1e jaar moet ik alleen Micro 1 en 2 halen en volgend semester ga ik me inplannen voor 4/5 vakken uit het 2e jaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke studie doe je nou? En begonnen in het eerste of 2de?
En sowieso, UvT is chill. Vragen lekker weinig van je
Ah oke, EBE neem ik dan aan? Wel chill want bij mij deden ze super moeilijk met vrijstellingen omdat ze hier 6 ects per vak rekenenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
1e jaar moet ik alleen Micro 1 en 2 halen en volgend semester ga ik me inplannen voor 4/5 vakken uit het 2e jaar.
EBE idd. Grote vakken zijn bij Eur 8 ECTS ( Micro,Macro, Accounting etc.), Wiskunde 1 en 2 zijn beide 4 punten maar qua stof loopt het gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke, EBE neem ik dan aan? Wel chill want bij mij deden ze super moeilijk met vrijstellingen omdat ze hier 6 ects per vak rekenen
Ja dat was in Eindhoven dus ook (maar dan bijna alles 3 punten) maar had alle stof van Wiskunde bijv. ook gehad, maar door het grote verschil in studiepunten konden ze dat niet vrijstellen, terwijl het precies hetzelfde wasquote:Op donderdag 18 september 2014 12:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
EBE idd. Grote vakken zijn bij Eur 8 ECTS ( Micro,Macro, Accounting etc.), Wiskunde 1 en 2 zijn beide 4 punten maar qua stof loopt het gelijk aan elkaar.
Hater.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon weer maintenance terwijl de web app niet eens uit is. EA
Om iets live te zetten moet meestal iets down.. dus redelijk normaalquote:Op donderdag 18 september 2014 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon weer maintenance terwijl de web app niet eens uit is. EA
Voor de PS4 waren er geruchten dat er geen season ticket zou komen is dit al bevestigd ?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:32 schreef hafcfan het volgende:
Zijn hier nog mensen die season ticket halen?
Wel een season ticket, geen EA early acces.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Karaeski het volgende:
[..]
Voor de PS4 waren er geruchten dat er geen season ticket zou komen is dit al bevestigd ?
Ga je vnv naar PSV?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Miss ga ik zo maar ff naar de MM, PS4tje met Destiny halen omdat ik toch een gratis vrije dag heb nu
Dan heeft het niet echt nut om een season ticket te halen tenzij je wat fifa points haalt.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel een season ticket, geen EA early acces.
Nee, ik kan die andere 2 wedstrijden niet, en daarbij heb ik niet zoveel met de EL. Dinamo had ik nog wel willen gaan maar dan zit ik in het buitenlandquote:
Tevens hoelang duurde het voordat je een reactie had op je requested forms ? Bij mij zijn nu al 2 weken voorbijquote:Op donderdag 18 september 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, ik kan die andere 2 wedstrijden niet, en daarbij heb ik niet zoveel met de EL. Dinamo had ik nog wel willen gaan maar dan zit ik in het buitenland
Heel lang, en toen bleek dat ik gewoon persoonlijk met alle docenten zelf daarover in de weer moestquote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevens hoelang duurde het voordat je een reactie had op je requested forms ? Bij mij zijn nu al 2 weken voorbij
UvTquote:Op donderdag 18 september 2014 12:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel lang, en toen bleek dat ik gewoon persoonlijk met alle docenten zelf daarover in de weer moestToen de eerste 2 daarin al negatief waren heb ik het erbij gelaten
En ben achteraf op zich ook wel blij dat ik het volledige programma heb gedaan, vooral Boekhouden en accounting zijn hier veel beter geregeld dan toen in Eindhoven op de uni, dat sloeg echt nergens op.
Wat is precies het verschil?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel een season ticket, geen EA early acces.
Ga gewoon naar de MM.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel leuk dat ze zeggen dat dit scheduled maintenance is![]()
Wilde ik godverdomme nog een keer fut 14 gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |