Grappig inderdaad. Is aangepast. Dus hij heeft 'm daar geplaatst, eventueel zodat deze dan gevonden wordt en het allemaal een "vermissing" zou lijken. Maar je begrijpt m'n verhaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
F heeft de rugzak niet gevonden.
Grappig.. dat juist jij dit zegt terwijl je zo hamert op feiten.
Yep. En ik ben het daar mee eens. Het lijkt mij extreem ver gezocht dat F er iets mee te maken heeft. Omdat Jackie er zo van overtuigd was/is, heb ik dat scenario goed overdacht en hoe dat dan in zijn werk zou moeten zijn gegaan en dan kom ik er niet uit. Te veel problemen kom je dan tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:18 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Correct. Dus hij heeft 'm daar geplaatst, eventueel zodat deze dan gevonden wordt. Maar je begrijpt m'n verhaal.
Een derde persoon of meerdere personen acht ik inderdaad ook reëel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Yep. En ik ben het daar mee eens. Het lijkt mij extreem ver gezocht dat F er iets mee te maken heeft. Omdat Jackie er zo van overtuigd was/is, heb ik dat scenario goed overdacht en hoe dat dan in zijn werk zou moeten zijn gegaan en dan kom ik er niet uit. Te veel problemen kom je dan tegen.
Dat een groep jongeren er mee te maken kan hebben vind ik al iets minder ver gezocht maar dan denk ik niet aan moord.
Die telefoongegevens blijven raar. Maar ook daar kan je meer logische verklaringen voor bedenken. Zelfs als de meiden de tas niet gehad hebben tot 11/4.
Maw het is dus niet zeker dat Plinio M. ze heeft gezienquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kan idd. Maar het kan ook zijn dat hij ergens langs de Pianista woont of bij iemand geweest was die daar woont. Een groot deel van de Pianista trail gaat namelijk door bewoond gebied.
Dan zijn daar nog de Panamese autoriteiten en hun manier van onderzoek doen.
1. De Panamese autoriteiten benaderen zelf geen mogelijke getuigen en gaan daar ook niet naar op zoek. Ze openen een bureautje in het gebied en daar kunnen getuigen zichzelf op eigen initiatief melden om alleen in het Spaans hun verhaal te doen. Hoe groot is de kans dat die mogelijke toeristen dat wisten, dat gedaan zouden hebben en ook nog voldoende Spaans spraken om dat te doen?
2. Uit bv die berovingen op de Pianista trail blijkt dat de Panamese autoriteiten geen enkele moeite doen om slachtoffers of getuigen in het buitenland te verhoren/te benaderen. Indien deze toeristen Boquete of zelfs het land verlaten hadden dan was daar voor de Panamese autoriteiten de kous mee af.
[..]
Misschien omdat hij dacht helemaal fout te zitten omdat hij ze onmogelijk gezien kon hebben bij de tijdlijn van andere getuigen die toen nog gehanteerd werd?
Het is ook nog mogelijk dat tijdens de wandeltocht onder begeleiding van een gids, maakt niet uit welke, een fataal ongeluk is gebeurd. Dat men dat liever niet in de publiciteit wil hebben. Aangezien er zo op gehamerd wordt om alleen met een gids de trails te lopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mee eens, maar de aannames van Ouder1, zijn net zo goed aannames.
Ik denk persoonlijk niet dat Chiani het deed, wel dat hij misschien betrokken was bij het naderhand laten verdwijnen van de lichamen, of er iets van weet of over vermoed. Of niet. En wellicht kan hij er tot zijn grote en enorme frustratie niet precies zijn vinger op leggen. Net als wij hier.
De ouders van Kris weten iig. meer feiten en gegevens dan wij hier, "een verdwaling gaat er bij hen niet in".
Als Panam. bloedhonden op 4 plaatsen iets geroken hebben, zijn daar lijken /lichamen geweest, en moet er meer bekend zijn volgens mij wat nog uit de pers wordt gehouden. Waarom zou je dat doen als het om een 'simpel' verdwaling/ongeluk gaat dan? Waarom constateert Perico geknoei met foto's?
En... een beetje kinderachtig wellicht, maar Ted Bundy liep jarenlang ook nooit in de peiling
Hij was bij iedereen zeer geliefd, dus dat zegt niets.
Ik krijg steeds sterker het gevoel dat je last krijgt van een tunnelvisie. Je leest selectief en neemt alleen mee wat in jouw scenario past. Sterker nog.. op wat ik verder op je verhaal zei, reageer je helemaal niet want... te druk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maw het is dus niet zeker dat Plinio Montenegro ze heeft gezien
En iig een taak voor de advocaat van Hans Kremers om te vragen wie dan de toeristen evt waren die hij rondleidde.
Wie zet E als verdachte neer?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:40 schreef SAJ het volgende:
Op basis van de nu beschikbare info is het gewoon absolute onzin om F dan wel E ergens van te verdenken dan wel te beschuldigen. Lijkt me ook niet dat dit forum daarvoor is bedoeld.
Je zult maar samen alarm slaan voor een verdwijning en vervolgens op 1 of ander forumpje in Nederland als verdachte worden neergezet.
Als hier wordt gemeld dat E niet heeft gezegd dat K&L wrsl pianista gingen doen, en dat niet wordt onderbouwd, wordt E ongefundeerd als een verdacht persoon neergezetquote:
Nee, ik twijfel aan haar getuigenis en stel daarbij zeer duidelijk dat ik haar niet als verdachte zie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:47 schreef SAJ het volgende:
[..]
Als hier wordt gemeld dat E niet heeft gezegd dat K&L wrsl pianista gingen doen, en dat niet wordt onderbouwd, wordt E ongefundeerd als een verdacht persoon neergezet
Erg suggestief.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mee eens, maar de aannames van Ouder1, zijn net zo goed aannames.
Ik denk persoonlijk niet dat Chiani het deed, wel dat hij misschien betrokken was bij het naderhand laten verdwijnen van de lichamen, of er iets van weet of over vermoed. Of niet. En wellicht kan hij er tot zijn grote en enorme frustratie niet precies zijn vinger op leggen. Net als wij hier.
De ouders van Kris weten iig. meer feiten en gegevens dan wij hier, "een verdwaling gaat er bij hen niet in".
Als Panam. bloedhonden op 4 plaatsen iets geroken hebben, zijn daar lijken /lichamen geweest, en moet er meer bekend zijn volgens mij wat nog uit de pers wordt gehouden. Waarom zou je dat doen als het om een 'simpel' verdwaling/ongeluk gaat dan? Waarom constateert Perico geknoei met foto's?
En... een beetje kinderachtig wellicht, maar Ted Bundy liep jarenlang ook nooit in de peiling
Hij was bij iedereen zeer geliefd, dus dat zegt niets.
Moordenaar????quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel aan haar getuigenis en stel daarbij zeer duidelijk dat ik haar niet als verdachte zie.
Maar als ik zeg dat het verhaal van Olivia de K onmogelijk kan kloppen en ze dus dingen niet juist heeft en er dingen bij verzonnen heeft, dan zeg ik ook dat zij verdachte is in deze zaak? Dat zij mogelijk de moordenaar is?
Die is er niet want dat kan alleen in het Spaans en zij spreekt geen Spaans.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef SAJ het volgende:
[..]
Moordenaar????
Ik doe geen beweringen zoals hier wel gebeurd, dat iemand moedwillig iets niet heeft gedaan. Mijn mening is dat je niet kunt oordelen zonder iets te onderbouwen. Als jij dat anders ziet, prima!
Ben trouwens zeer geïnteresseerd naar link van haar getuigenis bij de politie
Juist, dan zijn we er toch: eerst zeg je dat je twijfelt aan haar getuigenis, en nu dat er geen getuigenis is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die is er niet want dat kan alleen in het Spaans en zij spreekt geen Spaans.
Precies. Echt schandalig dat sommige zolderkamer-FOK!kers hem aan de schandpaal nagelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:57 schreef Geruisloos het volgende:
Wie ervan overtuigd is dat F. de dader is, vindt het dus zeer aannemelijk dat:
• Een man die al 35 jaar hikes begeleidt, en goed contact heeft met een taalschool die hem aan werk bezorgd, ineens besluit om twee jonge vrouwen van diezelfde school te laten verdwijnen.
• De moordenaar als eerste persoon alarm slaat over de vermissing en officieel aangifte doet bij de politie.
• Deze al wat oudere man uit een vrij arm land zeer tech savy is, en in staat om valse telefoonoproepen te (laten) maken voor het geval de telefoons gevonden gaan worden (of dit juist expres doet).
• Deze gids zichzelf, of iemand anders, in de nacht van 7 op 8 april de jungle instuurt om 90 nachtfoto's te maken, voor het geval de camera ooit gevonden wordt, en het dus lijkt alsof de meiden dit hebben gedaan.
• Eventueel de EXIF data nog even aanpast/laat passen om de tijdlijn voor de politie in de war te brengen.
• Al deze objecten ergens verborgen houdt en af en toe gebruikt, terwijl hij volop meewerkt aan de zoektocht.
• Dat hij dus expres een digitaal dwaalspoort uit zet, wetende dat een paar maanden later de rugtas tevoorschijn getoverd zal worden, met al het bewijs dat hij eerder heeft gemanipuleerd, zodat het nét lijkt alsof Kris en Lisanne verwdaald zijn geraakt en niemand hem verdacht kan maken.
• Dat de gids vervolgens totaal geen moeite heeft om interviews te geven en te vertellen waar de resten van de meiden gevonden zijn etc.
Kortom, een lokale gids uit Boquete Panama, een techwonder, psychopatische moordenaar én meesterbrein in één, pleegt, eventueel met wat lokale vrienden, een dubbele moord van de eeuw. En staat vervolgens rustig de NOS te woord over zijn ervaring van de zoektocht etc.
Ik sluit niet uit dat F. hier iets mee te maken heeft (bijna alle scenario's staan nog open), maar wie dit F. scenario zeer waarschijnlijk acht is toch moeilijk serieus te nemen. Het is prima dat er kritische vragen worden gesteld, maar we moeten wel realistisch zijn en niet automatisch alle onbeantwoorde vragen verklaren door de introductie van een Psycho Killer Guide. Dat riekt sterkt naar een Deus ex Machina.
Dit sluit ik ook zeker niet uit. Zou niet de eerste keer zijn dat gidsen dubieus handelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is ook nog mogelijk dat tijdens de wandeltocht onder begeleiding van een gids, maakt niet uit welke, een fataal ongeluk is gebeurd. Dat men dat liever niet in de publiciteit wil hebben. Aangezien er zo op gehamerd wordt om alleen met een gids de trails te lopen.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:46 schreef agter het volgende:
[..]
Dit sluit ik ook zeker niet uit. Zou niet de eerste keer zijn dat gidsen dubieus handelen.
Bij een rondreis in de woestijn in Marokko verdween 'S nachts onze gids gewoon.quote:
En toen? Want kennelijk hebben jullie het gered, want anders zou je dit nu niet posten, toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
Bij een rondreis in de woestijn in Marokko verdween 'S nachts onze gids gewoon.
Sta je raar te kijken de volgende ochtend, midden in de woestijn. Vrij beangstigend.
Maar dat zegt toch niets over gidsen in Panama?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
Sta je raar te kijken de volgende ochtend, midden in de woestijn. Vrij beangstigend.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
met zo'n Garmin GPS zijn 2 mannen van onze groep (van 12 mensen) richting de bewoonde wereld gaan lopen. Zij hebben toen uiteindelijk dezelfde dag wel telefonisch bereik gekregen, en konden de reisorganisatie waarschuwen (die overigens zelf ook niet 1-2-3 wisten waar we zaten).quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toen? Want kennelijk hebben jullie het gered, want anders zou je dit nu niet posten, toch?
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik gaf gewoon antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niets over gidsen in Panama?
Als een slager bedorven vlees verkoopt zijn toch niet alle slagers fout?
Door een kameel (eigenlijk dromedaris) zeker?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Misschien is hij wel vermoord of ontvoerd, of tijdens het pissen 'snachts opgegeten door een wild dier, of verdwaald!
Dit. Het is schandalig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:40 schreef SAJ het volgende:
Op basis van de nu beschikbare info is het gewoon absolute onzin om F dan wel E ergens van te verdenken dan wel te beschuldigen. Lijkt me ook niet dat dit forum daarvoor is bedoeld.
Je zult maar samen alarm slaan voor een verdwijning en vervolgens op 1 of ander forumpje in Nederland als verdachte worden neergezet.
Ja, wrs wel, maar mooi dat jullie mazzel hebben gehad iig...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef agter het volgende:
[..]
met zo'n Garmin GPS zijn 2 mannen van onze groep (van 12 mensen) richting de bewoonde wereld gaan lopen. Zij hebben toen uiteindelijk dezelfde dag wel telefonisch bereik gekregen, en konden de reisorganisatie waarschuwen (die overigens zelf ook niet 1-2-3 wisten waar we zaten).
Ook zijn zij later een ander groepje toeristen (die in een jeep zaten en door de zandduinen aan het crossen waren), tegengekomen.
Uiteindelijk bleken we ook helemaal niet ver van de bewoonde wereld (nou ja, stoffig dorpje) te zitten. Maar als je dat niet weet, en je geen geluk hebt, kun je wel verkeerde beslissingen maken.
In Egypte staan de gidsen er om bekend: je gaat met een groepje de woestijn in, en halverwege eisen de gidsen opeens belachelijk veel geld...betaal je niet, dan laten ze je achter. In de loneley planet staan namen van organisatie's die je moet mijden.
Weet je, die dingen gebeuren gewoon in landen waarbij de bevolking arm is, en de toeristen rijk.
Dat probeer ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:54 schreef Poolbal het volgende:
Ik vrees dat de kans dat je uit een video/foto één van de nachtfotolocaties herkent echt te verwaarlozen is... al mag je altijd proberen natuurlijk!
Uh, dat filmpje is aan zijde van Boquete gemaakt hoor, niet in jungle. Kijk maar ff verder, dan zie je dat 'spookhuis' ook weerquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef 11en30 het volgende:
Mensen, graag jullie aandacht.
Op de nachtfoto zonder takje staat aan de overkant in de diepte een rechthoekig object, zie onderste pijl. Lijkt wel een bankje dacht ik.
[ afbeelding ]
Maar dat kan natuurlijk niet in de jungle. Daar zijn geen bankjes.
Oh wacht, toch wel.
Vanaf 20:29
[ afbeelding ]
Verzameling overeenkomstige elementen: natte kuilen en geulen in de rotsen, steen met mosaanslag, perspectief van behoorlijk hoog steil naar beneden, zelfde soort plantjes en een bank (?)
Meerdere gidsen (Plinio, Chani, Feliciano) denken aan een ongeluk bij de 2e kabelbrug.
Staat er een bankje bij de 2e brug?
Of een rechthoekige rots met die vorm?
Waar in de rivier zijn de plekken met dergelijk verval zoals in de video?
Waar staan nog meer van die bankjes?
Die 18km lijkt me een aanname. Van Il Pianista Restaurant tot aan de Quebrada is nooit 18 km. Tenzij ze hebben aangenomen dat de dames daarna nog uren verder zijn doorgelopen. Kortom, opnieuw slechte journalistiek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er is een nieuwsberichtje:
- Volgens de onderdirecteur van het forensisch instituut blijft de zaak van Kris en Lisanne misschien onopgelost, omdat het onderzoek traag verloopt en mogelijke sporen zijn verdwenen. De enige hoop op een oplossing is als het OM een profiel heeft van een verdachte van wie DNA-materiaal gevonden wordt.
- De meiden hebben vanaf het begin van de Pianista 18 km gelopen, aldus het artikel.
http://www.panamaamerica.(...)a-no-ser-esclarecido
Trek je die conclusie niet wat al te snel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:07 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Die 18km lijkt me een aanname. Van Il Pianista Restaurant tot aan de Quebrada is nooit 18 km. Tenzij ze hebben aangenomen dat de dames daarna nog uren verder zijn doorgelopen. Kortom, opnieuw slechte journalistiek.
Wat heeft dat met het eerste bergbeekje te maken?quote:- De meiden hebben vanaf het begin van de Pianista 18 km gelopen, aldus het artikel.
Er bestaat vrijwel zeker geen GPS data, anders was deze zaak al veel en veel verder gekomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Trek je die conclusie niet wat al te snel?
Er staat:
[..]
Wat heeft dat met het eerste bergbeekje te maken?
Er is op 3 april iemand bij dat bergbeekje geweest en daar waren ze toen niet, dus mag je rustig aannemen dat ze verder dan dat gelopen zijn ja. Hun resten zijn gevonden in de rivier.. dus mag je ook rustig aannemen dat ze tot aan de rivier zijn gelopen in die 11 dagen.
En dan nog. Wat als de GPS data van de laatste foto's gelekt zijn? Of op een andere manier een locatie is gevonden? Of alleen die afstand is gelekt?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Er is een nieuwsberichtje:
- Volgens de onderdirecteur van het forensisch instituut blijft de zaak van Kris en Lisanne misschien onopgelost, omdat het onderzoek traag verloopt en mogelijke sporen zijn verdwenen. De enige hoop op een oplossing is als het OM een profiel heeft van een verdachte van wie DNA-materiaal gevonden wordt.
- De meiden hebben vanaf het begin van de Pianista 18 km gelopen, aldus het artikel.
http://www.panamaamerica.(...)a-no-ser-esclarecido
quote:Case Lisanne and Kris could not be clarified
The cause of death of Dutch Lisanne Froon Kremers and Kris could declare indefinite argued José Vicente Pachar, deputy director of the Institute of Legal Medicine and Science
The cause of death of Dutch Lisanne Froon Kremers and Kris could declare indefinite argued José Vicente Pachar, deputy director of the Institute of Legal Medicine and Forensic Sciences (IMELCF).
The second in command of the institution said that although he is not soaked in the case, this could not be resolved because of the slowness in the investigation and the lack of evidence.
"A number of elements that have been lost due to the delay in the start of the research is missing. We know him as the cause of death undetermined because no one has the most bone pieces ... I think it will be well, "said Pachar.
However, the only way to find answers to the death of these two women would be if the DNA results applied to your belongings give evidence that someone else was in his last days.
But that is feasible only if the local authorities have the profile of an alleged suspect element that so far has not addressed the prosecution.
Notably recently Enrique Arrocha, legal representative of Dutch parents, referred to the possible presence of another person during the death of Lisanne and Kris.
After a statement, the lawyer wondered how and where the cell loaded in the jungle, as detected forensics they called 911 from Panama on 4 and 5 April and it was not until the 10th of the same month when they scored again, because their equipment had been unloaded.
quote:• 77 days after the disappearance of Lisanne Froon and Kris will report Kremers, skeletal remains were found.
quote:• 18 kilometers from both girls walked the trail entrance to The Pianist Culubre River in Bocas del Toro.
Mee eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Trek je die conclusie niet wat al te snel?
Er staat:
[..]
Wat heeft dat met het eerste bergbeekje te maken?
Er is op 3 april iemand bij dat bergbeekje geweest en daar waren ze toen niet, dus mag je rustig aannemen dat ze verder dan dat gelopen zijn ja. Hun resten zijn gevonden in de rivier.. dus mag je ook rustig aannemen dat ze tot aan de rivier zijn gelopen in die 11 dagen.
En dan nog. Wat als de GPS data van de laatste foto's gelekt zijn? Of op een andere manier een locatie is gevonden? Of alleen die afstand is gelekt?
Als het 18 km is van het begin van de Pianista trail tot aan de Culubra rivier.. dan zou dat moeten kloppen op het kaartje van Geruisloos. We weten hoelang de route van de Pianista trail is (was dat niet 4,6 km?) dan is het 13,4 km vanaf de Mirador tot aan de rivier.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mee eens.
Er staat trouwens '18 km tot de Culubre' en dan bedoelen ze de Culebra.
Het forensisch instituut heeft meer informatie dan wij dus ik wijs het niet meteen van de hand als een loze aanname.
(Nog) niet. Althans; is (nog) niet bekend in Panama.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef agter het volgende:
Is er nu wel of niet vreemd DNA aangetroffen?
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
(Nog) niet. Althans; is (nog) niet bekend in Panama.
Dat zou wel kunnen, bv door het type steen te herkennen en dan grofweg de locatie te schatten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:58 schreef 11en30 het volgende:
Horror alert
[..]
Dat probeer ik niet.
Ik denk dat deze nachtfoto's genoeg elementen bevatten voor de gidsen en locals om herkend te worden.
Die 18 km lijkt mij te komen van de afstand die je af zou leggen als je loopt van het begin van het pad, naar waar enkele resten en de rugzak zijn gevonden. Dat komt bij benadering op 18 km, als je een slingerend pad uitzet, de Camino de Culebra (verlengde van de Pianista trail) volgend, via de punten de we weten (1 t/m 4e kabelbrug).quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als het 18 km is van het begin van de Pianista trail tot aan de Culubra rivier.. dan zou dat moeten kloppen op het kaartje van Geruisloos. We weten hoelang de route van de Pianista trail is (was dat niet 4,6 km?) dan is het 13,4 km vanaf de Mirador tot aan de rivier.
Zo had ik het ook ingeschat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef miura het volgende:
[..]
Die 18 km lijkt mij te komen van de afstand die je af zou leggen als je loopt van het begin van het pad, naar waar enkele resten en de rugzak zijn gevonden. Dat komt bij benadering op 18 km, als je een slingerend pad uitzet, de Camino de Culebra (verlengde van de Pianista trail) volgend, via de punten de we weten (1 t/m 4e kabelbrug).
Het is dus niet zeker dat de meiden dat ook (helemaal) hebben gelopen.
Daar zijn geen aanwijzingen voor. Van alle andere gelekte zaken weten we via de ouders of via andere bronnen dat die info ergens bekend is. Van GPS data, of andere data die de locatie van 18km zou aangeven is niets bekend. Bovendien geven ze ook niet aan waar die info vandaan zou komen. Als het een lek was, hadden ze vast wel trots gezegd dat ze nieuwe brekende info hadden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo had ik het ook ingeschat.
Het is niet zeker dat ze dat hebben gelopen, maar wellicht hebben de onderzoekers aanwijzingen gevonden die nog niet naar buiten zijn gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |