Ja gezien, maar het knopje faalde dus dan niet he.quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ook AF gemacht geplaatst
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?quote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Dit is geweldig!
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Man man man, misschien was het wel een lurker, iemand uit een andere SC of zwarte piet.
Dit is puur speculeren
Geen geruzie in de AF_SCquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
één wat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Ik denk: Waarom hoor ik belgisch op mn tv. Kijk ik één
Ach, hou op schei uit. Je verpest AF_sc dus ksstquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
Jammer dat het maar tijdelijk is!quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja die belgische zenderquote:
Je verpest de AF SCquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Philippe Geubelsquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Ik denk: Waarom hoor ik belgisch op mn tv. Kijk ik één
Je pakte mijn lapo voor de zondag in mijn topicquote:
Badumtsshh!quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je pakte mijn lapo voor de zondag in mijn topic
Dat krijg je niet dus ga terug naar Depressie & Angst en laat TVSC met rust.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie. Ik ben rustig en wil duidelijkheid.
Vertel, wat wil je weten, ik weet alles.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan mag je wel duidelijk zijn waarom het de schuld is van Fylax dat jullie nu dicht zijnquote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
is dit een subtiele bekentenisquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel, wat wil je weten, ik weet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |