Nee, ik dacht voor de inkomstenbelasting.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voor vermogen, als ik het goed begreep
Inkomstenbelasting bevat meerdere onderdelenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik dacht voor de inkomstenbelasting.
Er moet natuurlijk ook nog even flink getankt worden, anders is zo'n doodsaaie dag nooit te overleven. Misschien in de plee nog een lijntje van dit of dat.quote:
Klopt, maar ik bedoel box 1, inkomen uit arbeid. Ter vervanging van de diverse belastingschijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting bevat meerdere onderdelen
ja, plus een hogere schijf als solidariteitsheffingquote:
Leon en Fleur zullen ook nog wel ff willen batsenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk ook nog even flink getankt worden, anders is zo'n doodsaaie dag nooit te overleven. Misschien in de plee nog een lijntje van dit of dat.
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leon en Fleur zullen ook nog wel ff willen batsen
CDA wil toch altijd de landbouwsubsidies in stand houden?quote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
Maar ben heel benieuwd waar Buma qua kleinere overheid mee gaat komen want die wil dus flink snijden maar vast niet minder politie, onderwijs en zorg. Bovendien wil hij een kerncentrale bouwen en de landbouw zelfvoorzienend maken..........
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
9 maanden geen sex vind ik ook een nogal onsmakelijke gedachtequote:Op woensdag 17 september 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zit al een kind in hè, dat vind ik een onsmakelijke gedachte.
Ja, uiteraard. Sterker nog bij omschakeling naar geheel zelfvoorzienend zijn zal ook geld bijgelapt moeten worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
CDA wil toch altijd de landbouwsubsidies in stand houden?
omdat niemand een neuk geeft om peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
WAAROM ZAGEN WE DIT BELANGWEKKENDE NIEUWS (PVV GROOTSTE) NIET TERUG IN DE NEDERLANDSE NIEUWSMEDIA? aldus geenstijl.
[ afbeelding ]
Tja momentopname van het domme stemvolkquote:Op woensdag 17 september 2014 15:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat niemand een neuk geeft om peilingen.
nee hoor want peilingen zeggen helemaal niksquote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja momentopname van het domme stemvolk
Op het moment van verkiezingen zeker wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor want peilingen zeggen helemaal niks
als jij je er door laat leiden wel jaquote:Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op het moment van verkiezingen zeker wel.
Ik niet echt, maar het grootste deel van het stemvolk welquote:Op woensdag 17 september 2014 15:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als jij je er door laat leiden wel ja
Het is net als dat liedje van voor naar achter van links naar rechts, de zetels komen en gaan in de peilingen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef Joezi het volgende:
WAAROM ZAGEN WE DIT BELANGWEKKENDE NIEUWS (PVV GROOTSTE) NIET TERUG IN DE NEDERLANDSE NIEUWSMEDIA? aldus geenstijl.
[ afbeelding ]
Ook een belachelijke uitspraak eigenlijk, ook helemaal niet grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Inderdaad, dezelfde beredenatie zit achter het verbieden van softdrugs.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Gambetta het volgende:
We verbieden het uiten van een debiele mening, want dan zal deze wel verdwijnen. Dat daar niemand eerder is opgekomen
Doelde op dat betoog van Zijlstra en vooral de eindeloze interrupties. Ondertussen boodschappen gedaanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Dat is toch evident. Beschouwingen als deze zijn altijd saai zeker als de 2 grootste partijen samenwerken en het zelf mede opgesteld hebben.
Zo kortzichtig.quote:
Lijkt me goed.quote:
Dat is al 12 jaar de tendens bij het CDA. Ook onder Balkenende deden ze al hun best om de VVD rechts in te halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:05 schreef borisz het volgende:
Buma zet wel in op een plekje rechts naast de VVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |