SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde ook openen, met TT 'Fuck Radio49'
quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde ook openen, met TT 'Fuck Radio49'
Ik masseer je anus wel evenquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
M'n anus doet al zeer van de spanning wat er nog komen gaat. Vind het nu pislauw.
buttplugquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
M'n anus doet al zeer van de spanning wat er nog komen gaat. Vind het nu pislauw.
quote:
Was wel te verwachten hoorquote:
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?quote:
ff doen danquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
AF_ met z'n gifjes.
Kan niet wachten tot er een niet werkt.
Gelukkig maar. Ze verpesten de TVSC.quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ineens zijn alle 'rellers' weer weg
Interessant! Heb je het al een keer geprobeerd?quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?
Nee, dat is Kaneel alquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Stu heeft vandaag een buttplug binnen gekregen van PostNL
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hunquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ze verpesten de TVSC.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hun
Nee k heb nooit de hikquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Interessant! Heb je het al een keer geprobeerd?
Ben ik je buttplug? :Squote:
Wel meer dan datquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee k heb nooit de hik
[..]
Ben ik je buttplug? :S
Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Wtf verbinding valt ineens weg op laptop, zit naast het modem
Nog steeds z'n kutinternet?quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Wat is er nieuw aan? Die smoes gebruik je overalquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Ooit zal deze sc nog gesloten wordenquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hun
we moeten echt normaler gaan doenquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Ooit zal deze sc nog gesloten worden
Komt door die slechte TT, die van jou had ze hierheen gelokt.. alsof bijen honing rokenquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ineens zijn alle 'rellers' weer weg
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoorquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Ooit zal deze sc nog gesloten worden
Nou.quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoor
Klbquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoor
Ohja en grtd jatte de stokquote:
Nee oke. Maar gastenboekjes enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niks geks aan hoor, ik vond het net nog echt meevallen
Uh..quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Omdat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
AF_ doe ff een aanvraag bij Moira of Pax ofzo voor TT verandering.
op de WcPot.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleren uit en lekker gaan zitten
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TTquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TT
Ik vind het best.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TT
quote:
Ik ben op de slaapkamer.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef appelen het volgende:
Fylax je moet ook posten als je naar de slaapkamer loopt
Watquote:
Boze Machinequote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet wat de naam is van de film die nu op rtl 7 te zien is,
Ik zie vinnie Jones, Jason Statham alles.
mean machinequote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja. Maar dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
lig jij met je broekje in bed?quote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. rechterhand zit al in broekje.
ik lig naakt in bed.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
lig jij met je broekje in bed?
wacht
nee
stu dit kun je niet posten
oke.
dan post ik het niet
te laat
kut
quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
lig jij met je broekje in bed?
wacht
nee
stu dit kun je niet posten
oke.
dan post ik het niet
te laat
kut
quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Beter TT loos dan radio loos. Oh wacht
topic-loos zijn is nog ergerquote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Beter TT loos dan radio loos. Oh wacht
quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan een scheet laten, heel dat verse krakend wit ondergescheten
quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga naar bed.
Als artikel 5 optreed hoor ik het wel.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga naar bed.
Ik stuur je wel een whatsappje.quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga naar bed.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Die topshow op rtl5 is ook alweer afgelopen...
ik hou het voor gezien
Hij is altijd TS, ben ik een keer TS wordt mijn TT weggehaaldquote:
Oh god, het was niet m'n bedoeling een fittie te veroorzakenquote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WcPot en gunnen. Wij kijken 1 minuut RTL4 om half 8 en die gast word al lijp
Soms geef ik echt wel neuksquote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Zou jij bij een derde wereldoorlog ook geen neuk geven?![]()
ik heb nooit gezien dat je een neuk gaf.
Te laat.quote:Op zondag 14 september 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god, het was niet m'n bedoeling een fittie te veroorzaken
quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
WcPot en gunnen. Wij kijken 1 minuut RTL4 om half 8 en die gast word al lijp
Is niksquote:Op zondag 14 september 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh god, het was niet m'n bedoeling een fittie te veroorzaken
vaarwel Paxmanquote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
Die topshow op rtl5 is ook alweer afgelopen...
ik hou het voor gezien
quote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
Ik voel een nummer 1 positie aankomen in 10 minuten
Posten voor de statsquote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
AF FOR PRESquote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
Kop een treinquote:
Nee, fylax was actief vandaag... denk dat je 2de wordtquote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef AF_ het volgende:
AF_JEquote:
Dit noemen ze ook wel prairie doggingquote:
hopelijkquote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, fylax was actief vandaag... denk dat je 2de wordt
AF_ was tot 10 minuten geleden de nummer 1.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, fylax was actief vandaag... denk dat je 2de wordt
Wel niet tussen heerlen en sittard, heb ik weer vertragingquote:
O.oquote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit noemen ze ook wel prairie dogging
When you have to take a crap so bad that it feels as though the turd is moving in and out.
Trots zijn op een #1 positiequote:
En dan ga je jezelf snijden?quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Trots zijn op een #1 positie
Ben al boos op mezelf als ik in de top 100 sta
echt fantastischquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
YES! Dit topic word nog meer AF_ dan ie al was
ik heb ook AF gemacht geplaatstquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Standaard zondag is al top 10, dusjaquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Trots zijn op een #1 positie
Ben al boos op mezelf als ik in de top 100 sta
quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Morgen weer niks presteren op school zeker
Ik ben een grote jongen heb iets minder slaap nodig dan jijquote:
Dit topic gaat in mijn foboquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Grote jongen kleine pener zekerquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen heb iets minder slaap nodig dan jij
Nee dat nietquote:
Ja gezien, maar het knopje faalde dus dan niet he.quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ook AF gemacht geplaatst
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?quote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Dit is geweldig!
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Man man man, misschien was het wel een lurker, iemand uit een andere SC of zwarte piet.
Dit is puur speculeren
Geen geruzie in de AF_SCquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
één wat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Ik denk: Waarom hoor ik belgisch op mn tv. Kijk ik één
Ach, hou op schei uit. Je verpest AF_sc dus ksstquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
Jammer dat het maar tijdelijk is!quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja die belgische zenderquote:
Je verpest de AF SCquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Philippe Geubelsquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Ik denk: Waarom hoor ik belgisch op mn tv. Kijk ik één
Je pakte mijn lapo voor de zondag in mijn topicquote:
Badumtsshh!quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je pakte mijn lapo voor de zondag in mijn topic
Dat krijg je niet dus ga terug naar Depressie & Angst en laat TVSC met rust.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie. Ik ben rustig en wil duidelijkheid.
Vertel, wat wil je weten, ik weet alles.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag je wel duidelijk zijn waarom het de schuld is van Fylax dat jullie nu dicht zijnquote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dit een subtiele bekentenisquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je weten, ik weet alles.
Hoe hypocriet ga jij dan naar r&pquote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dus ga terug naar Depressie & Angst en laat TVSC met rust.
alleen fylax zijn show was de moeite waardquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
hihaho ik heb nog nooit R49 geluisterd
Dit, beetje onnodig provocerenquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoe hypocriet ga jij dan naar r&p
quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alleen fylax zijn show was de moeite waard
En hork, rest is aidsquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dat best wel mee viel.quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik bevestig noch ontken ofzoietsquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dit een subtiele bekentenis![]()
Uccie ookquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is toch leuk manquote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dit, beetje onnodig provoceren
Als jij mij verteld wat jij te zoeken had in depressie en angst zal ik dat misschien doen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat krijg je niet dus ga terug naar Depressie & Angst en laat TVSC met rust.
Dit niet weten.quote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij mij verteld wat jij te zoeken had in depressie en angst zal ik dat misschien doen.
Rest heb ik niet gehoord dus kan ik niet beoordelen. Uccie is de enige die ik ooit beluisterd hebquote:
Happy hardcore *quote:
Jezus, dit is de langste post die ik ooit in deze reeks heb gezien die niet copy-paste was O.oquote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Leuk dat wij als de grote vijand worden gezien, terwijl het juist een regel vanuit de admins is dat de radio zich tot het radiotopic moet beperken en er niet in andere topics over gespammed mag worden.
Iedere dj houdt zich er netjes aan, maar Fylax is de enige die daar niet op aan te sturen valt, en dan zijn wij dus de hufters waar allerlei dreigementen zoals die in het vorige topic over geuit worden.
Radio49 is altijd een leuk klein clubje geweest waar iedereen welkom was, zolang men zich maar een beetje gedroeg. Gewoon niet overdreven de aandacht naar je toe trekken, de regels van FOK! niet overtreden (zoals in andere topics spammen over de radio) en gewoon een beetje onze aanwijzingen opvolgen. We hebben zo min mogelijk keiharde regels omdat we daar niet van houden; in het algemeen komen we er onderling altijd heel goed uit.
Helaas zijn er (gelukkig wel heel zelden) uitzonderingssituaties.
Wij willen geen gezeik, sowieso zijn meerdere van onze vaste users ook vaste users hier, maar we willen gewoon dat mensen een beetje begrijpen dat wij de radio van scratch af aan hebben opgebouwd, er voor hebben gevochten om het in de loop der jaren staande te houden, overlegd met de admins waar we aan moesten voldoen om hier te blijven enz.
Wij van Radio49 betalen flink om de boel draaiende te houden en zijn ook gewoon blij en trots op ons stationnetje. De SC hoort er gewoon bij. Dat FOK! van ons geëist heeft dat we de radio echt binnen die SC hielden is niet eens zo vergezocht: elke internet radiostation werkt zo, dus het is niet zo dat wij kinderachtig zijn en iedereen uitsluiten.
Nogmaals: iedereen is gewoon welkom in het topic, zolang we het er maar een beetje leuk houden.
Duidelijk dat hij een zondebok zoekt voor zijn eigen nalatigheid. Je moet gewoon weten dat je moet afdragen anders begin je geen radioquote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Die man wil duidelijkheid maar richt zijn pijlen op Fylax, ik ben in de war
or is it hel hel heeeelquote:
tl dr;quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Leuk dat wij als de grote vijand worden gezien, terwijl het juist een regel vanuit de admins is dat de radio zich tot het radiotopic moet beperken en er niet in andere topics over gespammed mag worden.
Iedere dj houdt zich er netjes aan, maar Fylax is de enige die daar niet op aan te sturen valt, en dan zijn wij dus de hufters waar allerlei dreigementen zoals die in het vorige topic over geuit worden.
Radio49 is altijd een leuk klein clubje geweest waar iedereen welkom was, zolang men zich maar een beetje gedroeg. Gewoon niet overdreven de aandacht naar je toe trekken, de regels van FOK! niet overtreden (zoals in andere topics spammen over de radio) en gewoon een beetje onze aanwijzingen opvolgen. We hebben zo min mogelijk keiharde regels omdat we daar niet van houden; in het algemeen komen we er onderling altijd heel goed uit.
Wij willen geen gezeik, sowieso zijn meerdere van onze vaste users ook vaste users hier, maar we willen gewoon dat mensen een beetje begrijpen dat wij de radio van scratch af aan hebben opgebouwd, er voor hebben gevochten om het in de loop der jaren staande te houden, overlegd met de admins waar we aan moesten voldoen om hier te blijven enz.
Wij van Radio49 betalen flink om de boel draaiende te houden en zijn ook gewoon blij en trots op ons stationnetje. De SC hoort er gewoon bij. Dat FOK! van ons geëist heeft dat we de radio echt binnen die SC hielden is niet eens zo vergezocht: elke internet radiostation werkt zo, dus het is niet zo dat wij kinderachtig zijn en iedereen uitsluiten.
Nogmaals: iedereen is gewoon welkom in het topic, zolang we het er maar een beetje leuk houden.
Ok, wie van hier heeft naar buma gebeld?quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je weten, ik weet alles.
Oh jij weerquote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Weet niet, moet je Fylax vragenquote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, wie van hier heeft naar buma gebeld?
Dit deed mono ook.quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Welk topic?quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Stickertje het volgende:
Misschien is het wel een FMT-er die hier verantwoordelijk voor is.. dun dun duuunnnnnnnn
quote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus, dit is de langste post die ik ooit in deze reeks heb gezien die niet copy-paste was O.o
Ikquote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar geen muziekrechten.quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef ToT het volgende:
Wij van Radio49 betalen flink om de boel draaiende te houden en zijn ook gewoon blij en trots op ons stationnetje.
Wow 100E, als dit daar over gaat...quote:Op maandag 15 september 2014 00:05 schreef Doler12 het volgende:
Moet wel irritant zijn als je opeens 100 euro moet betalen als een 15 jarige langskomt, ik kan het best wel begrijpen dat men een beetje pissed off is.![]()
fylax poste in ik weet niet hoeveel sc-s om zijn show te aankondigingen.. dus kan alleen iemand van hier het hebben gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat die dan meer weet dan zijquote:Op maandag 15 september 2014 00:05 schreef Doler12 het volgende:
Moet wel irritant zijn als je opeens 100 euro moet betalen als een 15 jarige langskomt, ik kan het best wel begrijpen dat men een beetje pissed off is.![]()
Iemand heeft serieus naar buma gebeld?quote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT is sowieso een goede user, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 15 september 2014 00:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Godver lees die post gewoonRespect ToT
ja maar niet iemand uit tvscquote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Iemand heeft serieus naar buma gebeld?
Of gaat dat gerucht nu
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 00:05 schreef Pizzalucht het volgende:
Godver lees die post gewoonRespect ToT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |