SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Even mn tinfoil op, maar het zou me hélemaal niets verbazen als het opzettelijk is uitgesteld zodat meer mensen Early Access kopen vanwege het grote voordeel van het eerste FUT. Het blijft het schandalige EA natuurlijk, die kennen totaal geen schaamte.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Early Access in Amerika heeft nu gewoon dadelijk eerder toegang dan wij tot de Web App
Nou dat zou mij eigenlijk ook niet verbazen want EA heeft wel vreemdere dingen gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Even mn tinfoil op, maar het zou me hélemaal niets verbazen als het opzettelijk is uitgesteld zodat meer mensen Early Access kopen vanwege het grote voordeel van het eerste FUT. Het blijft het schandalige EA natuurlijk, die kennen totaal geen schaamte.
Laten we onze eigen voetbalgame maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:32 schreef Kiid het volgende:
Zolang PES geen waardige tegenhanger uitbrengt zal EA ook geen stap extra doen en blijven ze hier mee weg komen.
Het is wel spijtig. Die deadlines bij EA betekenen helemaal niks. Ze worden net zo makkelijk opgeschoven
Ik weet wie we als commentator gaan inhurenquote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we onze eigen voetbalgame maken.
FOK: The Ultimate Football Game
nicequote:Op donderdag 18 september 2014 08:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Komt dus wss wel een fifa bundel bij de mm
[ afbeelding ]
Clasie hogere rating dan Ronaldoquote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laten we onze eigen voetbalgame maken.
FOK: The Ultimate Football Game
Hier willen de andere datareviewers wel wat over zeggen neem ik aan.quote:
Hee dat was een kort afscheidquote:Op donderdag 18 september 2014 08:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier willen de andere datareviewers wel wat over zeggen neem ik aan.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:44:59Our team continues to work on the new #FUT Web App. Launch has been pushed back to the UK evening. We'll provide another update at 6pm UK. reageer retweet
En wat is daar preciesquote:Op donderdag 18 september 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die term is gewoon door jullie bedacht
Darksonic2
quote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.
Leven is zwaar jonguhquote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rot toch op man, moet ik weer een hele dag afstuderen en vol goede hoop kijk ik dan vanavond en dan wordt het weer verzet.
smorgens even kijken of er nog wat te beleven was en EA even uitlachen ben zo weer wegquote:Op donderdag 18 september 2014 08:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee dat was een kort afscheid
Clasie gaat een 98 worden.quote:
DS2 , chill hem broeder.. chill hem..quote:Op donderdag 18 september 2014 08:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
twitter:vigen98 twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:52:54@EASPORTSFIFA kanker toch op man ✊💦 reageer retweet
Toch weer die joden.... die zitten ook overal achtertwitter:ScottW1110 twitterde op donderdag 18-09-2014 om 08:57:14@EASPORTSFIFA you are the most unprofessional and unorganised company i have ever seen. You deserve to be shut down. Fucking jews reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |