SPOILER: Een korte samenvatting van de NOSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op Ned1 en Politiek 24. Beide dagen beginnen om 10.30 uur
Sprekerslijst woensdag volgens de begrotingsvolgorde.
Game On
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Dat doet ie niet. SP wil daar op bezuinigen. Zijn wrs. de grootste criticaster van het Koningshuisquote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef crashbangboom het volgende:
Roemer mist de meest voor de hand liggende miljardair die geen belasting betaalt: het koninklijk huis.
Omdat die het meest erop vooruit zijn gegaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:21 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Deels ja (horen). Het valt me op dat Roemer altijd kapitaalkrachtigen en miljonairs noemt.
Interrupties tellen niet mee.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:33 schreef Yreal het volgende:
Gaat halbe niet dik over de tijd heen?
Hij is al meer dan 70 minuten bezig. We slaan Buma wel over hahaquote:Op woensdag 17 september 2014 13:33 schreef Yreal het volgende:
Gaat halbe niet dik over de tijd heen?
Ik denk dat dit de moderne variant is van 'we voeren m niet uit': nog wat kiezers genaaid?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef Joezi het volgende:
Dijselbloem heeft gister geneukt![]()
[ afbeelding ]
Gewoon vermogensrendement heffing zoals elke burger op het vermogen van Trix. Dan heeft ie zijn bezuiniging in het veelvoud binnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doet ie niet. SP wil daar op bezuinigen. Zijn wrs. de grootste criticaster van het Koningshuis
Dat klopt ook want ondernemersvermogen is thans vrijgesteld.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef Wespensteek het volgende:
Zijlstra doet net alsof elke vermogensbelasting automatisch ten koste moet gaan van MKB. Het is zo jammer van dit soort debatten dat alles zwart wit wordt gemaakt. A is goed B is slecht. Het heeft helemaal geen toegevoegde waarde.
Maar als je daardoor andere zaken kunt regelen die meer positief effect hebben voor MKB kan het nog een goede maatregel zijn. Het gaat bij beleid niet om één aspect maar om een totaal pakket.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:39 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dat klopt ook want ondernemersvermogen is thans vrijgesteld.
Daar heb je een punt, ik ga er eigenlijk klakkeloos vanuit dat het eenrichtingsverkeer isquote:Op woensdag 17 september 2014 13:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar als je daardoor andere zaken kunt regelen die meer positief effect hebben voor MKB kan het nog een goede maatregel zijn. Het gaat bij beleid niet om één aspect maar om een totaal pakket.
waar ze op doelen is dat het een stuk makkelijker is om minder belasting te laten betalen dan mensen toeslagen uit te keren.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat er een belastingherziening in de planning waar de toeslagen onder druk staan?
Ik weet dat er bezuinigd wordt op de toeslagen, maar dat is nog wat anders.
Tik em aanquote:Op woensdag 17 september 2014 13:35 schreef Joezi het volgende:
Dijselbloem heeft gister geneukt![]()
[ afbeelding ]
Het zou een herziening van het stelsel moeten worden met minder van die malle toeslagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Staat er een belastingherziening in de planning waar de toeslagen onder druk staan?
Ik weet dat er bezuinigd wordt op de toeslagen, maar dat is nog wat anders.
2006 en het hoeft niet afgeschaft maar het is wel heel ingewikkeld geworden allemaal. Daar gaat het meer om denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef Wespensteek het volgende:
Wanneer is men eigenlijk begonnen met de invoering van al die toeslagen die nu weer afgeschaft moeten worden?
Volgens mij kent niemand deze meneer.. ... .....quote:Op woensdag 17 september 2014 13:46 schreef Friek_ het volgende:
Eindelijk Norbert Klein aan het woord, van partij 50PLUS.
Jan-Aap van der Wal.quote:
Eens, maar de belasting gaat natuurlijk nooit net zo ver omlaag als wat er aan toeslagen werd ondersteund, dat ligt wel voor de hand.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
waar ze op doelen is dat het een stuk makkelijker is om minder belasting te laten betalen dan mensen toeslagen uit te keren.
Nee nee, Norbert is tegenwoordig 50PLUS.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij kent niemand deze meneer.. ... .....
Iedereen koppelt 50PLUS gelijk aan Henk Krol
we hebben toch 2 50+ fracties?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, Norbert is tegenwoordig 50PLUS.
De toeslagen liepen uit de hand, vooral in de zorg kon je eenvoudig meer toeslag ontvangen dan je aan zorgpremie betaalde. Dat was wel heel mal allemaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens, maar de belasting gaat natuurlijk nooit net zo ver omlaag als wat er aan toeslagen werd ondersteund, dat ligt wel voor de hand.
Kortom, in dat geval raakt dat direct de koopkracht van de lagere inkomens.
Het schijnt dat die zich net ziek heeft gemeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:54 schreef Oliver23 het volgende:
En dit hele schouwspel wordt afgesloten door meneer Bontes
quote:Op woensdag 17 september 2014 13:54 schreef Oliver23 het volgende:
Dus we hebben 2x een 50PLUS Fractie
En krijgen dus ook alle twee nog spreektijd
Te hard lopen zuipen met Hero, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het schijnt dat die zich net ziek heeft gemeld.
dan wordt hij toch vervangen door meneer van Klaverenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het schijnt dat die zich net ziek heeft gemeld.
Maw, jij vindt het wel te verantwoorden als hierdoor de lagere inkomsten nog wat extra lasten op hun bordje krijgen geschoven?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De toeslagen liepen uit de hand, vooral in de zorg kon je eenvoudig meer toeslag ontvangen dan je aan zorgpremie betaalde. Dat was wel heel mal allemaal.
Dat was Eric Lucassen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
dan wordt hij toch vervangen door meneer van Klaveren. Die als hobby Brievenbuspissen heeft?
Zou er tijdens het betoog van Bontes nog iemand in de zaal zitten? Of kan hij zelf het licht uit doen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:54 schreef Oliver23 het volgende:
Dus we hebben 2x een 50PLUS Fractie
En krijgen dus ook alle twee nog spreektijd
Dat was Lucassen.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:56 schreef Oliver23 het volgende:
Die als hobby Brievenbuspissen heeft?
De enige die nog aanwezig zal zijn is ... ...quote:Op woensdag 17 september 2014 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou er tijdens het betoog Bontes nog iemand in de zaal zitten? Of kan hij zelf het licht uit doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:57 schreef Yreal het volgende:
Maar even, hoeveel geld pissen we nou weg met deze poppenkast met 0.0 rendement?
Jij VVD stemmen?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:10 schreef Wespensteek het volgende:
De VVD wil eindelijk de onzin weer afschaffen die ze zelf hebben ingevoerd. Mogelijk kan ik dan toch in de toekomst weer eens op ze stemmen.
Niks meer dan als we het niet zouden doen. Of je moet het hele parlement willen afschaffen?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:57 schreef Yreal het volgende:
Maar even, hoeveel geld pissen we nou weg met deze poppenkast met 0.0 rendement?
Nee hoor, ik vind wel dat de sociale zekerheid in Nederland goed moet zijn om economische problemen te voorkomen en dat je zeker moet zorgen voor de medemens maar verder ben ik erg liberaal. Alleen moet je wat mij betreft liberaal zijn door alle mensen, dus ook die met niet rijke ouders, goede kansen te geven want dan kan het land het beste uit zijn inwoners halen. Als ze er een zooitje van maken mogen ze van mij op sociaal minimum door het leven gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij VVD stemmen?
Ik dacht dat jij zo links was.
Als liberaal moet je sowieso al niet bij de VVD zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:15 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind wel dat de sociale zekerheid in Nederland goed moet zijn om economische problemen te voorkomen en dat je zeker moet zorgen voor de medemens maar verder ben ik erg liberaal. Alleen moet je wat mij betreft liberaal zijn door alle mensen, dus ook die met niet rijke ouders, goede kansen te geven want dan kan het land het beste uit zijn inwoners halen. Als ze er een zooitje van maken mogen ze van mij op sociaal minimum door het leven gaan.
Griekenland, Spanje en Portugal vallen wel op. Daar is iedereen er dus gewoon keihard op vooruitgegaan sinds de euro.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat doet ie niet. SP wil daar op bezuinigen. Zijn wrs. de grootste criticaster van het Koningshuis
[..]
Omdat die het meest erop vooruit zijn gegaan?
[ afbeelding ]
er zit nu een heleboel man uit hun neus te vreten. Die hadden ook wat nuttigs kunnen doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Niks meer dan als we het niet zouden doen. Of je moet het hele parlement willen afschaffen?
Dat was ooit anders maar er is eigenlijk geen partij waar ik me helemaal thuis voel dus kijk ik elke keer welke beleid mij verstandig lijkt. Een rotzooi maken ze er eigenlijk allemaal van omdat ze alleen naar de eigen achterban kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Als liberaal moet je sowieso al niet bij de VVD zijn
Sterker nog, van de 150 mannetjes in dit zaaltje hebben er maar 38 niet aan deze begroting meegewerkt. Echt oppositie zal er vandaag niet zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Dat is toch evident. Beschouwingen als deze zijn altijd saai zeker als de 2 grootste partijen samenwerken en het zelf mede opgesteld hebben.
Al eeuwen niet meer, had er ook ooit eens een topic over gemaakt alweer jaren terugquote:Op woensdag 17 september 2014 14:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Als liberaal moet je sowieso al niet bij de VVD zijn.
Groen is de kleur van de islam.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef kalinhos het volgende:
Waarom heeft Wilders eigenlijk een CDA-pak aangetrokken?
Of een D'66 stropdas.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:29 schreef kalinhos het volgende:
Waarom heeft Wilders eigenlijk een CDA-pak aangetrokken?
Samsom zal ook nog wel flink geïnterrumpeerd worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:36 schreef borisz het volgende:
15.30 verder. Dit wordt een lange eerste dag.
Dat is weliswaar snijden, maar geen bezuinigen, want volgens Zijlstra moet daar belastingverlaging tegenover staan (en gelukkig maar, anders worden de onderste inkomensgroepen onevenredig hard getroffen als dat al niet gebeurd).quote:Op woensdag 17 september 2014 14:39 schreef rubbereend het volgende:
Bumahoe wil hij eigenlijk in de overheid snijden?
Volgens mij wilde Zijlstra wel snijden, alle toeslagen eruit.
Ja dat is volgens Buma-logica snijden want de overheid wordt dan kleiner.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is weliswaar snijden, maar geen bezuinigen, want volgens Zijlstra moet daar belastingverlaging tegenover staan (en gelukkig maar, anders worden de onderste inkomensgroepen onevenredig hard getroffen als dat al niet gebeurd).
Alleen wel weer met gevolg dat door die belastingverlaging de overheid nóg verder moet bezuinigen om het begrotingstekort terug te dringen, maar dat terzijde.
En hij wil een vlaktax.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Maar ben heel benieuwd waar Buma qua kleinere overheid mee gaat komen want die wil dus flink snijden maar vast niet minder politie, onderwijs en zorg. Bovendien wil hij een kerncentrale bouwen en de landbouw zelfvoorzienend maken..........
Nee, ik dacht voor de inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor vermogen, als ik het goed begreep
Inkomstenbelasting bevat meerdere onderdelenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht voor de inkomstenbelasting.
Er moet natuurlijk ook nog even flink getankt worden, anders is zo'n doodsaaie dag nooit te overleven. Misschien in de plee nog een lijntje van dit of dat.quote:
Klopt, maar ik bedoel box 1, inkomen uit arbeid. Ter vervanging van de diverse belastingschijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting bevat meerdere onderdelen
ja, plus een hogere schijf als solidariteitsheffingquote:
Leon en Fleur zullen ook nog wel ff willen batsenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook nog even flink getankt worden, anders is zo'n doodsaaie dag nooit te overleven. Misschien in de plee nog een lijntje van dit of dat.
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leon en Fleur zullen ook nog wel ff willen batsen
CDA wil toch altijd de landbouwsubsidies in stand houden?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Maar ben heel benieuwd waar Buma qua kleinere overheid mee gaat komen want die wil dus flink snijden maar vast niet minder politie, onderwijs en zorg. Bovendien wil hij een kerncentrale bouwen en de landbouw zelfvoorzienend maken..........
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
9 maanden geen sex vind ik ook een nogal onsmakelijke gedachtequote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
Ja, uiteraard. Sterker nog bij omschakeling naar geheel zelfvoorzienend zijn zal ook geld bijgelapt moeten worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
CDA wil toch altijd de landbouwsubsidies in stand houden?
omdat niemand een neuk geeft om peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
WAAROM ZAGEN WE DIT BELANGWEKKENDE NIEUWS (PVV GROOTSTE) NIET TERUG IN DE NEDERLANDSE NIEUWSMEDIA? aldus geenstijl.
[ afbeelding ]
Tja momentopname van het domme stemvolkquote:Op woensdag 17 september 2014 15:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat niemand een neuk geeft om peilingen.
nee hoor want peilingen zeggen helemaal niksquote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja momentopname van het domme stemvolk
Op het moment van verkiezingen zeker wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor want peilingen zeggen helemaal niks
als jij je er door laat leiden wel jaquote:Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op het moment van verkiezingen zeker wel.
Ik niet echt, maar het grootste deel van het stemvolk welquote:Op woensdag 17 september 2014 15:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als jij je er door laat leiden wel ja
Het is net als dat liedje van voor naar achter van links naar rechts, de zetels komen en gaan in de peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
WAAROM ZAGEN WE DIT BELANGWEKKENDE NIEUWS (PVV GROOTSTE) NIET TERUG IN DE NEDERLANDSE NIEUWSMEDIA? aldus geenstijl.
[ afbeelding ]
Ook een belachelijke uitspraak eigenlijk, ook helemaal niet grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Inderdaad, dezelfde beredenatie zit achter het verbieden van softdrugs.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Gambetta het volgende:
We verbieden het uiten van een debiele mening, want dan zal deze wel verdwijnen. Dat daar niemand eerder is opgekomen
Doelde op dat betoog van Zijlstra en vooral de eindeloze interrupties. Ondertussen boodschappen gedaanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Dat is toch evident. Beschouwingen als deze zijn altijd saai zeker als de 2 grootste partijen samenwerken en het zelf mede opgesteld hebben.
Zo kortzichtig.quote:
Lijkt me goed.quote:
Dat is al 12 jaar de tendens bij het CDA. Ook onder Balkenende deden ze al hun best om de VVD rechts in te halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef borisz het volgende:
Buma zet wel in op een plekje rechts naast de VVD.
ongelofelijke dreigingquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kortzichtig.
Waarom niet vol inzetten op energie uit wind, zon en water? Dat lijkt me toch veel duurzamer.
Thorium centrale vind ik nog wel interessantquote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo kortzichtig.
Waarom niet vol inzetten op energie uit wind, zon en water? Dat lijkt me toch veel duurzamer.
haha thieme komt hier ook meequote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef borisz het volgende:
Overigens moet het Uranium uit Kazachstan komen. Dus lood om oud-ijzer.
Namibiëquote:Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef borisz het volgende:
Overigens moet het Uranium uit Kazachstan komen. Dus lood om oud-ijzer.
waarom haalt Borselle en 34% van de wereld het uit Kazachstan?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Die kuthoer, Grootse reservers liggen in Australie en Canada, erg instabiel.
Liever het geld naar die onderzoeken jaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:17 schreef Smoofie het volgende:
We moeten de kern niet splitsen, maar fuseren.
Stop er 100 miljard in en over 10 jaar hebben we unlimited power.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Liever het geld naar die onderzoeken ja
En dan knalt die kapot en is heel Nederland tientallen jaren onbewoonbaar. Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stop er 100 miljard in en over 10 jaar hebben we unlimited power.
Met Kernfusie??? Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan knalt die kapot en is heel Nederland tientallen jaren onbewoonbaar. Dat is echt fantastisch.
jammer dat we kernfusie voorlopig nog niet kunnen gebruikenquote:
Hij had moeten zeggen: Jammer dat mevrouw Thieme meteen weer uit haar panty klapt.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef Hexagon het volgende:
Altijd heerlijke fitties tussen CDA en Thieme
het aantal ja, maar de omvang krimpt volgens mij helemaal niet zoveelquote:Op woensdag 17 september 2014 16:32 schreef empa1010 het volgende:
Buma heeft wel gelijk qua boeren die verdwijnen. Dat is een slechte zaak.
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:34 schreef rubbereend het volgende:
Dus LTO zegt, we zijn zelfvoorzienend.... maar het CDA wil dat niet horen?
Ja we kunnen hier geen mango's kweken. Maar als morgen de grenzen hermetisch dicht gaan, dan hebben we mogelijkheden en landbouwgrond genoeg om de omslag te maken en niet te hoeven verhongeren.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:35 schreef Smoofie het volgende:
Zo zelfvoorziendend zijn we niet, geen mangos, geen kiwi's , geen rijst =S
Het was cynisch he.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja we kunnen hier geen mango's kweken. Maar als morgen de grenzen hermetisch dicht gaan, dan hebben we mogelijkheden en landbouwgrond genoeg om de omslag te maken en niet te hoeven verhongeren.
klopt, maar Buma maakt graag bangquote:Op woensdag 17 september 2014 16:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja we kunnen hier geen mango's kweken. Maar als morgen de grenzen hermetisch dicht gaan, dan hebben we mogelijkheden en landbouwgrond genoeg om de omslag te maken en niet te hoeven verhongeren.
Het wordt wel wat saai, maar dat valt te overleven.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:36 schreef Igen het volgende:
[..]
ASML , zelfs chips maken, ja toggggquote:Op woensdag 17 september 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Zijn we wel zelfvoorzienend op gebied van computers, auto's en andere belangrijke dingen?
is Rutte dan de opperste leiderquote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Reya het volgende:
Overigens is autarkie een beproefd Noord-Koreaans concept.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Reya het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:38 schreef Reya het volgende:
belasting op landbouwexportquote:Op woensdag 17 september 2014 16:45 schreef rubbereend het volgende:
Ow, de toeslagen moeten blijven. Waar gaat hij dat in hemelsnaam van betalen
Want? HRA afschaffen, minder belasting op loon en tweetaks erbij. Dus de rijkere die dat wat extras betalen.quote:
En de belastingvrije voet is ook een schijf.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef borisz het volgende:
1 schijf en één toptarief? ZIjn gewoon twee schijven....
Echt hèquote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef borisz het volgende:
1 schijf en één toptarief? ZIjn gewoon twee schijven....
voor de boerenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Feitelijk is het systeem van het CDA toch een belastingverlaging voor de hogere inkomens?
Vanavond na ajax weer verder kijken dusquote:Op woensdag 17 september 2014 16:53 schreef Szura het volgende:
Dit gaat trouwens echt een latertje worden met zo'n bijdrages
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:54 schreef rubbereend het volgende:
Zo Schippers had een latertje bij Pauw......
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef borisz het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:42:00Buma begrijpt als enige dat het ALGEMENE beschouwingen zijn en kiest ervoor op geen enkel moment concreet te worden. #apb14 reageer retweet
Ik betaal liever meer belasting dan dat er onveiligheid is, slechte infrastructuur, slecht onderwijs en slechte gezondheidszorg.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Wat is er mis met belastingverlaging, of betalen jullie graag meer belasting?
Als er minder belasting is kan de consument zelf kiezen om meer te consumeren of het op zij te zetten voor zorg of dergelijke.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik betaal liever meer belasting dan dat er onveiligheid is, slechte infrastructuur, slecht onderwijs en slechte gezondheidszorg.
Als de consument zorg nodig heeft moet de overheid wel eerst gezorgd hebben dat de zorg beschikbaar is. Daarnaast moet naar mijn mening zorg ook beschikbaar zijn voor mensen in Nederland die het niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er minder belasting is kan de consument zelf kiezen om meer te consumeren of het op zij te zetten voor zorg of dergelijke.
Kijk gewoon naar je netto inkomen, hoe meer belasting je betaald, hoe beter je het hebtquote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er minder belasting is kan de consument zelf kiezen om meer te consumeren of het op zij te zetten voor zorg of dergelijke.
Bij Van Miltenburg zijn de regels makkelijk te manipuleren en 'omzijlen'quote:Op woensdag 17 september 2014 17:10 schreef rubbereend het volgende:
Zijlstra stopt even alles in één vraag
nouquote:Op woensdag 17 september 2014 17:16 schreef Oliver23 het volgende:
Denk dat veel mensen zitten te wachten op Geert Wilders. Maar hierna volgt nog eerst SamSon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dit is nog maar de eerste termijnquote:
220 minuten spreektijd alleen alquote:Op woensdag 17 september 2014 17:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allejezus dat gaat langzaam.
twitter:LennartBooij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 17:16:34Voordeel van de lange interrupties is dat Wilders het acht uur journaal niet gaat halen. #apb14 reageer retweet
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef borisz het volgende:
twitter:LennartBooij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 17:16:34Voordeel van de lange interrupties is dat Wilders het acht uur journaal niet gaat halen. #apb14 reageer retweet
Waarheidquote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef borisz het volgende:
Leuke Tweet, maar ik denk dat ze zijn Koran-stemming wel in het acht uur journaal gaan laten zien.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef borisz het volgende:
dat zal toch nietquote:Op woensdag 17 september 2014 17:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuke Tweet, maar ik denk dat ze zijn Koran-stemming wel in het acht uur journaal gaan laten zien.
Schuld van Pauwquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
Schippers kan niet meer lachen.
ik kan ook niet om Schippers lachenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef De_Guidance het volgende:
Schippers kan niet meer lachen.
Nee, Wilders is nog niet geweest.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
En, heb ik al boeiende dingen gemist?
Die is hooguit vermakelijk, maar zeker niet boeiend.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, Wilders is nog niet geweest.
Pechtold die de tegenbegroting en landbouwplannen van Buma heeft gesloopt en Thieme zijn energieplannenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
En, heb ik al boeiende dingen gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |