriendin dus ben ik ook de hele dag weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |