Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
AppleiOS 8 update blijft weer hangen
Early adopters!quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.
Jij bent toch IT'er?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Daarom altijd even een weekje afwachten met updaten. Snap nooit waarom al die mensen meteen een minuut na release aan het downloaden gaan.
Mooiquote:Op donderdag 18 september 2014 10:09 schreef gazhims3lv het volgende:
DuTank, heb zelf een PS account waar ik gifts op krijg dus ruilen komt vast goed.
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloadenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
AppleiOS 8 update blijft weer hangen
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Nee bij het installeren bleef hij op ongeveer 80% hangen maar na een reboot liep hij er gelijk doorheen.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
BIj het downloaden? Op zich wel te verwachten als iedereen 'm nu zit te downloaden
Buh?quote:Op donderdag 18 september 2014 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Seattle doen ze alles toch ook veel later pas bij jullie bedrijf?
Oh ja dan is het anders, maar het is al jaren zo dat de eerste versie van een nieuwe iOS gewoon kut is. Altijd gekut dat de batterij dan sneller leeg is.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent toch IT'er?Ik push die updates naar het rest van het bedrijf als ik het getest heb met onze apps en MDM oplossing..
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekjequote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij was toch voor niks naar Seattle geweest voor je werk? Staat in mijn fok aantekeningenboekje
Maver is op zijn "werk" gewoon elke minuut nog aan het F5'en.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
Is er iemand die de web-app nog in de gaten houdt?
Page Monitorquote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
restecptwitter:whufc_official twitterde op donderdag 18-09-2014 om 10:23:31Everyone at West Ham United would like to wish @NUFC and Argentina winger @elgalgojonas a full and speedy recovery http://t.co/iJgnwiqxd8 reageer retweet
Hij weet het alleen zelf niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 10:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet het ook nog hoor. De teleurstelling dat hij geen Sounders shirt voor me heeft meegenomen.
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:40 schreef el-blanchito het volgende:
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bentquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
Doe eens niet zo negatief DSquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar pas om 8 uur een 'update' van EA.
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurtquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
begin me zo langzamerhand af te vragen of EA nog zal bestaan tegen de tijd dat jij afgestudeerd bent
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat wij al begraven zijn tegen de tijd dat dat gebeurt
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens niet zo negatief
Ik had het over EAquote:
ja hij wordt ook al een dagje ouder natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |