quote:Op zondag 14 september 2014 23:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
zet studiotje allemaal zelf in depressie en angst
Waarom zouden we dat doen? Dit is geweldig!quote:Op zondag 14 september 2014 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat me nooit lukken, dat weet ik ook.
[..]
Hij of iemand anders hier.
Jij had toch alles gekochtquote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat jullie muziekrechten gaan kopen. Man man man.
Idd... ik werd zo geil dat ik hier met jou zou gaan posten....quote:Op zondag 14 september 2014 23:34 schreef appelen het volgende:
[..]
Kon je de dunne niet meer binnenhouden van spanning?
Man man man, misschien was het wel een lurker, iemand uit een andere SC of zwarte piet.quote:Op zondag 14 september 2014 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat me nooit lukken, dat weet ik ook.
[..]
Hij of iemand anders hier.
MOIRAquote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
Mensen lijden aan aanstelleritus.
[ afbeelding ]
Moira, wat doe jij hier?quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Moraaquote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Wij van TVSC zouden ditn ooit doen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Man man man, misschien was het wel een lurker, iemand uit een andere SC of zwarte piet.
Dit is puur speculeren
quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Stickertje het volgende:
ik zou bijna R49 aangeven bij meer muziekrechten organisaties om ze nog harder te naaien
Buma is de enige in Nederland. Samen met authoriteit blah blah blah.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Stickertje het volgende:
ik zou bijna R49 aangeven bij meer muziekrechten organisaties om ze nog harder te naaien
Idd wij willen immers naar jou kunnen luisteren op vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Wij van TVSC zouden ditn ooit doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |