Ja gezien, maar het knopje faalde dus dan niet he.quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb ook AF gemacht geplaatst
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet compenseren met een grote truck
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?quote:Op zondag 14 september 2014 23:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Dit is geweldig!
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:39 schreef Starm het volgende:
[..]
Man man man, misschien was het wel een lurker, iemand uit een andere SC of zwarte piet.
Dit is puur speculeren
Geen geruzie in de AF_SCquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De tijdelijke stilte van de radio vind jij geweldig?
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
één wat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef AF_ het volgende:
Ik denk: Waarom hoor ik belgisch op mn tv. Kijk ik één
Ach, hou op schei uit. Je verpest AF_sc dus ksstquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar de problemen en bedreigingen begonnen toen dit topic er bij getrokken werd. Dus is in mijn ogen heel dit topic verantwoordelijk.
Jammer dat het maar tijdelijk is!quote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ja die belgische zenderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |