quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfie. Dat is gewoon de minder egoïstische variant van de Selfie. Een foto waar 11 mensen op staan
Zoiets, zeg maar:
[ afbeelding ]
Zou downloaden.quote:
Ik twijfel ook of ik het zou kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat nou weer niet. Mij wil je niet zien hoor
Dan ga ik een hele moeilijke vraag verzinnen, maar die krijg je onverwachts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef sp3c het volgende:
ik weet alles over alles, vraag maar aan elflollerig
Geen panterjas.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik weet wel wat, wat heb ik nu aanRaad je nooit.
pantersloffenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
Oh ik weet wel wat, wat heb ik nu aanRaad je nooit.
dan was de vraag niet specifiek genoegquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
O.a. ja. Maar nog meer he? Ik zit niet in mijn blote kont met alleen maar sloffen aan.
Shit daar heb je me. Al heb ik niet gezegd dat je iets kon winnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan was de vraag niet specifiek genoeg
ik heb gewoon gewonnen hier
Dat zou wel supertoevallig zijn hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Specularium het volgende:
Morgen kijken of Corrie in beeld komt, en daar dan gifjes van maken.
Ga je naar Ajax?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel supertoevallig zijn hoor.
Hoolie-Corriequote:
Denk dat je dan heel hard moet rennen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Morgen snel nog een Feyenoordshirtje kopen.
Doe niet zo stoer joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel hard moet rennen.
Hihaho
iig niet de trein pakken want daar zitten ze allemaal!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel hard moet rennen.
Hihaho
Naar de dierentuin geweest?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een Ollie...zonder sjaaltje wel.
Ik zing gewoon stoer mee met alles hoor. Hopelijk is er een tof voorprogramma.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joh.
Met je jodenufo.
Ja, in mijn vakantie.quote:
Ik zal jou eens pakken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
iig niet de trein pakken want daar zitten ze allemaal!
op dr hakjesquote:
dat zeiden de Duitsers ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |