quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfie. Dat is gewoon de minder egoïstische variant van de Selfie. Een foto waar 11 mensen op staan
Zoiets, zeg maar:
[ afbeelding ]
Zou downloaden.quote:
Ik twijfel ook of ik het zou kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou weer niet. Mij wil je niet zien hoor
Dan ga ik een hele moeilijke vraag verzinnen, maar die krijg je onverwachts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
ik weet alles over alles, vraag maar aan elflollerig
Geen panterjas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik weet wel wat, wat heb ik nu aanRaad je nooit.
pantersloffenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik weet wel wat, wat heb ik nu aanRaad je nooit.
dan was de vraag niet specifiek genoegquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
O.a. ja. Maar nog meer he? Ik zit niet in mijn blote kont met alleen maar sloffen aan.
Shit daar heb je me. Al heb ik niet gezegd dat je iets kon winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan was de vraag niet specifiek genoeg
ik heb gewoon gewonnen hier
Dat zou wel supertoevallig zijn hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Morgen kijken of Corrie in beeld komt, en daar dan gifjes van maken.
Ga je naar Ajax?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel supertoevallig zijn hoor.
Hoolie-Corriequote:
Denk dat je dan heel hard moet rennen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen snel nog een Feyenoordshirtje kopen.
Doe niet zo stoer joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel hard moet rennen.
Hihaho
iig niet de trein pakken want daar zitten ze allemaal!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel hard moet rennen.
Hihaho
Naar de dierentuin geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een Ollie...zonder sjaaltje wel.
Ik zing gewoon stoer mee met alles hoor. Hopelijk is er een tof voorprogramma.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh.
Met je jodenufo.
Ja, in mijn vakantie.quote:
Ik zal jou eens pakken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig niet de trein pakken want daar zitten ze allemaal!
op dr hakjesquote:
dat zeiden de Duitsers ookquote:
In Blijdorp hebben ze Keizerspinguins...dat win ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
op dr hakjes
kan ze de pinguins dissen om hun lengte
Nee ongeveer een maand geleden ongeveer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh dat was vorige week ofzo.
Jij was toch vuig Frans?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben dus een Duitser opeens? Wat raar.
Dat bedoel ik ongeveer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ongeveer eenmaand geleden ongeveer.
neeeeeeeeeheeeeej, potverdikkemequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben dus een Duitser opeens? Wat raar.
Jij bent Frans Duits?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn verbazing![]()
Al ben ik stiekom half Duits ook
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
Alcohol...ik functioneer echt niet meer na 1 glas.
Laat ze dat maar niet horen in het Feyenoordtopic wat je nu allemaal zit te vertellen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef sp3c het volgende:
dan speelde Feyenoord nu Champions league
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Tong stond ook een keer achter het doel.
Lange Frans,quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Oe Sugar Hill Gang rappers delight nu bij Humberto. Topshow.
Nee Brainpower is een topshow.quote:
Nee, ik had geen idee dat dat nummer überhaupt ergens over ging.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk.
Wist je dat de Ketchup song over rappers delight gaat?
Ik raak altijd enorm afgeleid door zijn haar. Er klopt iets niet aan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk gewoon Ferry Mengele, zoals het hoort.
Ik vroeg net al in het topic wanneer hij zijn toupet af gaat zetten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik raak altijd enorm afgeleid door zijn haar. Er klopt iets niet aan.
Het gaat over iemand die rappers delight wil aanvragen bij een DJ maar niet precies weet hoe de tekst gaat. Vandaar de wat aparte tekst in het nummer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik had geen idee dat dat nummer überhaupt ergens over ging.
Goed verhaal, heb het helemaal gelezen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die rappers delight wil aanvragen bij een DJ maar niet precies weet hoe de tekst gaat. Vandaar de wat aparte tekst in het nummer.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vroeg net al in het topic wanneer hij zijn toupet af gaat zetten.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat over iemand die rappers delight wil aanvragen bij een DJ maar niet precies weet hoe de tekst gaat. Vandaar de wat aparte tekst in het nummer.
Jubileum in zicht?quote:
Nee dat heeft met de datum van je aanmelding te maken. Niet met het aantal posts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
Kan ik dan ook een nieuw forum in?
Dat weet ik, Cnor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat heeft met de datum van je aanmelding te maken. Niet met het aantal posts.
Spannend, kun je er nog een beetje van slapen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan komt mijn boek uit: '100.000 posts die niet hadden gehoeven'.
nee het was wel goed, ik tel tot 99.999 want die is vies dikquote:
Laters.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Uccie het volgende:
Gefeliciteerd Sp3c.
Ik ga mijn bedje opzoekenlaters!
Ja man wat doe je nou nu is er geen screenshot meer te maken van die 100Kquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het was wel goed, ik tel tot 99.999 want die is vies dik
vanaf nu ben ik beter
Ja dan ben ik allang dood man. Dus dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
dat zou ook gewoon supergay zijn
roep me aar als ik 1 miljoen heb
En dat record gaat je ook never nooit lukken natuurlijk he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
moet toch dat matige record van jimbo nog breken, binnenkort mezelf weer een abo sms'en
Top 100 van woensdag 29 mei 2013 : 01. 2892 Jimboquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:35 schreef sp3c het volgende:
wel man
hoeveel was het ook weer?
superweinig, ik wil dubbel zoveel
Genoeg voor wat?quote:
dit moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
Dubbel zoveel. Nou ik wens je veel succes sp3c. Ik zou maar wat redbull drinken van te voren.
topshow dezequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier, kun je hem inlijsten.
[ afbeelding ]
Nee, jij hebt helemaal geen 1 screen met je commentaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Geen screenshot van de 100K in zijn profiel zeker? Beetje jammer Specularium.
Ik kan er zo eentje maken hoor maar die niet meer. Met je kop.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij hebt helemaal geen 1 screen met je commentaar.
Misschien komt het nieuwtje wel op de FP!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef Specularium het volgende:
Denk dat als ik morgen 100000 heb er een topic over ga openen in NWS.
FP is serious business.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt het nieuwtje wel op de FP!
Helemaal mooi kan Timmmmm het daar neerzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
FP is serious business.
Timmmm zit daar.
Ik ga zometeen ongewoon slapenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:44 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen
klaar met dit elflollertopic
spannondquote:
Niet zenuwachtig, kijk er wel naar uit. Ik ben nog nooit naar een CL wedstrijd geweest, alleen naar eredivisie en zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
Corrie helemaal zenuwachtig voor de voetbal.
Wie spelen er?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig, kijk er wel naar uit. Ik ben nog nooit naar een CL wedstrijd geweest, alleen naar eredivisie en zo.
morgen even kijken ik ga nu slapen maar klinkt goed iigquote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, er is nog hoop voor ons.
http://www.vkmag.com/magazine/korte_cursus_grote_borsten_regelen/
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
morgen even kijken ik ga nu slapen maar klinkt goed iig
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ohja, ik had 100.000 posts.
[ afbeelding ]
Waar is mijn gebak?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ohja, ik had 100.000 posts.
[ afbeelding ]
Ook met camera op je neus?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker thuis vanaf de bank genieten.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef Specularium het volgende:
Er zit hier een spin heel moeilijk te doen om omhoog te klimmen.
Ik hou jullie op de hoogte.
En? Hoe is het ermee?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef Specularium het volgende:
Nee, ik zit - heel saai - politieke junkie als ik ben - naar de Algemene Politieke Beschouwingen te luisteren. Van der Staaij is net aan een anekdote begonnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
Ik zie hem niet meer.
Moet jij je niet ergeren aan Jeroen Pauw?
Van der Staay staat een hele preek af te steken.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
Alhoewel.... anekdote.... - hij is nu begonnen met de Bijbel voorlezen.
Gaarne bericht over de afloop.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:24 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg toch net dat ik hem niet meer zie?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gaarne bericht over de afloop.
Inderdaad. Hoewel.... hij lijkt nu eindelijk weer over de realiteit te beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:05 schreef Webschip het volgende:
[..]
Van der Staay staat een hele preek af te steken.
Het is dat ik al een nieuwe ondertitel heb, anders nam ik Jezustering aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik hem niet meer zie?
Jezustering zeg.
Dan zoek je hem maar op!quote:Op donderdag 18 september 2014 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik hem niet meer zie?
Jezustering zeg.
Morguh.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:14 schreef Specularium het volgende:
Henklettering had het weer gezellig in zijn eentje.
Was het interessant?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Staaij is klaar. We krijgen nu een stukje kunsthistorie van Pechtold er overheen.
Het was matig interessant. De speech van Bontes had een hogere amusementswaarde, gewoon omdat het een dom verhaal was. En Wilders stond een beetje sneu te raaskallen; het was een beetje meelijwekkend.quote:
1 of 2-mansfractie voormalig PVV, enorme neuzelaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Bontes ken ik niet eens
Wat waren de hoogtepunten?
Post eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:08 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er weer Pauw.
Hij heeft hele goede gasten.
Oh die laatste is wel boeiend.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Pechtold, Mingele, en iemand over Belgische gevangen die dood willen.
Tweemansfractie, samen met Joram van Klaveren, die uit de PVV is gestapt.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
1 of 2-mansfractie voormalig PVV, enorme neuzelaar.
Toch, ik wist het niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tweemansfractie, samen met Joram van Klaveren, die uit de PVV is gestapt.
Laat die maar lekker in het Vaticaan blijvenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die eerste twee ook.
Maar dhr. Bodar is nog niet langs geweest.
Uh nee liever nietquote:Op donderdag 18 september 2014 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie http://www.vnl.nu/ (niet dat ik je wil overhalen om erop te stemmen)
Uitstekend naar mijn zin gehad. Het was echt tof. Goede sfeer, zeker na de 1-1 natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey! Heb je het naar je zin gehad gister?
Goed om te horen dat je het naar je zin had.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uitstekend naar mijn zin gehad. Het was echt tof. Goede sfeer, zeker na de 1-1 natuurlijkSpannende tweede helft. Echt heel leuk.
[ afbeelding ]
En over een tijdje Barcelona, dat wordt ook een topshow.
Ja ik heb een passepartout voor alledrie de wedstrijden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het naar je zin had.![]()
Heb je ook kaartjes voor Barcelona?
Ja rij 22, maar prima zicht, alles was goed te volgen. Op de foto lijkt het natuurlijk wat verder weg.quote:
Oow ja. Was ik ff vergeten. Nog 2 topshows te gaan dus. Top!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik heb een passepartout voor alledrie de wedstrijden.
Yep en volgende week woensdag naar de bekerwedstrijd JOS-Ajax (als het doorgaat) in het Olympisch Stadion. Dat is voor mij helemaal een thuiswedstrijd, op loopafstand.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oow ja. Was ik ff vergeten. Nog 2 topshows te gaan dus. Top!
Klopt. Mooi zicht verder idd. Geen hinderlijke hooligans gepasseerd?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja rij 22, maar prima zicht, alles was goed te volgen. Op de foto lijkt het natuurlijk wat verder weg.
Dat is wel chill. Topshow voor je deur.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep en volgende week woensdag naar de bekerwedstrijd JOS-Ajax (als het doorgaat) in het Olympisch Stadion. Dat is voor mij helemaal een thuiswedstrijd, op loopafstand.
Nee de ME was duidelijk aanwezig maar die hadden zo te zien geen moer te doen. Ik zat naast het uitvak en die maakten wel een zooi herriequote:Op donderdag 18 september 2014 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klopt. Mooi zicht verder idd. Geen hinderlijke hooligans gepasseerd?
En het Olympisch Stadion is mooi, zou geweldig zijn als die wedstrijd doorgaat daar. Tijdje geleden dat daar gevoetbald werd, tenminste, door Ajax. Er zijn wel af en toe toernooien maar dit is 'speciaal' natuurlijk, Ajax weer in het OSquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat is wel chill. Topshow voor je deur.
Vlak bij de tegenstanders... Gezelli, helemaal als het kutfransen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee de ME was duidelijk aanwezig maar die hadden zo te zien geen moer te doen. Ik zat naast het uitvak en die maakten wel een zooi herrieKutfransen.
Zou wel mooi zijn als die wedstrijd doorgaat idd.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En het Olympisch Stadion is mooi, zou geweldig zijn als die wedstrijd doorgaat daar. Tijdje geleden dat daar gevoetbald werd, tenminste, door Ajax. Er zijn wel af en toe toernooien maar dit is 'speciaal' natuurlijk, Ajax weer in het OS
Ik begrijp dat de Cyprioten nog erger zijn, dus dat wordt nog watquote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vlak bij de tegenstanders... Gezelli, helemaal als het kutfransen zijn.
Denk dat ze er wel uit gaan komen met het geld (waar het natuurlijk weer om draait). En a.s. zondag natuurlijk Feyenoord-Ajaxquote:Op donderdag 18 september 2014 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als die wedstrijd doorgaat idd.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de Cyprioten nog erger zijn, dus dat wordt nog watOordopjes mee.
Oh ja kan ik wel doenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Turkse Grieken.
Maak een paar pics van die schreeuwlelijkerds. Kunnen we misschien lachen.
Dat wordt vast een topshow.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ze er wel uit gaan komen met het geld (waar het natuurlijk weer om draait). En a.s. zondag natuurlijk Feyenoord-AjaxGoede tijden.
Gewoon doen. Lukt vast wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja kan ik wel doenZit wel een glazen scherm tussen, maar kan wel kijken of dat lukt. Of het lawaai anders opnemen.
Ik ga ook. Trusten!quote:Op donderdag 18 september 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope maar ik ga toch zo slapen kun je weer gifjes posten of zo
Er zijn meerdere varianten. Eén ervan is tekst cursief zettenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is scheefposten? Vreemdgaan op een forum?
Off topic posten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Vreemdgaan isquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je niet slow chat in een slow chat topic, dan is dat harstikke off topic.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat lijkt me in een slowchat-topic bijna niet mogelijk.
Niet perse verplicht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
In dit topic is scheefposten toch verplicht?
Ik chat soms heel snel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als je niet slow chat in een slow chat topic, dan is dat harstikke off topic.
Met zo een UI post je altijd scheef.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
In dit topic is scheefposten toch verplicht?
Dat je op zich niks weet te vertellen, is ook weer een geschikt onderwerp.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:12 schreef Karina het volgende:
Meh ik weet nooit iets te vertellen dus ik ben sowieso eigenlijk totaal niet geschikt voor SC
Ja ik ben ook wel van de oneliners. Meer de 'inkopper' dan degene die de pass geeft zeg maarquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je op zich niks weet te vertellen, is ook weer een geschikt onderwerp.
Specularium doet feitelijk ook niet veel anders dan gifjes posten.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel van de oneliners. Meer de 'inkopper' dan degene die de pass geeft zeg maar
Hoest met jouw vogeltjes. Hebben ze nog veel ruzie?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Uccie het volgende:
Je maakt meer mee dan ik hoor Karina.
Ik zat gisteren met de vogels Earthflight te kijken.
Wat overigens best een topshow was.
Nou nee hoor. Waarom zou ik dan nu thuis zitten met niks te doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:17 schreef Uccie het volgende:
Je maakt meer mee dan ik hoor Karina.
Ik zat gisteren met de vogels Earthflight te kijken.
Wat overigens best een topshow was.
Praten? Je heb toch parkieten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Oh ano, nog wel maar niet zo heftig meer.
En het mannetje is gaan praten.
Ow dat wist ik niet. Wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef Uccie het volgende:
Ja, maar die kunnen dat ook een beetje.
Wat geinigquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
Mijn voornaam, dat ze een kusje willen, gedag als ik de deur uitga.
Niet zoveel hoor.
Mijn ouders hebben een grasparkiet die echt volzinnen praat. Maar ja, daar lult mijn moeder de hele dag tegenaan.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:23 schreef Uccie het volgende:
Oh ano, nog wel maar niet zo heftig meer.
En het mannetje is gaan praten.
Waar zijn je pinguïns?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
Niet zoveel hoor.
Mijn ouders hebben een grasparkiet die echt volzinnen praat. Maar ja, daar lult mijn moeder de hele dag tegenaan.
Vakantie.quote:
Ze waardeert het weer niet hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef Uccie het volgende:
Niet zoveel hoor.
Wellus, behalve om 6u 's ochtends.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze waardeert het weer niet hoor.
Mensen waar ik vroeger wel eens kwam hadden 2 grijze roodstaarten en een ara, dat was een topshow.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wellus, behalve om 6u 's ochtends.
Alleen het is niet zoals met grote papegaaien. Dat bedoelde ik.
Ja precies, het valkje zou eigenlijk moeten kunnen fluiten ipv praten. Maar dat doet hij nog niet, misschien komt dat nog.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mensen waar ik vroeger wel eens kwam hadden 2 grijze roodstaarten en een ara, dat was een topshow.
gewoon harder trainen die beesten, de zweep erover.quote:Op vrijdag 19 september 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, het valkje zou eigenlijk moeten kunnen fluiten ipv praten. Maar dat doet hij nog niet, misschien komt dat nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |